quote:
Veel plezier snoetquote:Op woensdag 29 december 2010 14:27 schreef Stuart het volgende:
Oja, ik moet maar eens de laptop afsluiten en dan wat drinken met Sym en DM
Hoeveel kilo's wil je kwijtraken?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:29 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder is op dieet. Echt afschuwelijk hoeveel ze klaagt en zeurt.![]()
Ik begin vanaf 1 januari.Want ik moet schema's en planningen enzo en dat kwam mooier uit zo.
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:29 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder is op dieet. Echt afschuwelijk hoeveel ze klaagt en zeurt.![]()
Ik begin vanaf 1 januari.Want ik moet schema's en planningen enzo en dat kwam mooier uit zo.
Geen idee, want ik ga niet op een weegschaal staan. Dat doe ik pas als ik al een poos bezig ben.quote:
Ik zou wel even wegen de 1e, dan weet je tenminste waar je vandaan komtquote:Op woensdag 29 december 2010 14:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen idee, want ik ga niet op een weegschaal staan. Dat doe ik pas als ik al een poos bezig ben.Wil naar een gewicht van 65 kilo.
Ik maak mijn eigen planning waarbij ik verschillende dieeten afwissel. Het soep-dieet, yoghurt-dieet, kwarkdieet, 13dagen dieet en het atkins dieet. Dat blijft mijn metabolisme tenminste goed actief.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Sowieso is dieet vaak niet goed... Eet en leefpatroon aanpassen ftw
Wat ga jij doen dan?
65 is denk ik wel een mooi streef gewicht. Je bent zelf toch iets van 1.80?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen idee, want ik ga niet op een weegschaal staan. Dat doe ik pas als ik al een poos bezig ben.Wil naar een gewicht van 65 kilo.
1.85.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
65 is denk ik wel een mooi streef gewicht. Je bent zelf toch iets van 1.80?
Ehm, mag ik ook vragen waarom je al dat soort fratsen gaat doen ipv gewoon gezond te eten en meer te bewegen?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik maak mijn eigen planning waarbij ik verschillende dieeten afwissel. Het soep-dieet, yoghurt-dieet, kwarkdieet, 13dagen dieet en het atkins dieet. Dat blijft mijn metabolisme tenminste goed actief.
Maar verwacht er niet te veel van. 65 kilo op 1.85 is volgens mij wel erg magerquote:Op woensdag 29 december 2010 14:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
1.85.![]()
65 zou echt mijn droomgewicht zijn.
En dat past ook bij je bouw en is realistisch? Ik vind het nogal aan de lage kant namelijk voor 1.85quote:Op woensdag 29 december 2010 14:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
1.85.![]()
pff..quote:Op woensdag 29 december 2010 14:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
1.85.![]()
ik hoop maar dat het bij je bouw past ( dat je geen tieten en kont hebt) en dat het realistisch is want ik vind het idioot..quote:Op woensdag 29 december 2010 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dat past ook bij je bouw en is realistisch? Ik vind het nogal aan de lage kant namelijk voor 1.85
ik ga nu vertrekkenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:28 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is weg. Tot vanavond laat misschien mensen![]()
En knap op zieke meisjes
En verder weet ik het niet. Fijne dag allemaal
Goede reisquote:
jaahh goeed!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
He Bar, hoe is het met de trouwerij enzo?![]()
Mooiquote:Op woensdag 29 december 2010 14:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jaahh goeed!!!
nouja.. doe er even niks aan :p zal wel weer laatste moment gestress worden enzo
lokatie en jurk zijn geregeld.. het belangrijkste dus
moet de ringen alleen nog ophalen bij vriendinnetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |