Flap? Ga je zo mee hardlopen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:39 schreef GotC het volgende:
! Vraag maar aan Flap, die wil wel hoor ik net
Is dat je goede voornemen? Anderen voor je karretje spannen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:39 schreef GotC het volgende:
[..]! Vraag maar aan Flap, die wil wel hoor ik net
Goed begin is het halve werkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is dat je goede voornemen? Anderen voor je karretje spannen?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:07 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik ga het huis even een beetje aan kant maken voor het geval Quinty, Winston of Gaston vanavond voor de deur staat
Alhoewel ik ben niet 70+, woon niet in Brabant en speel niet mee met 30.000 loten omdat ik iedere keer trap in die brieven en stalktelefoontjes van de PC-loterij...dus eigenlijk kan ik die bende hier wel zo laten
Zo, ook weer alles overleefd?quote:
Das nondenju tien euro meer dan mij....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:21 schreef WheeleE het volgende:
Wow. Tien euro bij de staatsloterij gewonnen...
En mij.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Das nondenju tien euro meer dan mij....
zo mijn bankrekening ook maar eens checken...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:41 schreef WheeleE het volgende:
Ja ho ho! De afgelopen 2 jaar had ik al nul op het rekest, nu mag ik weleens iets winnen dacht ik zo.
Dat is mij 5 jaar terug met het miljoen welk gebeurd.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zo mijn bankrekening ook maar eens checken...
zou je zomaar 27 miljoen op je rekening geschreven krijgen??
Denk dat je voor maandag je bankrekening niet hoeft te checken hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zo mijn bankrekening ook maar eens checken...
zou je zomaar 27 miljoen op je rekening geschreven krijgen??
neuh.. ik heb geduldquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:03 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Denk dat je voor maandag je bankrekening niet hoeft te checken hoor
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Heerlijk zo'n pizza met harde rand..... maandag maar even de tandarts bellen.....
Die zit nu in de pizza?quote:
Nee dat stukje zit nu in mijn maag....maar dat gaat er vanzelf wel weer uitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:28 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Die zit nu in de pizza?
Ik heb tot nog toe een sterk gebit , gelukkig maar.
Owh bahquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee dat stukje zit nu in mijn maag....maar dat gaat er vanzelf wel weer uit
Dat dan weer niet..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:23 schreef Jill-RMC het volgende:
Krijg je ook iedere dag opnieuw cadeautjes?
go Jillquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:27 schreef Jill-RMC het volgende:
ROTFLMAO!
Mn moeder zit al dik een jaar te bitchen dat ze nooit, maar dan ook nooit wat wint bij de PC-loterij. Geen ijs, geen kaartjes voor pretparken etc. Dus ik zat al te geinen, van wacht maar strax als ik dat huis dan zet ik gelijk die postcode over, dan win ik tenminste eens wat
Heb dus met deze trekking 2 kaartjes voor de Gooische Vrouwenfilm gewonnen + 3 maanden abbo op de LindaEn mn moeder uiteraard weer niets
Ja uiteraard. En ik denk dat ze de Linda ook wel krijgtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:37 schreef tuintegel het volgende:
[..]
go Jill, je neemt je mama wel mee toch?
Ikkuh!quote:
Je zit in je pyjama op het balkon met je laptop?quote:Op zondag 2 januari 2011 07:52 schreef Flappekz het volgende:
Smorgens! ff lekker buiten wakker worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |