succes!!quote:
nee een nieuwequote:
ja qua zitruimte welquote:Op woensdag 29 december 2010 15:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Die mini's zijn verrassend ruim van binnen vind je niet?
En hoi!
Dat ben ik wel eensquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou ja, als het goed gaat dan gaat het goed toch
![]()
Cool!quote:Op woensdag 29 december 2010 15:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In oktober hadden we een afdelingsuitje van werk. Moesten we in oude kevers rondrijden, wat opzich niet erg is. Echter was de kever waar ik in moest zitten (als passagier, heb geen rijbewijs) aan de buitenkant bekleed met tapijt
Ja, dat viel mij ook opquote:Op woensdag 29 december 2010 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee een nieuwe
[..]
ja qua zitruimte welkofferbak is 3 keer niks... maar rijdt lekker
[..]
Dat ben ik wel eens![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. we weten ook dat we samen kunnen wonen :p
en .. we zijn oud genoeg.. nog 5 jaar wachten totdat het goed is.. tsja.. dat trekken m'n eierstokken niet hoor
Ja, echt helemaal bekleed met tapijt aan de buitenkant.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cool!En met tapijt bekleed?
![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, echt helemaal bekleed met tapijt aan de buitenkant.We vielen echt op op de weg. Allemaal mensen die naar je zwaaien enzo
Woah wat tofquote:Op woensdag 29 december 2010 15:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In oktober hadden we een afdelingsuitje van werk. Moesten we in oude kevers rondrijden, wat opzich niet erg is. Echter was de kever waar ik in moest zitten (als passagier, heb geen rijbewijs) aan de buitenkant bekleed met tapijt
Alleen op mijn telefoon en ik weet niet hoe ik die moet doorsturen naar een PC helaas.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Heb je een foto toevallig?
Ben wel nieuwsgierig
Foto's!quote:Op woensdag 29 december 2010 15:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, echt helemaal bekleed met tapijt aan de buitenkant.We vielen echt op op de weg. Allemaal mensen die naar je zwaaien enzo
Oh jammerquote:Op woensdag 29 december 2010 15:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alleen op mijn telefoon en ik weet niet hoe ik die moet doorsturen naar een PC helaas.
Daarom vind ik de oude persoonlijk iets leukerquote:Op woensdag 29 december 2010 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bwoahen rijden lekker....
Hebben nog best een power... verder ziet het er van de binnenkant echt el cheapo uit met al die simpele plastic grote knoppen
Ja ik ook, ook vooral omdat ze zo'n leuk motorgeluid maken...quote:Op woensdag 29 december 2010 15:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daarom vind ik de oude persoonlijk iets leuker
Dat is retroquote:Op woensdag 29 december 2010 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hebben nog best een power... verder ziet het er van de binnenkant echt el cheapo uit met al die simpele plastic grote knoppen
[ afbeelding ]
Daar ben ik te lang/groot voorquote:Op woensdag 29 december 2010 15:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daarom vind ik de oude persoonlijk iets leuker
Dat temperatuurding ziet er echt niet uitquote:Op woensdag 29 december 2010 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Retro is leuk maar maak het dan van chroom/aluminiumlook-achtig ofzo Ik vind dit er niet uitzienquote:Op woensdag 29 december 2010 15:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is retro
[..]
Daar ben ik te lang/groot voor
dit zit ook in het midden op de lijn van je pook/handrem .....quote:Op woensdag 29 december 2010 15:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat temperatuurding ziet er echt niet uit![]()
Dat zal bij mijn geen probleem zijn/wordenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is retro
[..]
Daar ben ik te lang/groot voor
Jaaaaquote:Op woensdag 29 december 2010 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ook, ook vooral omdat ze zo'n leuk motorgeluid maken...
Net als oude kevertjes
Vind ik ook hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Retro is leuk maar maak het dan van chroom/aluminiumlook-achtig ofzo Ik vind dit er niet uitzien![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 29 december 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vind ik ook hoorZiet er niet uit, zo plastic fantastic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |