ohja.. dat ook nog..quote:Op woensdag 29 december 2010 14:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MooiEn de fotograaf enzo?
Oeh, wie?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohja.. dat ook nog..
hebben min of meer iemand via Fok! gereged, maar ben er nog niet uit of ik dat wil..
maar omdat we op een woensdag en in de randstad trouwen maak ik me niet al te druk..
Je aanstaande zit ook op FOK!?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohja.. dat ook nog..
hebben min of meer iemand via Fok! gereged, maar ben er nog niet uit of ik dat wil..
maar omdat we op een woensdag en in de randstad trouwen maak ik me niet al te druk..
nueh.. nouja alleen de FP..quote:
Waar kennen jullie elkaar eigenlijk van als ik vragen mag?quote:
van travianquote:Op woensdag 29 december 2010 14:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar kennen jullie elkaar eigenlijk van als ik vragen mag?
Van wat?quote:
Hoiquote:
Oeh, ziet er leuk uitquote:Op woensdag 29 december 2010 14:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
WOW maar dan ala kolonisten van catan
www.travian.nl
Die mini's zijn verrassend ruim van binnen vind je niet?quote:
mijn zusje heeft er eentje..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Lang verhaal. Ik weet dat dit niet de gezonde manier is, maar gezond eten en meer bewegen kan ik niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, mag ik ook vragen waarom je al dat soort fratsen gaat doen ipv gewoon gezond te eten en meer te bewegen?Want dit klinkt wel als iets waar je van kunt afvallen alleen is het volgens mij onmogelijk om ooit weer normaal te gaan eten omdat je dan zo alles weer aankomt, maar misschien heb ik het mis hoor
heheh.. naja vooral via de irc chat die er bij zatquote:Op woensdag 29 december 2010 15:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, ziet er leuk uitEn wat gaaf zeg
Hoe lang zijn jullie nu samen?
[..]
Die mini's zijn verrassend ruim van binnen vind je niet?
En hoi!
Okee, zelf wetenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lang verhaal. Ik weet dat dit niet de gezonde manier is, maar gezond eten en meer bewegen kan ik niet.
Dat ken ik! Is best leukquote:Op woensdag 29 december 2010 14:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
WOW maar dan ala kolonisten van catan
www.travian.nl
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. naja vooral via de irc chat die er bij zat
in feb 2 jaar (officieel) bij elkaaren we wonen dan ook meteen 2 jaar bij elkaar
beetje ingewikkeld verhaal :p
ja, nu dusquote:Op woensdag 29 december 2010 15:02 schreef Koen66 het volgende:
ST, hoe laat vertrek je richting hospital
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |