ksst.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:42 schreef Boxman90 het volgende:
[..]
Jaa een topic plaatsen om daar mensen uit te lachen, dat kan elke sneue ziel wel. Maar dan het lef niet hebben om er on the spot wat van te zeggen, vuil lafbekje!
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:42 schreef Boxman90 het volgende:
[..]
Jaa een topic plaatsen om daar mensen uit te lachen, dat kan elke sneue ziel wel. Maar dan het lef niet hebben om er on the spot wat van te zeggen, vuil lafbekje!
http://webcache.googleuse(...)2108&btnG=Zoeken&lr=quote:Op woensdag 29 december 2010 17:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Niemand die de OP gequote heeft?
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:46 schreef porsche1 het volgende:
Maat van me zit op het moment weer in dezelfde trein om te kijken of die vent er weer is.
Oe, tof. Dan vind je mij ook geil.quote:
Jij bent zelf deze man.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Oe, tof. Dan vind je mij ook geil.
Ik weet niet wat ik hier op moet zeggen...quote:
Broekpoepert 1e klasquote:Op woensdag 29 december 2010 17:43 schreef porsche1 het volgende:
Wat erg wat ik deze meneer aan heb gedaan. Ik moest dit helemaal niet doen, oh god ik zit helemaal te trillen hier. Ik hoop niet dat hij er achter komt. Jezus, wat ben ik bang.
Meneer, als u dit topic ziet. Ik wil een jaar lang uw macdonald menu betalen. Omdat ik het zo erg vind dit.
Wat? Vind jij het dan leuk als je hierdoor ineens duizenden euro's kwijt bent?quote:
Het kan sowieso geen kwaad als jij je eens goed na laat kijken.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:54 schreef Boxman90 het volgende:
[..]
Het kan sowieso geen kwaad als jij je eens goed na laat kijken.
Leuk hoor, grapjes hier over te maken. Jij wilt niet weten hoe slecht ik me op dit moment voel. Ik zit hier echt te trillen enal. Misselijk ook. Dit wens ik niemand toe.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:54 schreef Boxman90 het volgende:
[..]
Dude haal die keutelketser uit je kont man. Je begint onzin te blaaten.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:54 schreef Boxman90 het volgende:
[..]
neequote:Op woensdag 29 december 2010 17:58 schreef Boxman90 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hier wel goed zat dan.
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:58 schreef kort het volgende:
Ziet eruit als een man die een flinke advocaat kan betalen.
OK, van het zelfde en doei.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:01 schreef porsche1 het volgende:
Ik ga dit topic uit MyAT verwijderen. Zodat ik niet meer word herrinerd aan dit vreselijke voorval.Ik voel me echt heel slecht hierdoor.
Dit had ik nooit moeten doen.
Dit is mijn laatste reactie in dit topic.
Ik ga maar een douche nemen, in de hoop dat ik me maar wat beter ga voelen.
box!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hoor http://webcache.googleuse(...)=&oq=&gs_rfai=&pbx=1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:40 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Porsche kan er niets aan doen dat jij extreem vet bent. Eet gewoon minder. Ook al je posts hebben meteen weer te maken met eten he. Vies mannetje ben jijjij zou jezelf moeten opeten.
Maak stiekem foto's en open een topicquote:Op woensdag 29 december 2010 18:06 schreef RadioSlut het volgende:
Die man dik?
In de sprinter van Hoek van Holland naar Rotterdam Cs zit regelmatig zo'n figuur, en die neemt één zo'n 4zits stuk in beslag.
Je bent verschrikkelijk TS. Ga maar heel erg van jezelf walgen, staar in de spiegel en roep dat je jezelf haat. Je bent een walgelijk vies mannetje, schaamteloos.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:01 schreef porsche1 het volgende:
Ik ga dit topic uit MyAT verwijderen. Zodat ik niet meer word herrinerd aan dit vreselijke voorval.Ik voel me echt heel slecht hierdoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Je bent verschrikkelijk TS. Ga maar heel erg van jezelf walgen, staar in de spiegel en roep dat je jezelf haat. Je bent een walgelijk vies mannetje, schaamteloos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:11 schreef Poemgirl het volgende:
Als het kan, pak een mesje en val die verschrikkelijke polsen die de camera vasthielden maar aan. Je bent schuldig, je bent érg slecht, hier hoor je niet meer overheen te komen. Duivels, ben je.
Je haalt de woorden uit me mond!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:11 schreef Poemgirl het volgende:
Als het kan, pak een mesje en val die verschrikkelijke polsen die de camera vasthielden maar aan. Je bent schuldig, je bent érg slecht, hier hoor je niet meer overheen te komen. Duivels, ben je.
Ja jij zet zelfs naaktfoto's overal neer van jezelfquote:Op woensdag 29 december 2010 18:12 schreef Annnet het volgende:
Ik aanbid porsj wel voor dit topic. alleen hiervoor, verder niet
Dat zijn heul geen naaktfoto'squote:Op woensdag 29 december 2010 18:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja jij zet zelfs naaktfoto's overal neer van jezelfDus ik snap wel dat je het normaal vind
even quoten voor de toekomst.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:50 schreef porsche1 het volgende:
Vandaag ging ik lekker een dagje weg met de trein. Ik heb van alles gezien, het was heel leuk. Maar op de terug weg werd mijn dagje flink verneukt.Er zat 1 vieze dikke vatsige vent in de trein. En tot mijn verbazing ging hij ook nog bier drinken. Smerige alcoholist.
Deze vent droeg een bril, had fucking dikke boven benen. (heb daar een foto van) Ook las hij een boek.
Ik werd helemaal onpasselijk door deze meneer, hij verneukte heel mijn dagje weg. Puur omdat hij zo smerig dik was. Ik hoop dat hij hier ook op FOK! zit.
Hij deed mij in iedergeval denken aan Paul. Dat is ook zoeen smerige dikzak. Zoeen vieze vetklep. Paul drinkt ook wel eens bier heb ik vernomen.
Hier wat foto's van de meneer:
[ afbeelding ]
Vast iets over eten aan het lezen.
[ afbeelding ]
Hij drinkt op deze foto bier, wat een smerige vent. Hij verdient het niet om het gele goud te drinken.
[ afbeelding ]
Zie die smerige dikke friet lippen.
[ afbeelding ]
Ingezoomed op zijn dikke lichaam. Zie hem zijn brilletje weer goed doen omdat die net werd weg geslagen door zijn vet.
[ afbeelding ]
Ingezoomed op zijn meesterlijk grote bovenbeen.Echt smerig! Dat witte deel is zijn boven been. Tering zeg.
[ afbeelding ]
Dat vet zit zeker voor je ogen? Daarom moet je zo dicht op dat boek zitten, anders zie je het niet he.![]()
[ afbeelding ]
Zie meneer Wally drinken.
[ afbeelding ]
Smeerlap.Met je homo lipjes.
Dit was mijn topic.
Dus Paul, was jij dit?
DAAROM STEM IK OP SUPERWORMJIM ALS BESTE MODquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | Vandaag ging ik lekker een dagje weg met de trein. Ik heb van alles gezien, het was heel leuk. Maar op de terug weg werd mijn dagje flink verneukt. :r Er zat 1 vieze dikke vatsige vent in de trein. En tot mijn verbazing ging hij ook nog bier drinken. Smerige alcoholist. Deze vent droeg een bril, had fucking dikke boven benen. (heb daar een foto van) Ook las hij een boek. :') Ik werd helemaal onpasselijk door deze meneer, hij verneukte heel mijn dagje weg. Puur omdat hij zo smerig dik was. Ik hoop dat hij hier ook op FOK! zit. Hij deed mij in iedergeval denken aan Paul. Dat is ook zoeen smerige dikzak. Zoeen vieze vetklep. Paul drinkt ook wel eens bier heb ik vernomen. Hier wat foto's van de meneer: [ [url=http://i56.tinypic.com/33niwbq.jpg]afbeelding[/url] ] Vast iets over eten aan het lezen. [ [url=http://i56.tinypic.com/f3sw9k.jpg]afbeelding[/url] ] Hij drinkt op deze foto bier, wat een smerige vent. Hij verdient het niet om het gele goud te drinken. [ [url=http://i51.tinypic.com/n12c5x.jpg]afbeelding[/url] ] Zie die smerige dikke friet lippen. :r [ [url=http://i53.tinypic.com/wqzjma.jpg]afbeelding[/url] ] Ingezoomed op zijn dikke lichaam. Zie hem zijn brilletje weer goed doen omdat die net werd weg geslagen door zijn vet. [ [url=http://i56.tinypic.com/20k3ci0.jpg]afbeelding[/url] ] Ingezoomed op zijn meesterlijk grote bovenbeen. :r Echt smerig! Dat witte deel is zijn boven been. Tering zeg. :r [ [url=http://i53.tinypic.com/2bqgea.jpg]afbeelding[/url] ] Dat vet zit zeker voor je ogen? Daarom moet je zo dicht op dat boek zitten, anders zie je het niet he. :r :r [ [url=http://i53.tinypic.com/aonbcp.jpg]afbeelding[/url] ] Zie meneer Wally drinken. :r [ [url=http://i51.tinypic.com/smrr0z.jpg]afbeelding[/url] ] Smeerlap. :r Met je homo lipjes. Dit was mijn topic. Dus Paul, was jij dit? |
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:25 schreef Paul het volgende:
[..]
DAAROM STEM IK OP SUPERWORMJIM ALS BESTE MOD
STEM DAAROM OOK OP SUPERWORMJIM
Dit.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:29 schreef Annnet het volgende:
[..]dude wtf```````````````````````````
Kwoot voor 't nageslacht.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:50 schreef porsche1 het volgende:
Vandaag ging ik lekker een dagje weg met de trein. Ik heb van alles gezien, het was heel leuk. Maar op de terug weg werd mijn dagje flink verneukt.Er zat 1 vieze dikke vatsige vent in de trein. En tot mijn verbazing ging hij ook nog bier drinken. Smerige alcoholist.
Deze vent droeg een bril, had fucking dikke boven benen. (heb daar een foto van) Ook las hij een boek.
Ik werd helemaal onpasselijk door deze meneer, hij verneukte heel mijn dagje weg. Puur omdat hij zo smerig dik was. Ik hoop dat hij hier ook op FOK! zit.
Hij deed mij in iedergeval denken aan Paul. Dat is ook zoeen smerige dikzak. Zoeen vieze vetklep. Paul drinkt ook wel eens bier heb ik vernomen.
Hier wat foto's van de meneer:
[ afbeelding ]
Vast iets over eten aan het lezen.
[ afbeelding ]
Hij drinkt op deze foto bier, wat een smerige vent. Hij verdient het niet om het gele goud te drinken.
[ afbeelding ]
Zie die smerige dikke friet lippen.
[ afbeelding ]
Ingezoomed op zijn dikke lichaam. Zie hem zijn brilletje weer goed doen omdat die net werd weg geslagen door zijn vet.
[ afbeelding ]
Ingezoomed op zijn meesterlijk grote bovenbeen.Echt smerig! Dat witte deel is zijn boven been. Tering zeg.
[ afbeelding ]
Dat vet zit zeker voor je ogen? Daarom moet je zo dicht op dat boek zitten, anders zie je het niet he.![]()
[ afbeelding ]
Zie meneer Wally drinken.
[ afbeelding ]
Smeerlap.Met je homo lipjes.
Dit was mijn topic.
Dus Paul, was jij dit?
quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:01 schreef porsche1 het volgende:
Sorry swjquote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef blckbb het volgende:
Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blij
sukkel.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:26 schreef paraDOTbe het volgende:
[..]
hij is gebanned...[Forum] Banmeldtopic
mss zkr jwzquote:Op woensdag 29 december 2010 21:31 schreef paraDOTbe het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb mss wel een idee, maar ben niet zkr...
Kun je niet lezen?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:26 schreef paraDOTbe het volgende:
[..]
hij is gebanned...[Forum] Banmeldtopic
Geenstijl leest mee, natuurlijk trollt hij niet.quote:
goet pundquote:Op woensdag 29 december 2010 21:37 schreef deepart het volgende:
[..]
Geenstijl leest mee, natuurlijk trollt hij niet.
Je bent niet wakker, dit is een droom in een droom.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:38 schreef paraDOTbe het volgende:
Nee, toch niet... Zeg komaan, ben net wakker van een powernap. Precies nog niet goed wakker, had gwn ff snel alleen de nicknaam gelezen en niet de reden van de ban.
Ja, zoiets...quote:Op woensdag 29 december 2010 21:39 schreef deepart het volgende:
[..]
Je bent niet wakker, dit is een droom in een droom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |