Great Jobquote:
quote:
quote:
Veel plezier en tot later jongenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Maar ik ga vuurwerk kopen!
Bis spätah
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik was klein en had vroeger altijd heel erge bloedneuzen en een of ander dom figuur bleef mijn hoofd achterover duwen zodat het bloed dus mijn keel in liep en dat lekker met veel slijm ging niet goed
koop ze beroemdequote:Op woensdag 29 december 2010 14:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Bis spätah
Sommige mensenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik was klein en had vroeger altijd heel erge bloedneuzen en een of ander dom figuur bleef mijn hoofd achterover duwen zodat het bloed dus mijn keel in liep en dat lekker met veel slijm ging niet goed
Doeiiiquote:Op woensdag 29 december 2010 14:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Bis spätah
marijkequote:
Ja, is goed afgelopen anders was ik er nu niet meer natuurlijkquote:Op woensdag 29 december 2010 14:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sommige mensenMaar gelukkig is het goed afgelopen
(toch?
)
Nou, hij is wel een beeeeetje gek nuquote:Op woensdag 29 december 2010 14:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sommige mensenMaar gelukkig is het goed afgelopen
(toch?
)
Ze zouden dat echt niet aan kinderen moeten verkopen, maar dat is mijn meningquote:Op woensdag 29 december 2010 14:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Bis spätah
Drank, wiet, lekker bezig TFMquote:Op woensdag 29 december 2010 14:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
![]()
ik lach te slapen en toen moest ik kotsen omdat ik te veel had gedronken, en toen...
nouja, je snapt het.
later!
Lekker op tijd naar huis gelukkigquote:Op woensdag 29 december 2010 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
nou, ik ga dus over een uurtje weg en dan naar huis en dan denk ik maar gewoon bankhangen tot ik vind dat ik mag slapen..uurtje of half 9 ofzo
bedankt, bedanktquote:Op woensdag 29 december 2010 14:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Drank, wiet, lekker bezig TFM
Ik ben gister om 6 uur onder de douche gestapt, kwam daar pas om half 8 onder weg en ben toen meteen naar bed gegaanquote:Op woensdag 29 december 2010 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
nou, ik ga dus over een uurtje weg en dan naar huis en dan denk ik maar gewoon bankhangen tot ik vind dat ik mag slapen..uurtje of half 9 ofzo
Hij krijgt dat zelf ook echt niet mee hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 14:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze zouden dat echt niet aan kinderen moeten verkopen, maar dat is mijn mening
een beetje heel erg zelfsquote:Op woensdag 29 december 2010 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, hij is wel een beeeeetje gek nu
Ja, heb er dan toch een tik aan overgehoudenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, hij is wel een beeeeetje gek nu
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze zouden dat echt niet aan kinderen moeten verkopen, maar dat is mijn mening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |