Waarom zou je 1e klas gaan als 2e klas goedkoper is en je daar ook gewoon kan zitten?quote:
jij lijkt me echt zo iemand die om alles huiltquote:Op woensdag 29 december 2010 16:55 schreef applecherry het volgende:
Wel een schending van privacy dat je de pics zomaar op internet zet
lijkt me grappig als die man dit topic ziet.
Idd ben benieuwd hoe dit afloopt voor porsche1quote:Op woensdag 29 december 2010 16:55 schreef applecherry het volgende:
Johquote:Op woensdag 29 december 2010 16:58 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
jij lijkt me echt zo iemand die om alles huilt
groet
Dan zijn er nog 100+ topics met dit soort dingen.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:55 schreef applecherry het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:58 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
jij lijkt me echt zo iemand die om alles huilt
groet
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:06 schreef Paul het volgende:
Ik denk dat Porsche in de gevangenis beland door deze topic
Omdat daar geen vieze dikke vadsige kerels met dikke bovenbenen zitten die ook nog eens alcoholist zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:49 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waarom zou je 1e klas gaan als 2e klas goedkoper is en je daar ook gewoon kan zitten?
deze topic?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:06 schreef Paul het volgende:
Ik denk dat Porsche in de gevangenis beland door deze topic
Dan had ik nu ook geen topic kunnen maken...quote:Op woensdag 29 december 2010 17:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Omdat daar geen vieze dikke vadsige kerels met dikke bovenbenen zitten die ook nog eens alcoholist zijn.
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:20 schreef animalcollective het volgende:
Smile je staat op Geenstijl.
Weg met de OP, omdat ik geenstijl haat.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:20 schreef animalcollective het volgende:
Smile je staat op Geenstijl.
Ah een linkse hippiequote:Op woensdag 29 december 2010 17:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Weg met de OP, omdat ik geenstijl haat.
hoppaaaaaquote:Op woensdag 29 december 2010 17:27 schreef Paul het volgende:
Wat een loser is porsche1, snel zijn OP editten
Nee, een rechtse vent die geenstijl haat.quote:
Hoe deed je ook alweer vorige versie van een site terughalen?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:30 schreef paraDOTbe het volgende:
Dju, net te laat... Iemand een spiegeltje?
ohja google cache was hetquote:Op woensdag 29 december 2010 17:32 schreef paraDOTbe het volgende:
al gevonden... Cache @ google natuurlijkhttp://webcache.googleuse(...)=&oq=&gs_rfai=&pbx=1
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:32 schreef paraDOTbe het volgende:
al gevonden... Cache @ google natuurlijkhttp://webcache.googleuse(...)=&oq=&gs_rfai=&pbx=1
Dat doe ik wel vaker hoor.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:34 schreef Paul het volgende:
Achja, ik hoop dat Porsche1 hier van geleerd heeft. En niet meer zomaar mensen stiekem fotografeert en op internet gooit
Je vraagt er echt om he, dat geenstijl je goed aanpaktquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:37 schreef paraDOTbe het volgende:
Fotograaf mijn dik lichaam maar is een keer en ik laat je je goedkope crappy mobieltje opvreten...
Vanwaar deze haat?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:37 schreef paraDOTbe het volgende:
Fotograaf mijn dik lichaam maar is een keer en ik laat je je goedkope crappy mobieltje opvreten...
want?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:38 schreef kort het volgende:
Ik dit geenstijltopic moet ik gepost hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |