En over 20 jaar gedraagd iedereen zich zoals anderen dat willen, om te voorkomen dat er foto's van hen door 'de jeugd' wordt genomen om vervolgens op internet anoniem mensen uit te lachen die zich anders gedragen of er anders uitzien dan hoe de jeugd vind dat het hoort. Wel beter, misschien veranderen mensen dan werkelijk, minder overgewicht en alcoholisme en gaat de zorgverzekering omlaag.
Als ik die man was zou ik het voortaan wel laten om in de trein te reizen, alcohol in de trein te drinken en het zou me aansporen meer te sporten zodat mensen me niet meer lastig zouden vallen, of een auto kopen. Het blijft een interessante rechtelijke kwestie of fok aangeklaagd kan worden wegens het publiceren van foto's die mensen mogelijk kwetsen, aan de ene kant vrijheid van meningsuiting, aan de andere kant worden mensen gestimuleerd nutteloze meningen te ventileren, die dan weer bijval krijgen van mensen met net zo'n nutteloze mening, voor je het weet is het een rage om mensen publiekelijk af te zeiken voor de lol en vergeten mensen wat werkelijk humor is, het enige wat ze dan nog kennen is humor ten koste van anderen. Oh wacht was dat al gebeurd?