Bluh... Al voel ik me wel iets beter dan vannachtquote:
mwah.. laatst toch maar eens een gesprek gehad wanneer die babies eebn keer in de planning zitten bijquote:Op woensdag 29 december 2010 15:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook opHad ik niet verwacht eigenlijk, dat ie zo ruim zou zijn
[..]Rammelen jouw eierstokken zo hard dan?
En, wildequote:Op woensdag 29 december 2010 15:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mwah.. laatst toch maar eens een gesprek gehad wanneer die babies eebn keer in de planning zitten bij
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG het is maar goed dat de krabpaal aan de muur verankerd zit, zonet kwam dat hele klem systeem gewoon los van het plafond![]()
gmblgrmbmlquote:
Als je dichtbij had gewoond had ik het zo gedaanquote:Op woensdag 29 december 2010 15:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bluh... Al voel ik me wel iets beter dan vannachtHoezo, wil jij voor me komen zorgen?
![]()
Hoe is het met jou dan meis? En met de kids?
Nou, het is een paal met daar bovenop metalen schroefdraad en een plaatje en dat draai je dan aan tot je de paal geklemd staat, maar dat is best wiebelig dus had em al verankerd en blijkbaar was ie wat gekrompen ofzoquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gmblgrmbml
nouja voorlopig niet dan
Jij lieverdquote:Op woensdag 29 december 2010 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je dichtbij had gewoond had ik het zo gedaanecht waar
sorry had even een PI tussendoor
Whaha okequote:Op woensdag 29 december 2010 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, het is een paal met daar bovenop metalen schroefdraad en een plaatje en dat draai je dan aan tot je de paal geklemd staat, maar dat is best wiebelig dus had em al verankerd en blijkbaar was ie wat gekrompen ofzo![]()
Doeiquote:
Doeg RNquote:
ik ben van de 30-gersquote:Op woensdag 29 december 2010 15:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Het komt vast wanneer de tijd rijp is
Hoe oud ben je eigenlijk?
[..]
Jij lieverd![]()
Nee joh, dan had ik je alleen maar aangestoken
Oeps... alles weer onder controle
het duurde een tijd, maar ook ik ben 'om' gegaanquote:Op woensdag 29 december 2010 15:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben van de 30-gers
ach.. hij wil z'n vrijheid nog niet opgeven.. maar ik kan niet veel dingen bedenken die hij niet zou kunnen doen...
Ik sta bijna in de top500! nog 500 postsquote:Op woensdag 29 december 2010 15:30 schreef Koen66 het volgende:
en ik ben ongemerkt de 15000 gepasseerd
Hadden jullie het nog niet eerder over kinderen gehad dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben van de 30-gers
ach.. hij wil z'n vrijheid nog niet opgeven.. maar ik kan niet veel dingen bedenken die hij niet zou kunnen doen...
wie stoot je uit de top 500?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik sta bijna in de top500! nog 500 posts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |