Oeps. Ohjaquote:Op donderdag 30 december 2010 12:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
en krijg ik ook nog antwoord??
Who would have thought thatquote:Op donderdag 30 december 2010 13:35 schreef tuintegel het volgende:
Death race 2 is een horrible rip off van deel 1
jup!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:35 schreef tuintegel het volgende:
Death race 2 is een horrible rip off van deel 1
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:37 schreef rubje het volgende:
waren vanmorgen voor werk ff in DH maar daar wil je nog niet dood worden gevonden.![]()
Wat een saaie,stille stad is dat zeg en dan vooral zo rond dat binnenhof waar oa ook de US ambassade staat.![]()
blij toe dat we weer een paar uur later in de beste stad van NL waren: rotterdammm
Ik ben blij dat je weer thuis bent , nu kan iedereen weer naar buitenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:37 schreef rubje het volgende:
waren vanmorgen voor werk ff in DH maar daar wil je nog niet dood worden gevonden.![]()
Wat een saaie,stille stad is dat zeg en dan vooral zo rond dat binnenhof waar oa ook de US ambassade staat.![]()
blij toe dat we weer een paar uur later in de beste stad van NL waren: rotterdammm
heb m'n bruidsjurk in R'dam gekocht..quote:Op donderdag 30 december 2010 14:52 schreef GotC het volgende:
Mmm, heb er op zich niks tegen. Maar DH is meer mijn stad
Zo, dat viel niet mee zeg; iedereen de hele ochtend binnenhouden omdat Rubje in town wasquote:Op donderdag 30 december 2010 14:41 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je weer thuis bent , nu kan iedereen weer naar buiten
* MissMSX heeft nu een MI van een dooie LC ergens in een achterafsteegjequote:Op donderdag 30 december 2010 19:02 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Zo, dat viel niet mee zeg; iedereen de hele ochtend binnenhouden omdat Rubje in town was![]()
Overigens zou ik nergens dood gevonden willen worden. Dat zou betekenen dat ik niet in bijzijn van mijn dierbaren ben gestorven.
Aaah...quote:Op donderdag 30 december 2010 20:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX heeft nu een MI van een dooie LC ergens in een achterafsteegje
Ernaartoe gesleept?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:04 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Aaah...nee joh,ben springlevend
![]()
Kom sowieso nooit in achterafsteegjes, dus waarom zou ik er dood gevonden moeten worden
Griezeligquote:Op donderdag 30 december 2010 21:29 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht toen ik het schreef.
Man? Ik zou er wat achter zoekenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:31 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben nog aan het nagenieten van mijn verjaardagHeb net weer in de kroeg gegeten en wat gedronken met een vriendinnetje. Komt de barman naar me toe 'je hebt gisteren helemaal geen cadeautje van ons gehad dus de drankjes zijn voor ons'
Hoe tof is dat?
Oh shit.. ik zie dat soort dingen ook altijd te laat he.. Morgen nog maar een keertje langsgaan danquote:
Mits leuke manquote:Op donderdag 30 december 2010 21:34 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oh shit.. ik zie dat soort dingen ook altijd te laat he.. Morgen nog maar een keertje langsgaan dan
Oh, is dat ook nog een vereiste? Dan ga ik morgen wel naar andere leuke mannen kijkenquote:
De mijne?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:38 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oh, is dat ook nog een vereiste? Dan ga ik morgen wel naar andere leuke mannen kijken
Ook jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |