Ja, heb echter geen rijbewijs en ken de weg wel een beetje in het centrum van Eindhoven (ja ik woon er iets van 2km vandaan)quote:Op woensdag 29 december 2010 16:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neem de zelfde tomtom zou ik zeggen
Nee, altijd aan de veilige kant zittenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je kan nooidt teveel dt's doen!
Dan nog, reedt!quote:
Jij was toch van de per ongelijk?quote:
Dat jaquote:Op woensdag 29 december 2010 16:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan nog, reedt!![]()
Ik maak ook wel eens dt fouten, maar deze is wel heel erg
Aha, op die fietsquote:Op woensdag 29 december 2010 16:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, heb echter geen rijbewijs en ken de weg wel een beetje in het centrum van Eindhoven (ja ik woon er iets van 2km vandaan)
Ik denk met de auto......quote:
zekerwetenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij was toch van de per ongelijk?![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, altijd aan de veilige kant zitten
[..]
Dan nog, reedt!![]()
Ik maak ook wel eens dt fouten, maar deze is wel heel erg
Dat heb je goed gedachtquote:
Maar toch ben je wel lief hoorquote:
daar moet toch ook wel een zin voor te bedenken zijn ??quote:Op woensdag 29 december 2010 16:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij was toch van de per ongelijk?![]()
Lieverd, je gaat toch niet iets aantrekken van mijn mening?quote:
Tuurlijk wel!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieverd, je gaat toch niet iets aantrekken van mijn mening?![]()
gewoon even boos doen.. dan doet ze vanzelf weer liefquote:Op woensdag 29 december 2010 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieverd, je gaat toch niet iets aantrekken van mijn mening?![]()
Ik hoop dat ze al klaar isquote:Op woensdag 29 december 2010 16:30 schreef Barretje80 het volgende:
hoe lang zal die ingreep van ST duren??
*spannend*
Jahaaa, ehm... even op broedenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daar moet toch ook wel een zin voor te bedenken zijn ??
Ligt eraan of ze em snel kunnen vindenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:30 schreef Barretje80 het volgende:
hoe lang zal die ingreep van ST duren??
*spannend*
Oeh, zweepjesquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gewoon even boos doen.. dan doet ze vanzelf weer lief
Kennelijk vinden sommige van welquote:Op woensdag 29 december 2010 16:31 schreef RockNijntje het volgende:
Het is toch niet echt normaal dat je een foto waarop je volop aan het bekken bent met iemand op hyves zet?!
Heeft iemand jouw foto online gezet?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:31 schreef RockNijntje het volgende:
Het is toch niet echt normaal dat je een foto waarop je volop aan het bekken bent met iemand op hyves zet?!
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:31 schreef RockNijntje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |