Ik ook?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Thnx Koen!![]()
[..]
Wil je ook een beetje?![]()
![]()
En de rest?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we bedachten gisteren in GRTDOJW waar de 'B' in NBT voor staat
Hij reedt een trap af?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:24 schreef Giertje het volgende:
Navigatiesysteem stuurt Belg fietsenstalling in
Ah vandaarquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat zijn dat de andere 2 letters?
Ik zie het alquote:
uhuhquote:
Yes pleasequote:Op woensdag 29 december 2010 16:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Thnx Koen!![]()
[..]
Wil je ook een beetje?![]()
![]()
Nicequote:
Jij krijgt sowieso Liefde van me!quote:
Ja, ik snap ook even niet waar hij vandaan komt, Grootste gedeelte daar is niet toegankelijk voor auto'squote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Yes please![]()
Hoe is het daar?
[..]
Nice
Reedt?quote:
lekkerquote:Op woensdag 29 december 2010 16:25 schreef NBT het volgende:
[..]
Jij krijgt sowieso Liefde van me!![]()
![]()
* NBT geeft er ook een warme knuffel bij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke ik word melig.. was ophangen![]()
ik zal alsnog zwaaien...quote:
Neem de zelfde tomtom zou ik zeggenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook even niet waar hij vandaan komt, Grootste gedeelte daar is niet toegankelijk voor auto's
quote:
je kan nooidt teveel dt's doen!quote:
Dikke knuffelquote:
quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke ik word melig.. was ophangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
Sorry, ik haat schoolquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:24 schreef Giertje het volgende:
Navigatiesysteem stuurt Belg fietsenstalling in
NBT in tha House! JWZ!!!!111quote:
Ja, heb echter geen rijbewijs en ken de weg wel een beetje in het centrum van Eindhoven (ja ik woon er iets van 2km vandaan)quote:Op woensdag 29 december 2010 16:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neem de zelfde tomtom zou ik zeggen
Nee, altijd aan de veilige kant zittenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je kan nooidt teveel dt's doen!
Dan nog, reedt!quote:
Jij was toch van de per ongelijk?quote:
Dat jaquote:Op woensdag 29 december 2010 16:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan nog, reedt!![]()
Ik maak ook wel eens dt fouten, maar deze is wel heel erg
Aha, op die fietsquote:Op woensdag 29 december 2010 16:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, heb echter geen rijbewijs en ken de weg wel een beetje in het centrum van Eindhoven (ja ik woon er iets van 2km vandaan)
Ik denk met de auto......quote:
zekerwetenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij was toch van de per ongelijk?![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, altijd aan de veilige kant zitten
[..]
Dan nog, reedt!![]()
Ik maak ook wel eens dt fouten, maar deze is wel heel erg
Dat heb je goed gedachtquote:
Maar toch ben je wel lief hoorquote:
daar moet toch ook wel een zin voor te bedenken zijn ??quote:Op woensdag 29 december 2010 16:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij was toch van de per ongelijk?![]()
Lieverd, je gaat toch niet iets aantrekken van mijn mening?quote:
Tuurlijk wel!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieverd, je gaat toch niet iets aantrekken van mijn mening?![]()
gewoon even boos doen.. dan doet ze vanzelf weer liefquote:Op woensdag 29 december 2010 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieverd, je gaat toch niet iets aantrekken van mijn mening?![]()
Ik hoop dat ze al klaar isquote:Op woensdag 29 december 2010 16:30 schreef Barretje80 het volgende:
hoe lang zal die ingreep van ST duren??
*spannend*
Jahaaa, ehm... even op broedenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daar moet toch ook wel een zin voor te bedenken zijn ??
Ligt eraan of ze em snel kunnen vindenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:30 schreef Barretje80 het volgende:
hoe lang zal die ingreep van ST duren??
*spannend*
Oeh, zweepjesquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gewoon even boos doen.. dan doet ze vanzelf weer lief
Kennelijk vinden sommige van welquote:Op woensdag 29 december 2010 16:31 schreef RockNijntje het volgende:
Het is toch niet echt normaal dat je een foto waarop je volop aan het bekken bent met iemand op hyves zet?!
Heeft iemand jouw foto online gezet?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:31 schreef RockNijntje het volgende:
Het is toch niet echt normaal dat je een foto waarop je volop aan het bekken bent met iemand op hyves zet?!
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:31 schreef RockNijntje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |