Die boven benen. :R Tering niet normaal.quote:
Zo zag ik er nog 1 vanmiddag.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:53 schreef Ascendancy het volgende:
Mensen die te dik zijn om op 1 stoel te zitten in de trein
Ik vrees dat het moment aangekomen is dat ik voor een brilletje moet gaan..quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:53 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Die boven benen. :R Tering niet normaal.
Gratis beenwarmer jeweets.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:55 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zo zag ik er nog 1 vanmiddag.Komt er ineens een Turk naast me zitten, 3 stoelen breed was die ongeveer. Ik voelde dat vettige been helemaal tegen mijn been.
![]()
Strakt eet hij me op.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:55 schreef Microtubuli het volgende:
Waarom ging je niet bij hem zitten voor wat close-upjes? Internetheld!
Pics of het is nooit gebeurt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijk strak salsa lijf schatje...
?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:56 schreef Stokstaart het volgende:
Wat wel kut is dat TS deze foto's uit een topic van 2009 heeft gekaapt
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:57 schreef Lindstrøm. het volgende:
TS gaat voor het eerst met de trein.
Uhu meid..quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je moet die templates aanpassen sloerie er staat 2009. Doe niet alsof je ze zelf hebt gemaakt zoals die meeuwenstront mc donalds garp. Allemaal penisbaards werkquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:57 schreef iwannabehigh het volgende:
Internet hooligan. Leuk hoor, mensen vernederen op internet die je niet eens kent. Beetje foto's maken enzo. Laat wel zien hoe onzeker je bent. Poging om grappig te zijn op internet; beetje jammer.
'Gebeurt'quote:
Porsche1 is mijn zoon, beetje rustig aan he. Hij was voor het eerst alleen met de treinquote:Op woensdag 29 december 2010 00:06 schreef blckbb het volgende:
HOU JE BEK OVER PAUL PORSJE VERDOMME
ZAL JOUW MOEDER EENS POSTEN
VIN JE TOCH OOK NIET LEUK
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:06 schreef blckbb het volgende:
HOU JE BEK OVER PAUL PORSJE VERDOMME
ZAL JOUW MOEDER EENS POSTEN
VIN JE TOCH OOK NIET LEUK
Paul is mijn oom dit flik je hem nietquote:Op woensdag 29 december 2010 00:08 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Paul is mijn papa. Ik mag dat...
Nee.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:11 schreef Paul het volgende:
Is dit niet: Baspaternotte?
http://twitter.com/baspaternotte
Nee, dat is hem niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:11 schreef Paul het volgende:
Is dit niet: Bas Paternotte?
http://twitter.com/baspaternotte
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teveel van t goeie ja.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:19 schreef iwannabehigh het volgende:
Precies. Dikheid staat voor GOODLIFE!!!
En bier ookquote:Op woensdag 29 december 2010 00:19 schreef iwannabehigh het volgende:
Precies. Dikheid staat voor GOODLIFE!!!
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:31 schreef porsche1 het volgende:
Nu ga ik even vappen op zijn foto's.
simpele ziel, dat zijn templates van Fok! zelf.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je moet die templates aanpassen sloerie er staat 2009. Doe niet alsof je ze zelf hebt gemaakt zoals die meeuwenstront mc donalds garp. Allemaal penisbaards werk
Topicwendingquote:Op woensdag 29 december 2010 10:03 schreef Mopst3r het volgende:
Die man is serieus een ex-collega van mij
quote:Op woensdag 29 december 2010 10:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Topicwending![]()
Wij willen gegevens
nah, dat kan natuurlijk niet he?!quote:Op woensdag 29 december 2010 12:51 schreef Megaman het volgende:
Geniaal topic!
Bier drinken terwijl je een boek leest
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:06 schreef Paul het volgende:
Porsche, het is dat je mijn zoon bent, maar eigenlijk zou je het verdienen dat jouw foto's ook online komen.
* Paul is trots op zijn stoere zoontjequote:Op woensdag 29 december 2010 14:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hier heb je 1 foto dan:
[ afbeelding ]
Wist je nog toen we samen om dat nektasje gingen?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:23 schreef Paul het volgende:
[..]
* Paul is trots op zijn stoere zoontje
ik weet nog wel dat we die samen kochten. Februari was het volgens mij, in Rotterdam, de koopgoot. Jij wou persee dat tasje.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wist je nog toen we samen om dat nektasje gingen?
Zeker niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:28 schreef Paul het volgende:
[..]
ik weet nog wel dat we die samen kochten. Februari was het volgens mij, in Rotterdam, de koopgoot. Jij wou persee dat tasje.Heb er achteraf geen spijt van gehad dat ik hem voor je heb betaald
Ik hoop wel op een heel duur cadeau van jou voor mij met mijn verjaardag hequote:Op woensdag 29 december 2010 14:42 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zeker niet.Alle chicks vinden me tof enzo.
Nog maals, bedankt paps!
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik hoop wel op een heel duur cadeau van jou voor mij met mijn verjaardag he
Gewoon op twitter gooien dan weet je het snel genoegquote:Op woensdag 29 december 2010 15:54 schreef Annnet het volgende:
Nu nog uitvinden wie deze meneer werkelijk is.
Doe jij maar, ik heb geen twitter, wat denk je wel niet!?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Gewoon op twitter gooien dan weet je het snel genoeg
Maak maar aan danquote:Op woensdag 29 december 2010 16:00 schreef Annnet het volgende:
[..]
Doe jij maar, ik heb geen twitter, wat denk je wel niet!?
Lijkt er wel op.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:16 schreef Henkie94 het volgende:
Zie ik daar linksonder nou een stijve?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, zo ben ik ook beroempt geworden op fokquote:Op woensdag 29 december 2010 16:06 schreef blckbb het volgende:
[..]
Wat ben jij een irritante kutuser zeg
Of een gigantische monstercock. porsj wie zat er tegenover je in de trein?quote:
Mijn mattie.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:26 schreef Annnet het volgende:
[..]
Of een gigantische monstercock. porsj wie zat er tegenover je in de trein?
Subtiliteitquote:Op woensdag 29 december 2010 16:32 schreef Zuivelkoe het volgende:
Dubbeldekkers, waar de stoelen zo hoog zijn dat je enkel kunt meeluisteren met de corpssletjes in plaats van geheimzinnig oogcontact maken.
Waarom zou je 1e klas gaan als 2e klas goedkoper is en je daar ook gewoon kan zitten?quote:
jij lijkt me echt zo iemand die om alles huiltquote:Op woensdag 29 december 2010 16:55 schreef applecherry het volgende:
Wel een schending van privacy dat je de pics zomaar op internet zet
lijkt me grappig als die man dit topic ziet.
Idd ben benieuwd hoe dit afloopt voor porsche1quote:Op woensdag 29 december 2010 16:55 schreef applecherry het volgende:
Johquote:Op woensdag 29 december 2010 16:58 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
jij lijkt me echt zo iemand die om alles huilt
groet
Dan zijn er nog 100+ topics met dit soort dingen.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:55 schreef applecherry het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:58 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
jij lijkt me echt zo iemand die om alles huilt
groet
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:06 schreef Paul het volgende:
Ik denk dat Porsche in de gevangenis beland door deze topic
Omdat daar geen vieze dikke vadsige kerels met dikke bovenbenen zitten die ook nog eens alcoholist zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:49 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waarom zou je 1e klas gaan als 2e klas goedkoper is en je daar ook gewoon kan zitten?
deze topic?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:06 schreef Paul het volgende:
Ik denk dat Porsche in de gevangenis beland door deze topic
Dan had ik nu ook geen topic kunnen maken...quote:Op woensdag 29 december 2010 17:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Omdat daar geen vieze dikke vadsige kerels met dikke bovenbenen zitten die ook nog eens alcoholist zijn.
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:20 schreef animalcollective het volgende:
Smile je staat op Geenstijl.
Weg met de OP, omdat ik geenstijl haat.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:20 schreef animalcollective het volgende:
Smile je staat op Geenstijl.
Ah een linkse hippiequote:Op woensdag 29 december 2010 17:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Weg met de OP, omdat ik geenstijl haat.
hoppaaaaaquote:Op woensdag 29 december 2010 17:27 schreef Paul het volgende:
Wat een loser is porsche1, snel zijn OP editten
Nee, een rechtse vent die geenstijl haat.quote:
Hoe deed je ook alweer vorige versie van een site terughalen?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:30 schreef paraDOTbe het volgende:
Dju, net te laat... Iemand een spiegeltje?
ohja google cache was hetquote:Op woensdag 29 december 2010 17:32 schreef paraDOTbe het volgende:
al gevonden... Cache @ google natuurlijkhttp://webcache.googleuse(...)=&oq=&gs_rfai=&pbx=1
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:32 schreef paraDOTbe het volgende:
al gevonden... Cache @ google natuurlijkhttp://webcache.googleuse(...)=&oq=&gs_rfai=&pbx=1
Dat doe ik wel vaker hoor.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:34 schreef Paul het volgende:
Achja, ik hoop dat Porsche1 hier van geleerd heeft. En niet meer zomaar mensen stiekem fotografeert en op internet gooit
Je vraagt er echt om he, dat geenstijl je goed aanpaktquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:37 schreef paraDOTbe het volgende:
Fotograaf mijn dik lichaam maar is een keer en ik laat je je goedkope crappy mobieltje opvreten...
Vanwaar deze haat?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:37 schreef paraDOTbe het volgende:
Fotograaf mijn dik lichaam maar is een keer en ik laat je je goedkope crappy mobieltje opvreten...
want?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:38 schreef kort het volgende:
Ik dit geenstijltopic moet ik gepost hebben.
Porsche kan er niets aan doen dat jij extreem vet bent. Eet gewoon minder. Ook al je posts hebben meteen weer te maken met eten he. Vies mannetje ben jijquote:Op woensdag 29 december 2010 17:37 schreef paraDOTbe het volgende:
Zet je OP nou maar terug losertquote:Op woensdag 29 december 2010 17:39 schreef porsche1 het volgende:
Heel mijn topic verneukt omdat het op geenstijl staat.
Nee, omdat geenstijl.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:40 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Porsche kan er niets aan doen dat jij extreem vet bent. Eet gewoon minder. Ook al je posts hebben meteen weer te maken met eten he. Vies mannetje ben jijjij zou jezelf moeten opeten.
Jaa een topic plaatsen om daar mensen uit te lachen, dat kan elke sneue ziel wel. Maar dan het lef niet hebben om er on the spot wat van te zeggen, vuil lafbekje!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:55 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zo zag ik er nog 1 vanmiddag.Komt er ineens een Turk naast me zitten, 3 stoelen breed was die ongeveer. Ik voelde dat vettige been helemaal tegen mijn been.
![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, omdat geenstijl.
En ik super bang ben enzo. Ik tril helemaal en moet bijna poepen in me broek.
ksst.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:42 schreef Boxman90 het volgende:
[..]
Jaa een topic plaatsen om daar mensen uit te lachen, dat kan elke sneue ziel wel. Maar dan het lef niet hebben om er on the spot wat van te zeggen, vuil lafbekje!
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:42 schreef Boxman90 het volgende:
[..]
Jaa een topic plaatsen om daar mensen uit te lachen, dat kan elke sneue ziel wel. Maar dan het lef niet hebben om er on the spot wat van te zeggen, vuil lafbekje!
http://webcache.googleuse(...)2108&btnG=Zoeken&lr=quote:Op woensdag 29 december 2010 17:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Niemand die de OP gequote heeft?
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:46 schreef porsche1 het volgende:
Maat van me zit op het moment weer in dezelfde trein om te kijken of die vent er weer is.
Oe, tof. Dan vind je mij ook geil.quote:
Jij bent zelf deze man.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Oe, tof. Dan vind je mij ook geil.
Ik weet niet wat ik hier op moet zeggen...quote:
Broekpoepert 1e klasquote:Op woensdag 29 december 2010 17:43 schreef porsche1 het volgende:
Wat erg wat ik deze meneer aan heb gedaan. Ik moest dit helemaal niet doen, oh god ik zit helemaal te trillen hier. Ik hoop niet dat hij er achter komt. Jezus, wat ben ik bang.
Meneer, als u dit topic ziet. Ik wil een jaar lang uw macdonald menu betalen. Omdat ik het zo erg vind dit.
Wat? Vind jij het dan leuk als je hierdoor ineens duizenden euro's kwijt bent?quote:
Het kan sowieso geen kwaad als jij je eens goed na laat kijken.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:54 schreef Boxman90 het volgende:
[..]
Het kan sowieso geen kwaad als jij je eens goed na laat kijken.
Leuk hoor, grapjes hier over te maken. Jij wilt niet weten hoe slecht ik me op dit moment voel. Ik zit hier echt te trillen enal. Misselijk ook. Dit wens ik niemand toe.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:54 schreef Boxman90 het volgende:
[..]
Dude haal die keutelketser uit je kont man. Je begint onzin te blaaten.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:54 schreef Boxman90 het volgende:
[..]
neequote:Op woensdag 29 december 2010 17:58 schreef Boxman90 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hier wel goed zat dan.
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:58 schreef kort het volgende:
Ziet eruit als een man die een flinke advocaat kan betalen.
OK, van het zelfde en doei.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:01 schreef porsche1 het volgende:
Ik ga dit topic uit MyAT verwijderen. Zodat ik niet meer word herrinerd aan dit vreselijke voorval.Ik voel me echt heel slecht hierdoor.
Dit had ik nooit moeten doen.
Dit is mijn laatste reactie in dit topic.
Ik ga maar een douche nemen, in de hoop dat ik me maar wat beter ga voelen.
box!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hoor http://webcache.googleuse(...)=&oq=&gs_rfai=&pbx=1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:40 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Porsche kan er niets aan doen dat jij extreem vet bent. Eet gewoon minder. Ook al je posts hebben meteen weer te maken met eten he. Vies mannetje ben jijjij zou jezelf moeten opeten.
Maak stiekem foto's en open een topicquote:Op woensdag 29 december 2010 18:06 schreef RadioSlut het volgende:
Die man dik?
In de sprinter van Hoek van Holland naar Rotterdam Cs zit regelmatig zo'n figuur, en die neemt één zo'n 4zits stuk in beslag.
Je bent verschrikkelijk TS. Ga maar heel erg van jezelf walgen, staar in de spiegel en roep dat je jezelf haat. Je bent een walgelijk vies mannetje, schaamteloos.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:01 schreef porsche1 het volgende:
Ik ga dit topic uit MyAT verwijderen. Zodat ik niet meer word herrinerd aan dit vreselijke voorval.Ik voel me echt heel slecht hierdoor.
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Je bent verschrikkelijk TS. Ga maar heel erg van jezelf walgen, staar in de spiegel en roep dat je jezelf haat. Je bent een walgelijk vies mannetje, schaamteloos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:11 schreef Poemgirl het volgende:
Als het kan, pak een mesje en val die verschrikkelijke polsen die de camera vasthielden maar aan. Je bent schuldig, je bent érg slecht, hier hoor je niet meer overheen te komen. Duivels, ben je.
Je haalt de woorden uit me mond!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:11 schreef Poemgirl het volgende:
Als het kan, pak een mesje en val die verschrikkelijke polsen die de camera vasthielden maar aan. Je bent schuldig, je bent érg slecht, hier hoor je niet meer overheen te komen. Duivels, ben je.
Ja jij zet zelfs naaktfoto's overal neer van jezelfquote:Op woensdag 29 december 2010 18:12 schreef Annnet het volgende:
Ik aanbid porsj wel voor dit topic. alleen hiervoor, verder niet
Dat zijn heul geen naaktfoto'squote:Op woensdag 29 december 2010 18:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja jij zet zelfs naaktfoto's overal neer van jezelfDus ik snap wel dat je het normaal vind
even quoten voor de toekomst.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:50 schreef porsche1 het volgende:
Vandaag ging ik lekker een dagje weg met de trein. Ik heb van alles gezien, het was heel leuk. Maar op de terug weg werd mijn dagje flink verneukt.Er zat 1 vieze dikke vatsige vent in de trein. En tot mijn verbazing ging hij ook nog bier drinken. Smerige alcoholist.
Deze vent droeg een bril, had fucking dikke boven benen. (heb daar een foto van) Ook las hij een boek.
Ik werd helemaal onpasselijk door deze meneer, hij verneukte heel mijn dagje weg. Puur omdat hij zo smerig dik was. Ik hoop dat hij hier ook op FOK! zit.
Hij deed mij in iedergeval denken aan Paul. Dat is ook zoeen smerige dikzak. Zoeen vieze vetklep. Paul drinkt ook wel eens bier heb ik vernomen.
Hier wat foto's van de meneer:
[ afbeelding ]
Vast iets over eten aan het lezen.
[ afbeelding ]
Hij drinkt op deze foto bier, wat een smerige vent. Hij verdient het niet om het gele goud te drinken.
[ afbeelding ]
Zie die smerige dikke friet lippen.
[ afbeelding ]
Ingezoomed op zijn dikke lichaam. Zie hem zijn brilletje weer goed doen omdat die net werd weg geslagen door zijn vet.
[ afbeelding ]
Ingezoomed op zijn meesterlijk grote bovenbeen.Echt smerig! Dat witte deel is zijn boven been. Tering zeg.
[ afbeelding ]
Dat vet zit zeker voor je ogen? Daarom moet je zo dicht op dat boek zitten, anders zie je het niet he.![]()
[ afbeelding ]
Zie meneer Wally drinken.
[ afbeelding ]
Smeerlap.Met je homo lipjes.
Dit was mijn topic.
Dus Paul, was jij dit?
DAAROM STEM IK OP SUPERWORMJIM ALS BESTE MODquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | Vandaag ging ik lekker een dagje weg met de trein. Ik heb van alles gezien, het was heel leuk. Maar op de terug weg werd mijn dagje flink verneukt. :r Er zat 1 vieze dikke vatsige vent in de trein. En tot mijn verbazing ging hij ook nog bier drinken. Smerige alcoholist. Deze vent droeg een bril, had fucking dikke boven benen. (heb daar een foto van) Ook las hij een boek. :') Ik werd helemaal onpasselijk door deze meneer, hij verneukte heel mijn dagje weg. Puur omdat hij zo smerig dik was. Ik hoop dat hij hier ook op FOK! zit. Hij deed mij in iedergeval denken aan Paul. Dat is ook zoeen smerige dikzak. Zoeen vieze vetklep. Paul drinkt ook wel eens bier heb ik vernomen. Hier wat foto's van de meneer: [ [url=http://i56.tinypic.com/33niwbq.jpg]afbeelding[/url] ] Vast iets over eten aan het lezen. [ [url=http://i56.tinypic.com/f3sw9k.jpg]afbeelding[/url] ] Hij drinkt op deze foto bier, wat een smerige vent. Hij verdient het niet om het gele goud te drinken. [ [url=http://i51.tinypic.com/n12c5x.jpg]afbeelding[/url] ] Zie die smerige dikke friet lippen. :r [ [url=http://i53.tinypic.com/wqzjma.jpg]afbeelding[/url] ] Ingezoomed op zijn dikke lichaam. Zie hem zijn brilletje weer goed doen omdat die net werd weg geslagen door zijn vet. [ [url=http://i56.tinypic.com/20k3ci0.jpg]afbeelding[/url] ] Ingezoomed op zijn meesterlijk grote bovenbeen. :r Echt smerig! Dat witte deel is zijn boven been. Tering zeg. :r [ [url=http://i53.tinypic.com/2bqgea.jpg]afbeelding[/url] ] Dat vet zit zeker voor je ogen? Daarom moet je zo dicht op dat boek zitten, anders zie je het niet he. :r :r [ [url=http://i53.tinypic.com/aonbcp.jpg]afbeelding[/url] ] Zie meneer Wally drinken. :r [ [url=http://i51.tinypic.com/smrr0z.jpg]afbeelding[/url] ] Smeerlap. :r Met je homo lipjes. Dit was mijn topic. Dus Paul, was jij dit? |
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:25 schreef Paul het volgende:
[..]
DAAROM STEM IK OP SUPERWORMJIM ALS BESTE MOD
STEM DAAROM OOK OP SUPERWORMJIM
Dit.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:29 schreef Annnet het volgende:
[..]dude wtf```````````````````````````
Kwoot voor 't nageslacht.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:50 schreef porsche1 het volgende:
Vandaag ging ik lekker een dagje weg met de trein. Ik heb van alles gezien, het was heel leuk. Maar op de terug weg werd mijn dagje flink verneukt.Er zat 1 vieze dikke vatsige vent in de trein. En tot mijn verbazing ging hij ook nog bier drinken. Smerige alcoholist.
Deze vent droeg een bril, had fucking dikke boven benen. (heb daar een foto van) Ook las hij een boek.
Ik werd helemaal onpasselijk door deze meneer, hij verneukte heel mijn dagje weg. Puur omdat hij zo smerig dik was. Ik hoop dat hij hier ook op FOK! zit.
Hij deed mij in iedergeval denken aan Paul. Dat is ook zoeen smerige dikzak. Zoeen vieze vetklep. Paul drinkt ook wel eens bier heb ik vernomen.
Hier wat foto's van de meneer:
[ afbeelding ]
Vast iets over eten aan het lezen.
[ afbeelding ]
Hij drinkt op deze foto bier, wat een smerige vent. Hij verdient het niet om het gele goud te drinken.
[ afbeelding ]
Zie die smerige dikke friet lippen.
[ afbeelding ]
Ingezoomed op zijn dikke lichaam. Zie hem zijn brilletje weer goed doen omdat die net werd weg geslagen door zijn vet.
[ afbeelding ]
Ingezoomed op zijn meesterlijk grote bovenbeen.Echt smerig! Dat witte deel is zijn boven been. Tering zeg.
[ afbeelding ]
Dat vet zit zeker voor je ogen? Daarom moet je zo dicht op dat boek zitten, anders zie je het niet he.![]()
[ afbeelding ]
Zie meneer Wally drinken.
[ afbeelding ]
Smeerlap.Met je homo lipjes.
Dit was mijn topic.
Dus Paul, was jij dit?
quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:01 schreef porsche1 het volgende:
Sorry swjquote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef blckbb het volgende:
Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blij
sukkel.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:26 schreef paraDOTbe het volgende:
[..]
hij is gebanned...[Forum] Banmeldtopic
mss zkr jwzquote:Op woensdag 29 december 2010 21:31 schreef paraDOTbe het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb mss wel een idee, maar ben niet zkr...
Kun je niet lezen?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:26 schreef paraDOTbe het volgende:
[..]
hij is gebanned...[Forum] Banmeldtopic
Geenstijl leest mee, natuurlijk trollt hij niet.quote:
goet pundquote:Op woensdag 29 december 2010 21:37 schreef deepart het volgende:
[..]
Geenstijl leest mee, natuurlijk trollt hij niet.
Je bent niet wakker, dit is een droom in een droom.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:38 schreef paraDOTbe het volgende:
Nee, toch niet... Zeg komaan, ben net wakker van een powernap. Precies nog niet goed wakker, had gwn ff snel alleen de nicknaam gelezen en niet de reden van de ban.
Ja, zoiets...quote:Op woensdag 29 december 2010 21:39 schreef deepart het volgende:
[..]
Je bent niet wakker, dit is een droom in een droom.
moppentapperquote:Op woensdag 29 december 2010 21:51 schreef porsche1 het volgende:
Toch nog maar 1 post in dit topic. Heb net politie aan mijn deur gehad...
Die vent is er dus blijkbaar achter gekomen en klaagt mij waarschijnlijk aan.
De politie gaat eerst nog een klein onderzoekje doen en kan dan pas zeggen of die meneer ermee door zet.![]()
In principe kan die vent mij niets meer maken. Voordat dit topic ongeveer 7346632732 was bekeken had ik de OP weggehaald, daarna heeft SWJ hem terug gezet. Dusquote:Op woensdag 29 december 2010 21:53 schreef Zuivelkoe het volgende:
Achja, als jij besluit die OP weg te halen en een mod het vervolgens terugzet..
Do I smell fear?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:57 schreef porsche1 het volgende:
[..]
In principe kan die vent mij niets meer maken. Voordat dit topic ongeveer 7346632732 was bekeken had ik de OP weggehaald, daarna heeft SWJ hem terug gezet. Dus
Ik heb de schade nog beperkt gehouden, eigenlijk was er niets aan de hand voordat ik de OP terug haalde.
SWJ is schuldig.
Haha, SWJ is schuldig. Wat lucht dit op!
Zie pagina 7 en 8... Ik ben al heel de tijd bang hoor...quote:
* murp hoopt dat TS effe door de mangel wordt gehaaldquote:Op woensdag 29 december 2010 21:57 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Haha, SWJ is schuldig. Wat lucht dit op!
Door de?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:13 schreef murp het volgende:
[..]
* murp hoopt dat TS effe door de mangel wordt gehaald
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:01 schreef porsche1 het volgende:
Faalhaasquote:Op woensdag 29 december 2010 21:51 schreef porsche1 het volgende:
Toch nog maar 1 post in dit topic. Heb net ...
quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:06 schreef porsche1 het volgende:
Zie pagina 7 en 8... Ik ben al heel de tijd bang hoor...
Driedubbel faalhaasquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef Poemgirl het volgende:
Hahaha lekker voor je TS.Dat is het ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan totaal niet slapen. Heb buikpijn, ben heel misselijk en ik voel me zwaar kut. Heel zwaar.Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
Hoe zou hij het gevonden hebbenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:05 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Ik kan totaal niet slapen. Heb buikpijn, ben heel misselijk en ik voel me zwaar kut. Heel zwaar.
Doordat hij naar de politie is gestapt, heeft de politie wss mijn IP opgevraagd... Daardoor konden ze mij vinden...quote:Op woensdag 29 december 2010 23:07 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Hoe zou hij het gevonden hebben? En hoe vindt hij jou
?
Neeh, volgens mij ben je nu gewoon aan het trollen.
Wat vonden je ouders ervanquote:Op woensdag 29 december 2010 23:08 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Doordat hij naar de politie is gestapt, heeft de politie wss mijn IP opgevraagd... Daardoor konden ze mij vinden...
Haha, verdachte!quote:Op woensdag 29 december 2010 10:03 schreef Mopst3r het volgende:
Die man is serieus een ex-collega van mij
Dat ga ik op dit moment niet helemaal uit typen. Is te lang, ik voel me zwaar kloten. Ze waren heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel kwaad zeg ik je wel.quote:
Dat heb ik zeer zeker. Ik hoop dat dit goed afloopt. Wat voel ik me slecht op het moment.quote:
Ik snap het gevoel, maar ik snap vanaf het begin niet wat het doel van dit topic was. Trouwens, geenstijl heeft je gewoon genaaidquote:Op woensdag 29 december 2010 23:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dat heb ik zeer zeker. Ik hoop dat dit goed afloopt. Wat voel ik me slecht op het moment.![]()
Dit topic was gewoon bedoelt als grap. Dat was het in het begin ook, veel mensen vonden het toen ook een tof topic. Maar toen geenstijl het ineens poste was het belachelijk dat ik dit topic had gemaakt etc. Rare lui.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:26 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik snap het gevoel, maar ik snap vanaf het begin niet wat het doel van dit topic was. Trouwens, geenstijl heeft je gewoon genaaid
Dat weet ik vanaf nu ook ja.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:30 schreef Poemgirl het volgende:
Nee, ik vond het vanaf het begin ook al belachelijk. Iemand zo voor schut zetten op internet, je kan daar mensen erg mee kwetsen.
huhu. lolwut.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:51 schreef porsche1 het volgende:
Toch nog maar 1 post in dit topic. Heb net politie aan mijn deur gehad...
Die vent is er dus blijkbaar achter gekomen en klaagt mij waarschijnlijk aan.
De politie gaat eerst nog een klein onderzoekje doen en kan dan pas zeggen of die meneer ermee door zet.![]()
Je liegt.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:31 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dat weet ik vanaf nu ook ja.
Wat voel ik me zwaar klote.
Nee, serieus niet. Echt niet.quote:
man, ik ben iemand waarmee je kan praten, je hart luchten enzo.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, serieus niet. Echt niet.
Ik voel me hierom echt kloten. Zwaar kloten.
Op het moment nog even niet, helpt denk ik ook niet zo.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:49 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
man, ik ben iemand waarmee je kan praten, je hart luchten enzo.
Maarja als je niet wil.
Probeer te slapen, als dat lukt.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:50 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Op het moment nog even niet, helpt denk ik ook niet zo.Het blijft maar in me hoofd en ik voel me er serieus ziek om...
Probeer dat al sinds 10 uur, lukt echt niet...quote:Op woensdag 29 december 2010 23:53 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Probeer te slapen, als dat lukt.
Ja, dat ga ik zeker doen. Ik heb heel veel respect voor die meneer. Hopelijk kan hij inzien dat het een grapje was.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:57 schreef tomaat52 het volgende:
TS, sterkte. Ik ga nu pitten. En blijf beleefd en toon je respect én dat je verkeerd bezig was.
Ik help het je hopen.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:58 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Probeer dat al sinds 10 uur, lukt echt niet...
Moest denet ook heel even huilen, serieus. van de schrik. Ik voel me echt zwaar kut.
[..]
Ja, dat ga ik zeker doen. Ik heb heel veel respect voor die meneer. Hopelijk kan hij inzien dat het een grapje was.
Gelukkig zijn er ook nog normale mensen. Die wel normaal kunnen doen terwijl ik flink fout ben geweest.quote:
Ja, maar SWj moest het weer terug halen. Kut streek.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:14 schreef MrEarcheese het volgende:
Lekker dan dat GeenStijl dit kopieert, als 't nou meteen was weggehaald was d'r niks aan de hand.
Anyway, succes Porsche1, ook al ben je een kutuser, dit is een situatie waar je natuurlijk niet in wil zitten. Geef toe dat je fout zat en bied je excuses aan tegen die man, waarschijnlijk houdt hij het er dan bij.
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:23 schreef blckbb het volgende:
Porsche ouwe trol koning
![]()
Ik zit zwaar te lachen achter mn compu
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:24 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik troll serieus voor 1 keer niet. Normaal zit ik op FOK! om zeg maar te trollen, maar nu ben ik echt serieus. Ik voel me echt heel kut!
Hoop dat alles weer goed komt.
Het is jouw probleem als je het niet geloofd. Ik ben echt serieus voor 1 keer. Ik voel me zwaar kut door alles wat er is gebeurt. Ik ga er niet meer op in als mensen mij niet geloven. Voel me echt heel kut.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Het is jouw probleem als je het niet geloofd. Ik ben echt serieus voor 1 keer. Ik voel me zwaar kut door alles wat er is gebeurt. Ik ga er niet meer op in als mensen mij niet geloven. Voel me echt heel kut.
Hoe stoer ik me dan ook altijd voor doe op het internet, ik ben hier echt van geschrokken en vind dit heel erg.
quote:Op donderdag 30 december 2010 01:14 schreef sneeuwuil het volgende:
Porsche trollt ons en wij trollen terug om GS te kunnen trollen en die trollt ons terug door niet in onze troll te trappen.
Nee, maar waar moet ik op reageren als er hier niet word gepost of ergens anders?quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 02:09 schreef Stante het volgende:
Stijlloos van je ouwe om foto's van een onbekende op een groot forum te pleuren. Zou je zelf ook niet fijn vinden toch? Denk idd dat je sterk zit te trollen met je politieshit maar ik wens het je bijna toe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |