Uhu meid..quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijk strak salsa lijf schatje...
Je moet die templates aanpassen sloerie er staat 2009. Doe niet alsof je ze zelf hebt gemaakt zoals die meeuwenstront mc donalds garp. Allemaal penisbaards werkquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:57 schreef iwannabehigh het volgende:
Internet hooligan. Leuk hoor, mensen vernederen op internet die je niet eens kent. Beetje foto's maken enzo. Laat wel zien hoe onzeker je bent. Poging om grappig te zijn op internet; beetje jammer.
'Gebeurt'quote:
Porsche1 is mijn zoon, beetje rustig aan he. Hij was voor het eerst alleen met de treinquote:Op woensdag 29 december 2010 00:06 schreef blckbb het volgende:
HOU JE BEK OVER PAUL PORSJE VERDOMME
ZAL JOUW MOEDER EENS POSTEN
VIN JE TOCH OOK NIET LEUK
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:06 schreef blckbb het volgende:
HOU JE BEK OVER PAUL PORSJE VERDOMME
ZAL JOUW MOEDER EENS POSTEN
VIN JE TOCH OOK NIET LEUK
Paul is mijn oom dit flik je hem nietquote:Op woensdag 29 december 2010 00:08 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Paul is mijn papa. Ik mag dat...
Nee.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:11 schreef Paul het volgende:
Is dit niet: Baspaternotte?
http://twitter.com/baspaternotte
Nee, dat is hem niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:11 schreef Paul het volgende:
Is dit niet: Bas Paternotte?
http://twitter.com/baspaternotte
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teveel van t goeie ja.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:19 schreef iwannabehigh het volgende:
Precies. Dikheid staat voor GOODLIFE!!!
En bier ookquote:Op woensdag 29 december 2010 00:19 schreef iwannabehigh het volgende:
Precies. Dikheid staat voor GOODLIFE!!!
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:31 schreef porsche1 het volgende:
Nu ga ik even vappen op zijn foto's.
simpele ziel, dat zijn templates van Fok! zelf.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je moet die templates aanpassen sloerie er staat 2009. Doe niet alsof je ze zelf hebt gemaakt zoals die meeuwenstront mc donalds garp. Allemaal penisbaards werk
Topicwendingquote:Op woensdag 29 december 2010 10:03 schreef Mopst3r het volgende:
Die man is serieus een ex-collega van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |