Je haalt de woorden uit me mond!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:11 schreef Poemgirl het volgende:
Als het kan, pak een mesje en val die verschrikkelijke polsen die de camera vasthielden maar aan. Je bent schuldig, je bent érg slecht, hier hoor je niet meer overheen te komen. Duivels, ben je.
Ja jij zet zelfs naaktfoto's overal neer van jezelfquote:Op woensdag 29 december 2010 18:12 schreef Annnet het volgende:
Ik aanbid porsj wel voor dit topic. alleen hiervoor, verder niet
Dat zijn heul geen naaktfoto'squote:Op woensdag 29 december 2010 18:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja jij zet zelfs naaktfoto's overal neer van jezelfDus ik snap wel dat je het normaal vind
even quoten voor de toekomst.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:50 schreef porsche1 het volgende:
Vandaag ging ik lekker een dagje weg met de trein. Ik heb van alles gezien, het was heel leuk. Maar op de terug weg werd mijn dagje flink verneukt.Er zat 1 vieze dikke vatsige vent in de trein. En tot mijn verbazing ging hij ook nog bier drinken. Smerige alcoholist.
Deze vent droeg een bril, had fucking dikke boven benen. (heb daar een foto van) Ook las hij een boek.
Ik werd helemaal onpasselijk door deze meneer, hij verneukte heel mijn dagje weg. Puur omdat hij zo smerig dik was. Ik hoop dat hij hier ook op FOK! zit.
Hij deed mij in iedergeval denken aan Paul. Dat is ook zoeen smerige dikzak. Zoeen vieze vetklep. Paul drinkt ook wel eens bier heb ik vernomen.
Hier wat foto's van de meneer:
[ afbeelding ]
Vast iets over eten aan het lezen.
[ afbeelding ]
Hij drinkt op deze foto bier, wat een smerige vent. Hij verdient het niet om het gele goud te drinken.
[ afbeelding ]
Zie die smerige dikke friet lippen.
[ afbeelding ]
Ingezoomed op zijn dikke lichaam. Zie hem zijn brilletje weer goed doen omdat die net werd weg geslagen door zijn vet.
[ afbeelding ]
Ingezoomed op zijn meesterlijk grote bovenbeen.Echt smerig! Dat witte deel is zijn boven been. Tering zeg.
[ afbeelding ]
Dat vet zit zeker voor je ogen? Daarom moet je zo dicht op dat boek zitten, anders zie je het niet he.![]()
[ afbeelding ]
Zie meneer Wally drinken.
[ afbeelding ]
Smeerlap.Met je homo lipjes.
Dit was mijn topic.
Dus Paul, was jij dit?
DAAROM STEM IK OP SUPERWORMJIM ALS BESTE MODquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | Vandaag ging ik lekker een dagje weg met de trein. Ik heb van alles gezien, het was heel leuk. Maar op de terug weg werd mijn dagje flink verneukt. :r Er zat 1 vieze dikke vatsige vent in de trein. En tot mijn verbazing ging hij ook nog bier drinken. Smerige alcoholist. Deze vent droeg een bril, had fucking dikke boven benen. (heb daar een foto van) Ook las hij een boek. :') Ik werd helemaal onpasselijk door deze meneer, hij verneukte heel mijn dagje weg. Puur omdat hij zo smerig dik was. Ik hoop dat hij hier ook op FOK! zit. Hij deed mij in iedergeval denken aan Paul. Dat is ook zoeen smerige dikzak. Zoeen vieze vetklep. Paul drinkt ook wel eens bier heb ik vernomen. Hier wat foto's van de meneer: [ [url=http://i56.tinypic.com/33niwbq.jpg]afbeelding[/url] ] Vast iets over eten aan het lezen. [ [url=http://i56.tinypic.com/f3sw9k.jpg]afbeelding[/url] ] Hij drinkt op deze foto bier, wat een smerige vent. Hij verdient het niet om het gele goud te drinken. [ [url=http://i51.tinypic.com/n12c5x.jpg]afbeelding[/url] ] Zie die smerige dikke friet lippen. :r [ [url=http://i53.tinypic.com/wqzjma.jpg]afbeelding[/url] ] Ingezoomed op zijn dikke lichaam. Zie hem zijn brilletje weer goed doen omdat die net werd weg geslagen door zijn vet. [ [url=http://i56.tinypic.com/20k3ci0.jpg]afbeelding[/url] ] Ingezoomed op zijn meesterlijk grote bovenbeen. :r Echt smerig! Dat witte deel is zijn boven been. Tering zeg. :r [ [url=http://i53.tinypic.com/2bqgea.jpg]afbeelding[/url] ] Dat vet zit zeker voor je ogen? Daarom moet je zo dicht op dat boek zitten, anders zie je het niet he. :r :r [ [url=http://i53.tinypic.com/aonbcp.jpg]afbeelding[/url] ] Zie meneer Wally drinken. :r [ [url=http://i51.tinypic.com/smrr0z.jpg]afbeelding[/url] ] Smeerlap. :r Met je homo lipjes. Dit was mijn topic. Dus Paul, was jij dit? |
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:25 schreef Paul het volgende:
[..]
DAAROM STEM IK OP SUPERWORMJIM ALS BESTE MOD
STEM DAAROM OOK OP SUPERWORMJIM
Dit.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:29 schreef Annnet het volgende:
[..]dude wtf```````````````````````````
Kwoot voor 't nageslacht.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:50 schreef porsche1 het volgende:
Vandaag ging ik lekker een dagje weg met de trein. Ik heb van alles gezien, het was heel leuk. Maar op de terug weg werd mijn dagje flink verneukt.Er zat 1 vieze dikke vatsige vent in de trein. En tot mijn verbazing ging hij ook nog bier drinken. Smerige alcoholist.
Deze vent droeg een bril, had fucking dikke boven benen. (heb daar een foto van) Ook las hij een boek.
Ik werd helemaal onpasselijk door deze meneer, hij verneukte heel mijn dagje weg. Puur omdat hij zo smerig dik was. Ik hoop dat hij hier ook op FOK! zit.
Hij deed mij in iedergeval denken aan Paul. Dat is ook zoeen smerige dikzak. Zoeen vieze vetklep. Paul drinkt ook wel eens bier heb ik vernomen.
Hier wat foto's van de meneer:
[ afbeelding ]
Vast iets over eten aan het lezen.
[ afbeelding ]
Hij drinkt op deze foto bier, wat een smerige vent. Hij verdient het niet om het gele goud te drinken.
[ afbeelding ]
Zie die smerige dikke friet lippen.
[ afbeelding ]
Ingezoomed op zijn dikke lichaam. Zie hem zijn brilletje weer goed doen omdat die net werd weg geslagen door zijn vet.
[ afbeelding ]
Ingezoomed op zijn meesterlijk grote bovenbeen.Echt smerig! Dat witte deel is zijn boven been. Tering zeg.
[ afbeelding ]
Dat vet zit zeker voor je ogen? Daarom moet je zo dicht op dat boek zitten, anders zie je het niet he.![]()
[ afbeelding ]
Zie meneer Wally drinken.
[ afbeelding ]
Smeerlap.Met je homo lipjes.
Dit was mijn topic.
Dus Paul, was jij dit?
quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:01 schreef porsche1 het volgende:
Ik ga dit topic uit MyAT verwijderen. Zodat ik niet meer word herrinerd aan dit vreselijke voorval.Ik voel me echt heel slecht hierdoor.
Dit had ik nooit moeten doen.
Dit is mijn laatste reactie in dit topic.
Ik ga maar een douche nemen, in de hoop dat ik me maar wat beter ga voelen.
Sorry swjquote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef blckbb het volgende:
Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blij
sukkel.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:26 schreef paraDOTbe het volgende:
[..]
hij is gebanned...[Forum] Banmeldtopic
mss zkr jwzquote:Op woensdag 29 december 2010 21:31 schreef paraDOTbe het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb mss wel een idee, maar ben niet zkr...
Kun je niet lezen?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:26 schreef paraDOTbe het volgende:
[..]
hij is gebanned...[Forum] Banmeldtopic
Geenstijl leest mee, natuurlijk trollt hij niet.quote:
goet pundquote:Op woensdag 29 december 2010 21:37 schreef deepart het volgende:
[..]
Geenstijl leest mee, natuurlijk trollt hij niet.
Je bent niet wakker, dit is een droom in een droom.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:38 schreef paraDOTbe het volgende:
Nee, toch niet... Zeg komaan, ben net wakker van een powernap. Precies nog niet goed wakker, had gwn ff snel alleen de nicknaam gelezen en niet de reden van de ban.
Ja, zoiets...quote:Op woensdag 29 december 2010 21:39 schreef deepart het volgende:
[..]
Je bent niet wakker, dit is een droom in een droom.
moppentapperquote:Op woensdag 29 december 2010 21:51 schreef porsche1 het volgende:
Toch nog maar 1 post in dit topic. Heb net politie aan mijn deur gehad...
Die vent is er dus blijkbaar achter gekomen en klaagt mij waarschijnlijk aan.
De politie gaat eerst nog een klein onderzoekje doen en kan dan pas zeggen of die meneer ermee door zet.![]()
In principe kan die vent mij niets meer maken. Voordat dit topic ongeveer 7346632732 was bekeken had ik de OP weggehaald, daarna heeft SWJ hem terug gezet. Dusquote:Op woensdag 29 december 2010 21:53 schreef Zuivelkoe het volgende:
Achja, als jij besluit die OP weg te halen en een mod het vervolgens terugzet..
Do I smell fear?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:57 schreef porsche1 het volgende:
[..]
In principe kan die vent mij niets meer maken. Voordat dit topic ongeveer 7346632732 was bekeken had ik de OP weggehaald, daarna heeft SWJ hem terug gezet. Dus
Ik heb de schade nog beperkt gehouden, eigenlijk was er niets aan de hand voordat ik de OP terug haalde.
SWJ is schuldig.
Haha, SWJ is schuldig. Wat lucht dit op!
Zie pagina 7 en 8... Ik ben al heel de tijd bang hoor...quote:
* murp hoopt dat TS effe door de mangel wordt gehaaldquote:Op woensdag 29 december 2010 21:57 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Haha, SWJ is schuldig. Wat lucht dit op!
Door de?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:13 schreef murp het volgende:
[..]
* murp hoopt dat TS effe door de mangel wordt gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |