Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Oooohquote:Op woensdag 29 december 2010 14:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou, nee, eerst even naar het ziekenhuis voor mijn operatie
quote:
Dat kan ik niet, ik moet toch echt wachten tot Thijs in bed ligtquote:Op woensdag 29 december 2010 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben gister om 6 uur onder de douche gestapt, kwam daar pas om half 8 onder weg en ben toen meteen naar bed gegaanVanavond zal ik ook wel weer vet vroeg op bed liggen, saai
![]()
Ik ken je langer dan vandaagquote:Op woensdag 29 december 2010 14:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh
Succes en sterkte lieverd![]()
[..]
Hoe weet jij dat nou
Komt wel goed hoor, is maar plaatselijke verdoving en dan even frutten in mijn armquote:
douche ze rockyquote:
Soms wel een beetje hoorquote:
Dan krijg je geen koffie of theequote:
Anticonceptiestaafje uit arm proberen te krijgen..poging 2.quote:
Nou, toch sterktequote:Op woensdag 29 december 2010 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor, is maar plaatselijke verdoving en dan even frutten in mijn arm
Veel plezier en tot vanavond laat misschienquote:
Ga nu eindelijk weg man, Je zei al zeker een half uur geleden dat je wegging.quote:
Is een kwestie van in de machine gooien tochquote:Op woensdag 29 december 2010 14:25 schreef Myraela het volgende:
Bweh. Ik moet de was nog doen. Geen zin in.
Ja, ben ook zo wegquote:Op woensdag 29 december 2010 14:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ga nu eindelijk weg man, Je zei al zeker een half uur geleden dat je wegging.
Okee, sterkte dus iigquote:Op woensdag 29 december 2010 14:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Anticonceptiestaafje uit arm proberen te krijgen..poging 2.
Jamaar. maaar maar.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is een kwestie van in de machine gooien tochIs zo gepiept joh
Veel plezier vanmiddag en vanavondquote:
quote:
Veel plezier snoetquote:Op woensdag 29 december 2010 14:27 schreef Stuart het volgende:
Oja, ik moet maar eens de laptop afsluiten en dan wat drinken met Sym en DM
Hoeveel kilo's wil je kwijtraken?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:29 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder is op dieet. Echt afschuwelijk hoeveel ze klaagt en zeurt.![]()
Ik begin vanaf 1 januari.Want ik moet schema's en planningen enzo en dat kwam mooier uit zo.
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:29 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder is op dieet. Echt afschuwelijk hoeveel ze klaagt en zeurt.![]()
Ik begin vanaf 1 januari.Want ik moet schema's en planningen enzo en dat kwam mooier uit zo.
Geen idee, want ik ga niet op een weegschaal staan. Dat doe ik pas als ik al een poos bezig ben.quote:
Ik zou wel even wegen de 1e, dan weet je tenminste waar je vandaan komtquote:Op woensdag 29 december 2010 14:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen idee, want ik ga niet op een weegschaal staan. Dat doe ik pas als ik al een poos bezig ben.Wil naar een gewicht van 65 kilo.
Ik maak mijn eigen planning waarbij ik verschillende dieeten afwissel. Het soep-dieet, yoghurt-dieet, kwarkdieet, 13dagen dieet en het atkins dieet. Dat blijft mijn metabolisme tenminste goed actief.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Sowieso is dieet vaak niet goed... Eet en leefpatroon aanpassen ftw
Wat ga jij doen dan?
65 is denk ik wel een mooi streef gewicht. Je bent zelf toch iets van 1.80?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen idee, want ik ga niet op een weegschaal staan. Dat doe ik pas als ik al een poos bezig ben.Wil naar een gewicht van 65 kilo.
1.85.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
65 is denk ik wel een mooi streef gewicht. Je bent zelf toch iets van 1.80?
Ehm, mag ik ook vragen waarom je al dat soort fratsen gaat doen ipv gewoon gezond te eten en meer te bewegen?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik maak mijn eigen planning waarbij ik verschillende dieeten afwissel. Het soep-dieet, yoghurt-dieet, kwarkdieet, 13dagen dieet en het atkins dieet. Dat blijft mijn metabolisme tenminste goed actief.
Maar verwacht er niet te veel van. 65 kilo op 1.85 is volgens mij wel erg magerquote:Op woensdag 29 december 2010 14:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
1.85.![]()
65 zou echt mijn droomgewicht zijn.
En dat past ook bij je bouw en is realistisch? Ik vind het nogal aan de lage kant namelijk voor 1.85quote:Op woensdag 29 december 2010 14:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
1.85.![]()
pff..quote:Op woensdag 29 december 2010 14:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
1.85.![]()
ik hoop maar dat het bij je bouw past ( dat je geen tieten en kont hebt) en dat het realistisch is want ik vind het idioot..quote:Op woensdag 29 december 2010 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dat past ook bij je bouw en is realistisch? Ik vind het nogal aan de lage kant namelijk voor 1.85
ik ga nu vertrekkenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:28 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is weg. Tot vanavond laat misschien mensen![]()
En knap op zieke meisjes
En verder weet ik het niet. Fijne dag allemaal
Goede reisquote:
jaahh goeed!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
He Bar, hoe is het met de trouwerij enzo?![]()
Mooiquote:Op woensdag 29 december 2010 14:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jaahh goeed!!!
nouja.. doe er even niks aan :p zal wel weer laatste moment gestress worden enzo
lokatie en jurk zijn geregeld.. het belangrijkste dus
moet de ringen alleen nog ophalen bij vriendinnetje
Woelawhieeeeeequote:
ohja.. dat ook nog..quote:Op woensdag 29 december 2010 14:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MooiEn de fotograaf enzo?
Oeh, wie?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohja.. dat ook nog..
hebben min of meer iemand via Fok! gereged, maar ben er nog niet uit of ik dat wil..
maar omdat we op een woensdag en in de randstad trouwen maak ik me niet al te druk..
Je aanstaande zit ook op FOK!?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohja.. dat ook nog..
hebben min of meer iemand via Fok! gereged, maar ben er nog niet uit of ik dat wil..
maar omdat we op een woensdag en in de randstad trouwen maak ik me niet al te druk..
nueh.. nouja alleen de FP..quote:
Waar kennen jullie elkaar eigenlijk van als ik vragen mag?quote:
van travianquote:Op woensdag 29 december 2010 14:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar kennen jullie elkaar eigenlijk van als ik vragen mag?
Van wat?quote:
Hoiquote:
Oeh, ziet er leuk uitquote:Op woensdag 29 december 2010 14:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
WOW maar dan ala kolonisten van catan
www.travian.nl
Die mini's zijn verrassend ruim van binnen vind je niet?quote:
mijn zusje heeft er eentje..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Lang verhaal. Ik weet dat dit niet de gezonde manier is, maar gezond eten en meer bewegen kan ik niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, mag ik ook vragen waarom je al dat soort fratsen gaat doen ipv gewoon gezond te eten en meer te bewegen?Want dit klinkt wel als iets waar je van kunt afvallen alleen is het volgens mij onmogelijk om ooit weer normaal te gaan eten omdat je dan zo alles weer aankomt, maar misschien heb ik het mis hoor
heheh.. naja vooral via de irc chat die er bij zatquote:Op woensdag 29 december 2010 15:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, ziet er leuk uitEn wat gaaf zeg
Hoe lang zijn jullie nu samen?
[..]
Die mini's zijn verrassend ruim van binnen vind je niet?
En hoi!
Okee, zelf wetenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lang verhaal. Ik weet dat dit niet de gezonde manier is, maar gezond eten en meer bewegen kan ik niet.
Dat ken ik! Is best leukquote:Op woensdag 29 december 2010 14:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
WOW maar dan ala kolonisten van catan
www.travian.nl
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. naja vooral via de irc chat die er bij zat
in feb 2 jaar (officieel) bij elkaaren we wonen dan ook meteen 2 jaar bij elkaar
beetje ingewikkeld verhaal :p
ja, nu dusquote:Op woensdag 29 december 2010 15:02 schreef Koen66 het volgende:
ST, hoe laat vertrek je richting hospital
quote:
In oktober hadden we een afdelingsuitje van werk. Moesten we in oude kevers rondrijden, wat opzich niet erg is. Echter was de kever waar ik in moest zitten (als passagier, heb geen rijbewijs) aan de buitenkant bekleed met tapijtquote:
succes!!quote:
nee een nieuwequote:
ja qua zitruimte welquote:Op woensdag 29 december 2010 15:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Die mini's zijn verrassend ruim van binnen vind je niet?
En hoi!
Dat ben ik wel eensquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou ja, als het goed gaat dan gaat het goed toch
![]()
Cool!quote:Op woensdag 29 december 2010 15:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In oktober hadden we een afdelingsuitje van werk. Moesten we in oude kevers rondrijden, wat opzich niet erg is. Echter was de kever waar ik in moest zitten (als passagier, heb geen rijbewijs) aan de buitenkant bekleed met tapijt
Ja, dat viel mij ook opquote:Op woensdag 29 december 2010 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee een nieuwe
[..]
ja qua zitruimte welkofferbak is 3 keer niks... maar rijdt lekker
[..]
Dat ben ik wel eens![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. we weten ook dat we samen kunnen wonen :p
en .. we zijn oud genoeg.. nog 5 jaar wachten totdat het goed is.. tsja.. dat trekken m'n eierstokken niet hoor
Ja, echt helemaal bekleed met tapijt aan de buitenkant.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cool!En met tapijt bekleed?
![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, echt helemaal bekleed met tapijt aan de buitenkant.We vielen echt op op de weg. Allemaal mensen die naar je zwaaien enzo
Woah wat tofquote:Op woensdag 29 december 2010 15:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In oktober hadden we een afdelingsuitje van werk. Moesten we in oude kevers rondrijden, wat opzich niet erg is. Echter was de kever waar ik in moest zitten (als passagier, heb geen rijbewijs) aan de buitenkant bekleed met tapijt
Alleen op mijn telefoon en ik weet niet hoe ik die moet doorsturen naar een PC helaas.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Heb je een foto toevallig?
Ben wel nieuwsgierig
Foto's!quote:Op woensdag 29 december 2010 15:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, echt helemaal bekleed met tapijt aan de buitenkant.We vielen echt op op de weg. Allemaal mensen die naar je zwaaien enzo
Oh jammerquote:Op woensdag 29 december 2010 15:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alleen op mijn telefoon en ik weet niet hoe ik die moet doorsturen naar een PC helaas.
Daarom vind ik de oude persoonlijk iets leukerquote:Op woensdag 29 december 2010 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bwoahen rijden lekker....
Hebben nog best een power... verder ziet het er van de binnenkant echt el cheapo uit met al die simpele plastic grote knoppen
Ja ik ook, ook vooral omdat ze zo'n leuk motorgeluid maken...quote:Op woensdag 29 december 2010 15:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daarom vind ik de oude persoonlijk iets leuker
Dat is retroquote:Op woensdag 29 december 2010 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hebben nog best een power... verder ziet het er van de binnenkant echt el cheapo uit met al die simpele plastic grote knoppen
[ afbeelding ]
Daar ben ik te lang/groot voorquote:Op woensdag 29 december 2010 15:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daarom vind ik de oude persoonlijk iets leuker
Dat temperatuurding ziet er echt niet uitquote:Op woensdag 29 december 2010 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Retro is leuk maar maak het dan van chroom/aluminiumlook-achtig ofzo Ik vind dit er niet uitzienquote:Op woensdag 29 december 2010 15:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is retro
[..]
Daar ben ik te lang/groot voor
dit zit ook in het midden op de lijn van je pook/handrem .....quote:Op woensdag 29 december 2010 15:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat temperatuurding ziet er echt niet uit![]()
Dat zal bij mijn geen probleem zijn/wordenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is retro
[..]
Daar ben ik te lang/groot voor
Jaaaaquote:Op woensdag 29 december 2010 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ook, ook vooral omdat ze zo'n leuk motorgeluid maken...
Net als oude kevertjes
Vind ik ook hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Retro is leuk maar maak het dan van chroom/aluminiumlook-achtig ofzo Ik vind dit er niet uitzien![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 29 december 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vind ik ook hoorZiet er niet uit, zo plastic fantastic
Bluh... Al voel ik me wel iets beter dan vannachtquote:
mwah.. laatst toch maar eens een gesprek gehad wanneer die babies eebn keer in de planning zitten bijquote:Op woensdag 29 december 2010 15:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook opHad ik niet verwacht eigenlijk, dat ie zo ruim zou zijn
[..]Rammelen jouw eierstokken zo hard dan?
En, wildequote:Op woensdag 29 december 2010 15:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mwah.. laatst toch maar eens een gesprek gehad wanneer die babies eebn keer in de planning zitten bij
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG het is maar goed dat de krabpaal aan de muur verankerd zit, zonet kwam dat hele klem systeem gewoon los van het plafond![]()
gmblgrmbmlquote:
Als je dichtbij had gewoond had ik het zo gedaanquote:Op woensdag 29 december 2010 15:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bluh... Al voel ik me wel iets beter dan vannachtHoezo, wil jij voor me komen zorgen?
![]()
Hoe is het met jou dan meis? En met de kids?
Nou, het is een paal met daar bovenop metalen schroefdraad en een plaatje en dat draai je dan aan tot je de paal geklemd staat, maar dat is best wiebelig dus had em al verankerd en blijkbaar was ie wat gekrompen ofzoquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gmblgrmbml
nouja voorlopig niet dan
Jij lieverdquote:Op woensdag 29 december 2010 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je dichtbij had gewoond had ik het zo gedaanecht waar
sorry had even een PI tussendoor
Whaha okequote:Op woensdag 29 december 2010 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, het is een paal met daar bovenop metalen schroefdraad en een plaatje en dat draai je dan aan tot je de paal geklemd staat, maar dat is best wiebelig dus had em al verankerd en blijkbaar was ie wat gekrompen ofzo![]()
Doeiquote:
Doeg RNquote:
ik ben van de 30-gersquote:Op woensdag 29 december 2010 15:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Het komt vast wanneer de tijd rijp is
Hoe oud ben je eigenlijk?
[..]
Jij lieverd![]()
Nee joh, dan had ik je alleen maar aangestoken
Oeps... alles weer onder controle
het duurde een tijd, maar ook ik ben 'om' gegaanquote:Op woensdag 29 december 2010 15:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben van de 30-gers
ach.. hij wil z'n vrijheid nog niet opgeven.. maar ik kan niet veel dingen bedenken die hij niet zou kunnen doen...
Ik sta bijna in de top500! nog 500 postsquote:Op woensdag 29 december 2010 15:30 schreef Koen66 het volgende:
en ik ben ongemerkt de 15000 gepasseerd
Hadden jullie het nog niet eerder over kinderen gehad dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben van de 30-gers
ach.. hij wil z'n vrijheid nog niet opgeven.. maar ik kan niet veel dingen bedenken die hij niet zou kunnen doen...
wie stoot je uit de top 500?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik sta bijna in de top500! nog 500 posts
Als ik er al in sta, dan hoop ik dat ie mij eruit stootquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik er al in sta, dan hoop ik dat ie mij eruit stoot
Een van deze 2:quote:
Ik kan wel tegen een stootje hoor....quote:Op woensdag 29 december 2010 15:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jij lieverd![]()
Nee joh, dan had ik je alleen maar aangestoken
Oeps... alles weer onder controle
Jij mag datquote:
In de balk waar ook "mijn actieve topics" en "nieuwe topics" staan!quote:Op woensdag 29 december 2010 15:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij mag dat
He, waar kun je die top zien dan
quote:
lolquote:Op woensdag 29 december 2010 15:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In de balk waar ook "mijn actieve topics" en "nieuwe topics" staan!
Er hoeven maar 200 mensen meer dan 43000 keer te postenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
lolMij krijg je er niet meer uit denk ik
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
Mja, vakantietijd, dus niemand op de weg enzo...en ik kon het in 1 keer vinden ook! Gezellig hier bij verloskunde
quote:
HEEEYYYYYquote:Op woensdag 29 december 2010 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
Mja, vakantietijd, dus niemand op de weg enzo...en ik kon het in 1 keer vinden ook! Gezellig hier bij verloskunde
2000 posts in 6 maanden? das wel weinig. Als die anderen ook zoveel posten. mwa, kan wel kloppen.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:44 schreef Bos81 het volgende:
Als het een beetje mee of tegen zit, sta ik halverwege het komende jaar in de top100
hahahaquote:Op woensdag 29 december 2010 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, ze zijn enorm! Haha. Arme drommels.
quote:
Ik zal het wel eerder redden. Zit nu gemiddeld denk ik op 500 in de week, dus ca 2000 per maand. Maar ik heb altijd wel periodes in het jaar waarin ik vrijweinig post .quote:Op woensdag 29 december 2010 15:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
2000 posts in 6 maanden? das wel weinig. Als die anderen ook zoveel posten. mwa, kan wel kloppen.
Ik had vorige week tussen de 900 en 1200 posts per dag, ik schaam mequote:Op woensdag 29 december 2010 15:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal het wel eerder redden. Zit nu gemiddeld denk ik op 500 in de week, dus ca 2000 per maand. Maar ik heb altijd wel periodes in het jaar waarin ik vrijweinig post .
En terechtquote:Op woensdag 29 december 2010 15:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had vorige week tussen de 900 en 1200 posts per dag, ik schaam me
Ai, tijdens SR zeker?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had vorige week tussen de 900 en 1200 posts per dag, ik schaam me
Arme batsbaasquote:Op woensdag 29 december 2010 15:50 schreef Bos81 het volgende:
# 109 goldfinger1963 65.479
# 110 Bos81 65.441
Mijn volgende slachtoffer
oh dearquote:Op woensdag 29 december 2010 15:46 schreef Barretje80 het volgende:
hmm..
ik moet even iemand vertellen dat ie 31 december wsl 's avonds niet thuis is..![]()
ik haat dat soort telefoontjes..
quote:
Hoezo?quote:
Ach hij komt ook wel in de top100 binnenkort. Niks tegenhem hoor. Maar ja ik heb van die dagen dat ik wel over de 100 post haal, vandaag lijkt zo;n dag te zijn.quote:
Kloptquote:
Ik heb ook wel eens van dat soort dagenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach hij komt ook wel in de top100 binnenkort. Niks tegenhem hoor. Maar ja ik heb van die dagen dat ik wel over de 100 post haal, vandaag lijkt zo;n dag te zijn.
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:53 schreef suikertaartje het volgende:
@ Koen: ze staan inderdaad behoorlijk op knappen ja..ze waggelen ook zo!
Ergens in juli of augustus had ik zelfs 249 posts en afgelopen zaterdag dacht ik 174quote:Op woensdag 29 december 2010 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens van dat soort dagen
Ik post teveel, ik heb geen leven en ik zit alleen maar op FOK!quote:
bescheiden aantallen, sommige mensen hebben er nog meerquote:Op woensdag 29 december 2010 15:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ergens in juli of augustus had ik zelfs 249 posts en afgelopen zaterdag dacht ik 174
Ik eet vandaag ook simpel...quote:Op woensdag 29 december 2010 15:59 schreef Bos81 het volgende:
En ik ga vandaag niet uitgebreid in de keuken staan. Ga alleen een pizzabodem beleggen, Dat wil dus betekenen dat ik meer posts ga maken.
boehoeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 29 december 2010 16:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik post teveel, ik heb geen leven en ik zit alleen maar op FOK!
Ik hoop dat ik wat proefquote:Op woensdag 29 december 2010 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bescheiden aantallen, sommige mensen hebben er nog meer
Ik zit regelmatig over de 100
[..]
Ik eet vandaag ook simpel...lekker notenpasta
je bent toch bijna bij je 4000 ?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:04 schreef RockNijntje het volgende:
Hoi
Gaat het nu weer over postaantallen...?
Oh dat is toch ook lekkerquote:Op woensdag 29 december 2010 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik wat proefAnders eet ik denk ik vrijwel niets
En anders soep en stokbrood
Jaquote:
Ja, ik had 2 bodems in mijn kerstpakket zitten, dus dacht ik doe ik mooi morgen en vandaag gebruik van maken.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bescheiden aantallen, sommige mensen hebben er nog meer
Ik zit regelmatig over de 100
[..]
Ik eet vandaag ook simpel...lekker notenpasta
Spamgeitquote:Op woensdag 29 december 2010 16:06 schreef RockNijntje het volgende:
5 dagen geleden dacht ik nog dat ik de 3000 niet eens zou halen voor 2011
Klinkt lekker jaquote:Op woensdag 29 december 2010 16:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik had 2 bodems in mijn kerstpakket zitten, dus dacht ik doe ik mooi morgen en vandaag gebruik van maken.
Ook lekker die notenpasta. Ik eet vrij regelmatig iets van pasta. Maandag nog gedaan.
Kipfilets, gerookte spekjes. een beetje witte wijn. Craime fraiche en doperwten en op het laatst dan de al gekookte pasta er door heen roeren.
Stond in een receptenboekje wat ik laatst gekocht had. Was errug lekker. Vond mijn huisgenote ook.
ja dat dusquote:Op woensdag 29 december 2010 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
boehoeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Join the club
Doe ik ook weleens ja. Of met pesto en dan kookroom of craime fraiche.. Ook lekker wmb.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Spamgeit
[..]
Klinkt lekker jaIk doe ook nog wel eens creme fraiche en daar dan een blikje tomatenpuree doorheen met groentes (met name champignons en ui is lekker
) en idd met kipfilet. Heerlijk simpel en veel lekkerder dan sauzen uit pakjes
oeh ik heb ook nog erwtensoep in zakjequote:Op woensdag 29 december 2010 16:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk heb nog soep in zak en een stokbrood met kruidenboter in de vriezer
SpamNijntjequote:Op woensdag 29 december 2010 16:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Spamgeit
[..]
Klinkt lekker jaIk doe ook nog wel eens creme fraiche en daar dan een blikje tomatenpuree doorheen met groentes (met name champignons en ui is lekker
) en idd met kipfilet. Heerlijk simpel en veel lekkerder dan sauzen uit pakjes
maar je bent er nu bijnaquote:Op woensdag 29 december 2010 16:06 schreef RockNijntje het volgende:
5 dagen geleden dacht ik nog dat ik de 3000 niet eens zou halen voor 2011
Hoiquote:
En ik heb geen vriendenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
boehoeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Join the club
JA!quote:
Klinkt ook goed jaquote:Op woensdag 29 december 2010 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doe ik ook weleens ja. Of met pesto en dan kookroom of craime fraiche.. Ook lekker wmb.
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh ik heb ook nog erwtensoep in zakje
verdorie... hmm morgen dan maar weer
Ligt er aan naar wat voor concerten je gaat, maar anders wil ik best een keer mee hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 16:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En ik heb geen vriendenDus nu moet ik met mijn ouders naar concerten
Joepie!quote:
Hey RNquote:Op woensdag 29 december 2010 16:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Woew, laat het aftellen beginnen
10 condooms voor ¤1quote:
Een kinderhand is snel gevuldquote:
Moet ik even helpen?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:14 schreef Barretje80 het volgende:
oeh.. ik moet er nog 200 voor de 3000..
hmm.. en 2 dagen de tijd.. hmm..
en vanavond geen tijd.. hmm..
ik ga het niet redden
Geeft niets, andere kwaliteitenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:14 schreef Barretje80 het volgende:
oeh.. ik moet er nog 200 voor de 3000..
hmm.. en 2 dagen de tijd.. hmm..
en vanavond geen tijd.. hmm..
ik ga het niet redden
Ja opzich...quote:Op woensdag 29 december 2010 16:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een kinderhand is snel gevuld
Ik kreeg ze eerder gratis van m'n zorgverzekeraarquote:
Mijn hand anders ook wel.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een kinderhand is snel gevuld
En je bent nog klein ook, heb je vast ook kleine handjesquote:
Ik de 30kquote:Op woensdag 29 december 2010 16:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had de 50.000 gehaald zonder te merken
Ik wil het niet wetequote:
quote:
Ik hoop dat mijn handen gegroeid zijn als ik de 8000 posts bereikt hebquote:Op woensdag 29 december 2010 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En je bent nog klein ook, heb je vast ook kleine handjesDubbel zo snel gevuld
spammerdquote:
zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo kleinquote:Op woensdag 29 december 2010 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil het niet wete
[..]Hoe klein zijn jouw handen dan?
het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit??quote:Op woensdag 29 december 2010 16:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geeft niets, andere kwaliteiten![]()
Ik merkte het wel, Zei het in de VBL-slow Chat (Hools ) en meteen opende Tong er een topic voorquote:Op woensdag 29 december 2010 16:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had de 50.000 gehaald zonder te merken
das ( gemeten van handpalm tot topje van middelvinger) toch groter dan mijn hand!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo klein
Ik hoop het ook lieverdquote:Op woensdag 29 december 2010 16:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn handen gegroeid zijn als ik de 8000 posts bereikt heb![]()
Oeh, dat is wel heel klein...quote:Op woensdag 29 december 2010 16:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo klein
Uhuquote:Op woensdag 29 december 2010 16:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit??
Stiekumpies is ie 10 o'tjes kleiner..quote:Op woensdag 29 december 2010 16:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
das ( gemeten van handpalm tot topje van middelvinger) toch groter dan mijn hand!
helpt het om gequote te worden??quote:
Kabouterhandjesquote:Op woensdag 29 december 2010 16:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil dago op z'n geldbergquote:Op woensdag 29 december 2010 16:18 schreef Dagoduck het volgende:
Welke UserIcon vinden jullie bij mij passen?Ik heb er iets van 60
Als je er op reageert welquote:Op woensdag 29 december 2010 16:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
helpt het om gequote te worden??
Wel als de persoon op elke kwoot reageert, zoals ik vaak doequote:Op woensdag 29 december 2010 16:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
helpt het om gequote te worden??
ik vind je paal wel iets hebben ( toen het net nog over stoten ging....quote:Op woensdag 29 december 2010 16:18 schreef Dagoduck het volgende:
Welke UserIcon vinden jullie bij mij passen?Ik heb er iets van 60
In mijn fobo staan nog een aantal van mijn oudste..quote:Op woensdag 29 december 2010 16:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil dago op z'n geldbergHeb je die?
quote:
Multiquotes ftwquote:Op woensdag 29 december 2010 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel als de persoon op elke kwoot reageert, zoals ik vaak doe
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik vind je paal wel iets hebben ( toen het net nog over stoten ging....)
Ik mis de geldbergquote:Op woensdag 29 december 2010 16:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In mijn fobo staan nog een aantal van mijn oudste..
Maar dat helpt dus niet bij je postaantalquote:
Hey NBTquote:Op woensdag 29 december 2010 16:20 schreef NBT het volgende:
Ik neem ook nog ff een bakkie liefde mee!
Daar dacht ik ook meteen aan!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil dago op z'n geldbergHeb je die?
kwaliteit he.. daar draait het om!quote:
En deze stevige paal? hij doorstaat weer en wind!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik vind je paal wel iets hebben ( toen het net nog over stoten ging....)
Hoihoiquote:Op woensdag 29 december 2010 16:20 schreef NBT het volgende:
mis ik het moment surpreme, kwam collega binnenquote:
is het die van DHR??quote:Op woensdag 29 december 2010 16:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En deze stevige paal? hij doorstaat weer en wind!
Hey, Boobs welcome backquote:Op woensdag 29 december 2010 16:20 schreef NBT het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:20 schreef NBT het volgende:
Nee, maar dago liet merken dat ie het juist vervelend vond zoveel te posten.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dat helpt dus niet bij je postaantal
[..]
Hey NBT![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kwaliteit he.. daar draait het om!
Goed bezigquote:Op woensdag 29 december 2010 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben weer effe klaar met nieuwsposten... en ga nu ff mijn wassies ophangen
Dankuwel meneer Koenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mis ik het moment surpreme, kwam collega binnen
Gefeliciteerd Nijntje
quote:
Mijn favoriete onderwerp!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En deze stevige paal? hij doorstaat weer en wind!
Aha op die fietsquote:Op woensdag 29 december 2010 16:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]LIEFDE
![]()
[..]
Nee, maar dago liet merken dat ie het juist vervelend vond zoveel te posten.
[..]![]()
Boobs?quote:
Thnx Koen!quote:
Wil je ook een beetje?quote:
we bedachten gisteren in GRTDOJW waar de 'B' in NBT voor staatquote:
DHR? Het is de lange jaap (vuurtoren) te Den Helderquote:Op woensdag 29 december 2010 16:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is het die van DHR??
ik zal volgende keer naar je zwaaien als ik er langs vlieg
Nice Boobs There!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we bedachten gisteren in GRTDOJW waar de 'B' in NBT voor staat
En wat zijn dat de andere 2 letters?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
DenHeldeRquote:Op woensdag 29 december 2010 16:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
DHR? Het is de lange jaap (vuurtoren) te Den Helder
Ik ook?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Thnx Koen!![]()
[..]
Wil je ook een beetje?![]()
![]()
En de rest?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hij reedt een trap af?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:24 schreef Giertje het volgende:
Navigatiesysteem stuurt Belg fietsenstalling in
Ah vandaarquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat zijn dat de andere 2 letters?
Ik zie het alquote:
uhuhquote:
Yes pleasequote:Op woensdag 29 december 2010 16:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Thnx Koen!![]()
[..]
Wil je ook een beetje?![]()
![]()
Nicequote:
Jij krijgt sowieso Liefde van me!quote:
Ja, ik snap ook even niet waar hij vandaan komt, Grootste gedeelte daar is niet toegankelijk voor auto'squote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Yes please![]()
Hoe is het daar?
[..]
Nice
Reedt?quote:
lekkerquote:Op woensdag 29 december 2010 16:25 schreef NBT het volgende:
[..]
Jij krijgt sowieso Liefde van me!![]()
![]()
* NBT geeft er ook een warme knuffel bij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke ik word melig.. was ophangen![]()
ik zal alsnog zwaaien...quote:
Neem de zelfde tomtom zou ik zeggenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook even niet waar hij vandaan komt, Grootste gedeelte daar is niet toegankelijk voor auto's
quote:
je kan nooidt teveel dt's doen!quote:
Dikke knuffelquote:
quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke ik word melig.. was ophangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
Sorry, ik haat schoolquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:24 schreef Giertje het volgende:
Navigatiesysteem stuurt Belg fietsenstalling in
NBT in tha House! JWZ!!!!111quote:
Ja, heb echter geen rijbewijs en ken de weg wel een beetje in het centrum van Eindhoven (ja ik woon er iets van 2km vandaan)quote:Op woensdag 29 december 2010 16:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neem de zelfde tomtom zou ik zeggen
Nee, altijd aan de veilige kant zittenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je kan nooidt teveel dt's doen!
Dan nog, reedt!quote:
Jij was toch van de per ongelijk?quote:
Dat jaquote:Op woensdag 29 december 2010 16:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan nog, reedt!![]()
Ik maak ook wel eens dt fouten, maar deze is wel heel erg
Aha, op die fietsquote:Op woensdag 29 december 2010 16:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, heb echter geen rijbewijs en ken de weg wel een beetje in het centrum van Eindhoven (ja ik woon er iets van 2km vandaan)
Ik denk met de auto......quote:
zekerwetenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij was toch van de per ongelijk?![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, altijd aan de veilige kant zitten
[..]
Dan nog, reedt!![]()
Ik maak ook wel eens dt fouten, maar deze is wel heel erg
Dat heb je goed gedachtquote:
Maar toch ben je wel lief hoorquote:
daar moet toch ook wel een zin voor te bedenken zijn ??quote:Op woensdag 29 december 2010 16:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij was toch van de per ongelijk?![]()
Lieverd, je gaat toch niet iets aantrekken van mijn mening?quote:
Tuurlijk wel!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieverd, je gaat toch niet iets aantrekken van mijn mening?![]()
gewoon even boos doen.. dan doet ze vanzelf weer liefquote:Op woensdag 29 december 2010 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieverd, je gaat toch niet iets aantrekken van mijn mening?![]()
Ik hoop dat ze al klaar isquote:Op woensdag 29 december 2010 16:30 schreef Barretje80 het volgende:
hoe lang zal die ingreep van ST duren??
*spannend*
Jahaaa, ehm... even op broedenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daar moet toch ook wel een zin voor te bedenken zijn ??
Ligt eraan of ze em snel kunnen vindenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:30 schreef Barretje80 het volgende:
hoe lang zal die ingreep van ST duren??
*spannend*
Oeh, zweepjesquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gewoon even boos doen.. dan doet ze vanzelf weer lief
Kennelijk vinden sommige van welquote:Op woensdag 29 december 2010 16:31 schreef RockNijntje het volgende:
Het is toch niet echt normaal dat je een foto waarop je volop aan het bekken bent met iemand op hyves zet?!
Heeft iemand jouw foto online gezet?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:31 schreef RockNijntje het volgende:
Het is toch niet echt normaal dat je een foto waarop je volop aan het bekken bent met iemand op hyves zet?!
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:31 schreef RockNijntje het volgende:
Het gaat er toch om wat jij vindt snoetepetoetjequote:Op woensdag 29 december 2010 16:31 schreef Dagoduck het volgende:
Wat vinden jullie van deze UI? gemaakt door Maisnon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |