Klopt, zo ben ik ook beroempt geworden op fokquote:Op woensdag 29 december 2010 16:06 schreef blckbb het volgende:
[..]
Wat ben jij een irritante kutuser zeg
Of een gigantische monstercock. porsj wie zat er tegenover je in de trein?quote:
Mijn mattie.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:26 schreef Annnet het volgende:
[..]
Of een gigantische monstercock. porsj wie zat er tegenover je in de trein?
Subtiliteitquote:Op woensdag 29 december 2010 16:32 schreef Zuivelkoe het volgende:
Dubbeldekkers, waar de stoelen zo hoog zijn dat je enkel kunt meeluisteren met de corpssletjes in plaats van geheimzinnig oogcontact maken.
Waarom zou je 1e klas gaan als 2e klas goedkoper is en je daar ook gewoon kan zitten?quote:
jij lijkt me echt zo iemand die om alles huiltquote:Op woensdag 29 december 2010 16:55 schreef applecherry het volgende:
Wel een schending van privacy dat je de pics zomaar op internet zet
lijkt me grappig als die man dit topic ziet.
Idd ben benieuwd hoe dit afloopt voor porsche1quote:Op woensdag 29 december 2010 16:55 schreef applecherry het volgende:
Johquote:Op woensdag 29 december 2010 16:58 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
jij lijkt me echt zo iemand die om alles huilt
groet
Dan zijn er nog 100+ topics met dit soort dingen.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:55 schreef applecherry het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:58 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
jij lijkt me echt zo iemand die om alles huilt
groet
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:06 schreef Paul het volgende:
Ik denk dat Porsche in de gevangenis beland door deze topic
Omdat daar geen vieze dikke vadsige kerels met dikke bovenbenen zitten die ook nog eens alcoholist zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:49 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waarom zou je 1e klas gaan als 2e klas goedkoper is en je daar ook gewoon kan zitten?
deze topic?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:06 schreef Paul het volgende:
Ik denk dat Porsche in de gevangenis beland door deze topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |