De Mac op de Escamplaanquote:Op woensdag 29 december 2010 09:38 schreef Barretje80 het volgende:
trouwens..
weet er nog iemand een leuk/schattig/fijn restaurantje in den haag en omgeving waar ik vanavond kan gaan eten??
Chep heeft min of meer geeist dat er uit eten gegaan moet worden vandaag...![]()
*vervelend*
*Mental Note : neem GotC een keer mee naar een ECHT restaurant...*quote:
Hou je van pittig indonesisch eten? Zo ja, dan Istana in de wagenstraatquote:Op woensdag 29 december 2010 09:38 schreef Barretje80 het volgende:
trouwens..
weet er nog iemand een leuk/schattig/fijn restaurantje in den haag en omgeving waar ik vanavond kan gaan eten??
Chep heeft min of meer geeist dat er uit eten gegaan moet worden vandaag...![]()
*vervelend*
ik niet.. hij wel ..quote:Op woensdag 29 december 2010 10:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hou je van pittig indonesisch eten? Zo ja, dan Istana in de wagenstraat
Boh, de Mac is kei-echt ja!quote:Op woensdag 29 december 2010 09:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*Mental Note : neem GotC een keer mee naar een ECHT restaurant...*
waar zit de wibra??quote:Op woensdag 29 december 2010 10:33 schreef nectarientje het volgende:
Mijn quoteknoppen zijn weer eens pleite: Guilliano's in de straat waar ook de wibra zit. Lief klein pastarestaurantje![]()
Thnx At
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit...
bij de fiddlers!!! zeg DAT dan!
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Fiddlerquote:
organisweer jij de volgende meet in de fiddlersquote:Op woensdag 29 december 2010 10:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar zou ik best wel weer eens een biertje willen drinken
tsss..quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 10:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
organisweer jij de volgende meet in de fiddlers
( ze hebben daar toch ook quiz-night?? )
kijk aan...quote:Op woensdag 29 december 2010 10:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]
tsss..
En Flap, keertje doen dan?
De quiznight is daar erg gezellig! Vooraf eten voor 6,50 en mijn dag is perfect
oeh.. das wel vrij rap na de komende meet hoor.. weet niet of ik dat allemaal aankan! :pquote:Op woensdag 29 december 2010 10:55 schreef nectarientje het volgende:
dinsdag 11 januari, 20.30u in de Fiddler. Wie doet er mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op woensdag 29 december 2010 11:17 schreef Barretje80 het volgende:
oeh.. das wel vrij rap na de komende meet hoor.. weet niet of ik dat allemaal aankan! :pNoem het dan geen meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
Chep is volgens mij ouder dan nectaquote:Op woensdag 29 december 2010 13:47 schreef Lovechild het volgende:
Gefeliciteerd voor Chep!Delen hij en Necta alleen de geboortedag of ook het geboortejaar?
Oeh, een muziekquiz lijkt me tof. Zal eens mijn liefste lief aankijken of ik alleen de hort op magK weet toch meer van muziek dan hij.
Voor een goede muziekquiz moeten we naar de popquiz in het Paard. De quiznight in de Fiddler is meer algemeenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:47 schreef Lovechild het volgende:
Gefeliciteerd voor Chep!Delen hij en Necta alleen de geboortedag of ook het geboortejaar?
Oeh, een muziekquiz lijkt me tof. Zal eens mijn liefste lief aankijken of ik alleen de hort op magK weet toch meer van muziek dan hij.
Fris, fruitig en in de bloei van mn leven!quote:
Jij ook alquote:Op woensdag 29 december 2010 13:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Fris, fruitig en in de bloei van mn leven!
Wie nog meer dan?quote:
Oh, hoe kwam ik nou weer bij een muziekquiz danquote:Op woensdag 29 december 2010 13:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Voor een goede muziekquiz moeten we naar de popquiz in het Paard. De quiznight in de Fiddler is meer algemeen
Oh gelukkig, die bloei duurt dus nog even en houdt niet op bij 30. Geruststelling ditquote:
Hee, heb je mij niet zien bloeien dan? En ik ben de 30 alláng voorbij hoor.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oh gelukkig, die bloei duurt dus nog even en houdt niet op bij 30. Geruststelling dit
* Barretje80 bloeit ook rustig verder hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 14:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hee, heb je mij niet zien bloeien dan? En ik ben de 30 alláng voorbij hoor.
Ja, er was weer een sessiequote:Op woensdag 29 december 2010 14:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 bloeit ook rustig verder hoor
zeg LC.. was er maandag niet weer een sessie??
en chep is 5 jaartjes ouder dan necta..
ik ook, ik ookquote:Op woensdag 29 december 2010 12:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het is ook vrij fris volgens mij....en toch ga ik zo lekker even naar het strand!
hmm.. ik wil een lease hond denk ik..quote:Op woensdag 29 december 2010 14:11 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
ik ook, ik ook
Lekker ff rennen met kleine pluis....dan heb ik tenminste de rest van de middag rust
ik heb er 1 voor je , maar die wil je nietquote:Op woensdag 29 december 2010 14:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. ik wil een lease hond denk ik..
af en toe met een hond over het strand rennen is wel lekker..![]()
maar iedere dag knettervroeg je bed uit om met dat beest een rondje te gaan lopen...
ohh.. dat is z'n eigen probleem ( of moet ik er achter na?? )quote:Op woensdag 29 december 2010 14:30 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ik heb er 1 voor je , maar die wil je niet. Hij rent namelijk rustig de zee in
.
rose! ole!quote:
Ik ook, moet zo werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |