quote:Op donderdag 30 december 2010 02:09 schreef Stante het volgende:
Stijlloos van je ouwe om foto's van een onbekende op een groot forum te pleuren. Zou je zelf ook niet fijn vinden toch? Denk idd dat je sterk zit te trollen met je politieshit maar ik wens het je bijna toe...
Stop nou maar gewoon met je mislukte trolquote:Op donderdag 30 december 2010 02:12 schreef porsche1 het volgende:
Moet dit nou.Voel me er al zwaar kut onder. En dan nog een topic.
Hee Zuivelkoe, neehoor. Mijn post was de laatste van het vorige topic en dan lijkt het me gewoon netjes om een deel II te openen, omdat het topic en daarmee het onderwerp anders verdwijnt naar de krochten van de gesloten topic-sectie (of dat nou wat uitmaakt of niet) - is toch ook gebruikelijk op Fok!?quote:Op donderdag 30 december 2010 02:30 schreef Zuivelkoe het volgende:
Je vond je post zo belangrijk dat er een deel II moest komen?
Je wilt niet weten hoe ik me voel.quote:Op donderdag 30 december 2010 05:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Porsche stel je niet zo aan ;')
Ok ik zal het nooit meer doenquote:Op donderdag 30 december 2010 05:21 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe ik me voel.![]()
![]()
Dit klote gevoel wens ik echt niemand toe. Ik hoop dat die meneer geen aanklacht tegen me indiend ofzo.
Hopelijk mag dit ook een wijze les voor jullie zijn, dat je nooit iets stoms als dit moet doen.
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:40 schreef SpeedDemon het volgende:
LOL dit is wel een vette troll actie!
Zo zie je maar Geenstijl redactie leest ook Fok!!!
He Porsche wanneer mag je even gaan zitten? Dit jaar nog of wordt het in 2011?
Uit onderzoek is uitgebleken dat jij het echt bentquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uit onderzoek is uitgebleken dat jij het echt bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |