Die boven benen. :R Tering niet normaal.quote:
Zo zag ik er nog 1 vanmiddag.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:53 schreef Ascendancy het volgende:
Mensen die te dik zijn om op 1 stoel te zitten in de trein
Ik vrees dat het moment aangekomen is dat ik voor een brilletje moet gaan..quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:53 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Die boven benen. :R Tering niet normaal.
Gratis beenwarmer jeweets.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:55 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zo zag ik er nog 1 vanmiddag.Komt er ineens een Turk naast me zitten, 3 stoelen breed was die ongeveer. Ik voelde dat vettige been helemaal tegen mijn been.
![]()
Strakt eet hij me op.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:55 schreef Microtubuli het volgende:
Waarom ging je niet bij hem zitten voor wat close-upjes? Internetheld!
Pics of het is nooit gebeurt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijk strak salsa lijf schatje...
?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:56 schreef Stokstaart het volgende:
Wat wel kut is dat TS deze foto's uit een topic van 2009 heeft gekaapt
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:57 schreef Lindstrøm. het volgende:
TS gaat voor het eerst met de trein.
Uhu meid..quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je moet die templates aanpassen sloerie er staat 2009. Doe niet alsof je ze zelf hebt gemaakt zoals die meeuwenstront mc donalds garp. Allemaal penisbaards werkquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:57 schreef iwannabehigh het volgende:
Internet hooligan. Leuk hoor, mensen vernederen op internet die je niet eens kent. Beetje foto's maken enzo. Laat wel zien hoe onzeker je bent. Poging om grappig te zijn op internet; beetje jammer.
'Gebeurt'quote:
Porsche1 is mijn zoon, beetje rustig aan he. Hij was voor het eerst alleen met de treinquote:Op woensdag 29 december 2010 00:06 schreef blckbb het volgende:
HOU JE BEK OVER PAUL PORSJE VERDOMME
ZAL JOUW MOEDER EENS POSTEN
VIN JE TOCH OOK NIET LEUK
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:06 schreef blckbb het volgende:
HOU JE BEK OVER PAUL PORSJE VERDOMME
ZAL JOUW MOEDER EENS POSTEN
VIN JE TOCH OOK NIET LEUK
Paul is mijn oom dit flik je hem nietquote:Op woensdag 29 december 2010 00:08 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Paul is mijn papa. Ik mag dat...
Nee.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:11 schreef Paul het volgende:
Is dit niet: Baspaternotte?
http://twitter.com/baspaternotte
Nee, dat is hem niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:11 schreef Paul het volgende:
Is dit niet: Bas Paternotte?
http://twitter.com/baspaternotte
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |