quote:Op woensdag 29 december 2010 15:14 schreef GotC het volgende:
Lekker wezen shoppen met m'n broerHij is briljant in shoppen! 2 uur tijd, 500 euro armer, 10 dingen erbij
(2 overhemden, 2 vesten, 2 truien, 2 broeken en 2 paar schoenen)
En hij wil wel via zijn bedrijf meubels voor ons makenVan steigerhout!
Zo, nu effe relaxen en wraps maken.
Nu al?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:17 schreef GotC het volgende:
EN! Handige functie ontdekt van de nieuwe layoutAls t topic dicht is, klik je op 'open een nieuw deel' en de OP wordt automatisch erin gezet!
Zie je, je word toch aangestoken door met wie je om gaatquote:
Dat was al een poosje duidelijk jaquote:Op woensdag 29 december 2010 15:19 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Zie je, je word toch aangestoken door met wie je om gaat
die werkt niet op m'n werkquote:Op woensdag 29 december 2010 15:17 schreef GotC het volgende:
EN! Handige functie ontdekt van de nieuwe layoutAls t topic dicht is, klik je op 'open een nieuw deel' en de OP wordt automatisch erin gezet!
Hier ook niet....door die klotesneeuwbanner loopt het internet op mn werk helemaal vast....zit nu dus met de text_only-layout te kutten. Kun je niet eens zien of je een pm hebtquote:
Nou bij kleine pluis hoef je dus echt niet aan te komen voor 11.00 uur. Mn moeder wilde gaan proberen om elke dag voor d'r werk even met de hond te lopen, maar mevrouw vond 7 uur echt te vroeg....die bleef gewoon lekker liggen als mn moeder d'r riep (net als deze damequote:Op woensdag 29 december 2010 14:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. ik wil een lease hond denk ik..
af en toe met een hond over het strand rennen is wel lekker..![]()
maar iedere dag knettervroeg je bed uit om met dat beest een rondje te gaan lopen...
Leuk, wil zo'n zithoek in mn tuin. Maar idd eerst sparen (dan eerst nwe auto, nwe badkamer, interieur en dan daarna ergens in 2020 die steigerhouten buitensetquote:Op woensdag 29 december 2010 15:36 schreef GotC het volgende:
@TT:
Thanks. Al zal dat steigerhout niet snel gebeuren, eerst werk hebben en sparen enzo
Maar wel heel fijn
Om even te spammen: www.steigerhout.nu
Ze maken ook 'gewoon' meubels voor binnenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:50 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Leuk, wil zo'n zithoek in mn tuin. Maar idd eerst sparen (dan eerst nwe auto, nwe badkamer, interieur en dan daarna ergens in 2020 die steigerhouten buitenset)
Familie van de klimboom...quote:Op woensdag 29 december 2010 16:26 schreef Atreidez het volgende:
Dat is geen boom die ik ken, de steigahboom
Meestal in de buurt van waterquote:Op woensdag 29 december 2010 18:47 schreef WheeleE het volgende:
Zeer zeldzaam en heel lokaal te vinden, die steigahboom
quote:
Is dat eigenlijk ook waar de stijgerpijp van gemaakt wordt?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:36 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Haags water voornamelijk. Het veel vaker voorkomende steigerhout komt in heel Nederland voor.
Maar verder gaat het wel goed met me hoor
Steigerpijpen komt ook uit Den Haag ja. Zeer lokaal, omgeving Doubletstraat onder andere.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk ook waar de stijgerpijp van gemaakt wordt?
Uh ja, ...maar dat wist je inmiddels wel hahahaquote:Op donderdag 30 december 2010 10:48 schreef Barretje80 het volgende:
trouwens, wheeleE, R_B en GotC..
hebben jullie PM van me gehad??
ik heb vanmorgen echt een heel gevecht geleverd met die PM service!
Het valt op zich hier ook wel mee. De knallen die er zijn, zijn extreem hard. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:58 schreef Atreidez het volgende:
Die ken ik ook niet trouwensMaar ik heb m ook gehad iig.
MoggeDe knallen vallen nog redelijk mee hier in Scheveningen.. Heb het toch wel erger gehoord, de dag voor O/N.
Altijd leuk een nieuwe onderbroekquote:Op donderdag 30 december 2010 12:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal komt zich hier ook meldenen gaat zo op weg naar Leidschenhage
Oja heb nieuwe BB
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:48 schreef Barretje80 het volgende:
trouwens, wheeleE, R_B en GotC..
hebben jullie PM van me gehad??
ik heb vanmorgen echt een heel gevecht geleverd met die PM service!
dat is wel zo , maar.... wat moet ik met een duits scrabble deluxe spel (speelbord met duitse aanwijzingen enzo) . Jill iets voor je mams? ze is duits toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:19 schreef GotC het volgende:
Niet terugsturen johIs hun eigen fout!
Schotsquote:Op donderdag 30 december 2010 12:21 schreef tuintegel het volgende:
[..]
dat is wel zo , maar.... wat moet ik met een duits scrabble deluxe spel (speelbord met duitse aanwijzingen enzo) . Jill iets voor je mams? ze is duits toch?
hmm jij hebt er ook niks aan dusquote:Op donderdag 30 december 2010 12:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Schots
Maarre, verkoop het op marktplaats? Of V&A?
quote:
en krijg ik ook nog antwoord??quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:48 schreef GotC het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik erop moet antwoorden
hmmm... geen idee??quote:graag hoor ik of er nog meer mensen langs willen komen en, als je wel op de lijst staat, met hoeveel mensen je dan langs komt. Als er nog bepaalde dieet wensen / allergieen zijn dan hoor ik dat graag zsm!
hahahquote:Op donderdag 30 december 2010 12:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik had zoiets van 'Nah, is ook naar Flap gestuurd, dus als hij wil komen dan zegt hij t wel'
Geen dieetwensen, niet vegetarisch en ook niet allergischquote:Op donderdag 30 december 2010 12:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hahah
kee..
en geen dieetwensen??
niet vegetarisch of alregisch voor iets? (alcohol??)
Klopt, al denk ik dat ze met scrabble niet meer zo ver komtquote:Op donderdag 30 december 2010 12:30 schreef tuintegel het volgende:
Maar je hebt een punt , ik dacht eigenlijk aan Jill haar moeder is duits meen ik me te herinneren .
Oeps. Ohjaquote:Op donderdag 30 december 2010 12:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
en krijg ik ook nog antwoord??
Who would have thought thatquote:Op donderdag 30 december 2010 13:35 schreef tuintegel het volgende:
Death race 2 is een horrible rip off van deel 1
jup!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:35 schreef tuintegel het volgende:
Death race 2 is een horrible rip off van deel 1
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:37 schreef rubje het volgende:
waren vanmorgen voor werk ff in DH maar daar wil je nog niet dood worden gevonden.![]()
Wat een saaie,stille stad is dat zeg en dan vooral zo rond dat binnenhof waar oa ook de US ambassade staat.![]()
blij toe dat we weer een paar uur later in de beste stad van NL waren: rotterdammm
Ik ben blij dat je weer thuis bent , nu kan iedereen weer naar buitenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:37 schreef rubje het volgende:
waren vanmorgen voor werk ff in DH maar daar wil je nog niet dood worden gevonden.![]()
Wat een saaie,stille stad is dat zeg en dan vooral zo rond dat binnenhof waar oa ook de US ambassade staat.![]()
blij toe dat we weer een paar uur later in de beste stad van NL waren: rotterdammm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |