sorry!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zal wel, maar het is wel degelijk iets anders dus geef niet het verkeerde de schuld
die is gewoon leuk, en handig, maar ik koop 'm niet omdat ik er aan wil sleutelen ofzoquote:Op woensdag 29 december 2010 14:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zegt de jongen met een iPhone
Baasquote:
Kloptquote:Op woensdag 29 december 2010 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat was er toch maar eentje en gestikt in z'n eigen kots?
Nee hoor, hardware is hardwarequote:Op woensdag 29 december 2010 14:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
sorry!
Ik zal de computer vast hebben gekwetst
het is trouwens een laptop, daar is ook al verschil in ja
ohh metallica.. daar ken ik wel iets van..quote:Op woensdag 29 december 2010 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oud bassist van Metallica
[..]
Ja, volgens de wiki vermoeden ze dat ie op slag dood was, dus laten we het hopen
Zal ik doen!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, hardware is hardwareMaar goed zo, bied je excuses maar aan aan de laptop voordat ie zichzelf in slaap moet huilen
Sleutelen aan dat soort elektronica sowiesoquote:Op woensdag 29 december 2010 14:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die is gewoon leuk, en handig, maar ik koop 'm niet omdat ik er aan wil sleutelen ofzo
heb ik een keer bijna gehadquote:
Sleutelen doen mensen maar aan een oude autoquote:Op woensdag 29 december 2010 14:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sleutelen aan dat soort elektronica sowieso![]()
Lijkt me niet echt een aangename dood...quote:
nerds in het algemeenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, dat is toch dit jaar die ene van Boyzone toch ook overkomen?quote:
Ik een keer in bloedquote:Op woensdag 29 december 2010 14:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heb ik een keer bijna gehad
niet fijn, niet fijn.
Kijk, jij snapt hetquote:Op woensdag 29 december 2010 14:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sleutelen doen mensen maar aan een oude auto
quote:
Ja, je moet het leuk vindenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh metallica.. daar ken ik wel iets van..
geloof ik..
( maar ik vind alleen de versies met het orkest mooi)
Een heldendood als je in zo'n band zitquote:
Het is super handig als je het kunt hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 14:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die ken ik gelukkig niet echtquote:Op woensdag 29 december 2010 14:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat is toch dit jaar die ene van Boyzone toch ook overkomen?
stuartquote:
Oooh, ik was klein en had vroeger altijd heel erge bloedneuzen en een of ander dom figuur bleef mijn hoofd achterover duwen zodat het bloed dus mijn keel in liep en dat lekker met veel slijm ging niet goedquote:Op woensdag 29 december 2010 14:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
lijkt me nog minder fijn
what happend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |