abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90505077
Vorig deel: De kunst van het loslaten van je ex #135

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zon fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan
Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen
Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!
Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren
In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!

pi_90505099
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:13 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Nee, dat gevoel heb ik niet. Het komt zoals het komt. En er zit een verschil in hoe ik nu over haar praat. Voorheen deed ik dat met emotie, nu voel ik er niets bij. En dat is lekker wanneer je dat kunt doen. Dan kun je pas echt dingen in perspectief plaatsen. :)
Dingen in perspectief plaatsen is natuurlijk wel makkelijker als je je goed in je vel voelt.
Ikzelf kan nu ook gemakkelijker over mijn vorige vriendinnen praten, ik zie ook wel waarom het afgelopen is en of dat goed is of niet... maar als je net een breuk te verwerken krijgt, dan is het perspectief meestal ver te zoeken ;-)
  maandag 27 december 2010 @ 19:21:04 #3
189961 ex
aperture science
pi_90505105
Fuck, het komt ineens aan, waarom ik me zo vaag voel vandaag. Precies een jaar geleden is een jeugd vriend van me zus/kind aan huis bij ons overleden.. Even oud als mij..

BAM, dat zet wel even dingen op z'n plek zeg..
The cake is a lie!
pi_90505126
Laatste posts:

quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:13 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Nee, dat gevoel heb ik niet. Het komt zoals het komt. En er zit een verschil in hoe ik nu over haar praat. Voorheen deed ik dat met emotie, nu voel ik er niets bij. En dat is lekker wanneer je dat kunt doen. Dan kun je pas echt dingen in perspectief plaatsen. :)
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:17 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Kijk, dat zijn de goede berichten. Na regen komt zonneschijn. Fijn dat je je omslagmomenten hebt beschreven. :)
Ik moet het plaatje uit mijn hoofd zetten dat ik al helemaal voor me zag, ook door haar woorden.
Samenwonen, kinderen voor haar 25e (binnen drie jaar)... We staan nog steeds ingeschreven bij de woningstichting. Door die plannen heb je het gevoel dat het goed zit. Dat is abrupt beëindigd, en daar moet ik aan wennen, de nieuwe situatie is niet wat ik zou willen. You can't always get what you want...
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:17 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Je mag wel terug kijken :) Ik heb het ook heel veel gedaan en doe het nog steeds. Je moet er echter niet blijven hangen, want daar schiet je niks mee op. Doe je het toch dan realiseer je je op een gegeven moment wel dat het zinloos is.

[..]

Was het maar zo'n feest :P Maar het was wel gezellig met vrienden gister :) En ik speel met centen ipv euro's ;)
pi_90505183
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:21 schreef ex het volgende:
Fuck, het komt ineens aan, waarom ik me zo vaag voel vandaag. Precies een jaar geleden is een jeugd vriend van me zus/kind aan huis bij ons overleden.. Even oud als mij..

BAM, dat zet wel even dingen op z'n plek zeg..
In dat perspectief stelt een vergane relatie niet zoveel voor en is deze in de toekomst te vervangen voor een nieuwe. Tevens een reden om te genieten van de dagen die je zelf nog hebt zonder de hele dag in te zitten over je ex.
pi_90505256
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:21 schreef Mr.Myst het volgende:
Laatste posts:

[..]

[..]

[..]

Dat plaatje had ik ook inderdaad. Ik ga / ging zelf altijd voor zekerheid en vastigheid en ben nu helemaal niet meer bezorgd over wat de toekomst me brengt. Vind de spanning met die nieuwe chick ook veel te leuk. Hoop stiekem dat het met haar nog serieuzer gaat worden maar dat gevoel heb ik op dit moment nog niet echt. Maar dat zijn ook weer positieve dingen die voor iedereen hier in de toekomst weer gaan komen. Wat is er nou spannender dan weer helemaal opnieuw verliefd zijn.
  maandag 27 december 2010 @ 19:24:27 #7
189961 ex
aperture science
pi_90505260
Dat is wat ik probeer te zeggen.. Het voelt ineens zo onbelangerijk.
The cake is a lie!
pi_90505342
@CP: Je hebt gelijk, maar ik kijk nog niet op de goede manier terug. Ik blijf dan hangen in hoe het was, en dat ik niet snap waarom het nu over is. Maar ik moet me realiseren dat dat geen zin heeft en dat ik het waarschijnlijk nooit zal snappen.

@goofy: In mijn ogen heb je dan ook echt goed afstand genomen, wanneer je de boel in perspectief kan plaatsen, en zonder er een gevoel bij te hebben. Als het zo vers is, lukt dat vaak nog niet, zeker niet voor degene die 'gedumpt' wordt.

@Male: Noem me burgerlijk of saai, maar ik vond het heerlijk. Lekker vastigheid, dat je je over dat aspect van het leven geen 'zorgen' hoeft te maken. Niet dat je dan de boel moet laten verslonzen ofzo, maar het vertrouwde gevoel dat het wel goed zat (en zou blijven) maakte mij enorm zeker van mezelf. Dat is nu een stuk minder het geval. Hoewel de verliefdheid na bijna twee jaar natuurlijk een stuk minder is, en veel meer houden van, was het gevoel van mijn kant erg goed. Ik had soms nog steeds 'kriebels', en die zaten in de kleine dingetjes. Een oogopslag, een (glim)lach, bepaalde maniertjes... God wat mis ik haar nu ik dit typ... :')
pi_90505406
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:26 schreef Mr.Myst het volgende:
@CP: Je hebt gelijk, maar ik kijk nog niet op de goede manier terug. Ik blijf dan hangen in hoe het was, en dat ik niet snap waarom het nu over is. Maar ik moet me realiseren dat dat geen zin heeft en dat ik het waarschijnlijk nooit zal snappen.
So true - volledig snappen doe je nooit :-(
pi_90505507
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:26 schreef Mr.Myst het volgende:
@Male: Noem me burgerlijk of saai, maar ik vond het heerlijk. Lekker vastigheid, dat je je over dat aspect van het leven geen 'zorgen' hoeft te maken. Niet dat je dan de boel moet laten verslonzen ofzo, maar het vertrouwde gevoel dat het wel goed zat (en zou blijven) maakte mij enorm zeker van mezelf. Dat is nu een stuk minder het geval. Hoewel de verliefdheid na bijna twee jaar natuurlijk een stuk minder is, en veel meer houden van, was het gevoel van mijn kant erg goed. Ik had soms nog steeds 'kriebels', en die zaten in de kleine dingetjes. Een oogopslag, een (glim)lach, bepaalde maniertjes... God wat mis ik haar nu ik dit typ... :')
Dat was niet de bedoeling van mijn post. Dat was ook een fijne gedachte maar sta open voor andere leuke gedachten.
pi_90505707
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:29 schreef Male23 het volgende:

[..]

Dat was niet de bedoeling van mijn post. Dat was ook een fijne gedachte maar sta open voor andere leuke gedachten.
Ik snap heel goed wat je bedoelt hoor. :) Ik doe dat mezelf aan, door zo'n reactie te typen en dan weer terug te gaan denken, op de verkeerde manier. :)
Ik hoop dat ik binnenkort de stap kan zetten richting jouw gedachten, dat zou het voor mij makkelijker maken. Dat zal ongetwijfeld ook gaan gebeuren, ik denk alleen dat het bij mij veel tijd nodig heeft.

@ex: Begrijpelijk dat je je dan zo voelt. Dat is erg heftig. Heel veel sterkte!
pi_90505837
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:33 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Ik snap heel goed wat je bedoelt hoor. :) Ik doe dat mezelf aan, door zo'n reactie te typen en dan weer terug te gaan denken, op de verkeerde manier. :)
Ik hoop dat ik binnenkort de stap kan zetten richting jouw gedachten, dat zou het voor mij makkelijker maken. Dat zal ongetwijfeld ook gaan gebeuren, ik denk alleen dat het bij mij veel tijd nodig heeft.
Denk dat het ook wat met mijn leeftijd te maken heeft. Ben 24 en heb nog relatief veel vrienden die van stappen houden en die ook vrijgezel zijn. Dus ook liever niet in de weekenden thuis zitten bij het vrouwtje. Doordeweeks ben ik zelf druk genoeg met werk,studie en sporten, dus dan heb ik ook genoeg afleiding. Als je relatie op latere leeftijd voorbij gaat is dit toch wat minder eenvoudig.

[ Bericht 1% gewijzigd door Male23 op 27-12-2010 19:39:56 (typo) ]
pi_90505963
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:35 schreef Male23 het volgende:Als je relatie op oudere leeftijd voorbij gaat is dit toch wat minder eenvoudig.
Zal het weten te zeggen :D (al denk ik er zelf ook zo over als ik eerlijk ben)

[ Bericht 0% gewijzigd door Octagon op 27-12-2010 20:37:33 ]
pi_90506041
huh?
pi_90506067
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:24 schreef ex het volgende:
Dat is wat ik probeer te zeggen.. Het voelt ineens zo onbelangerijk.
Dat heb ik dus ook :) Nog een punt waarin mijn ex mij niet begreep, noemde het baggatalliseren ;) Ik noem het levenservaring. Komt ze nog wel achter als ze het zelf écht mee maakt...

Mja dat blijf ik herhalen :') Feit is wel dat ik me niet enorm depri meer laat worden door wat er gebeurd is. Kan ook zonder kwade gevoelens terug kijken naar het verleden en zónder te blijven hangen.
pi_90506106
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:35 schreef Male23 het volgende:

[..]

Denk dat het ook wat met mijn leeftijd te maken heeft. Ben 24 en heb nog relatief veel vrienden die van stappen houden en die ook vrijgezel zijn. Dus ook liever niet in de weekenden thuis zitten bij het vrouwtje. Doordeweeks ben ik zelf druk genoeg met werk,studie en sporten, dus dan heb ik ook genoeg afleiding.
Ik ben ook 24, had je het idee dat ik ouder was? :) Dit was mijn eerste relatie, zelfs het eerste meisje waarmee ik gezoend heb. In alle opzichten speciaal dus. Doordat er geen signalen van haar geweest zijn, heb ik het niet zien aankomen, en kwam de breuk erg onverwachts.
Daarnaast heb ik op dit moment geen werk, ik moest in januari stoppen met mijn studie, terwijl ik in de afstudeerfase zat. Onze vriendengroep kwam voornamelijk van haar kant.
De vrienden die ik heb zijn al aan het hokken, of ze wonen ver weg. Dan is het lastig om weer een sociale kring op te bouwen, hoewel ik daar nu wel mee bezig ben.

Ik was de afgelopen weken (en dat kost me eigenlijk best veel moeite om dat toe te geven) ook absoluut niet in staat om te werken. Ik ben dus ook niet actief op zoek geweest. Ik kon nauwelijks eten (ben minstens 10 kilo afgevallen), slapen gaat nog steeds slecht, en ik kan me slecht concentreren.
Vanmiddag heb ik gezegd: Voor 2011 ga ik een nieuwe start maken. Ik ben al aan het kijken naar een studie via de Open Universiteit (ik ga binnenkort de brochures doorlezen), en ik wil zo snel mogelijk aan het werk. M'n leven weer op de rails krijgen.
pi_90506250
Nee ik volg het topic te weinig om van iedereen het verhaal inclusief achtergronden te weten. Maar ik denk dat de specifieke situatie waarin iemand zich bevindt wel degelijk een rol speelt in het verwerkingsproces. Jouw situatie is inderdaad gewoon kut. Bij mij is er in feite niet zoveel verandert sinds het uit is. Heb mijn eigen vrienden, doe hetzelfde werk nog, studeer nog hetzelfde (doe deeltijd), doe nu veel meer met vrienden en aan sport en heb ook veel meer energie. Dat zijn mijn specifieke dingen die een positieve bijdrage leveren aan de verwerking. Ik ben echter niet iemand die kan en wil uithuilen bij bijvoorbeeld vrienden of familie. Als ik dit wel had gedaan was het allemaal misschien een stuk sneller gegaan.

Wat ik wel irritant vind is dat mijn naaste familie nog drukker met mijn ex is dan ik. Zo van goh zou ze nu kerst vieren bij haar nieuwe vriend, goh waarom is ze niet even langs geweest. Terwijl dit dingen zijn die mij echt geen reet interesseren.
pi_90506548
Zo nog even antwoorden op de vraag in het vorige topic over waarom ik het telefoonnummer heb van de vriendin van mijn ex.. Dit komt omdat ik een tijdje contact met haar heb gehad. En ik een keer met hun 2 samen heb afgesproken om wat dingen af te sluiten.. Heb ik in een paar topics teru uitgebreid uitgelegd.
Nu had ik al een tijd niets gehoord.. Alleen vanmiddag weer. Maar goed, denk dat ik het moet afhouden, want ga me rot voelen door en voor haar. Terwijl ze hier zelf voor heeft gekozen.. Terwijl ze echt alles wist over wat zich heeft afgespeeld.
Shitsituatie..

Voor de rest gaat het prima met me!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90506908
De situatie waarin ik me bevind is ook gewoon kut. Ik heb echt een enorm rot jaar achter de rug, en degene die je door dik en dun steunt geeft er, zonder dat er een duidelijke reden voor is, de brui aan. Ik ben ook niet iemand die normaal gesproken z'n ziel op tafel legt bij familie, dat hou ik liever voor me.
Deze breuk heeft echter zoveel in mij losgemaakt dat ik er juist heel veel over praat. Met mijn ouders en een aantal mensen binnen de familie. Op de moeilijke momenten (en dat waren er de laatste tijd heel erg veel) was ik dan heel erg emotioneel. Of juist heel erg in mezelf gekeerd. Dat laatste is ook verkeerd, want daardoor verwerk je het nog slechter.

Ik moet me nu op de toekomst proberen te richten. Verder gaan met mijn leven, hoe lastig dat soms ook zal zijn.

Wat dat betreft is het inderdaad fijn als je je eigen vriendengroep hebt, en je aandacht kunt vestigen op studie, werk, sport. Dat maakt het verwerken 'makkelijker', omdat je afleiding hebt. Tot nu toe was ik 24 uur per dag met haar bezig, en dat is niet gezond. Dat moet veranderen.

@J0ycie: Ik vind het rot voor je, dat je op zo'n manier met de situatie geconfronteerd wordt. Probeer het inderdaad af te houden, je gaat je er alleen maar rotter door voelen, en daardoor kun je het niet goed verwerken.
pi_90507923
Fuck! Heb echt een mega terugval.. Heb gewoon mijn lijf niet onder controle..
  maandag 27 december 2010 @ 20:28:25 #21
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90507959
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:27 schreef J0ycie88 het volgende:
adem in adem uit en denk aan mooie dingen.....zon zee strand lekkere kerel twee lekkere kerels.... kan jou het schelen wat het kost
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  maandag 27 december 2010 @ 20:29:08 #22
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90507993
ondertussen lig ik op de bank top2000 te luisteren op radio 2 en te denken aan hoe we dat vorig jaar samen deden.... zeer goed voor je gemoed :'(
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90508043
quote:
Laat je emoties gaan... Dan is het er daarna uit. Ik heb dat meegemaakt op het moment dat mijn ex haar twijfels uitte.

Probeer de tip van ennudan ook uit te voeren, hoe lastig dat ook is...
pi_90508047
quote:
Je zit je toch niet kut te voelen door haar he? Schijt aan haar en hem. Laat ze hun eigen problemen uitzoeken. Jij hebt die van jou.
  maandag 27 december 2010 @ 20:33:25 #25
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90508183
Gamen, lezen of dvd'tje kijken helpt.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_90508216
Dat probeer ik maar ik tril echt aan alle kanten.. Moet me echt ontspannen nu..
pi_90508229
forgetting sarah marshal :)
  maandag 27 december 2010 @ 20:35:09 #28
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90508284
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:34 schreef J0ycie88 het volgende:
Alcohol?
pi_90508648
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:40 schreef Male23 het volgende:
huh?
Ben zelf wat ouder (38 :% ) als de meesten in dit topic... vandaar mijn opmerking dat ik het zal weten te zeggen of het wat minder eenvoudig is op wat oudere leeftijd *)

Weet wel dat toen mijn eerste relatie fout liep - ik was toen 28 - dat ik dacht nooit meer iemand anders tegen te komen... toen is het allemaal goedgekomen. :')
Diezelfde gedachte is nu ook al in me opgekomen, maar deze keer heb ik meer problemen met de gedachte dat het uit is met "die ene". Life's a bitch.
pi_90508672
quote:
Je vooral niet focussen op "ik moet".
  maandag 27 december 2010 @ 20:53:58 #31
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90509001
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:42 schreef Octagon het volgende:
Weet wel dat toen mijn eerste relatie fout liep - ik was toen 28 - dat ik dacht nooit meer iemand anders tegen te komen... toen is het allemaal goedgekomen. :')
Zo... laatbloeier?
pi_90509036
Er staat niet bij wanneer die gestart is? Misschien wel op z'n 16de.
  maandag 27 december 2010 @ 20:57:14 #33
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90509121
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:55 schreef Male23 het volgende:
Er staat niet bij wanneer die gestart is? Misschien wel op z'n 16de.
Ja, dat kan ook nog natuurlijk.

quote:
Anders even dit halen bij de drogisterij:

pi_90509150
Beiden een grond van waarheid - was 23 toen ik begon met die toenmalige.
Ik geloofde in de "ware" en dacht toen oprecht dat ik bij haar ging blijven tot het eind der dagen >:)
Zij dacht daar iets of wat anders over - de dag nadat we het contract voor het huurappartement hadden getekend, ging zij vreemd... Life's a bitch !
pi_90509155
Ok het trillen is weg.. Heb haar gezegd dat ik niets erover wil horen op het moment omdat ik het niet trek..

En nu gaan we aan leuke dingen denken.. En pak zo een roseetje voor het slapen :d
En ik ben echt een muts!
pi_90509184
Waarom een "muts" ?
  maandag 27 december 2010 @ 20:59:18 #37
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90509215
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:57 schreef Octagon het volgende:
Beiden een grond van waarheid - was 23 toen ik begon met die toenmalige.
Ik geloofde in de "ware" en dacht toen oprecht dat ik bij haar ging blijven tot het eind der dagen >:)
Zij dacht daar iets of wat anders over - de dag nadat we het contract voor het huurappartement hadden getekend, ging zij vreemd... Life's a bitch !
Nou ja, in dit geval je ex. ;)
pi_90509224
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:57 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Ja, dat kan ook nog natuurlijk.

[..]

Anders even dit halen bij de drogisterij:

[ afbeelding ]
Heb ik nog liggen, maar helft niet voor mij helaas.. Ben nu rustig aan het in en uit ademen, stom he wat zoiets met je lijf kan doen!
pi_90509290
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:58 schreef Octagon het volgende:
Waarom een "muts" ?
Omdat ik me gewoon rot voel voor haar.. Dat ik nog enige energie in deze situatie steek terwijl ik me zo goed voelde.. Dat ik niet voor mezelf zorg indeze maar juist voor de ander (haar in dit geval, ik ga mijn gevoel voorbij om haar te steunen).

Volgens mij genoeg redenen waarom ik een muts ben ;)
pi_90509414
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 21:00 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Omdat ik me gewoon rot voel voor haar.. Dat ik nog enige energie in deze situatie steek terwijl ik me zo goed voelde.. Dat ik niet voor mezelf zorg indeze maar juist voor de ander (haar in dit geval, ik ga mijn gevoel voorbij om haar te steunen).

Volgens mij genoeg redenen waarom ik een muts ben ;)
Ik bemerk hier een begin van alle wijsheid... ^O^
pi_90509469
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 21:03 schreef Octagon het volgende:

[..]

Ik bemerk hier een begin van alle wijsheid... ^O^
De wijsheid zit er wel.. Kan alles prima opnoemen en de oplossingen geven, maar uitvoeren.. Ho maar!
pi_90509581
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 21:05 schreef J0ycie88 het volgende:
De wijsheid zit er wel.. Kan alles prima opnoemen en de oplossingen geven, maar uitvoeren.. Ho maar!
Dat is normaal hoor - er is een groot verschil tussen wat mensen zeggen te doen in een situatie, en wat ze effectief doen. Vandaar ook dat het makkelijker is raad te geven als diezelfde raad zelf toe te passen ;)
pi_90509725
Maar het ging echt zo goed! En heb het idee dat ik nu weer een heel eind terugzak..
pi_90509877
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 21:10 schreef J0ycie88 het volgende:
Maar het ging echt zo goed! En heb het idee dat ik nu weer een heel eind terugzak..
Volhouden Joycie!! We weten hier allemaal hoe moeilijk het kan zijn, dat de ups en downs blijven komen en het soms lijkt alsof dat kutgevoel nooit overgaat. Maar we weten ook allemaal dat je het kan!! Ook jij gaat hier beter en sterker uit komen, net als de rest hier. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar zo is het wel :)
pi_90510405
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 21:13 schreef jeice het volgende:

[..]

Volhouden Joycie!! We weten hier allemaal hoe moeilijk het kan zijn, dat de ups en downs blijven komen en het soms lijkt alsof dat kutgevoel nooit overgaat. Maar we weten ook allemaal dat je het kan!! Ook jij gaat hier beter en sterker uit komen, net als de rest hier. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar zo is het wel :)
Volgens mij ben ik er nu een beetje overheen.. Alleen mijn spieren zijn nog gespannen.. Ik weet ook dat ik het kan. Soms wou ik dat ik hem nooit had leren kennen!
  maandag 27 december 2010 @ 21:27:57 #46
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90510635
f*ck love on the rocks op de radio.... hoe toepasselijk wil je het hebben.... dan maar een biertje drinken
pi_90511200
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 21:27 schreef ennudan het volgende:
f*ck love on the rocks op de radio.... hoe toepasselijk wil je het hebben.... dan maar een biertje drinken
Heb je wat sterkers voor mij?
pi_90511426
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 21:41 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Heb je wat sterkers voor mij?
Hiermee ga je wel onder zeil:

pi_90511538
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 21:10 schreef J0ycie88 het volgende:
Maak een lijstje van dingen die wel goed gaan in je leven op dit moment, waar je wel van geniet. En drank is niet de oplossing. Been there zelf ook hoor en af en toe nog steeds, maar het is niet de manier. :{

Het komt goed!
pi_90512004
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 21:47 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Maak een lijstje van dingen die wel goed gaan in je leven op dit moment, waar je wel van geniet. En drank is niet de oplossing. Been there zelf ook hoor en af en toe nog steeds, maar het is niet de manier. :{

Het komt goed!
Ik weet het.. Het voelt heel verleidelijk om nu een roseetje achterover te slaan maar ik doe het niet.. Want het helpt niet.. Ben nu inderdaad aan het denken aan de goede dingen, aan wat ik morgen met de kinderen ga doen op het werk.. Proberen mijn zinnen te verzetten. En dan straks lekker schaapjes tellen :d
pi_90512767
Drank is idd niet de oplossing, maar het helpt mij wel.. als ik aangeschoten ben vergeet ik even alles en kan ik even alles loslaten. Maar goed dat heb ik ook als ik een chocoladetaart eet die heel lekker is of bitterballen eet met een vriendin zoals vanavond. :P

Ik heb net even alle posts teruggelezen, en dat van een rollercoaster wat betreft je emoties herken ik echt helemaal!! De ene keer voel je je super en denk je eigenlijk dat je er overheen bent, het andere moment lijkt het weer alsof je in een diep zwart gat bent gevallen. Nou, ik heb geen zin meer om in dat gat te vallen.

Weet je wat ik ook een beetje heb? Schaamte dat ik verdrietig ben om iemand die nu gewoon niet meer in mijn leven hoort. Je wil het helemaal niet en toch komt het. Ik kan heel gelukkig zijn alleen maar dat rotverdriet komt gewoon ongevraagd. Ik richt me gewoon op mijn vriendinnen, die zijn ZOOOOO goed voor mij.

Ik heb nu ook heel erg zin om gewoon weg te gaan naar het buitenland in mijn eentje. Even helemaal weg en lekker nieuwe mensen ontmoeten en een hele leuke tijd hebben! Dat ga ik denk ik wel doen als ik in juni 2011 ben afgestudeerd. Ik kan ook iedereen aanraden om dit te doen, vorige keer ging ik namelijk een half jaar naar Berlijn voor mijn studie, en wow ik heb daar zo'n supertijd gehad dat ik mijn ex gewoon vergat! Ook al waren het maar twee maandjes dat ik vrijgezel was daar.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
  maandag 27 december 2010 @ 22:13:45 #52
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90513049
Dit nummer stond zowat op repeat bij mij toen ik nog in de ludduvuddu-fase zat:

pi_90513295
ik word juist altijd emotioneel van drank. Nu geen last meer van dus extra teken dat ik er overheen ben.
pi_90513341
Voel me goed goed goed.
Lekker niks meer van mijn ex vernomen. Voelt goed ^O^
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90513624
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:17 schreef Male23 het volgende:
ik word juist altijd emotioneel van drank. Nu geen last meer van dus extra teken dat ik er overheen ben.
Dat heb ik een keer gehad en ik kan daar nu op lachen.. Toen ben ik keihard in janken uitgebarst toen ik de kroeg uit liep :p
pi_90513714
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:23 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat heb ik een keer gehad en ik kan daar nu op lachen.. Toen ben ik keihard in janken uitgebarst toen ik de kroeg uit liep :p
hehe ik had het gelukkig op de fiets naar huis. Dat was rond tijden dat ik toch niemand meer tegen kom.
  maandag 27 december 2010 @ 22:28:40 #57
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90513952
Ik kreeg altijd de neiging om haar te sms'en of bellen. :')
pi_90514062
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:23 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Hahah precies zoiets had ik gister ook, midden in de kroeg. Ze draaiden Oasis - Wonderwall, en daarin wordt gezongen "I don't believe that anybody feels the way I do about you now". Toen voelde ik mezelf gewoon even zielig, omdat ik zoveel van hem hield. Ik werd toen overladen met knuffels van mijn vrienden, dat was wel fijn. :)
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_90514189
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:30 schreef Faerie het volgende:

[..]

Hahah precies zoiets had ik gister ook, midden in de kroeg. Ze draaiden Oasis - Wonderwall, en daarin wordt gezongen "I don't believe that anybody feels the way I do about you now". Toen voelde ik mezelf gewoon even zielig, omdat ik zoveel van hem hield. Ik werd toen overladen met knuffels van mijn vrienden, dat was wel fijn. :)
Ja... Ik heb dat met zoveel nummers, dat ik aan hem denk.. Zo stom!
pi_90514316
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:28 schreef goofy_goober het volgende:
Ook die neiging kreeg ik altijd. Ik wilde dan altijd zeggen dat ik hem veel plezier wilde wensen met een ander 'wijf' en dat hij iemand zoals mij toch nooit meer zou kunnen krijgen. Gelukkig nooit gedaan. :P
Daarom heb ik zijn nummer uit mijn telefoon verwijderd. (maar helaas ken ik die uit m'n hoofd haha)
  maandag 27 december 2010 @ 22:37:15 #61
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90514424
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:32 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ook bij deze?

pi_90514476
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:32 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Inderdaad. Pas als je die nummers weer kan luisteren heb je je ex losgelaten denk ik. Ik kan nu ook geen muziek luisteren, behalve Rollin' van Limp Bizkit. ;p
pi_90514660
quote:

[..]

Dat was een van de liedjes waarop wij elkaar altijd deden knuffelen enzo ;( was een speciaal liedje.
We hadden trouwens wel meer van die speciale liedjes.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90514702
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:38 schreef Faerie het volgende:

[..]

Inderdaad. Pas als je die nummers weer kan luisteren heb je je ex losgelaten denk ik. Ik kan nu ook geen muziek luisteren, behalve Rollin' van Limp Bizkit. ;p
Oh? Dan is dat het dus? Kan alleen nog maar naar Vader Abraham luisteren zonder emotioneel te worden....mmh....we draaiden altijd muziek....we zijn ook beiden gek op muziek...behalve dan die oude bejaarde man met z'n bolhoedje....(en soortgelijke muziek dan voor de duidelijkheid ;))
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90514781
Alcohol kan op verschillende manieren vallen, ligt ook hoeveel je gegeten hebt, wat je stemming is, waar en met wie je bent, enzovoort. Gelukkig valt alcohol bij mij redelijk goed en vergeet ik juist het verdriet (wat sowieso steeds minder wordt) en denk ik geen moment er aan. :Y Maar die ene keer dat het niet goed valt versterkt en vergoot het alles wat best eng kan zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:38 schreef Faerie het volgende:

[..]

Ja dat is wel een aardige graadmeter, he? Daarvan uitgaande, het feit dat ik maar 1 keer echt een brok in mijn keel had bij de kerstliedjes die hij ieder jaar uit volle borst meezong, zit ik echt wel op de goede weg.

Al heb ik nog niet Paradise by the Dashboard Light gehoord. -O- Maar toch.
pi_90514836
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:45 schreef Natalie78 het volgende:
Alcohol kan op verschillende manieren vallen, ligt ook hoeveel je gegeten hebt, wat je stemming is, waar en met wie je bent, enzovoort. Gelukkig valt alcohol bij mij redelijk goed en vergeet ik juist het verdriet (wat sowieso steeds minder wordt) en denk ik geen moment er aan. :Y Maar die ene keer dat het niet goed valt versterkt en vergoot het alles wat best eng kan zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je haar kleding wel schoongehouden?
Strek je eens uit !
pi_90514914
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:46 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Heb je haar kleding wel schoongehouden?
Zij is zo'n tof lief mens die je daar niet over hoort. O+ Geen idee. Ik hoop het niet, zeg. :@
pi_90514958
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:47 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Zij is zo'n tof lief mens die je daar niet over hoort. O+ Geen idee. Ik hoop het niet, zeg. :@
Gezien: Zwart jurkje met spikkeltjes in rare kleuren..... ;)
Strek je eens uit !
  maandag 27 december 2010 @ 22:49:15 #69
189961 ex
aperture science
pi_90514992
Zo, net terug van het chillen bij die vriend van me. Voel me weer een stuk zekerder over alles. Twijfel nog steeds over contact/geen contact.
The cake is a lie!
pi_90515296
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:49 schreef ex het volgende:
Zo, net terug van het chillen bij die vriend van me. Voel me weer een stuk zekerder over alles. Twijfel nog steeds over contact/geen contact.
Doen!
Strek je eens uit !
  maandag 27 december 2010 @ 23:00:43 #71
189961 ex
aperture science
pi_90515546
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:55 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Doen!
Hehe, tja dat zegt mijn hart ook.. Maar mijn hoofd! Ik zou ook niet weten wat & hoe, we zijn nu al bijna 5 maanden uit elkaar. Ik ben veranderd en wil me nieuwe leven niet kwijt.. Ik ben bang dat ze er toch niet meer inpast, dus why bother..
The cake is a lie!
pi_90515647
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:00 schreef ex het volgende:

[..]

Hehe, tja dat zegt mijn hart ook.. Maar mijn hoofd! Ik zou ook niet weten wat & hoe, we zijn nu al bijna 5 maanden uit elkaar. Ik ben veranderd en wil me nieuwe leven niet kwijt.. Ik ben bang dat ze er toch niet meer inpast, dus why bother..
Dan is dat de 'secret question' die je meeneemt....wat kun je verliezen? Een illusie?
Strek je eens uit !
pi_90515668
Als je met je ex afspreekt maakt dat toch allemaal veel moeilijker? Dan komen er weer allerlei gevoelens bij kijken en maak je je ex weer een deel van je leven, je moet je ex toch loslaten. Maar das mijn mening! Ik heb dat zelf ook gedaan, omdat ik wilde dat het weer goed kwam, en toen zijn we dus wel weer bij elkaar gekomen, maar zo kort na de break verandert er toch niets in de relatie, dus uiteindelijk ben je weer terug bij af..
pi_90515738
Punt is; er is geen algemeen gelijk voor dit soort keuzes....
Strek je eens uit !
pi_90515867
Maar goed; ik drink dus niet he? ;)
Strek je eens uit !
pi_90515869
Die liedjes zijn inderdaad lastig. Ik had daar gisteren, toen ik in de kroeg stond, ook last van. Ik probeer het dan te negeren, hoe moeilijk dat ook is. Er niet aan te denken. Als dat niet lukte, liet ik het maar even over me heen komen, zonder emotioneel te worden. Dat ging gelukkig redelijk. De nummers waar we echt op gefeest hebben zijn wel lastig, je denkt dan toch aan hoe leuk het was samen. Dan is het even slikken...

De liedjes die echt een speciale betekenis hebben, worden gelukkig niet zo snel in de kroeg gedraaid. Gelukkig maar, want die nummers kan ik nog niet horen.

Nog een uurtje, dan is ze niet meer jarig. Ik heb het tot nu toe volgehouden, geen contact opgenomen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel heel lastig vind.
  maandag 27 december 2010 @ 23:16:33 #77
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90516333
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:02 schreef Faerie het volgende:
Als je met je ex afspreekt maakt dat toch allemaal veel moeilijker? Dan komen er weer allerlei gevoelens bij kijken en maak je je ex weer een deel van je leven, je moet je ex toch loslaten. Maar das mijn mening! Ik heb dat zelf ook gedaan, omdat ik wilde dat het weer goed kwam, en toen zijn we dus wel weer bij elkaar gekomen, maar zo kort na de break verandert er toch niets in de relatie, dus uiteindelijk ben je weer terug bij af..
Heb het tot drie keer toe gehad.... uit elkaar.... 4 maanden bij haar ouders wonen (alle spullen nog hier) weer terug bij elkaar 9 maanden... uit elkaar voor 3 maanden alle spullen ook weg en weer 7 weken proberen.... nu negeren al een paar weken lang...
Zo snel weer iets beginnen lijkt inderdaad niet te werken.... zelfs niet als er nooit iets mis is geweest, geen ruzies niks en je een paar weken terug nog altijd hoort je bent de enige ik wil niemand anders, kinderen, trouwen en noem maar op....
en wat koop je ervoor..... geen reet

@ex.... niet geschoten altijd mis kerel.... ben je alleen heel bewust wat je doet en wat je wil.... en ook wat je niet wil natuurlijk!

@Joycie... iets sterkers heb ik wel.... whisky???? :)

Gaat licht depressief naar bed.... hoezo rollercoaster!!!

[ Bericht 1% gewijzigd door ennudan op 27-12-2010 23:22:34 ]
pi_90517047
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:16 schreef ennudan het volgende:

[..]

Heb het tot drie keer toe gehad.... uit elkaar.... 4 maanden bij haar ouders wonen (alle spullen nog hier) weer terug bij elkaar 9 maanden... uit elkaar voor 3 maanden alle spullen ook weg en weer 7 weken proberen.... nu negeren al een paar weken lang...
Zo snel weer iets beginnen lijkt inderdaad niet te werken.... zelfs niet als er nooit iets mis is geweest, geen ruzies niks en je een paar weken terug nog altijd hoort je bent de enige ik wil niemand anders, kinderen, trouwen en noem maar op....

Een rollercoaster? Het lijkt wel of jij onbewust een jaarkaart hebt gekocht? Kan me voorstellen dat jij af en toe zoiets hebt van "Help, wat gebeurd hier allemaal?"
Strek je eens uit !
pi_90517706
Hoi.
pi_90517801
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:48 schreef Tegan het volgende:
Hoi.
En dat is jouw status-update? :) Hoe ben jij je dagen doorgekomen?
Strek je eens uit !
pi_90517983
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:28 schreef goofy_goober het volgende:
Gisteren draaiden ze zo'n all-time kroegklassieker: 'Ik leef niet meer voor jou' van Marco Borsato. Toen heb ik ook gezegd tegen de mensen met wie ik daar was dat ik dat haar het liefst even zou laten horen. Natuurlijk niet gedaan... Want face it, als ze me zo huilend opbelt dat ze me terug wil, ben ik om :')

quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:45 schreef Natalie78 het volgende:
[..]

Ja dat is wel een aardige graadmeter, he? Daarvan uitgaande, het feit dat ik maar 1 keer echt een brok in mijn keel had bij de kerstliedjes die hij ieder jaar uit volle borst meezong, zit ik echt wel op de goede weg.

Al heb ik nog niet Paradise by the Dashboard Light gehoord. -O- Maar toch.
Paradise... geweldig als je met z'n tweeën bent, lekker meeblèren. Daar heb ik ook goede herinneringen aan. Ben blij dat ik die gisteren ook niet gehoord heb.

quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:16 schreef ennudan het volgende:

[..]

@ex.... niet geschoten altijd mis kerel.... ben je alleen heel bewust wat je doet en wat je wil.... en ook wat je niet wil natuurlijk!

@Joycie... iets sterkers heb ik wel.... whisky???? :)

Heftig man. Ik heb het even moeilijk, wil contact zoeken met haar. Door jouw verhaal word ik weer met m'n neus op de feiten gedrukt, en besef ik me dat ik het beter niet kan doen, omdat ik er niks mee opschiet. Het moet van haar komen, niet van mij. Ik hoop in ieder geval dat ze een kutverjaardag heeft gehad omdat ze niks van me heeft gehoord (en dat echt wel verwachtte). Ik reken daar maar niet op...
Een echt feestje zou het toch al niet worden daar, maar meestal kon ik op zulke momenten wel voor een goede stemming zorgen...
pi_90518014
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:51 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

En dat is jouw status-update? :) Hoe ben jij je dagen doorgekomen?
Het ging eigenlijk super goed de afgelopen weken.

Totdat ik hoorde dat mijn ex een nieuwe vriendin heeft sinds een week. En ze is acht jaar jonger :o .
pi_90518309
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:57 schreef Tegan het volgende:

[..]

Het ging eigenlijk super goed de afgelopen weken.

Totdat ik hoorde dat mijn ex een nieuwe vriendin heeft sinds een week. En ze is acht jaar jonger :o .
Uhm...hoe oud ben jij dan? (of zij? is ook goed....)
Strek je eens uit !
pi_90518391
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:03 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Uhm...hoe oud ben jij dan? (of zij? is ook goed....)
Zij is 19, ik ben 21 en hij is 27.

Ik vind het jammer dat hij het niet zelf tegen me heeft gezegd maar dat ik het van iemand moest horen. Verder is het alleen maar goed voor het loslaten. Straks is het 2011 en dan gewoon vers beginnen.
pi_90518635
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:05 schreef Tegan het volgende:

[..]

Zij is 19, ik ben 21 en hij is 27.

Ik vind het jammer dat hij het niet zelf tegen me heeft gezegd maar dat ik het van iemand moest horen. Verder is het alleen maar goed voor het loslaten. Straks is het 2011 en dan gewoon vers beginnen.
Tja, als dat nu al begint met die leeftijdsverschillen? Idd prima 'loslaat'-tikkie wat ie jou nu geeft. Al lijkt het verschil nog te overbruggen, qua fase is het een stevige kloof lijkt me. Ben je je dagen nog redelijk doorgekomen of toch even dat gevoel van 'shit' in die dagen?
Strek je eens uit !
pi_90518788
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:10 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Tja, als dat nu al begint met die leeftijdsverschillen? Idd prima 'loslaat'-tikkie wat ie jou nu geeft. Al lijkt het verschil nog te overbruggen, qua fase is het een stevige kloof lijkt me. Ben je je dagen nog redelijk doorgekomen of toch even dat gevoel van 'shit' in die dagen?
Ach, dat is toch zijn probleem.

Toen ik hem leerde kennen was ik 17 en hij 23, en toen was het eigenlijk van zijn kant van, je bent eigenlijk te jong. En blijkbaar heeft hij er nu nog minder moeite mee, om me zelfs in te ruilen voor een jonger exemplaar.

Het gaat eigenlijk nog steeds wel goed. Misschien toch meer eroverheen dan ik dacht. Vind het wel jammer, maar het was wel te verwachten. Ik wilde graag dat het ooit nog goedkwam, en nu wil ik hem echt niet meer terug. Dus het is wel goed. Gelukkig is het erg druk nu met de feestdagen dus niet veel tijd om erbij stil te staan.
pi_90518833
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:13 schreef Tegan het volgende:
Ach, dat is toch zijn probleem.

Het gaat eigenlijk nog steeds wel goed. Misschien toch meer eroverheen dan ik dacht. Vind het wel jammer, maar het was wel te verwachten. Ik wilde graag dat het ooit nog goedkwam, en nu wil ik hem echt niet meer terug. Dus het is wel goed. Gelukkig is het erg druk nu met de feestdagen dus niet veel tijd om erbij stil te staan.
Vrouwen....toch het sterkere geslacht!
Strek je eens uit !
pi_90518842
Zie edit.
pi_90519053
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:15 schreef Tegan het volgende:
Zie edit.
Pfff...het nodigt zowat uit voor een grap. Zo van: Werd je te volwassen voor hem? ;)

Klinkt hard misschien, maar van een afstandje bezie ik zie het toch als een teken van zwakte.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wanderingwhy op 28-12-2010 00:36:14 ]
Strek je eens uit !
pi_90519094
Hoezo?
pi_90519206
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 21:45 schreef jeice het volgende:

[..]

Hiermee ga je wel onder zeil:

[ afbeelding ]
hier ging ik alleen maar van kotsen :P

quote:

[..]
Ze draaiden Oasis - Wonderwall, en daarin wordt gezongen "I don't believe that anybody feels the way I do about you now".
Ja... Mooi nummer. Heb mijn ex tjidens de zomerfeesten wakker gebeld en dit nummer meegezongen voor haar. Kan alleen nog maar aan dat moment denken als ik dat nummer hoor :P

Verder, alcohol helpt niet echt nee. Al slaap ik wel sneller in als ik genoeg op heb :P

Net terug uit casino :D kregen zowaar 2 kerstpakketten mee , entree/drinken was gratis , winst dus al met al een leuke avond weer :D
pi_90519520
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:21 schreef Tegan het volgende:
Hoezo?
Omdat je op een bepaald moment keuzes moet gaan maken....het lijkt alsof ie zichzelf weer terug in de tijd wil zetten door weer opnieuw met een relatief jongere (andere fase) te herstarten.
Strek je eens uit !
pi_90519641
Ik denk dat ook. Maar daar komt hij zelf nog wel achter. En anders, niet mijn probleem meer.
pi_90519851
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:31 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat ook. Maar daar komt hij zelf nog wel achter. En anders, niet mijn probleem meer.
Wordt ziekelijk als ie er een trend van gaat maken :')
Strek je eens uit !
pi_90519971
*Meld zich ook in topic*

Kleine maand geleden is een 3 jarige relatie, waarvan 2 samengewoond, uitgegaan na een opstapeling van frustraties en ruzie. Het was tevens de 4e keer dat één van ons het uit maakte en daarmee vonden we allebei dat dit dan echt de laatste en definitieve keer moest zijn. Wat niet werkt dat werkt niet, het heeft geen zin om het dan nog door te zetten uit medelijden of wat dan ook.

Vandaag kreeg ze de sleutel van haar nieuwe appartement en dus was vandaag ook de dag dat ze al haar spullen die hier nog stonden kwam halen met haar zus en diens vriend. Beetje oncomfortable situatie natuurlijk, niet in de laatste plaats omdat je dan pas door hebt hoeveel spullen in huis eigenlijk van iemand anders waren. Plantjes, kastjes, dingen die ik eigenlijk als normaal ben gaan beschouwen zijn nu niets meer dan een lege plek op tafel of de muur. Tis een ijskoude slap in de face naar de realiteit. De relatie is echt voorbij en ik woon weer officieel alleen.

Gelukkig heb ik een goede vriend die voor me klaar staat op die eenzame momenten en heb ik, ironisch genoeg, 2 weken nadat het uit ging een meid leren kennen waar het enorm goed mee klikt. Na enkel een week hadden we beide het gevoel dat we elkaar al jaren kende. Hoewel ik met man en macht geprobeerd heb reeël te blijven en een nieuwe relatie af te wenden zo kort na de laatste heb ik toch moeten toegeven aan die klik en heb ik sinds kort weer een geweldige meid die ik mijn vriendin mag noemen.

De tijd zal leren of dat een verstandige keus is geweest, maar op het moment kan ik niet blijer zijn, ondanks de eenzaamheid waar ik soms tegenaan loop. Vreemd hoe het leven soms kan lopen. Ik zou bijna gaan geloven in karma.

In de tussentijd woon ik echter nog steeds alleen en zeker rond de feestdagen is dat niet altijd even leuk. Met oud en nieuw kan ik gezellig bij die vriend terecht, maar voor alle andere eenzaamheids momenten kan ik wel wat tips gebruiken.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_90519998
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:23 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

hier ging ik alleen maar van kotsen :P

[..]

Ja... Mooi nummer. Heb mijn ex tjidens de zomerfeesten wakker gebeld en dit nummer meegezongen voor haar. Kan alleen nog maar aan dat moment denken als ik dat nummer hoor :P

Verder, alcohol helpt niet echt nee. Al slaap ik wel sneller in als ik genoeg op heb :P

Net terug uit casino :D kregen zowaar 2 kerstpakketten mee , entree/drinken was gratis , winst dus al met al een leuke avond weer :D
Hey CP: Dus dat wordt uit de doos eten de komende dagen?

Hoe is het met jou? Even sterk en dan toch weer even een klap?
Strek je eens uit !
pi_90520396
Nou ik vind de chips niet lekker , olijven / roombrie hoef k ook niet ,maar de champagne, sprits, chocola en toast gaan er wel in :D En dat x 2 :P

Hier gaat het wel eigenlijk.. De laatste pijn was tjidens het afscheid op het station. Man wat was ik blij met die grote capuchon in de trein. Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan haar denk , echter hoop ik dat het ook gewoon anders kan. Ben daar wel benieuwd naar ;)

Morgen zal wel wat lastiger worden, ik ga dan een kaartje posten voor haar verjaardag op de 2e. Zit nog te twijfelen of ik er wat bij stop of niet :) Nog steeds geen kwade gevoelens, blijft een lieve meid alleen passen we nu gewoon niet bij elkaar.

Achja... merk wel dat ik er beter mee om ga dan 5 maanden terug ;) Dat was echt de vuurdoop, die heb ik doorstaan. Zijn wel ergere dingen om mij druk over te maken. Het einde van iets is ook het begin van iets nieuws om er maar een cliché in te gooien :P
pi_90522765
Jaaaa daar was ie weer :) een tikje ;( Sinds deze week facebook ik en nu voegt een goede vriend me toe...Mijn ex heeft ie er ook op natuurlijk. Was de eerste confrontatie zegmaar na anderhalve week. Had wel oudere foto's gezien maar zon raar profiel op inet... Dat voelt toch anders.

Bang om geconfronteerd te worden met haar doen en laten terwijl me dat nu niet echt interesseert :X Ofja... wat me misschien wel interesseert maar waarvan ik weet dat het mij niet vooruit gaat helpen en zodoende dus beter is om niet te weten :P

Ignorance is bliss.
pi_90525529
Slecht geslapen - alles ging goed totdat ik gisteravond mijn hoofd neerlegde, toen begon ze alweer door mijn hoofd te spoken. Gevolg : moeilijk ingeslapen, een aantal keer wakker de voorbije nacht én nu : nog moe :(
pi_90525579
Wonderwall hoorde ik vorige week in de kroeg.. Zo'n mooi nummer.. Nummer zonder gedachtes aan mijn ex, dat is heerlijk.. Ik heb het heel erg met earosmith - i dont wanna miss a thing..
pi_90526074
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 05:55 schreef Octagon het volgende:
Slecht geslapen - alles ging goed totdat ik gisteravond mijn hoofd neerlegde, toen begon ze alweer door mijn hoofd te spoken. Gevolg : moeilijk ingeslapen, een aantal keer wakker de voorbije nacht én nu : nog moe :(
Slapen en opstaan vind ik nu ook het allermoeilijkste wat er is. Dan begin je te piekeren, en 's ochtends krijg je weer die klap. Ik ben zelf iedere keer heel verdrietig als ik opsta, omdat mijn ex en ik elkaar normaal altijd knuffelden en kusjes gaven als we wakker werden. :( Dit is anders wakker worden zeg.
pi_90526360
En ik ben vandaag weer gaan werken (bijbaantje), eerste keer nadat het uit is. Die baan heb ik gekregen door mijn ex en ik vind het echt zo wennen nu, dat ik hier nu als vrijgezel zit. Maar dat heb ik met alle dingen die ik nu doe, ik denk bij alles eigenlijk wel "dit is de eerste keer dat ik dit doe nadat het uit is gegaan". Ik kan nu nog niet altijd inzien dat het leuk is om vrijgezel te zijn. :(
pi_90526480
Dat is toch "normaal" dat je niet kan inzien dat het leuk is om vrijgezel te zijn ?
Alles is plezanter met 2. En het is zoals je zegt : je mist de intimiteit - wij woonden niet samen, dus die knuffels en kusjes bij het ontwaken had ik tijdens mijn relatie ook niet.
Maar mijn ex was nogal "full-on" : we SMSten en emailden dagelijks en héél regelmatig - en dat mis ik nu ook wel... de dagen gaan trager op het werk.
  dinsdag 28 december 2010 @ 09:41:45 #104
189961 ex
aperture science
pi_90527069
Zo, ik zit ook weer op me werk. Ik twijfel nog heel erg omdat nogmaals ik bang ben dat ze niet meer in me leven past. Ik geniet wel van me eigen leven zo zonder haar, maar mis natuurlijk wel de liefde, je kan nooit genoeg liefde hebben :D.

De vraag is alleen of ik dat bij haar moet proberen te halen? Ik denk het zelf niet. Misschien is het tijd voor een nieuw meiske, fris, en met een leeg whiteboard, die we weer samen vol kunnen kalken met hersenspinsels..
The cake is a lie!
  dinsdag 28 december 2010 @ 09:58:58 #105
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90527409
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 09:41 schreef ex het volgende:
Zo, ik zit ook weer op me werk. Ik twijfel nog heel erg omdat nogmaals ik bang ben dat ze niet meer in me leven past. Ik geniet wel van me eigen leven zo zonder haar, maar mis natuurlijk wel de liefde, je kan nooit genoeg liefde hebben :D.

De vraag is alleen of ik dat bij haar moet proberen te halen? Ik denk het zelf niet. Misschien is het tijd voor een nieuw meiske, fris, en met een leeg whiteboard, die we weer samen vol kunnen kalken met hersenspinsels..
Denk dat het laatste het beste is hoor!

Ook weer wakker en ondanks die rollercoaster van gister redelijk wakker geworden... zit alweer radio te luisteren en er kwamen (alweer) een tweetal platen waarbij ik meteen aan haar moest denken... maar goed dat krijg je er toch niet zomaar uit..
Realiteit blijft: ze negeert me, belt/smst niet en blockt me op msn.... whatever the reason het signaal lijkt me duidelijk (hoe onbegrijpelijk ook)
pi_90527474
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 08:26 schreef Faerie het volgende:
Slapen en opstaan vind ik nu ook het allermoeilijkste wat er is. Dan begin je te piekeren, en 's ochtends krijg je weer die klap. Ik ben zelf iedere keer heel verdrietig als ik opsta, omdat mijn ex en ik elkaar normaal altijd knuffelden en kusjes gaven als we wakker werden. :( Dit is anders wakker worden zeg.
De mens is een gewoontedier. Wij hadden een LAT-relatie waarbij we de weekenden samen doorbrachten. Misschien ligt het daaraan dat de weekenden zoveel moeilijker zijn dan doordeweeks. En ja, vooral dat wakker worden in het weekend is en blijft moeilijk. Leegte die nog steeds voelbaar is.
Strek je eens uit !
  dinsdag 28 december 2010 @ 10:10:47 #107
189961 ex
aperture science
pi_90527674
Gek is dat, dat ik vanaf dag 1 al prima slaap & wakker word. Het is juist als ik net uit me werk kom dat ik het er moeilijk mee had.

Nu heb ik dat niet meer zo en denk ik vooral in de auto aan haar, als me gedachten weer is afdwalen.

Ik heb steeds een overheersend "het is wel goed zo" gevoel. Maar tegelijk mis ik haar.
The cake is a lie!
pi_90527980
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 10:10 schreef ex het volgende:
Gek is dat, dat ik vanaf dag 1 al prima slaap & wakker word. Het is juist als ik net uit me werk kom dat ik het er moeilijk mee had.

Nu heb ik dat niet meer zo en denk ik vooral in de auto aan haar, als me gedachten weer is afdwalen.

Ik heb steeds een overheersend "het is wel goed zo" gevoel. Maar tegelijk mis ik haar.
Prijs je gelukkig dat je goed slaapt !
Als je niet goed slaapt, raak je volgens mij uiteindelijk in een vicieuze cirkel : je bent moe, waardoor je 'weerstand' tegen negatieve gedachten minder is, waardoor je nog slechter slaapt...

In de auto denken aan je ex... héél herkenbaar ! Is eigenlijk normaal ook want wat moet je anders in de auto doen ? ;) Spijtig dat ik 2x daags een rit van 100km heb... :')
  dinsdag 28 december 2010 @ 10:28:17 #109
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90528111
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 10:23 schreef Octagon het volgende:

[..]

Prijs je gelukkig dat je goed slaapt !
Als je niet goed slaapt, raak je volgens mij uiteindelijk in een vicieuze cirkel : je bent moe, waardoor je 'weerstand' tegen negatieve gedachten minder is, waardoor je nog slechter slaapt...

In de auto denken aan je ex... héél herkenbaar ! Is eigenlijk normaal ook want wat moet je anders in de auto doen ? ;) Spijtig dat ik 2x daags een rit van 100km heb... :')
zelfde gedoe heb je in de trein hoor :)
En dan denk je lekker thuiswerken en daar is het nog veel erger :(

En dan waarom nou jij op de radio.... kan niet zeggen dat het helpt
  dinsdag 28 december 2010 @ 10:30:58 #110
189961 ex
aperture science
pi_90528209
Ja ik moet 60 km heen, 60 terug, inderdaad erg irritant. Maar de juiste muziek draaien helpt wel.
The cake is a lie!
pi_90528229
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 10:28 schreef ennudan het volgende:

[..]

zelfde gedoe heb je in de trein hoor :)
En dan denk je lekker thuiswerken en daar is het nog veel erger :(
Thuiswerken doe ik bewust niet - ook al geeft mijn baas mij de mogelijkheid om 2 of 3 dagen per week van thuisuit te werken.
Mocht ik nu thuis werken, ik zou de muren oplopen... en dat is ook niet gezond.

En ik die dacht dat je in de trein nog afleiding kunt zoeken ;) Boekje lezen, praatje maken...
  dinsdag 28 december 2010 @ 10:33:33 #112
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90528272
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 10:31 schreef Octagon het volgende:

[..]

Thuiswerken doe ik bewust niet - ook al geeft mijn baas mij de mogelijkheid om 2 of 3 dagen per week van thuisuit te werken.
Mocht ik nu thuis werken, ik zou de muren oplopen... en dat is ook niet gezond.

En ik die dacht dat je in de trein nog afleiding kunt zoeken ;) Boekje lezen, praatje maken...
valt zwaar tegen.... de meeste zijn niet echt aanspreekbaar om 7 uur in de ochtend.... en het leuke vrouwen gehalte ligt dan ook niet heel hoog helaas
pi_90528442
Ik loop te hard van stapel.
Flinke dip toen ik zojuist wakker werd. Droomde over m'n ex op een hele fijne en vertrouwde manier. Plots wordt je wakker en besef je je weer dat de afstand letterlijk en figuurlijk ineens weer zo enorm groot is.
bah ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90528471
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 10:10 schreef ex het volgende:

Doen! ;)
Strek je eens uit !
  dinsdag 28 december 2010 @ 10:45:32 #115
189961 ex
aperture science
pi_90528601
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 10:33 schreef ennudan het volgende:

[..]

valt zwaar tegen.... de meeste zijn niet echt aanspreekbaar om 7 uur in de ochtend.... en het leuke vrouwen gehalte ligt dan ook niet heel hoog helaas
Sowieso, mensen aanspreken in Nederland is lastig, zelfs in de kroeg is het vaak lastig, overal kleine groepjes, kliekjes, verstopt in hun smartphone..
The cake is a lie!
  dinsdag 28 december 2010 @ 10:50:50 #116
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90528742
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 10:45 schreef ex het volgende:

[..]

Sowieso, mensen aanspreken in Nederland is lastig, zelfs in de kroeg is het vaak lastig, overal kleine groepjes, kliekjes, verstopt in hun smartphone..
Precies en dat gecombineerd met mijn social skills leidt dat tot een regelrechte ramp
pi_90528799
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 10:45 schreef ex het volgende:

[..]

Denk je dat dat in België anders is ? :|W
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 10:50 schreef ennudan het volgende:

[..]

Precies en dat gecombineerd met mijn social skills leidt dat tot een regelrechte ramp
Zijn wij familie ? 8-)
  dinsdag 28 december 2010 @ 10:55:12 #118
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90528878
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 10:53 schreef Octagon het volgende:

Zijn wij familie ? 8-)
In ieder geval sociaal gemankeerd...
Onlangs mocht ik, hoewel zeer liefdevol, de bijnaam autistje bijschrijven
pi_90529108
En ik? Ik ben gewoon stronteigenwijs. Met het nieuws dat Vriendinneke en ik uit elkaar zijn, heb ik ineens weer allerlei hernieuwde contacten en krijg ik extra kerstkaarten. Dames die denken dat mijn hoofd wellicht ergens naar zou staan.
Dat lijkt leuk maar als ik dus ergens geen zin in heb? (als je dan weet dat mijn relatiebreuk niet de standaard breuk is....)

Sociaal gemankeerd ben ik dus niet. Maar ik mankeer blijkbaar wel wat: Ik heb de keuze gemaakt er voor iemand te zijn :)
Strek je eens uit !
  dinsdag 28 december 2010 @ 11:04:53 #120
189961 ex
aperture science
pi_90529131
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 10:53 schreef Octagon het volgende:

[..]

Denk je dat dat in België anders is ? :|W

[..]

Belgie, nee USA? Ja! Ik ben daar een weekje geweest en heb met 5 meisjes contact gehad (als in leuk flirterig) in de Starbucks, op het vliegveld, midden op straat noem maar op! Ze staan daar gewoon meer open voor contact. Iets wat ik in Nederland echt moeilijk vind.

Ik oefen nu gewoon op bar vrouwen, en probeer op zo'n dag zoveel mogelijk mensen aan te spreken. Toch blijft het lastig.

Misschien moet ik gewoon is de hele dag gesprekken proberen aan te knopen.. :D
The cake is a lie!
  dinsdag 28 december 2010 @ 11:05:36 #121
189961 ex
aperture science
pi_90529143
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:04 schreef Wanderingwhy het volgende:
En ik? Ik ben gewoon stronteigenwijs. Met het nieuws dat Vriendinneke en ik uit elkaar zijn, heb ik ineens weer allerlei hernieuwde contacten en krijg ik extra kerstkaarten. Dames die denken dat mijn hoofd wellicht ergens naar zou staan.
Dat lijkt leuk maar als ik dus ergens geen zin in heb? (als je dan weet dat mijn relatiebreuk niet de standaard breuk is....)

Sociaal gemankeerd ben ik dus niet. Maar ik mankeer blijkbaar wel wat: Ik heb de keuze gemaakt er voor iemand te zijn :)
Jij bent er voor iemand die dat niet wil.. Daar heb je ook geen reet aan ;).
The cake is a lie!
pi_90529182
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:04 schreef ex het volgende:

[..]

Belgie, nee USA? Ja! Ik ben daar een weekje geweest en heb met 5 meisjes contact gehad (als in leuk flirterig) in de Starbucks, op het vliegveld, midden op straat noem maar op! Ze staan daar gewoon meer open voor contact. Iets wat ik in Nederland echt moeilijk vind.

Ik oefen nu gewoon op bar vrouwen, en probeer op zo'n dag zoveel mogelijk mensen aan te spreken. Toch blijft het lastig.

Misschien moet ik gewoon is de hele dag gesprekken proberen aan te knopen.. :D
...en ineens weet je het: je wordt conducteur!
Strek je eens uit !
pi_90529206
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:05 schreef ex het volgende:

[..]

Time wil tell....
Strek je eens uit !
pi_90529221
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:04 schreef Wanderingwhy het volgende:

Maar toch moet dat je ego strelen, of niet? Je weet dan wel dat je goed in de markt ligt! ^O^
pi_90529259
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:08 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Maar toch moet dat je ego strelen, of niet? Je weet dan wel dat je goed in de markt ligt! ^O^
Yep! Maar als tegenhanger dan dat stronteigenwijze he? (en ik hou niet van dronken vrouwen... ;) )
Strek je eens uit !
pi_90529279
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:09 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Yep! Maar als tegenhanger dan dat stronteigenwijze he? (en ik hou niet van dronken vrouwen... ;) )
Ja maar dat is iets dat je zelf doet/in je zit.

En kleine kinderen en dronken vrouwen vertellen wel de waarheid! ;) O-)
pi_90529308
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:05 schreef ex het volgende:

[..]

Had ik dat inzicht maar 2 à 3 maand geleden gehad...
Had ook besloten er voor haar te zijn, hoop te hebben... ook al zei zij steeds "Heb geen hoop". Maar als je elkaar dan ziet, en niet van elkaar kunt afblijven... dan dacht ik dat het allemaal wel goed zou komen. Niet dus, waardoor de crash de ergste was die ik al meegemaakt heb.
pi_90529335
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:10 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Ja maar dat is iets dat je zelf doet/in je zit.

En kleine kinderen en dronken vrouwen vertellen wel de waarheid! ;) O-)
Waarom hoor ik dat altijd kleine kinderen en dronken vrouwen zeggen? ;)

edit: ...en vervolgens bleken ze toch iets uit de snoeppot gepakt te hebben!

[ Bericht 4% gewijzigd door Wanderingwhy op 28-12-2010 11:19:14 ]
Strek je eens uit !
  dinsdag 28 december 2010 @ 11:34:56 #129
189961 ex
aperture science
pi_90529984
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:11 schreef Octagon het volgende:

[..]

Had ik dat inzicht maar 2 à 3 maand geleden gehad...
Had ook besloten er voor haar te zijn, hoop te hebben... ook al zei zij steeds "Heb geen hoop". Maar als je elkaar dan ziet, en niet van elkaar kunt afblijven... dan dacht ik dat het allemaal wel goed zou komen. Niet dus, waardoor de crash de ergste was die ik al meegemaakt heb.
En dit hier, is nou precies de reden dat ik NIET met haar wil & ga afspreken. Thanks, deze post had ik even nodig.
The cake is a lie!
  dinsdag 28 december 2010 @ 11:36:56 #130
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90530046
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:34 schreef ex het volgende:

[..]

En dit hier, is nou precies de reden dat ik NIET met haar wil & ga afspreken. Thanks, deze post had ik even nodig.
blijkbaar wordt er voor haar zijn toch niet zo gewaardeerd door vrouwen....
Hier hetzelfde probleem.... na haar op de rit te hebben gezet na haar laatste relatie, een goede studieomgeving te hebben geboden, zekerheid, vertrouwen etc.... en zodra ze het idee heeft weer op eigen benen te kunnen/willen staan ......
pi_90530054
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:12 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Waarom hoor ik dat altijd kleine kinderen en dronken vrouwen zeggen? ;)

edit: ...en vervolgens bleken ze toch iets uit de snoeppot gepakt te hebben!
Oh oh oh! Wat een vooroordelen allemaal. ;)

Fijn dat je de keuze hebt gemaakt het niet te doen, ex. ^O^

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:36 schreef ennudan het volgende:

[..]

Hier hetzelfde probleem.... na haar op de rit te hebben gezet na haar laatste relatie, een goede studieomgeving te hebben geboden, zekerheid, vertrouwen etc.... en zodra ze het idee heeft weer op eigen benen te kunnen/willen staan ......
Toen kon jij het bekijken zeker?
  dinsdag 28 december 2010 @ 11:38:12 #132
189961 ex
aperture science
pi_90530089
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:36 schreef ennudan het volgende:

[..]

Juist.. Tucker Max is hier ook het goede voorbeeld van.. Assholes finish first. En zo is het dus ook.
The cake is a lie!
pi_90530181
Zou volgende week (3 januari) met haar afspreken. Weet niet of het doorgaat.
Wil een aantal dingen op een vrij zakelijke en afstandelijke manier met haar afhandelen. Haar eveneens duidelijk laten merken dat ik de laatste week een flinke stap vooruit heb gezet.

Er staat namelijk een leuke afspraak met onze gedeelde vriendengroep in de planning. Zij en ik gaan er beide heen en ik wil niet dat dat een gespannen kutsfeertje wordt.

Ben benieuwd of ze die afspraak nog wilt...
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 28 december 2010 @ 11:48:25 #134
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90530413
Wat is het doel om haar te laten merken dat je wat stappen vooruit hebt gezet? Waarom moet ze dat weten?
  dinsdag 28 december 2010 @ 11:53:01 #135
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90530576
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:38 schreef ex het volgende:

[..]

Juist.. Tucker Max is hier ook het goede voorbeeld van.. Assholes finish first. En zo is het dus ook.
Tucker Max is wat dat betreft inderdaad een goed voorbeeld.... maar goed met mijn social skills die trucs uithalen zou echt niet werken....
en als zoiets niet in je persoonlijkheid zit moet je ook geen wannabee Tucker Max worden lijkt me
pi_90530652
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:38 schreef ex het volgende:

[..]

Je kunt toch ook een asshole zijn tijdens die afspraak? of heb je dan last van eh...dooi? ;)
Strek je eens uit !
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:00:58 #137
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90530840
En bij Tucker Max gaat het alleen maar om sex en (zoveel mogelijk) vrouwen scoren. Lekker voorbeeld.
pi_90530934
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:00 schreef goofy_goober het volgende:
En bij Tucker Max gaat het alleen maar om sex en (zoveel mogelijk) vrouwen scoren. Lekker voorbeeld.
Pfff...alsof ik daarop zit te wachten....zou Chriet Titulaer een goed rolmodel zijn dan? :)
Strek je eens uit !
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:05:28 #139
189961 ex
aperture science
pi_90531023
Nee, je hoeft het niet als voorbeeld te zien & nemen maar je kan er vast wel wat van leren.
The cake is a lie!
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:06:17 #140
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90531051
Tja, als je (even) wilt rondsletten dan is Tucker Max je beste vriend. Wil je een goeie relatie opbouwen met iemand van het andere geslacht dan moet je er toch echt wat meer tijd in steken en je vooral niet als meneer Max gedragen.
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:09:52 #141
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90531208
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:06 schreef goofy_goober het volgende:
Tja, als je (even) wilt rondsletten dan is Tucker Max je beste vriend. Wil je een goeie relatie opbouwen met iemand van het andere geslacht dan moet je er toch echt wat meer tijd in steken en je vooral niet als meneer Max gedragen.
ligt eraan wat je wil he :)
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:10:34 #142
189961 ex
aperture science
pi_90531232
Nogmaals, je kan er ook gewoon wat van leren in het was losser worden in je sociale contacten :).
The cake is a lie!
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:13:14 #143
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90531320
Precies, als je zelfverzekerd overkomt dan heb je zo beet. Dat straal je namelijk uit. Vrouwen merken het gelijk wanneer jij moeite hebt met mensen aanspreken en ze prikken ook zo door je acteerstukje heen.
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:14:38 #144
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90531376
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:10 schreef ex het volgende:
Nogmaals, je kan er ook gewoon wat van leren in het was losser worden in je sociale contacten :).
Gelukkig heb ik boek twee als het goed is vandaag ook in de bus :):)
Tijd voor studie!!!!!!!
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:16:48 #145
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90531461
Volgens mij kun je het beter in de praktijk brengen dan met je neus in de boeken te duiken. ;)

Of zoals Jokertje zou zeggen: beter 100 blauwtjes en één chick dan honderd blauwtjes en géén chick. :')
pi_90531509
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:05 schreef ex het volgende:
Nee, je hoeft het niet als voorbeeld te zien & nemen maar je kan er vast wel wat van leren.
No way. Heb genoeg ge-Tucker Max'ed. Na mijn eerste langere relatie heb ik idd rondgeslet en believe me, ik heb me nog nooit zo eenzaam en leeg gevoeld als toen. Een perfecte levensstijl voor iemand met groteske bindingsangst.

Dat is natuurlijk, en het kan ook niet anders in dit draadje, wel even wat bij velen heerst na een relatiebreuk; het verdwenen zijn van vertrouwen in een partner....maar dat maakt nog steeds geen Tucker Max als toekomstig levenideaal voor mij...
Strek je eens uit !
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:19:09 #147
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90531559
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:18 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

No way. Heb genoeg ge-Tucker Max'ed. Na mijn eerste langere relatie heb ik idd rondgeslet en believe me, ik heb me nog nooit zo eenzaam en leeg gevoeld als toen. Een perfecte levensstijl voor iemand met groteske bindingsangst.

Dat is natuurlijk, en het kan ook niet anders in dit draadje, wel even wat bij velen heerst na een relatiebreuk; het verdwenen zijn van vertrouwen in een partner....maar dat nog steeds geen Tucker Max als toekomstig levenideaal voor mij...
Ideaal zeker niet maar het kan wel even lekker zijn toch :)

@Goofy.... nou vind ik Jokertje wel van een bedenkelijk niveau hoor :)
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:19:44 #148
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90531580
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:19 schreef ennudan het volgende:

[..]

Ideaal zeker niet maar het kan wel even lekker zijn toch :)

@Goofy.... nou vind ik Jokertje wel van een bedenkelijk niveau hoor :)
Hij heeft wel een chick. Jij alleen een boek. ;)
pi_90531653
Als ik vanavond iemand in mijn bed wil, heb ik vanavond iemand in mijn bed.

Wil ik dat? Nee.

Geen Tucker Max! ;)
Strek je eens uit !
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:22:40 #150
189961 ex
aperture science
pi_90531706
Tja, nou ik wil dat sowieso ook niet, maar heb wel een date woensdag. Omdat ik nu wat meer ballen heb gekreken.. Door die 2 boeken.

Ik heb er wel een aangepaste versie van gemaakt natuurlijk die wat aardiger is, maar het werkt wel.
The cake is a lie!
pi_90531771
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:22 schreef ex het volgende:
Tja, nou ik wil dat sowieso ook niet, maar heb wel een date woensdag. Omdat ik nu wat meer ballen heb gekreken.. Door die 2 boeken.

Ik heb er wel een aangepaste versie van gemaakt natuurlijk die wat aardiger is, maar het werkt wel.
3? (flauw...) Je hebt voor mij pas ballen als je die date met je ex maakt. Waarom lijk je er bang voor te zijn?
Strek je eens uit !
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:26:04 #152
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90531892
Zelfvertrouwen en zelfrespect is de sleutel tot succes. Zo simpel, heb je geen boek voor nodig.
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:26:13 #153
189961 ex
aperture science
pi_90531897
Er zijn geen 3 boeken toch?

Nou, om bovenstaande redenen!
The cake is a lie!
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:27:03 #154
189961 ex
aperture science
pi_90531923
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:26 schreef goofy_goober het volgende:
Zelfvertrouwen en zelfrespect is de sleutel tot succes. Zo simpel, heb je geen boek voor nodig.
The cake is a lie!
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:31:26 #155
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90532097
allemaal waar........maar het is wel een enorm leuk tijdverdrijf die boeken :)

@wandering... vandaag willen vanavond iemand in bed??? Hmmm denk niet dat dat lukt (I speak for myself natuurlijk)

@Goofy... wijf of niet.... Jokertje is een bedenkelijk niveau.... correctie... geen niveau
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:42:04 #156
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90532553
Net zoveel niveau als ene Tucker Max. Hoewel, ik denk dat Jokertje meer respect heeft voor vrouwen dan die Amerikaanse blaaskaak.
pi_90532561
Ow, het is hier een SC geworden.
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:57:33 #158
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90533143
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ow, het is hier een SC geworden.
Een wat?
pi_90533328
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:57 schreef ennudan het volgende:

[..]

Een wat?
Slow chat
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 28 december 2010 @ 13:12:04 #160
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90533697
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:02 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Slow chat
blijkbaar.... :?
pi_90534386
Vandaag voor het eerst echt de drang om in te breken in haar mail of facebook.
Ik doe het hoe dan ook niet om dezelfde redenen
1: ik kan mezelf daar enorme pijn op de nek halen... wie weet wat je tegenkomt :{
2: ik heb haar beloofd dat nooit te doen... ondanks de ruzie en slechte verhoudingen momenteel, ben ik wel een man van mijn woord.

Maar ergens wil ik wel heel graag weten hoe de vork nou precies in de steel zit.
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 28 december 2010 @ 13:35:45 #162
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90534525
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
1: ik kan mezelf daar enorme pijn op de nek halen... wie weet wat je tegenkomt :{
2: ik heb haar beloofd dat nooit te doen... ondanks de ruzie en slechte verhoudingen momenteel, ben ik wel een man van mijn woord.

Maar ergens wil ik wel heel graag weten hoe de vork nou precies in de steel zit.
Wat zou je daar mee opschieten dan?
pi_90534586
Ze zal haar paswoorden wel veranderd hebben zeker ?
Plus, waarom zou je dat doen ? Wat schiet je daar inderdaad mee op ? (*)

(*) het gevoel dat te willen doen, is mij niet vreemd hoor - dus ik veroordeel je niet. ;)
pi_90535589
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:35 schreef ennudan het volgende:

[..]

Wat zou je daar mee opschieten dan?
Dan zal ik er waarschijnlijk achter komen hoe ze mij beschrijft bij haar ex en meneer Groninger... en dan zal ik weten of ze wel/geen gevoelens heeft voor 1 van die 2. Ergens ben ik daar heel benieuwd naar, maar het zou zelfcastijding zijn om het te gaan lezen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:37 schreef Octagon het volgende:
Ze zal haar paswoorden wel veranderd hebben zeker ?
Plus, waarom zou je dat doen ? Wat schiet je daar inderdaad mee op ? (*)

(*) het gevoel dat te willen doen, is mij niet vreemd hoor - dus ik veroordeel je niet. ;)
Het is dan ook alleen het gevoel. Ik ga het niet uitvoeren.
Of ze haar ww's heeft veranderd weet ik niet.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90535715
Ik heb nooit geweten wat haar wachtwoorden waren, ik heb wel een flauw vermoeden, maar dat ga ik niet uittesten, nooit. Ik snap waarom je het zou willen, maar je schiet er inderdaad niks mee op. Heb het zelf meegemaakt dat haar ex inbrak op haar mail, en als je er van een afstandje naar kijkt is het eigenlijk te triest voor woorden, dat je dat zou doen. (Maar ook ik snap je behoefte...)

De laatste posts van mij zijn eigenlijk allen in een dipmoment geschreven, en nu weer. Ik ben echt onzeker geworden nadat ze het uit heeft gemaakt. Twijfel over alles wat ik moet doen/niet moet doen richting haar.
Na veel praten, hier op Fok en thuis, heb ik dus uiteindelijk besloten niks van me te laten horen voor haar verjaardag. Zelfs geen sms'je. Dat verwachtte ze wel, dat weet ik zeker. Het stomme is, dat ik me afvraag of ik er goed aan heb gedaan. Hoe zou ze zich daarover voelen? Boos, teleurgesteld, doet het haar niks? De ene keer denk ik: Laat ze maar boos op me zijn, dat zou goed zijn. Maar dan denk ik even later weer: Wat ben ik voor een klootzak dat ik niks laat horen op haar verjaardag, ondanks het gesprek wat we eergisteren hadden... Ik hou toch verdomme van haar, waarom gedraag ik me dan zo? Zo heb ik me nog nooit gedragen, dat zit niet in mijn karakter, en past absoluut niet bij mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Myst op 28-12-2010 14:09:38 ]
pi_90535842
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:32 schreef Neo-Mullen het volgende:

Schiet je niks mee op ;) En ik zou je een enorme kneus vinden als je het doet :P Privacy is in mijn ogen heel belangrijk. Wat dat betreft vertrouw ik mijn ex en zij heeft geloof ik ook nog steeds dezelfde wachtwoorden. Heb nooit de behoefte gehad om haar mail te checken , voelde me al schuldig toen k 1 x der sms inbox heb gelezen :@

Nou k heb ook weer lekker gedroomd :') Dus... Maar ben goed wakker nu ;) Even kaartje schrjijven. En ja men toetsenbord vertoont ukren ukuren
pi_90536051
@Mr.Myst : mijn ex heeft me op mijn verjaardag "Gelukkige verjaardag" gestuurd... terwijl we toen maximaal 6 weken uit elkaar waren. Gelukkig was ik niet, ook zij zei niet gelukkig te zijn, dus ik vond het nogal raar dat te lezen. Dus of je nu iets stuurt of niet, goed zal het toch nooit zijn. (een veralgemening - ik weet het ;) )
pi_90536392
Daarom heb ik ook geen fijne kerstgroet gestuurd :') Mja ik wil haar wel een goed 2011 wensen en écht k wens haar alle geluk. Mezelf trouwens ook :P
SPOILER
pi_90536546
Da's iets wat ik mijn ex'en ook toewens : dat ze gelukkiger zijn zonder mij als dat ze met mij waren.

Alleen kan ik niet altijd even makkelijk accepteren dat ze gelukkiger zijn zonder mij - zeker niet als je niet snapt waarom een relatie stopt, of dat de redenen die je krijgt op drogredenen lijken (bv. punten waar je als koppel kunt aan werken, zouden nooit mogen leiden tot een breuk).
pi_90536651
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:03 schreef Mr.Myst het volgende:
Ik heb nooit geweten wat haar wachtwoorden waren, ik heb wel een flauw vermoeden, maar dat ga ik niet uittesten, nooit. Ik snap waarom je het zou willen, maar je schiet er inderdaad niks mee op. Heb het zelf meegemaakt dat haar ex inbrak op haar mail, en als je er van een afstandje naar kijkt is het eigenlijk te triest voor woorden, dat je dat zou doen. (Maar ook ik snap je behoefte...)

De laatste posts van mij zijn eigenlijk allen in een dipmoment geschreven, en nu weer. Ik ben echt onzeker geworden nadat ze het uit heeft gemaakt. Twijfel over alles wat ik moet doen/niet moet doen richting haar.
Na veel praten, hier op Fok en thuis, heb ik dus uiteindelijk besloten niks van me te laten horen voor haar verjaardag. Zelfs geen sms'je. Dat verwachtte ze wel, dat weet ik zeker. Het stomme is, dat ik me afvraag of ik er goed aan heb gedaan. Hoe zou ze zich daarover voelen? Boos, teleurgesteld, doet het haar niks? De ene keer denk ik: Laat ze maar boos op me zijn, dat zou goed zijn. Maar dan denk ik even later weer: Wat ben ik voor een klootzak dat ik niks laat horen op haar verjaardag, ondanks het gesprek wat we eergisteren hadden... Ik hou toch verdomme van haar, waarom gedraag ik me dan zo? Zo heb ik me nog nooit gedragen, dat zit niet in mijn karakter, en past absoluut niet bij mij.
Mr.Myst: Wanneer ga je eens aan jezelf denken? Leer eens dat je alleen voor jezelf kunt denken en nimmer voor een ander....en je lijkt de laatste dagen alleen maar plaatsvervangend voor haar te denken hoe zij over jou zou denken als je dit zou doen.....als je dat zou doen....als je dit wel zou doen....als je dat zou nalaten....

Dat is een heel verkeerd proces omdat je dan alleen je eigen twijfels gaat uitvergroten want je kunt het nooit weten voor een ander. Wat je wel zeker weet is dat jij je helemaal niet prettig voelt bij hoe je je nu voelt. Vraag jezelf af wat jij daar zelf aan kunt doen ;)
Strek je eens uit !
pi_90536685
Ze had me uitgenodigd voor haar verjaardag. Daardoor kreeg ik de hoop dat het goed zou kunnen komen tussen ons, of dat ze anders over onze situatie dacht. Dat bleek dus niet zo te zijn. We hadden op dat moment al 17 dagen helemaal geen contact meer, tot haar kerstgroet kwam. Daarbij vroeg ze me hoe het ging, en toen ik zei dat ik haar miste en de situatie onwerkelijk vond, nodigde ze me uit, wilde ze graag dat ik kwam. Vandaar de hoop...
Die was onterecht, dus dan is het verstandiger om ook niet naar haar verjaardag te gaan. Daarnaast was ik (na het gesprek) kwaad op mezelf omdat ik mezelf hoop aangepraat had, en kwaad op haar omdat ze contact zocht, voor een vriendschappelijke basis, terwijl we afgesproken hadden dat niet te doen (we hadden al afgesproken dat ik niet op haar verjaardag zou komen). Tot dat gesprek was het mijn bedoeling een sms'je te sturen, en een bos rozen. Dat heb ik nu dus niet gedaan.

Ik ben inmiddels al lang niet meer boos, wel teleurgesteld... En nu twijfel ik of ik het juiste heb gedaan. Misschien is het beter zo, zo laat ik zien dat ik afstand kan nemen, en hoop ik op een reactie van haar. Anderzijds vind ik mezelf zo'n klootzak, dat ik dat zo aan heb gepakt. Zo heb ik me nog nooit gedragen.

Ooit zal ik ook wel hopen dat ze gelukkig wordt, maar nu nog even niet. Ik gun haar straks het allerbeste, maar ik zou graag zien dat ze een tijdje diep ongelukkig is. Omdat ze een verkeerde beslissing heeft gemaakt, of zich gaat beseffen hoeveel verdriet ze me heeft gedaan (ook door de manier waarop het uitgemaakt is, zonder echte reden, en uit het niets).
pi_90536989
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:24 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Mr.Myst: Wanneer ga je eens aan jezelf denken? Leer eems dat je alleen voor jezelf kunt denken en nimmer voor een ander....en je lijkt de laatste dagen alleen maar plaatsvervangend voor haar te denken hoe zij over jou zou denken dals je dit zou doen.....als je dat zou doen....als je dit wel zou doen....als je dat zou nalaten....

Dat is een heel verkeerd proces omdat je alleen je eigen twijfels gaat uitvergroten want je kunt het nooit weten voor een ander. Wat je wel zeker weet ik dat jij je helemaal niet prettig voelt bij hoe je je nu voelt. Vraag jezelf af wat jij daar zelf aan kunt doen ;)
Dat moet ik inderdaad gaan doen! Eens aan mezelf gaan denken. Je hebt gelijk wanneer je zegt dat ik me alleen maar probeer te verplaatsen in haar situatie. Dat is een zwakte van me, ik probeer me altijd alleen maar in een ander te verplaatsen, en in deze situatie helemaal in haar. Dat maakt me eigenlijk nog onzekerder, en daardoor ga ik me alleen maar slechter voelen.

Ik baal inderdaad van mijn gedachten, voel me er helemaal niet prettig bij. Dat moet veranderen. Ik moet meer aan mezelf gaan denken...
Bedankt, dit had ik echt even nodig. Ik zal je bericht de komende dagen nog een aantal keren lezen, wanneer ik mezelf weer alleen maar in haar situatie ga verplaatsen.
pi_90537010
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:25 schreef Mr.Myst het volgende:
Ze had me uitgenodigd voor haar verjaardag. Daardoor kreeg ik de hoop dat het goed zou kunnen komen tussen ons, of dat ze anders over onze situatie dacht. Dat bleek dus niet zo te zijn. We hadden op dat moment al 17 dagen helemaal geen contact meer, tot haar kerstgroet kwam. Daarbij vroeg ze me hoe het ging, en toen ik zei dat ik haar miste en de situatie onwerkelijk vond, nodigde ze me uit, wilde ze graag dat ik kwam. Vandaar de hoop...
Die was onterecht, dus dan is het verstandiger om ook niet naar haar verjaardag te gaan. Daarnaast was ik (na het gesprek) kwaad op mezelf omdat ik mezelf hoop aangepraat had, en kwaad op haar omdat ze contact zocht, voor een vriendschappelijke basis, terwijl we afgesproken hadden dat niet te doen (we hadden al afgesproken dat ik niet op haar verjaardag zou komen). Tot dat gesprek was het mijn bedoeling een sms'je te sturen, en een bos rozen. Dat heb ik nu dus niet gedaan.

Ik ben inmiddels al lang niet meer boos, wel teleurgesteld... En nu twijfel ik of ik het juiste heb gedaan. Misschien is het beter zo, zo laat ik zien dat ik afstand kan nemen, en hoop ik op een reactie van haar. Anderzijds vind ik mezelf zo'n klootzak, dat ik dat zo aan heb gepakt. Zo heb ik me nog nooit gedragen.

Ooit zal ik ook wel hopen dat ze gelukkig wordt, maar nu nog even niet. Ik gun haar straks het allerbeste, maar ik zou graag zien dat ze een tijdje diep ongelukkig is. Omdat ze een verkeerde beslissing heeft gemaakt, of zich gaat beseffen hoeveel verdriet ze me heeft gedaan (ook door de manier waarop het uitgemaakt is, zonder echte reden, en uit het niets).
Mwa dat heb ik echt niet ;) Sterker nog ik ben er na een korte periode van zelfreflectie alleen maar gelukkiger uit gekomen , gelukkiger en meer tevreden met mezelf. Dat is naar mijn idee belangrjiker dan gelukkig met een ander :)
pi_90537013
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:24 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Mr.Myst: Wanneer ga je eens aan jezelf denken? Leer eens dat je alleen voor jezelf kunt denken en nimmer voor een ander....en je lijkt de laatste dagen alleen maar plaatsvervangend voor haar te denken hoe zij over jou zou denken als je dit zou doen.....als je dat zou doen....als je dit wel zou doen....als je dat zou nalaten....

Dat is een heel verkeerd proces omdat je dan alleen je eigen twijfels gaat uitvergroten want je kunt het nooit weten voor een ander. Wat je wel zeker weet is dat jij je helemaal niet prettig voelt bij hoe je je nu voelt. Vraag jezelf af wat jij daar zelf aan kunt doen ;)
Wat doe je dan als de ander voor jou denkt en haar beslissing om de relatie stop te zetten daarop baseert ?
pi_90537032
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:25 schreef Mr.Myst het volgende:

Stop nu eens met 10 stappen vooruit te willen denken. Ze had je uitgenodigd voor haar verjaardag. PUNT. Niet verder gaan denken dan dat het wel zo......dat het wel zus.....dat het misschien.....
Het komt je misschien hard over; maar je maakt het jezelf zo ontzettend lastig, je komt heel zwaarmoedig over hier nu. Heb jij nog wel lol in je leven of hangt alles aan haar nu?
Je moet echt gaan beseffen dat het ok is om even te dippen, maar je moet jezelf er ook weer uit trekken. Dat lukt pas dat je stopt met steeds 10 stappen vooruit te denken en gaat genieten van het moment.
Dus: Pak iets lekkers uit de koelkast, verorber het en denk bij jezelf "Was me dat even lekker! Daar heb ik echt van genoten! :)
Strek je eens uit !
  dinsdag 28 december 2010 @ 14:35:35 #176
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90537194
Als je je leven geen invulling kan geven omdat je denkt dat alles van haar afhangt moet je eens heel erg goed gaan nadenken bij jezelf.
pi_90537287
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:31 schreef Octagon het volgende:

[..]

Wat doe je dan als de ander voor jou denkt en haar beslissing om de relatie stop te zetten daarop baseert ?
Heb je eerder iets tegen haar gezegd wat dat mogelijk veroorzaakt kan hebben? Hebben jullie daar dan nog over gepraat?
Strek je eens uit !
pi_90537384
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:37 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Heb je eerder iets tegen haar gezegd wat dat mogelijk veroorzaakt kan hebben? Hebben jullie daar dan nog over gepraat?
Natuurlijk baseert ze zich op uitspraken die ik gedaan heb. Maar de conclusie die ze eraan vasthangt, is niet de conclusie die ik zou getrokken hebben.

Over gepraat ? Eens ze haar gedacht had opgemaakt ? Neen, niet echt gepraat - want ze geloofde me niet en ze zei dat ik haar naar de mond praatte.
pi_90537459
Ik heb mijn ex op kerstavond fijne kerstdagen toegewenst en ik kreeg een aardig smsje terug waarin ze hoopte dat ik ook fijne dagen zou hebben.
Dat is het laatste contact dat we hadden. Momenteel is er niet zo veel wrok als een week geleden.

Ik snap Mr.Myst eigenlijk heel goed. Ik herken z'n gevoelens en begrijp z'n uitspraken, maar het is niet goed voor jezelf.
Het is ongelofelijk moeilijk om over je ex heen te stappen en te laten blijken dat het je allemaal niets doet. Dat heeft tijd nodig.
Probeer veel contact met anderen te hebben. Dat helpt.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90537527
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb mijn ex op kerstavond fijne kerstdagen toegewenst en ik kreeg een aardig smsje terug waarin ze hoopte dat ik ook fijne dagen zou hebben.
Dat is het laatste contact dat we hadden. Momenteel is er niet zo veel wrok als een week geleden.

Ik snap Mr.Myst eigenlijk heel goed. Ik herken z'n gevoelens en begrijp z'n uitspraken, maar het is niet goed voor jezelf.
Het is ongelofelijk moeilijk om over je ex heen te stappen en te laten blijken dat het je allemaal niets doet. Dat heeft tijd nodig.
QFT! (Neo; je wordt nog eens de senior hier! :Y )
Strek je eens uit !
pi_90537582
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:31 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Mwa dat heb ik echt niet ;) Sterker nog ik ben er na een korte periode van zelfreflectie alleen maar gelukkiger uit gekomen , gelukkiger en meer tevreden met mezelf. Dat is naar mijn idee belangrjiker dan gelukkig met een ander :)
Dat is misschien ook wel zo, op het moment kan ik me dat echter nog niet voorstellen. Maar daar moet ik aan werken.

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:32 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Stop nu eens met 10 stappen vooruit te willen denken. Ze had je uitgenodigd voor haar verjaardag. PUNT. Niet verder gaan denken dan dat het wel zo......dat het wel zus.....dat het misschien.....
Het komt je misschien hard over; maar je maakt het jezelf zo ontzettend lastig, je komt heel zwaarmoedig over hier nu. Heb jij nog wel lol in je leven of hangt alles aan haar nu?
Je moet echt gaan beseffen dat het ok is om even te dippen, maar je moet jezelf er ook weer uit trekken. Dat lukt pas dat je stopt met steeds 10 stappen vooruit te denken en gaat genieten van het moment.
Dus: Pak iets lekkers uit de koelkast, verorber het en denk bij jezelf "Was me dat even lekker! Daar heb ik echt van genoten! :)
Wederom heb je helemaal gelijk. Mijn probleem is ook dat ik overal te diep over nadenk. Daarmee maak ik het voor mezelf alleen maar lastiger. Ik besef me dat ik zwaarmoedig overkom. Op het moment is dat ook zo. Gelukkig zijn er momenten waarop dat ook wat minder is.
Echt genieten van het leven doe ik op dit moment niet, maar er zijn wel moment waarop ik het van me af kan zetten (ook al is het maar een uurtje), zoals afgelopen zondagnacht. Ondanks het gesprek wat we een paar uur daarvoor hadden, en het feit dat ze jarig was, heb ik het ook nog naar m'n zin gehad in de kroeg, en ook nog gelachen. Dat gevoel had ik al een tijdje niet meer gehad.

Het stomme is dat ik me gewoon schuldig voel omdat ik niks heb laten horen. Dat past niet bij mij, al was het misschien wel het beste. En dan doel ik vooral op mezelf.

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:35 schreef goofy_goober het volgende:
Als je je leven geen invulling kan geven omdat je denkt dat alles van haar afhangt moet je eens heel erg goed gaan nadenken bij jezelf.
Ik zit nog bijna 24u per dag met haar in m'n hoofd. Ik besef me ook dat dat slecht is, en dat ik dat niet moet doen. Gelukkig zijn er wel momenten (zoals ik net beschreef) waarin het even weg is, of waarin ik het even kan accepteren. Ik probeer mijn leven dus wel invulling te geven zonder haar, maar dat is vrij lastig zonder enige vorm van afleiding. Vandaar dat ik snel weer wil werken, een cursus/studie wil gaan volgen en meer sociale contacten wil hebben.
Misschien dat juist voor mij zo'n Tucker Max-boek wel goed zou zijn :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:41 schreef Neo-Mullen het volgende:

Het is ook echt moeilijk, vooral omdat ik naar het verleden kijk en denk: Wat hadden we het goed samen, en wat zou ik dat graag terug willen. Een verkeerde gedachte, want dat gaat naar alle waarschijnlijkheid (voorlopig) niet gebeuren.
Ik koester verder geen wrok tegen haar, maar mijn situatie is dan ook anders dan die van jou. Dat maakt het voor mijn gevoel zo lastig, dat ik me in mijn ogen als een klootzak gedraag door niks te laten horen op haar verjaardag.
pi_90537733
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:40 schreef Octagon het volgende:

[..]

Natuurlijk baseert ze zich op uitspraken die ik gedaan heb. Maar de conclusie die ze eraan vasthangt, is niet de conclusie die ik zou getrokken hebben.

Over gepraat ? Eens ze haar gedacht had opgemaakt ? Neen, niet echt gepraat - want ze geloofde me niet en ze zei dat ik haar naar de mond praatte.
Dat is lastig dan, want ze lijkt dus niet zozeer voor jou te denken alswel haar gedachten te hebben gebaseerd op eerdere uitspraken van je.
Om dan terug te komen op eerdere uitspraken wanneer je uit elkaar bent, niet meer dan logisch dat dat in een verdacht licht staan voor haar. Zo van "Ja dat zeg je nu en als we weer bij elkaar zijn, verander je wellicht weer van mening"?

En hoe meer je haar ervan zal willen overtuigen, hoemeer ze alles zal zien als verdacht waarmee het nog groter zal worden.
Het beste is om het af te laten koelen. Een tijd niets te doen wat aan dat discussiepunt tussen jullie herinnerd. Eerst moet die focus af van die 'strijd'. Geef haar de ruimte om ook weer naar andere dingen te kunnen kijken dan alleen die strijd.
Strek je eens uit !
  dinsdag 28 december 2010 @ 14:48:56 #183
189961 ex
aperture science
pi_90537735
Ik ben op het moment dat het uit was echt gaan werken aan mijn sociale leven.. Oude & nieuwe contacten op gedaan, dat gaat inderdaad niet vanzelf. Lekker veel op de bank hangen bij vrienden, feestjes af gaan lopen met meisjes gedanst & afgesproken.

Maar ik zie dit proces eigenlijk los staan van het proces "over mijn ex heen komen" je kan namelijk prima een goed nieuw leven leiden, en nog de hele dag met je ex rond lopen in je hoofd :'). Dat laatste begint de laatste dagen/weken eigenlijk pas echt weg te slijten.

Maar als ik er dan toch aan denk is het altijd wel heftig en mis ik haar eenorm.
The cake is a lie!
pi_90537844
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:45 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Dat is misschien ook wel zo, op het moment kan ik me dat echter nog niet voorstellen. Maar daar moet ik aan werken.

[..]

Wederom heb je helemaal gelijk. Mijn probleem is ook dat ik overal te diep over nadenk. Daarmee maak ik het voor mezelf alleen maar lastiger. Ik besef me dat ik zwaarmoedig overkom. Op het moment is dat ook zo. Gelukkig zijn er momenten waarop dat ook wat minder is.
Echt genieten van het leven doe ik op dit moment niet, maar er zijn wel moment waarop ik het van me af kan zetten (ook al is het maar een uurtje), zoals afgelopen zondagnacht. Ondanks het gesprek wat we een paar uur daarvoor hadden, en het feit dat ze jarig was, heb ik het ook nog naar m'n zin gehad in de kroeg, en ook nog gelachen. Dat gevoel had ik al een tijdje niet meer gehad.

Het stomme is dat ik me gewoon schuldig voel omdat ik niks heb laten horen. Dat past niet bij mij, al was het misschien wel het beste. En dan doel ik vooral op mezelf.

[..]

Ik zit nog bijna 24u per dag met haar in m'n hoofd. Ik besef me ook dat dat slecht is, en dat ik dat niet moet doen. Gelukkig zijn er wel momenten (zoals ik net beschreef) waarin het even weg is, of waarin ik het even kan accepteren. Ik probeer mijn leven dus wel invulling te geven zonder haar, maar dat is vrij lastig zonder enige vorm van afleiding. Vandaar dat ik snel weer wil werken, een cursus/studie wil gaan volgen en meer sociale contacten wil hebben.

[..]

Het is ook echt moeilijk, vooral omdat ik naar het verleden kijk en denk: Wat hadden we het goed samen, en wat zou ik dat graag terug willen. Een verkeerde gedachte, want dat gaat naar alle waarschijnlijkheid (voorlopig) niet gebeuren.
Ik koester verder geen wrok tegen haar, maar mijn situatie is dan ook anders dan die van jou. Dat maakt het voor mijn gevoel zo lastig, dat ik me in mijn ogen als een klootzak gedraag door niks te laten horen op haar verjaardag.
De ruzie tussen mij en m'n ex van een week geleden heeft me enorm goed geholpen. Ik had echt zoiets van: drop dead (hoe kinderachtig dit ook mag klinken). Sindsdien boeit het me allemaal een stuk minder.
Ik lees dat je opzoek bent naar een baan of een studie. Vooral doen.
Nogmaals: sociale contacten hebben helpt heel veel. Kijk ook meer naar meisjes om je heen. Je zult gaan beseffen dat er meer meisjes zijn die je hetzelfde (en misschien wel meer) kunnen geven dan je ex.

Dit laatste is misschien wel het laatste wat je wilt horen. Dat riep ik tenminste tot een paar weken geleden, maar intussen weet ik wel beter ;)
Some of you may know what I'm talking about. Hihi
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90537921
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:48 schreef ex het volgende:
Ik ben op het moment dat het uit was echt gaan werken aan mijn sociale leven.. Oude & nieuwe contacten op gedaan, dat gaat inderdaad niet vanzelf. Lekker veel op de bank hangen bij vrienden, feestjes af gaan lopen met meisjes gedanst & afgesproken.

Maar ik zie dit proces eigenlijk los staan van het proces "over mijn ex heen komen" je kan namelijk prima een goed nieuw leven leiden, en nog de hele dag met je ex rond lopen in je hoofd :'). Dat laatste begint de laatste dagen/weken eigenlijk pas echt weg te slijten.

Maar als ik er dan toch aan denk is het altijd wel heftig en mis ik haar eenorm.
Ik mis haar ook enorm....

Maar: Ik heb grotendeels wel plezier in m'n leven en ben druk met dingen waar ik wel energie en voldoening uit haal.
Of het nog wat wordt tussen m'n ex en mij dat zien we dan wel weer. Ik ga er gewoon vanuit van niet. Dan kan het alleen maar meevallen.
Het enige 'werken' wat ik eraan doe ik dat ik mezelf niet opdring, dus bewust compleet weg houd van haar. Ik kan er niets aan doen op dit moment. Alleen zij kan dat :)
Strek je eens uit !
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:02:32 #186
189961 ex
aperture science
pi_90538193
Ik zoek ook bewust geen contact, maar ik ben bang dat ze hetzelfde doet. Als ik nu een e-mailtje stuur heb ik vanavond antwoord. En zouden we binnen een aantal dagen weer aan het daten zijn.

Ik weet gewoon niet of ik dat zelf wel wil, al ben ik me allang bewust van wat ik fout gedaan heb, en wat zei fout deed. Ik denk dat ze nog heel veel te groeien heeft voordat ze echt toe is aan een relatie. En die ruimte geef ik haar graag.. Dat is ook een vorm van liefde :).
The cake is a lie!
pi_90538210
Liefde is loslaten....
Strek je eens uit !
pi_90538268
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:52 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

De ruzie tussen mij en m'n ex van een week geleden heeft me enorm goed geholpen. Ik had echt zoiets van: drop dead (hoe kinderachtig dit ook mag klinken). Sindsdien boeit het me allemaal een stuk minder.
Ik lees dat je opzoek bent naar een baan of een studie. Vooral doen.
Nogmaals: sociale contacten hebben helpt heel veel. Kijk ook meer naar meisjes om je heen. Je zult gaan beseffen dat er meer meisjes zijn die je hetzelfde (en misschien wel meer) kunnen geven dan je ex.

Dit laatste is misschien wel het laatste wat je wilt horen. Dat riep ik tenminste tot een paar weken geleden, maar intussen weet ik wel beter ;)
Some of you may know what I'm talking about. Hihi
Dat laatste wil ik inderdaad eigenlijk niet horen, maar ik weet dat er nog meer meiden rondlopen, ik kan me alleen nog niet voorstellen dat ik het beter kan krijgen dan met mijn ex.
Mijn sociale contacten (heb ik geloof ik al verteld) zijn enorm verwaterd, vaak van beide kanten. De vrienden die we hadden kwamen voornamelijk van de kant van mijn ex. Die vrienden die ik had zijn gaan samenwonen of wonen op afstand. Hier in de buurt heb ik nog twee mensen, en daar spreek ik nu wel redelijk veel mee af, qua uitgaan.
Op dat gebied moet ik dus totaal overnieuw beginnen eigenlijk. Lastig, maar dat gaat me lukken. Ik ben sociaal ingesteld, maak vrij makkelijk contact. Alleen qua dames vind ik dat dan wel weer erg lastig.

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:54 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ik mis haar ook enorm....

Maar: Ik heb grotendeels wel plezier in m'n leven en ben druk met dingen waar ik wel energie en voldoening uit haal.
Of het nog wat wordt tussen m'n ex en mij dat zien we dan wel weer. Ik ga er gewoon vanuit van niet. Dan kan het alleen maar meevallen.
Het enige 'werken' wat ik eraan doe ik dat ik mezelf niet opdring, dus bewust compleet weg houd van haar. Ik kan er niets aan doen op dit moment. Alleen zij kan dat :)
Dat missen doe ik ook, logisch natuurlijk. Door mezelf niet op te dringen, en me ook echt weg te houden van haar, probeer ik afstand te nemen. Ook een reden om niks te laten horen op haar verjaardag: Jij wilt niet meer dat ik er voor je ben, dus dan ben ik er ook niet meer voor je.
Maar een dag later rijzen de twijfels of ik er goed aan heb gedaan.
pi_90538315
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:03 schreef Wanderingwhy het volgende:
Liefde is loslaten....
Zo waar. :Y En zo moeilijk.
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:06:40 #190
189961 ex
aperture science
pi_90538322
Eerst gaf ik haar ruimte & liet ik niks horen omdat ze mij dan wel zou gaan missen. Dat gebeurde ook wel maar in het proces dat ik het deed om haar mij te laten missen begon ik echt los te laten.. En ik zit nu tussen 2 gevoelens in.

Ik hou van haar, mis haar & zou met haar willen afspreken/daten. Maar ik weet dondersgoed dat het niet goed is, en dat er een hoop niet klopte in onze relatie.

Vandaar dat ik het ook liever met een nieuw iemand wil proberen dan met haar.
The cake is a lie!
pi_90538334
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:45 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Je zegt een verkeerde gedachte, maar het is heel normaal dat je dat nu denkt hoor. Probeer niet te erg te vechten tegen dat soort gedachtes, laat het er lekker uit. Ik kan het weten, want toen het de vorige keer uitging zat ik in net zo'n diepe put zoals jij. Ik heb zoveel gehuild en voelde me ZO klote, maar op een gegeven moment wordt dat steeds minder. Op een gegeven moment heb je er echt schoon genoeg van dat je je zo voelt, en dan kan je er zelf iets aan doen.

Wat ik de laatste paar dagen trouwens ook heb gedaan is dat ik in mijn gedachten heel de tijd zei "het is over, het is over, hij hoort niet meer in mijn leven". En op een of andere manier werkt dat echt goed. Daarnaast zeg ik nu ook tegen iedereen dat het voor altijd voorbij is, en dat hij eigenlijk helemaal niet zo lief was en gewoon niet bij mij past. Ik heb ooit gehoord dat hoe vaker iets gezegd wordt, des te meer het een waarheid wordt.
pi_90538390
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:06 schreef ex het volgende:
Eerst gaf ik haar ruimte & liet ik niks horen omdat ze mij dan wel zou gaan missen. Dat gebeurde ook wel maar in het proces dat ik het deed om haar mij te laten missen begon ik echt los te laten.. En ik zit nu tussen 2 gevoelens in.

Ik hou van haar, mis haar & zou met haar willen afspreken/daten. Maar ik weet dondersgoed dat het niet goed is, en dat er een hoop niet klopte in onze relatie.

Respect.
Strek je eens uit !
pi_90538439
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:48 schreef Wanderingwhy het volgende:

Dat is lastig dan, want ze lijkt dus niet zozeer voor jou te denken alswel haar gedachten te hebben gebaseerd op eerdere uitspraken van je.
Om dan terug te komen op eerdere uitspraken wanneer je uit elkaar bent, niet meer dan logisch dat dat in een verdacht licht staan voor haar. Zo van "Ja dat zeg je nu en als we weer bij elkaar zijn, verander je wellicht weer van mening"?

En hoe meer je haar ervan zal willen overtuigen, hoemeer ze alles zal zien als verdacht waarmee het nog groter zal worden.
Het beste is om het af te laten koelen. Een tijd niets te doen wat aan dat discussiepunt tussen jullie herinnerd. Eerst moet die focus af van die 'strijd'. Geef haar de ruimte om ook weer naar andere dingen te kunnen kijken dan alleen die strijd.
Zonder hier een héél gedetailleerd verhaal te gaan neerpennen, weet ik voor mezelf dat ik niet teruggekomen ben op wat ik zei. Ik heb het wel genuanceerd, da's waar - en dat had ik ook gedaan als ze er mij, binnen de relatie, op had aangesproken.
Maar dat heeft ze dus niet gedaan - spijtig genoeg.

Trouwens, ze geeft nu ook toe dat zij omtrent hetzelfde onderwerp (waarop de relatie is stukgelopen) fouten heeft gemaakt, te véél druk op een prille relatie heeft gelegd.
En eens ze dat zelf ingezien had, heeft ze andere redenen gezocht waarom het beter was de relatie te stoppen...

Tja, dat afkoelen zal nu wel gebeuren - ze heeft een ander. En ik hoef niet zonodig vrienden te blijven met haar (wil nl. niet weten wat ze allemaal uitspookt ;) ).

Wat ik op dit ogenblik nog eigenaardig vind, is dat ze zegt gelukkig te zijn en dat zij en ik toch niet zouden gewerkt hebben op termijn, maar dat ze me ook niet wilt zien/spreken omdat ze dan bang zou zijn "te plooien" ?!
De laatste keer dat ik haar gezien heb, hebben we eerst 2 uur gepraat over een gezamenlijke toekomst. Toen de tijd van afscheid nemen gekomen was, zei ze "Dit is het dan. Het is beter dat we stoppen met onze relatie.". En het beeld dat ik daarbij heb meegekregen, is een ex die als een geslagen hond staat te kijken hoe ik wegga.
Wel, ik vind dat ik dan wel een "WTF" reactie mag hebben 8)7 en het zou me (tot vorige week zeker) geholpen hebben, moest ik een ander laatste beeld gehad hebben.
pi_90538614
quote:
Liefde is loslaten....
= zeker zijn van jezelf, eigenwaarde hebben.

Man, ik weet zeker dat als ik niet zo belachelijk onzeker zou zijn geweest en niet bang was om alleen te zijn, ik dit zeker niet had meegemaakt op deze manier.
pi_90538662
Trots momentje. :Y Ex mailde (wist ik van tevoren) over nog dat ene zakelijke dingetje. Hij begon zijn email met de vraag of mijn kerst leuk was, of ik dit en dat had gedaan met die en die (zoals elk jaar).

Ik voelde de behoefte om mijn kerstweekend van A tot Z te beschrijven maar heb me beperkt tot 1 regel, in het midden latend met wie en waar ik was. 8-) Hij zou eens moeten weten hoe het werkelijk was, met wie en waar ik was, hij zou een rolberoerte krijgen. })

Gaat hier denk ik wel die mooie zin 'liefde is loslaten' op. Steeds een stukje meer. Er zullen nu nog één, hooguit twee contact momenten zijn via email wegens dat dingetje. Tenzij hij niet akkoord gaat met mijn voorstel, maar ik neem aan van wel. Dan is er echt geen reden meer tot contact en kunnen we het, na zowat een jaar, echt afsluiten. Ik kijk er nu al naar uit.
pi_90538683
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:15 schreef Faerie het volgende:

Man, ik weet zeker dat als ik niet zo belachelijk onzeker zou zijn geweest en niet bang was om alleen te zijn, ik dit zeker niet had meegemaakt op deze manier.
Jezelf iets gaan verwijten is heel menselijk. Maar het fijne verwijten is dat richting je ex te doen. En wat ik zoals heb kunnen lezen ligt daar ook het meeste ;)
Strek je eens uit !
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:18:48 #197
189961 ex
aperture science
pi_90538741
Ja zakelijk alle banden door knippen is iets wat je gelijk moet doen. Heb ik ook gedaan, ik was nog 1 maandje afhankelijk van haar met wat dingen en die heb ik zo snel mogelijk afgekapt. Vond het persoonlijk wel goed/knap/snel geregeld van mezelf :P.
The cake is a lie!
pi_90538746
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:10 schreef Octagon het volgende:

[..]

Trouwens, ze geeft nu ook toe dat zij omtrent hetzelfde onderwerp (waarop de relatie is stukgelopen) fouten heeft gemaakt, te véél druk op een prille relatie heeft gelegd.
En eens ze dat zelf ingezien had, heeft ze andere redenen gezocht waarom het beter was de relatie te stoppen...
Ja, zo was dat bij mij en mijn ex ook zo. Dan heeft het gewoon zo moeten lopen en pas je niet bij elkaar. Ook al kan je je niet bedenken wat er verkeerd zat in een relatie ofzo, je kan niks forceren qua gevoel. Een vriendin van mij zei dat alles met een reden gebeurt, zodat je ervan kan leren.
pi_90538770
quote:

[..]

Hier precies hetzelfde. Maar heb jij nu ook niet het gevoel dat je juist hierdoor veel sterker bent geworden?
pi_90538843
quote:

[..]

Het onzeker en bang zijn om alleen te zijn : ik ken het - van vroegere relaties.
Deze laatste relatie was er toch een ander gevoel : een gevoel van (onterechte, in mijn ogen dan ;) ) afwijzing door een persoon waarmee je je verder zag gaan. En dat is toch blijkbaar pijnlijker - en dat ik mijn eigenwaarde en zelfrespect daardoor opzij heb geschoven, daar zal ik nooit spijt van hebben. Maar dat komt waarschijnlijk ook doordat mijn ex nooit kwaad geworden is.
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:22:28 #201
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90538873
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:18 schreef ex het volgende:
Ja zakelijk alle banden door knippen is iets wat je gelijk moet doen. Heb ik ook gedaan, ik was nog 1 maandje afhankelijk van haar met wat dingen en die heb ik zo snel mogelijk afgekapt. Vond het persoonlijk wel goed/knap/snel geregeld van mezelf :P.
Ook zoiets moois... zij had wel heel snel alle rekeningen tijdschriften verzekering en weet ik wat niet meer van adres veranderd (terug naar ouderlijk adres) behalve haar studiefinanciering.... daar kwam ik pas later achter toen ik een rekening kreeg voor een 2 persoonshuishouden... Ik in een sms gevraagd of ze dat nog ging veranderen vraagt ze mag dat per september (dan krijgt ze een lening) dus wel nog even 2 maandjes uitwonende beurs vangen en mij laten betalen.... hypocriet!!
pi_90538904
Ok euhm ik kom weer even zeuren..

Ik ben de kerst dus vrij goed doorgekomen, mede doordat ik zag dat mijn ex het ook moeilijk had...ik weet inmiddels waarom. Ze heeft een week geleden met iemand een one night stand gehad. En het meest rare is dat er helemaal niks bij voel, helemaal numb, ik ben niet kwaad, niet verdrietig.
En als klap op de vuurpijl hebben we gister nog 3x seks gehad. Ik zal nu even rustig wachten tot jullie mij allemaal voor gek verklaren. :P
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:24:12 #203
189961 ex
aperture science
pi_90538939
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:22 schreef ennudan het volgende:

[..]

Ook zoiets moois... zij had wel heel snel alle rekeningen tijdschriften verzekering en weet ik wat niet meer van adres veranderd (terug naar ouderlijk adres) behalve haar studiefinanciering.... daar kwam ik pas later achter toen ik een rekening kreeg voor een 2 persoonshuishouden... Ik in een sms gevraagd of ze dat nog ging veranderen vraagt ze mag dat per september (dan krijgt ze een lening) dus wel nog even 2 maandjes uitwonende beurs vangen en mij laten betalen.... hypocriet!!
Ik zou haar dan dus mooi zelf uit schrijven. Gadverdamme. Weg gaan/het uit maken is zelf de problemen dragen.
The cake is a lie!
pi_90538963
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:23 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ok euhm ik kom weer even zeuren..

Ik ben de kerst dus vrij goed doorgekomen, mede doordat ik zag dat mijn ex het ook moeilijk had...ik weet inmiddels waarom. Ze heeft een week geleden met iemand een one night stand gehad. En het meest rare is dat er helemaal niks bij voel, helemaal numb, ik ben niet kwaad, niet verdrietig.
En als klap op de vuurpijl hebben we gister nog 3x seks gehad. Ik zal nu even rustig wachten tot jullie mij allemaal voor gek verklaren. :P
Ook zonder gevoel ? Helemaal numb ?
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:24:59 #205
189961 ex
aperture science
pi_90538972

I wanna hold you but you're out of reach
Somewhere searching for your inner peace
Im just looking for a little squeeze
Face to face and cheek to cheek
Its in your blood but not in mine
What's in your blood is in my mind
Somethings broken in the way we smile
It is within us all the time
The cake is a lie!
pi_90539005
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:06 schreef Faerie het volgende:

[..]

Je zegt een verkeerde gedachte, maar het is heel normaal dat je dat nu denkt hoor. Probeer niet te erg te vechten tegen dat soort gedachtes, laat het er lekker uit. Ik kan het weten, want toen het de vorige keer uitging zat ik in net zo'n diepe put zoals jij. Ik heb zoveel gehuild en voelde me ZO klote, maar op een gegeven moment wordt dat steeds minder. Op een gegeven moment heb je er echt schoon genoeg van dat je je zo voelt, en dan kan je er zelf iets aan doen.

Wat ik de laatste paar dagen trouwens ook heb gedaan is dat ik in mijn gedachten heel de tijd zei "het is over, het is over, hij hoort niet meer in mijn leven". En op een of andere manier werkt dat echt goed. Daarnaast zeg ik nu ook tegen iedereen dat het voor altijd voorbij is, en dat hij eigenlijk helemaal niet zo lief was en gewoon niet bij mij past. Ik heb ooit gehoord dat hoe vaker iets gezegd wordt, des te meer het een waarheid wordt.
Ik probeer mezelf ook steeds voor te houden dat het over is, dat het niet meer goed gaat komen. En mocht het ooit weer wat worden, dat dat pas over een hele lange tijd is, want op dit moment wil ze gewoon niet.
Ik kan dan (en voor de verwerking is dat jammer) weer niet zeggen dat ze helemaal niet zo lief was, en niet bij me zou passen, want we pasten echt goed bij elkaar. Dat gaf ze zelf ook aan.

De momenten dat ik ga balen van het feit dat ik mezelf zo enorm klote voel, komen steeds vaker. Dat is goed, ik moet proberen het los te laten, al besef ik me dat dat niet zo 1-2-3 gaat gebeuren.

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:21 schreef Octagon het volgende:

[..]

Het onzeker en bang zijn om alleen te zijn : ik ken het - van vroegere relaties.
Deze laatste relatie was er toch een ander gevoel : een gevoel van (onterechte, in mijn ogen dan ;) ) afwijzing door een persoon waarmee je je verder zag gaan. En dat is toch blijkbaar pijnlijker - en dat ik mijn eigenwaarde en zelfrespect daardoor opzij heb geschoven, daar zal ik nooit spijt van hebben. Maar dat komt waarschijnlijk ook doordat mijn ex nooit kwaad geworden is.
Wat je hier beschrijft heb ik dus ook. Een afwijzing met een persoon waarmee ik mezelf verder zag gaan. Ook door haar woorden, ze gaf (niet zolang voor het uit ging) ook nog aan dat ze haar leven met me wilde delen. En van het ene op het andere moment is dat over.
Nu is dit mijn eerste relatie, maar wanneer het (voor je gevoel) zo goed zit, is het een diepe put waar je in valt.
Natuurlijk ben ik op dit moment ook onzeker en bang om alleen te zijn en te blijven. Dit was mijn eerste vriendin, zelfs het eerste meisje waarmee ik gezoend heb (ja, ik was vrij laat). Ik ben niet handig in het versieren, zal ook nooit snel iemand in de kroeg versieren...
Eerst maar weer mijn eigenwaarde en zelfrespect/vertrouwen terug zien te krijgen.
pi_90539017
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:24 schreef Octagon het volgende:

[..]

Ook zonder gevoel ? Helemaal numb ?
Nee dat juist weer niet, was heel intiem en fijn. Maar ik heb nu geen illusie dat we een relatie kunnen hebben.
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:26:49 #208
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90539024
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:24 schreef ex het volgende:

[..]

Ik zou haar dan dus mooi zelf uit schrijven. Gadverdamme. Weg gaan/het uit maken is zelf de problemen dragen.
Ging niet dus heb haar gesmst toch maar even doen anders moet ik betalen... ze heeft het de dag erna gedaan..... maar gewoon het feit dat ze daar dus blijkbaar verdomd goed over na had gedacht.....dat steekt na 3 jaar en nog nooit wat aan de hand.... %#$!@*$%@$@
pi_90539036
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:19 schreef Faerie het volgende:

[..]

Ja, zo was dat bij mij en mijn ex ook zo. Dan heeft het gewoon zo moeten lopen en pas je niet bij elkaar. Ook al kan je je niet bedenken wat er verkeerd zat in een relatie ofzo, je kan niks forceren qua gevoel. Een vriendin van mij zei dat alles met een reden gebeurt, zodat je ervan kan leren.
Het gevoel niet bij elkaar te passen - vind je dat ook niet moeilijk te verteren als je je idd niet kan bedenken wat er fout zat ?

Tja, leren allemaal mooi en wel, maar ik leer liever uit minder pijnlijke situaties ;)
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:27:45 #210
189961 ex
aperture science
pi_90539044
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:26 schreef ennudan het volgende:

[..]

Ging niet dus heb haar gesmst toch maar even doen anders moet ik betalen... ze heeft het de dag erna gedaan..... maar gewoon het feit dat ze daar dus blijkbaar verdomd goed over na had gedacht.....dat steekt na 3 jaar en nog nooit wat aan de hand.... %#$!@*$%@$@
Gadver. Nou ik heb mijn ex zelf uit geschreven.. Dat verhaal kennen jullie wel, en ik heb er best wel wat geld per maand mee bespaard muhaha.
The cake is a lie!
pi_90539090
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:26 schreef ennudan het volgende:

[..]

Eng is dat he? Meneer ging hier op vrijdagavond weg en na die dag kwam er vrijwel geen post meer. Had hij dus ook allemaal al van te voren geregeld. Dan voel je je extra blind, dat je zulke dingen niet doorhad. Merkte het niet eens, dat het al niet meer kwam. Maar bij jou nog een extra schepje er bovenop door er financieel een slaatje uit te slaan, bah!

En HarryDPB, ik ken jouw verhaal niet. Maar ben je niet bang dat jullie het hierdoor nu nog ingewikkelder hebben gemaakt? Was dit eenmalig of ga je haar vaker 'zien' denk je?
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:30:18 #212
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90539108
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:27 schreef ex het volgende:

[..]

Gadver. Nou ik heb mijn ex zelf uit geschreven.. Dat verhaal kennen jullie wel, en ik heb er best wel wat geld per maand mee bespaard muhaha.
Tis gewoon het feit dat je zoiets durft te flikken. Ik dacht haar beter te kennen en dat ze niet zo was... jammer dan
@ Octagon herken me overigens wel in je story... de vrouw van wie je denkt dat je er oud mee kan worden (die ene als je het zo wil noemen) neemt zonder een voor jou begrijpbare reden de benen.... daar zit je dan ...
pi_90539121
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:19 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Hier precies hetzelfde. Maar heb jij nu ook niet het gevoel dat je juist hierdoor veel sterker bent geworden?
Ja ik heb dat ook inderdaad, maar ik voel wel dat het wel een proces is, want aan de andere kant voelt het ook weer zwak aan dat ik zo onzeker was/ben. Maar ik weet nu wel dat ik daaraan moet werken want anders werkt het nooit. Voordat ik een relatie kreeg had ik ergens gelezen dat je eerst 100% van jezelf moet houden voordat je een relatie hebt, en hier ben ik het nu helemaal mee eens. Helaas op dat moment niets mee gedaan. ;p
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:31:20 #214
189961 ex
aperture science
pi_90539148
Heel simpel, wat helpt qua zelf vertrouwen + een goed zelf beeld is sporten.. Fysiek echt moe worden helpt zo goed.
The cake is a lie!
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:31:28 #215
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90539151
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:29 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Eng is dat he? Meneer ging hier op vrijdagavond weg en na die dag kwam er vrijwel geen post meer. Had hij dus ook allemaal al van te voren geregeld. Dan voel je je extra blind, dat je zulke dingen niet doorhad. Merkte het niet eens, dat het al niet meer kwam. Maar bij jou nog een extra schepje er bovenop door er financieel een slaatje uit te slaan, bah!

Kon haar wel schieten op dat moment.... en nog geen 3 maanden later ben je weer 7 weken bij elkaar en is het weer allemaal geweldig etc.... (oh en zet ze je natuurlijk weer aan de kant)
Nee over blind hoef je me niks te vertellen :)
pi_90539233
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:29 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

En HarryDPB, ik ken jouw verhaal niet. Maar ben je niet bang dat jullie het hierdoor nu nog ingewikkelder hebben gemaakt? Was dit eenmalig of ga je haar vaker 'zien' denk je?
Nou het is uit geraakt door veel persoonlijke problemen van haar kant waar ik bijna aan onderdoor ging. Het gevoel zit er nog van beide kanten, maar we weten heel goed dat een relatie niet kan.

Ik denk dat we nog wel vaker eindigen samen, geen idee of het ingewikkelder gaat worden. Misschien wel, maar het voelt nu goed, vooral fysiek ook en het vult een leegte.
pi_90539385
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:27 schreef Octagon het volgende:

[..]

Het gevoel niet bij elkaar te passen - vind je dat ook niet moeilijk te verteren als je je idd niet kan bedenken wat er fout zat ?

Tja, leren allemaal mooi en wel, maar ik leer liever uit minder pijnlijke situaties ;)
Ja, precies wat jij zegt dacht ik de vorige keer toen het uitging ook. Nu vind ik dat het niet voor niks uitgaat.. Je hoort dan gewoon niet bij elkaar als het foutgaat, en dat zeg ik nu wel lekker makkelijk, ik vind het ook klote dat het niet anders is gelopen, maarja, het is nou eenmaal zo, je kan er verder helemaal niks aan doen. En zo is dat denk ik wel bij alle tegenslagen die je in je leven hebt, helaas kan je je leven niet helemaal inrichten zoals je dat zelf graag zou willen..
pi_90539508
quote:
Liefde is loslaten....
Dat is wat ik wel geleerd heb, en ook gezegd tegen haar. Het is iets wat ook vaker tegen mij gezegd is, soms betekend houden van dat je het los moet laten, op zijn eigen beloop. Zelf heb je vaak alleen maar negatieve invloed :) ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:06 schreef ex het volgende:

Zeer herkenbaar. Wat dat betreft heb ik het gevoel dat ik ook het op de beste manier aanpak :) Zojuist een lief kaartje op de bus gedaan met een kleine bijdrage :P Nogmaals ik heb echt geen kwade gevoelens dus ik kan dat doen zonder me klote te voelen ofzo.

uiteindelijk komt het wel goed, met of zonder haar doet er eigenlijk niet zo toe :X
pi_90539637
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:33 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]

Nou het is uit geraakt door veel persoonlijke problemen van haar kant waar ik bijna aan onderdoor ging. Het gevoel zit er nog van beide kanten, maar we weten heel goed dat een relatie niet kan.

Ik denk dat we nog wel vaker eindigen samen, geen idee of het ingewikkelder gaat worden. Misschien wel, maar het voelt nu goed, vooral fysiek ook en het vult een leegte.
:')

Harry k zie in mijn omgeving dat doorneuken vaak niet de weg is naar een verbeterde relatie, in tegendeel.
pi_90539673
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:37 schreef Faerie het volgende:

[..]

Ja, precies wat jij zegt dacht ik de vorige keer toen het uitging ook. Nu vind ik dat het niet voor niks uitgaat.. Je hoort dan gewoon niet bij elkaar als het foutgaat, en dat zeg ik nu wel lekker makkelijk, ik vind het ook klote dat het niet anders is gelopen, maarja, het is nou eenmaal zo, je kan er verder helemaal niks aan doen. En zo is dat denk ik wel bij alle tegenslagen die je in je leven hebt, helaas kan je je leven niet helemaal inrichten zoals je dat zelf graag zou willen..
Funny you should say that :')
Mijn ex is goed bezig haar leven te proberen inrichten naar het beeld dat ze zich heeft voorgesteld als ze jong meisje was. De tijd die ik vroeg om me in dat beeld te vinden, wilt ze gewoonweg niet investeren. Frustrerend hoor !
pi_90539737
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:37 schreef Faerie het volgende:

[..]

Dat vind ik een goede gedachte. Ik hoop dat ik uiteindelijk ook zo kan gaan denken, want dat doe ik op dit moment absoluut nog niet.

@CP: Goed van je. Ik heb ook geen kwade gevoelens richting haar, ben wel heel teleurgesteld in de gang van zaken. En dan denk ik: Heb ik er nou goed aan gedaan om niks te laten horen op haar verjaardag? Misschien wel, misschien niet. Als ik wat had laten horen, had ik aan haar verwachtingen voldaan. Als ik me nog één keer in haar situatie mag verplaatsen (;)), weet ik bijna zeker dat het haar niet zoveel zou doen. Ze zou het 'leuk' vinden, maar meer ook niet.
Nu weet ik niet wat ze denkt. Is ze teleurgesteld, boos, doet het haar niet zoveel? Zou ze denken dat ik niet meer met haar verder wil? Dat lijkt me sterk, dat heb ik een dag ervoor nog duidelijk gemaakt.
Ik moet het van me afzetten.
pi_90539763
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:42 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

:')

Harry k zie in mijn omgeving dat doorneuken vaak niet de weg is naar een verbeterde relatie, in tegendeel.
Ik weet het, het is zó ontzettend fout dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen.

Eigenlijk boeit het me op moment niet zo, ik weet dat het niks gaan repareren. Dat hoeft ook niet. Dus ik geniet er gewoon fysiek van, tenzij ik het mentaal niet meer aan zou kunnen.
pi_90539900
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:42 schreef Octagon het volgende:

[..]

Funny you should say that :')
Mijn ex is goed bezig haar leven te proberen inrichten naar het beeld dat ze zich heeft voorgesteld als ze jong meisje was. De tijd die ik vroeg om me in dat beeld te vinden, wilt ze gewoonweg niet investeren. Frustrerend hoor !
Dat doet mijn ex dus ook! Ze heeft een hiervoor een hele slechte relatie gehad, 3 jaar lang. Het komt erop neer dat ze vanaf haar 16e twee maanden vrijgezel is geweest. Ze is nu 22 geworden. Ze wil 'genieten' van het vrijgezel zijn. Niet om de slet uit te hangen, maar ze heeft het gevoel dat ze iets gemist heeft. Maar het gevoel dat je hebt als je 16 bent en uitgaat, is heel anders dan wanneer je 22 bent. Daar moet ze maar eens achter zien te komen. Vrijgezel zijn kan fijn zijn, maar ook verdomd eenzaam. Zeker als je uit een hele goede relatie komt.
Haar vriendinnen hebben allemaal een vriend, zullen ook niet altijd tijd hebben om te stappen, en daarbij is ze helemaal geen type om lang vrijgezel te zijn, of om elk weekend te gaan stappen.
pi_90539920
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:44 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Dat vind ik een goede gedachte. Ik hoop dat ik uiteindelijk ook zo kan gaan denken, want dat doe ik op dit moment absoluut nog niet.

@CP: Goed van je. Ik heb ook geen kwade gevoelens richting haar, ben wel heel teleurgesteld in de gang van zaken. En dan denk ik: Heb ik er nou goed aan gedaan om niks te laten horen op haar verjaardag? Misschien wel, misschien niet. Als ik wat had laten horen, had ik aan haar verwachtingen voldaan. Als ik me nog één keer in haar situatie mag verplaatsen (;)), weet ik bijna zeker dat het haar niet zoveel zou doen. Ze zou het 'leuk' vinden, maar meer ook niet.
Nu weet ik niet wat ze denkt. Is ze teleurgesteld, boos, doet het haar niet zoveel? Zou ze denken dat ik niet meer met haar verder wil? Dat lijkt me sterk, dat heb ik een dag ervoor nog duidelijk gemaakt.
Ik moet het van me afzetten.
Daar komt het los laten kijken. Pas wanneer je het verwachtingspatroon doorbreekt is er ruimte voor verandering. Wanneer jij gewoon wat liet horen zal er niks nieuws gebeuren en veranderd er dus ook niks in haar denken. Ik zeg niet dat dat nu wél gebeurd maar er is in ieder geval de ruimte voor gekomen. :)

Het enige waar je wel wat aan kan doen dat is jezelf. Jezelf op de rit krijgen ;)
pi_90540009
Mijn ex gaat na haar bezoek aan Hongarije dus weer gelijk terug naar d'r andere ex :')
Ongelofelijk wat een koppig gedrag zij vertoont. Lekker d'r hele familie opgeven om haar 'zelfstandigheid' te kunnen bewijzen en tot nu toe zo afhankelijk zijn als maar gaat door bij haar andere ex 'wonen'.

Enige dat me echt zwaar hieraan ergert is dat die andere ex het geweldig vindt dat zij bij hem is. Hij heeft al die tijd ook al hints gegeven om haar terug te krijgen. Nam tijdens onze relatie zo nu en dan al stiekem contact met haar op om eens gezellig af te spreken en nu had ie de kans om haar uit te nodigen om zolang bij hem te verblijven. En zij gaat er ook nog op in.
Walgelijk. Ik haat en verafschuw dat .....jong meer dan wat dan ook :r

Verder ga ik nu weer ff wat afleiding zoeken. Vandaag is dipdag voor mij.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90540039
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:48 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Daar komt het los laten kijken. Pas wanneer je het verwachtingspatroon doorbreekt is er ruimte voor verandering. Wanneer jij gewoon wat liet horen zal er niks nieuws gebeuren en veranderd er dus ook niks in haar denken. Ik zeg niet dat dat nu wél gebeurd maar er is in ieder geval de ruimte voor gekomen. :)

Het enige waar je wel wat aan kan doen dat is jezelf. Jezelf op de rit krijgen ;)
Die ruimte is er nu ook. Het is de vraag of ze er iets mee gaat doen, en wat dat dan zal zijn. Natuurlijk heb ik een klein beetje hoop op een reactie, maar eigenlijk verwacht ik dat er niks gaat veranderen. Wat dat betreft ben ik blij dat ik daar zo over kan denken (en ik hoop ook dat ik dat blijf doen), dat schept voor mij op dit moment geen onnodige/onterechte hoop.

Nu inderdaad maar eens proberen mijn leven weer op de rit te krijgen. Wat dat betreft ben ik blij (ook al is het zo symbolisch) dat er vrijdag een eind aan dit ongelofelijke KUTjaar gaat komen.
pi_90540071
@Neo-Mullen :
En hoe ben je dat te weten gekomen ?
Of misschien belangrijker : waarom ben je achter die informatie aangegaan ? ;)
pi_90540139
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:55 schreef Octagon het volgende:
@Neo-Mullen :
En hoe ben je dat te weten gekomen ?
Of misschien belangrijker : waarom ben je achter die informatie aangegaan ? ;)
Men opent facebook. Men ziet daar de reacties die zij geeft op haar ex enzo :')
Men weet vervolgens meer.

Mensen die hun ex nog op facebook hebben :')
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:07:12 #229
189961 ex
aperture science
pi_90540565
Fuck, ik ben even trots op mezelf.

Me ex sprak me net aan, over iets onbenulligs en ik dacht fok it, en vroeg hoe het ging, en of ze me nog miste...

Ja was het antwoord, ze was ook jaloers op me gedate, maar ze wist niet wat ze voelde. Ze kon niet zomaar doen alsof alles weer ok was.

Nu heb ik haar HEEL duidelijk gemaakt, dat ik dat ook niet wil, en kan maar dat ik liever niet weg loop voor gevoelens en kansen die er misschien nog zijn.. En dat ik het best een kans wil geven om voorzichtig af en toe is leuke dingen samen te doen.

Verder ga ik gewoon door met het los laten, en me eigen leven leiden, maar ik zou het opzich wel fijn vinden haar af en toe te zien & te spreken.

Misschien als vriend, misschien meer.
The cake is a lie!
pi_90540666
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:07 schreef ex het volgende:
Fuck, ik ben even trots op mezelf.

Me ex sprak me net aan, over iets onbenulligs en ik dacht fok it, en vroeg hoe het ging, en of ze me nog miste...

Ja was het antwoord, ze was ook jaloers op me gedate, maar ze wist niet wat ze voelde. Ze kon niet zomaar doen alsof alles weer ok was.

Nu heb ik haar HEEL duidelijk gemaakt, dat ik dat ook niet wil, en kan maar dat ik liever niet weg loop voor gevoelens en kansen die er misschien nog zijn.. En dat ik het best een kans wil geven om voorzichtig af en toe is leuke dingen samen te doen.

Verder ga ik gewoon door met het los laten, en me eigen leven leiden, maar ik zou het opzich wel fijn vinden haar af en toe te zien & te spreken.

Misschien als vriend, misschien meer.
Toch die verloren gewaande broer he? ;)

Virtuele (wat? ook echte!) complimenten!
Strek je eens uit !
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:11:12 #231
189961 ex
aperture science
pi_90540733
Hehe, even een epic opmerking van mezelf in het gesprek.. ze zei zoiets van ik ben bang dat ik je hoop/verwachtingen geef.. Toen zei ik:

quote:
Wanneer dringt dat nou is tot je door? Dat ik ook geen relatie wil? Dat ik ook niet wil samen wonen? Maar dat ik jou gewoon mis, als persoon.
The cake is a lie!
pi_90540734
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:57 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Men opent facebook. Men ziet daar de reacties die zij geeft op haar ex enzo :')
Men weet vervolgens meer.

Mensen die hun ex nog op facebook hebben :')
Mensen die de ex van hun ex op facebook hebben! Hop weg er mee stomme zelfkwelling.
pi_90540888
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:11 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Mensen die de ex van hun ex op facebook hebben! Hop weg er mee stomme zelfkwelling.
Dé reden waarom ik haar van hyves/msn verwijderd heb. Als ik echt contact moet hebben met haar, heb ik haar nummer/mail. Ik wil ongelofelijk graag weten wat ze doet en wat haar bezig houdt, maar dat maakt het voor mij alleen maar lastiger. Dan is het beter om dat niet te weten.

@ex: Echt geweldig aangepakt! Ik vind het knap dat je zo over de situatie kan denken, en dat je doet wat goed voor je is.

Stiekem hoop ik dat we ooit ook nog eens een vriendschappelijk band kunnen hebben, maar dat zit er op dit moment gewoon niet in, dat schept voor mij juist wel verwachtingen. Hoe lief/leuk/aardig ik haar ook vind, hoe graag ik ook nog deel uit zou maken van haar leven (en haar deel uit te laten maken van mijn leven).
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:16:04 #234
189961 ex
aperture science
pi_90540923
quote:
Ik denk juist dat het goed is als we een periode het gewoon is "leuk" met elkaar gaan hebben. In plaats van het proberen er een label aan te hangen & er ruzie over te maken.
Dat is wat ik je laatst (weet je nog toen je gevoelens verpletterde door me uit te lachen) ook duidelijk probeerde te maken.
Zo, ik heb in iedergeval is een keer kunnen zeggen hoe ik er over denk tegen haar en wat ik voel.

Nu is het aan haar.
The cake is a lie!
pi_90541105
@Ex: Waar komt die quote vandaan?

(is precies hoe ik erover denk)
Strek je eens uit !
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:20:25 #236
189961 ex
aperture science
pi_90541118
M'n gesprek met haar. Ik heb het gesprek net semi afgesloten door te zeggen: "zo, zo denk ik er over, en nu ligt de bal bij jou."
The cake is a lie!
pi_90541158
pfff... :)
Strek je eens uit !
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:35:15 #238
189961 ex
aperture science
pi_90541791
Tja, ik weet niet of ze nu contact gaat zoeken, langs gaat komen of wil komen praten. Maar ik ga nu weer afstand nemen en leg het even bij haar neer.

Wel grappig dat ze denkt dat ik nog steeds nu direct een relatie zou willen. Hoe komt ze daar op :).
The cake is a lie!
pi_90541842
Goedzo :)
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:38:01 #240
189961 ex
aperture science
pi_90541913
Misschien moet ik vragen of ze morgen op me hond wil passen omdat ik een date heb. Zou het kwartje dan vallen :')?
The cake is a lie!
pi_90541935
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:38 schreef ex het volgende:
Misschien moet ik vragen of ze morgen op me hond wil passen omdat ik een date heb. Zou het kwartje dan vallen :')?
Is dat een Tucker les? :)
Strek je eens uit !
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:39:03 #242
189961 ex
aperture science
pi_90541951
Geen idee, maar het me wel goed uit komen, hoef ik tenminste niet zo te haasten :P.
The cake is a lie!
pi_90542057
_O-
pi_90543981
Ex een sms verstuurd. Vrij zakelijk eigenlijk...
Kort gezegd: Hoi <ex>, hoe is het daar in het verre oosten? Hier is alles goed :) heb een grote stap vooruit kunnen zetten en dat zal voor jou ook een stuk aangenamer zijn. Het lijkt me trouwens toch beter om 3 januari in Venlo af te spreken, omdat dit voor beide het meest centraal ligt. Desondanks denk ik wel dat afspreken beter is om een aantal dingen definitief af te kunnen sluiten. Ook zal het een aantal spanningen doen afnemen in aanloop naar de meeting met de groep die 15 januari gepland staat.
Vooralsnog veel plezier daar en doe de groetjes aan iedereen. Rens

Reactie: Hey Rens, ben heel blij te horen dat alles een stuk beter gaat. Hier is ook alles leuk. Heel veel sneeuw hier! Moet nog wel kijken of 3 januari doorgaat. Zal mn best doen! X

Goed, 'normaal' contact is dus weer mogelijk. Ik heb de afgelopen dagen een shitload van me af geschreven en zal kijken of ik dit allemaal 3 januari voor kan schotelen. Denk niet dat het een spannende dag wordt. Als het 3 januari doorgaat denk ik dat ik hier nog maar mondjesmaat zal posten. Ben nu al op een punt aangekomen dat ik me niet echt heel erg druk maak om haar. Af en toe een klein dipje moet kunnen na 5 weken.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90545537
Mijn ex haalde het in zijn hoofd om me vanmorgen een bericht te versturen via whatsapp.. Nu benk weer een beetje uit mijn doen! Eikel!
pi_90545666
Laat je niet kisten. Herpak je ;)
  dinsdag 28 december 2010 @ 18:17:21 #247
189961 ex
aperture science
pi_90546148
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:03 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn ex haalde het in zijn hoofd om me vanmorgen een bericht te versturen via whatsapp.. Nu benk weer een beetje uit mijn doen! Eikel!
Het heeft een block functie.
The cake is a lie!
pi_90546286
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:17 schreef ex het volgende:

[..]

Het heeft een block functie.
Is dat echt zo? Dat wist ik niet.. Dan ga ik die maar eens gebruiken!

En Octagon ik weet dat ik me niet moet laten kisten, maar vind het gewoon verschrikkelijk dat hij er nog steeds voor kan zorgen dat ik van slag raak. Zo ken ik mezelf niet, en zo ben ik ook nooit geweest. Voor mijn gevoel ben ik op die moment een soort van de controle over mezelf kwijt..

Morgen gaat het weer beter!
pi_90546819
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:20 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

En Octagon ik weet dat ik me niet moet laten kisten, maar vind het gewoon verschrikkelijk dat hij er nog steeds voor kan zorgen dat ik van slag raak. Zo ken ik mezelf niet, en zo ben ik ook nooit geweest. Voor mijn gevoel ben ik op die moment een soort van de controle over mezelf kwijt..

Morgen gaat het weer beter!
Oh, ik zou dat ook hebben hoor. Toen het de vorige keer uitging voelde ik me meteen weer de zwakste van ons twee toen we contact hadden. Misschien kan je daar pas mee omgaan als je alles in perspectief bent gaan zien en er overheen bent? Dat wil ik dan graag meemaken..
  dinsdag 28 december 2010 @ 18:34:57 #250
189961 ex
aperture science
pi_90546902
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:20 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Yes, contact aan klikken in je lijst -> block Problem solved ;)!

Ik ga lekker heel de avond gamen! Toch te veel sneeuw nog om hard te lopen en het werkt zo lekker hersendodend haha..

Sinds vanmiddag bestookt me ex trouwens met msn berichtjes, over onbenullige dingen, dat ze me favo vrucht weer in de supermarkt hebben b.v. voelt goed, ik reageer gewoon aardig & netjes, en ik verwacht niks :).
The cake is a lie!
pi_90547088
Even het lijstje teruggezocht voor de kroeg-date

Wanderingwhy ->Den Bosch
Ex - Omgeving Amsterdam
Neo-mullen (want je komt maar gewoon!) -> Heerlen
Joyce -> Breda
Harrydepizzabakker1 (zorg jij dan meteen voor de pizza's) -> Landgraaf
Ennudan -> Heerlen
Jeice -> Dan woonde jij in de omgeving Amersfoort
Cocktailprikker -> Omgeving Nijmegen

(als ik iemand ben vergeten moet je het ff melden..

En Den Bosch was het idee, voor de locatie..
pi_90547151
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:33 schreef Faerie het volgende:

[..]

Oh, ik zou dat ook hebben hoor. Toen het de vorige keer uitging voelde ik me meteen weer de zwakste van ons twee toen we contact hadden. Misschien kan je daar pas mee omgaan als je alles in perspectief bent gaan zien en er overheen bent? Dat wil ik dan graag meemaken..
Haha, ik dacht dat ik er overheen was ;) Blijkbaar niet..
pi_90547801
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:38 schreef J0ycie88 het volgende:
Even het lijstje teruggezocht voor de kroeg-date

Wanderingwhy ->Den Bosch
Ex - Omgeving Amsterdam
Neo-mullen (want je komt maar gewoon!) -> Heerlen
Joyce -> Breda
Harrydepizzabakker1 (zorg jij dan meteen voor de pizza's) -> Landgraaf
Ennudan -> Heerlen
Jeice -> Dan woonde jij in de omgeving Amersfoort
Cocktailprikker -> Omgeving Nijmegen

(als ik iemand ben vergeten moet je het ff melden..

En Den Bosch was het idee, voor de locatie..
hehe halve garen.
pi_90547887
Bah, mijn zus had haar msn nog aanstaan op de computer, zie ik mijn ex online komen. Godver, ik heb hem expres op mijn eigen msn verwijderd en geblokkeerd zodat ik hem dus niet kan tegenkomen op msn. Niet dat ik ook maar ooit op msn zit, spreek liever af met mijn vriendinnen.

Ik was net op zijn facebook, en ik zag dat wij 12 gezamenlijke facebookvrienden hebben, waarvan er 10 'van mij' zijn zeg maar, dat zijn allemaal vriendinnen en mensen die ik in het buitenland heb leren kennen. Hij heeft mij en mijn zus wel meteen verwijderd, op vrijdagavond al, toen het net uit was. Ik snap wel waarom hij mijn vriendinnen niet verwijdert, dan heeft hij in een klap veel vrienden minder. ;p

Maar nu is hij dus op mijn zus haar msn, en ik heb weer helemaal de neiging om hem op mijn eigen msn toe te voegen en tegen hem te praten. En hij stond op bezet dus dan ga ik me helemaal afvragen met wie hij nu aan het praten is. Ach ja, het doet me wel goed dat hij nu vooral heel veel op msn zit en vast alleen achter zijn computertje zit, hij had niet veel echte vrienden namelijk naast mij. :)
pi_90548006
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:57 schreef Faerie het volgende:
Bah, mijn zus had haar msn nog aanstaan op de computer, zie ik mijn ex online komen. Godver, ik heb hem expres op mijn eigen msn verwijderd en geblokkeerd zodat ik hem dus niet kan tegenkomen op msn. Niet dat ik ook maar ooit op msn zit, spreek liever af met mijn vriendinnen.

Ik was net op zijn facebook, en ik zag dat wij 12 gezamenlijke facebookvrienden hebben, waarvan er 10 'van mij' zijn zeg maar, dat zijn allemaal vriendinnen en mensen die ik in het buitenland heb leren kennen. Hij heeft mij en mijn zus wel meteen verwijderd, op vrijdagavond al, toen het net uit was. Ik snap wel waarom hij mijn vriendinnen niet verwijdert, dan heeft hij in een klap veel vrienden minder. ;p

Maar nu is hij dus op mijn zus haar msn, en ik heb weer helemaal de neiging om hem op mijn eigen msn toe te voegen en tegen hem te praten. En hij stond op bezet dus dan ga ik me helemaal afvragen met wie hij nu aan het praten is. Ach ja, het doet me wel goed dat hij nu vooral heel veel op msn zit en vast alleen achter zijn computertje zit, hij had niet veel echte vrienden namelijk naast mij. :)
Misschien een schrale troost maar je hoeft niet per se met iemand in gesprek te zijn op MSN om op bezet te staan. Als je een film kijkt bijvoorbeeld dan zet MSN je status automatisch op bezet.
pi_90548438
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:00 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Misschien een schrale troost maar je hoeft niet per se met iemand in gesprek te zijn op MSN om op bezet te staan. Als je een film kijkt bijvoorbeeld dan zet MSN je status automatisch op bezet.
Oh, dan zal hij wel de hele avond porno gaan kijken. ;P
pi_90548581
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:10 schreef Faerie het volgende:

[..]

hehe daar is na 5 minuten de lol meestal wel af ;)
pi_90548609
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:10 schreef Faerie het volgende:

[..]

Ja maar dat doen alle mannen. ;)

Ik las gisteren toevallig dit artikel, gaat ook over Facebook. Ik kwam er via dat geweldige medium achter dat hij al een ander had. Blond en jonger...En al helemaal welkom geheten door mijn ex-schoonmoeder. :r

Zwarte kant van Facebook, Hyves etc.! :{w

Het artikel: http://www.ze.nl/relatie/Dealen-met-je-ex-op-het-internet/2898/
pi_90548975
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:13 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Ik las gisteren toevallig dit artikel, gaat ook over Facebook. Ik kwam er via dat geweldige medium achter dat hij al een ander had. Blond en jonger...En al helemaal welkom geheten door mijn ex-schoonmoeder. :r

Ja, dat is klote zeg. Heb jij hem dan nog in je vriendenlijst? Ik heb mijn ex verwijderd van facebook, msn en uit mijn telefoon. Toen het de vorige keer uitging had ik zelfs heel mijn hyves verwijderd, omdat hyves gewoon veel slechter was afgeschermd toen dan facebook. Dat hielpt echt zo erg, kon hem eindelijk niet meer controleren.
pi_90549278
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:21 schreef Faerie het volgende:

[..]

Ja, dat is klote zeg. Heb jij hem dan nog in je vriendenlijst? Ik heb mijn ex verwijderd van facebook, msn en uit mijn telefoon. Toen het de vorige keer uitging had ik zelfs heel mijn hyves verwijderd, omdat hyves gewoon veel slechter was afgeschermd toen dan facebook. Dat hielpt echt zo erg, kon hem eindelijk niet meer controleren.
Ik had toen ook Hyves direct verwijderd en Twitter ook. Ex was erg anti-social media, dat was volgens hem alleen voor 'aandachtsgeile mensen' etc. Dus toen ik hem na een maand of twee (geloof ik, zoiets) erna op de website van Facebook bij gesuggereerde vriendjes zag staan dacht ik mwah, hij doet er vast toch niks mee, dat kan ik wel aan. Ik klikte en zag gelijk bij zijn vriendjes zijn moeder en zijn zus. En nog wat mensen die ik niet kon, maar als fantiek WoW'er moesten dat zijn 'matties' zijn. Er stond ook ene J. Bij zijn moeder en zus stond J. ook. Vreemd, ik kon haar niet, kom toch echt al tien jaar over de vloer. Klikte op J. en dat had ik niet moeten doen. Keek terug bij haar berichtjes en onder haar profiel foto stond een berichtje van mijn ex-schoonmoeder. Wat een goede smaak haar zoon had en hoe leuk het was 'eindelijk' te zien wie J. is. Direct ex gemaild dat hij een hufter is en hoe lang het al aan de gang was. Hij gaf toe direct met haar een relatie gekregen te hebben maar nooit tijdens mij. Yeah...right. :{w

Kortom. Hyves, Twitter en alles zijn leuk. Maar het heeft ook een magnetische kant, waardoor je jezelf pijn doet door te kijken. Gelukkig kan ik het opbrengen niet meer op Facebook te kijken. Hyves is inderdaad beter afgeschermd. Alleen zijn Twitter bekijk ik af en toe nog. Gelukkig geen boeiende (lees: pijnlijke) dingen vooralsnog.

Maar waar ik nog dankbaarder voor ben: ik heb werkelijk geen idee wat zijn nick is hier. Denk dat ik hier wel continu zijn post history zou checken.
pi_90549358
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:13 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Goed artikel, heb het ook even gelezen en het klopt. Ik ben blij dat ik mijn ex van Hyves en MSN verwijderd/geblokkeerd heb (in overleg, dat wel). Ik heb nog twee vriendinnen van haar op Hyves, en ik kan op hun Hyves wel zien wat ze uitspookt. Dat heb ik tot afgelopen zondag ook gedaan. Vanaf zondag heb ik niet meer gekeken. Ik wil het niet weten. Toen ik haar nog op Hyves had, keek ik iedere dag wel een keer of tien, om te zien of ze nieuwe berichtjes had. Ik besefte me dat ik obsessief bezig was, en daar niks mee zou bereiken.
Ik heb haar via Ebuddy op mijn mobiel nog wel op Google Talk. Dat heeft ze speciaal op haar laptop gezet zodat ze me berichtjes op mijn mobiel kon sturen. Als ik wil kan ik nu zien of ze achter de computer zit. Dat doe ik nu ook niet meer. Ook al schiet ik er verder niks mee op (geen teksten in haar gtalk-username, dus ik weet ook niet wat ze doet).
Haar nummer laat ik voorlopig gewoon staan, het probleem is dat ik een nummer-tic heb ( :') ), ik ken haar nummer uit m'n hoofd.
pi_90549756
Mijn tic : het checken van mijn email - de eerste weken nadat het uit was, al hadden we wel nog contact, keek ik zowat elke 2 minuten of ik geen email van haar had... Zoals ik al gezegd heb : ze was nogal "full-on", dus we mailden héél véél en als ze me niet emailde dan SMSte ze me een paar keer per dag.

Het checken van mijn email doe ik nu minder, maar het is toch een tic die ik slecht afleer.
Komt misschien ook omdat ik graag afleiding op mijn werk heb :D En dat het emailen met een vrouw ("je" vrouw) toch interessantere onderwerpen oplevert als emailen met een (mannelijke) vriend... >:)
pi_90549953
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:36 schreef Octagon het volgende:
Mijn tic : het checken van mijn email - de eerste weken nadat het uit was, al hadden we wel nog contact, keek ik zowat elke 2 minuten of ik geen email van haar had... Zoals ik al gezegd heb : ze was nogal "full-on", dus we mailden héél véél en als ze me niet emailde dan SMSte ze me een paar keer per dag.

Het checken van mijn email doe ik nu minder, maar het is toch een tic die ik slecht afleer.
Komt misschien ook omdat ik graag afleiding op mijn werk heb :D En dat het emailen met een vrouw ("je" vrouw) toch interessantere onderwerpen oplevert als emailen met een (mannelijke) vriend... >:)
Ja is misschien tussen mannen wel anders, ik sms nu super veel met vriendinnen en daar kan ik eigenlijk wel dezelfde dingen mee bespreken als met mijn ex. Alleen het 'schatje' enzo ontbreekt eigenlijk. :P
pi_90550000
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:40 schreef Faerie het volgende:

[..]

Ja is misschien tussen mannen wel anders, ik sms nu super veel met vriendinnen en daar kan ik eigenlijk wel dezelfde dingen mee bespreken als met mijn ex. Alleen het 'schatje' enzo ontbreekt eigenlijk. :P
Daar hebben mijn beste vriend en ik al wat op gevonden, we voegen dat woord gewoon toe ;)
Strek je eens uit !
pi_90550368
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:36 schreef Octagon het volgende:

Mail viel bij ons wel mee, (privé-)berichtjes of 'tikken' op Hyves af en toe. Maar wel minstens elke dag een paar sms'jes of bellen. Toen het net uit was heb ik al mijn sms'jes verwijderd die ik van haar had sinds ik een nieuwe telefoon had. Bij het verwijderen van die dik 1200 sms'jes liep mijn telefoon drie keer vast :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:41 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Daar hebben mijn beste vriend en ik al wat op gevonden, we voegen dat woord gewoon toe ;)
Haha, ja dat is ook een manier. ;)
Zulke sms'jes krijg ik af en toe ook van mijn beste vriend, maar die is homo, haha. Niet dat ik dat erg vind, daar bedoelt 'ie verder niks mee, en ik kan er altijd wel om lachen.
pi_90550589
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:40 schreef Faerie het volgende:

[..]

Sms'en met mannen is ook veel leuker!
Strek je eens uit !
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:02:59 #267
189961 ex
aperture science
pi_90551024
Dat gezeik op sociale media snap ik niet.. Ik heb me ex gewoon niet geacepteerd en word altijd vrolijk van Facebook.. Lekker contact met vrienden tussen door op me werk en onderweg zonder dat het geld kost.. Ook wel wat dates vanaf gehosselt..

Verder totaaaaal niet de neiging om op haar profiel te kijken, maar misschien komt dat omdat het 5 maanden later is. Ik heb ook niet de neiging om gelijk weer over relaties & daten tegen haar te beginnen in me contact. Het gaat nu meer zo van hoe gaat het ja, goed met mij ook gezellig bla bla :P.. Niet meer zo gemaakt en dwingend..

Komt wel goed dus! Die date van morgen avond zit me nu de hele tijd berichtjes te sturen waar we gaan eten, hoe laat enz. Misschien zorgt dat voor de afleiding ;).
The cake is a lie!
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:13:21 #268
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90551501
Stuur dr terug: 'Wat wil je drinken bij je Happy Meal?'
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:14:13 #269
189961 ex
aperture science
pi_90551551
Haha, nee we gaan luxe eten :D, geen MacD, dat doe ik me dates niet meer aan, sinds ik ouder ben dan 16 :P!

edit: doet me wel denken aan de goede oude tijd haha.. Klas genootjes mee nemen voor een patatje.. en dan helemaal verliefd kijken en vergeten te eten.. hihi
The cake is a lie!
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:41:42 #270
189961 ex
aperture science
pi_90553002
lol, me ex vroeg net naar me kerst, na zelf eerst in geuren en kleuren te vertellen hoe leuk het wel niet was.

Toen ik mijn zondag avond verhaal vertelde was dat volgens mij toch een tegenvaller voor haar, ze reageerde heel kill & sacho.. Terwijl ik bij haar verhaal zoiets had van goh mooi dat je het leuk heb gehad.

Jullie hadden gelijk, de confrontatie met je ex is de beste test :).
The cake is a lie!
pi_90553145
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 20:41 schreef ex het volgende:
lol, me ex vroeg net naar me kerst, na zelf eerst in geuren en kleuren te vertellen hoe leuk het wel niet was.

Toen ik mijn zondag avond verhaal vertelde was dat volgens mij toch een tegenvaller voor haar, ze reageerde heel kill & sacho.. Terwijl ik bij haar verhaal zoiets had van goh mooi dat je het leuk heb gehad.

Jullie hadden gelijk, de confrontatie met je ex is de beste test :).

And that's what I'm about to do als ik haar volgende week maandag kan zien :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90553754
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 20:44 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

And that's what I'm about to do als ik haar volgende week maandag kan zien :D
@Neo:
Mmh...denk toch dat Ex een anderssoortige 'confrontatie' aangaat dan jij. Uiteraard kan ik me vergissen...maar bij jou lijkt er nog veel emotie te zijn.
Strek je eens uit !
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:00:29 #273
189961 ex
aperture science
pi_90553805
Volgens mij ben ik ook al wat langer weg bij me ex toch?
The cake is a lie!
pi_90553838
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:00 schreef ex het volgende:
Volgens mij ben ik ook al wat langer weg bij me ex toch?
Ja een stuk langer ja..
pi_90553951
@Nathalie; @Faerie, het lijkt ons wel heel erg leuk als jullie ook meegaan naar die kroegdate (en de rest die ik mogelijk vergeet omdat ze net iets later ingeschakeld hebben dan de eerste uitnodiging rondging).
Wat bij jullie extra telt is dat het gehalte mannen nu wel overdreven is....met jullie krijgen we er weer meer vrouw/dame/dronken lor bij (al naar gelang de avond vordert?)

Het is overigens niet de bedoeling het een treurig therapeutisch avondje te laten worden, maar eens zien we die mensen zijn met wie je nu dit soort dingen deelt. Voor de rest gewoon plezier maken en Neo een schop onder z'n kont geven als ie dat weer verdient dan ;)
Strek je eens uit !
pi_90554007
JA!! Het vrouwenaantal moet omhoog :D
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:13:23 #277
189961 ex
aperture science
pi_90554443
Mag ik een date meenemen?

Grapje.
The cake is a lie!
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:17:05 #278
189961 ex
aperture science
pi_90554600
Even ontopic, ik spreek nog steeds met mijn ex, en het gaat de verkeerde kant op :') of nou ja, eigenlijk ook niet..

Ik ben gewoon eerlijk zonder zielig te doen, dus ik vertel hoe tof ze is, en ook altijd is geweest, en dat ik het jammer vind dat ik nooit heb mogen & kunnen laten zien hoe ik veranderd ben, nadat het uit is gegaan. En hoe bewust ik me ben van mijn kansloze acties, en hoe het ook anders kan.

Ze geeft aan dat ze me liever niet ziet omdat ze het moeilijk vind om over andere meisjes te horen, en ik probeer aan te geven dat daten met een ander meisje iets heel anders is dan onze tijd samen, maar dat gaat er bij haar lastig in.
The cake is a lie!
pi_90554816
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 20:59 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

@Neo:
Mmh...denk toch dat Ex een anderssoortige 'confrontatie' aangaat dan jij. Uiteraard kan ik me vergissen...maar bij jou lijkt er nog veel emotie te zijn.
Hmm er is zeker nog wel sprake van emotie. Maar ik ga maandag wel een heel aantal dingen voorgoed af kunnen sluiten. Ze zal sowieso een wat minder 'kruiperig' iemand voor dr hebben dan ze van me gewend is.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90554841
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:41 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Tja, zelf gebruik ik het woord "schat" ook wel tegen vrienden (niet regelmatig, maar kom ;) )... maarreh, laat ons eerlijk zijn : het is toch niet hetzelfde _O-

En ook de onderwerpen, bv. het mekaar warm maken voor latere ontmoetingen :+ , dat ga ik toch echt niet doen met een vriend hoor >:)
pi_90554843
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:17 schreef ex het volgende:
Even ontopic, ik spreek nog steeds met mijn ex, en het gaat de verkeerde kant op :') of nou ja, eigenlijk ook niet..

Ik ben gewoon eerlijk zonder zielig te doen, dus ik vertel hoe tof ze is, en ook altijd is geweest, en dat ik het jammer vind dat ik nooit heb mogen & kunnen laten zien hoe ik veranderd ben, nadat het uit is gegaan. En hoe bewust ik me ben van mijn kansloze acties, en hoe het ook anders kan.

Ze geeft aan dat ze me liever niet ziet omdat ze het moeilijk vind om over andere meisjes te horen, en ik probeer aan te geven dat daten met een ander meisje iets heel anders is dan onze tijd samen, maar dat gaat er bij haar lastig in.
Wat zoek je van een advies nu?
Strek je eens uit !
pi_90554981
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:04 schreef J0ycie88 het volgende:
JA!! Het vrouwenaantal moet omhoog :D
Je bent alleen op dit ogenblik zeker ? :)
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:25:59 #283
189961 ex
aperture science
pi_90554992
Geen advies, ik voel me.. Vreemd.
The cake is a lie!
pi_90555138
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:25 schreef ex het volgende:
Geen advies, ik voel me.. Vreemd.
Simpel; ze manipuleert nu :)
Strek je eens uit !
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:30:12 #285
189961 ex
aperture science
pi_90555210
Ze wil donderdag een drankje doen in de stad... Doen of niet?
The cake is a lie!
pi_90555260
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:30 schreef ex het volgende:
Ze wil donderdag een drankje doen in de stad... Doen of niet?
Tuurlijk! *O* (geef mij de schuld maar)

enne...de kroegdate mag je niet meer afzeggen....
Strek je eens uit !
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:31:26 #287
189961 ex
aperture science
pi_90555283
Het is grappig om te voelen hoe mijn rationele en "ik denk met mijn pieme.. uh hart" ik nu met elkaar vechten.
The cake is a lie!
pi_90555303
Haar doen in de stad :)
pi_90555322
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:31 schreef ex het volgende:
Het is grappig om te voelen hoe mijn rationele en "ik denk met mijn pieme.. uh hart" ik nu met elkaar vechten.
Je hart klopt en je piemel kl... eh....laat maar :)
Strek je eens uit !
pi_90555339
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:29 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Simpel; ze manipuleert nu :)
QFT !

Ander voorbeeld : op het moment dat je zegt "Nu moet je me maar gerust laten", krijg je als reactie "Spijtig"... als je zegt "We moeten het contact verbreken omdat je toch niet met je gedachten bij mij bent als je met mij aan het mailen bent", krijg je voor het eerst in weken een lange, uitgewerkte email... en het heeft gdvd nog 2x gewerkt ook. * Octagonis een ezel :')
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:32:45 #291
189961 ex
aperture science
pi_90555350
Ik weet serieus niet of ik het moet doen ja of nee, ik heb ook nog geen antwoord gegeven.
The cake is a lie!
pi_90555385
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:32 schreef ex het volgende:
Ik weet serieus niet of ik het moet doen ja of nee, ik heb ook nog geen antwoord gegeven.
Slaap er een nachtje over... overwogen reactie en zo.
pi_90555417
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:32 schreef ex het volgende:
tik tak tik tak tik tak

what's the fuzz? je gaat jezelf niet meer voorbij lopen verloren broertje van me ;)
Strek je eens uit !
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:34:15 #294
189961 ex
aperture science
pi_90555436
Toevallig schrijf ik net naar haar of ik er even over na mag denken.. Ik bedoel we hadden het wel over elkaar zien enzo, en ik zei dat ik haar kon zien zonder verwachtingen & ruzie, en dit was haar reactie.
The cake is a lie!
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:35:09 #295
189961 ex
aperture science
pi_90555489
Het voelt raar dat het meiske waar ik zo lang mee samen heb gewoont het heeft over "een drankje in de stad", en ook wel een beetje naar.. Iets van binnen roept, REN WEG SUKKEL.
The cake is a lie!
pi_90555597
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:35 schreef ex het volgende:
Het voelt raar dat het meiske waar ik zo lang mee samen heb gewoont het heeft over "een drankje in de stad", en ook wel een beetje naar.. Iets van binnen roept, REN WEG SUKKEL.
Oeps! Isse nie goe....vanwaar dat onderbuikgevoel...merkte je dat het je toch meer ging doen dan je verwachtte?
Strek je eens uit !
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:39:09 #297
189961 ex
aperture science
pi_90555663
Oh shit, ik zei dat ik het raar vond, nu wil ze wat eten hier in de straat, ze durft/wil niet in ons huis komen omdat ze hier ook gewoond heeft, en niet weet "wat voor vrouwen ik wel niet over de vloer heb gehad".
The cake is a lie!
pi_90555740
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:39 schreef ex het volgende:
Oh shit, ik zei dat ik het raar vond, nu wil ze wat eten hier in de straat, ze durft/wil niet in ons huis komen omdat ze hier ook gewoond heeft, en niet weet "wat voor vrouwen ik wel niet over de vloer heb gehad".
Ja, vrouwen hebben een hoge territoriumdrift!
Strek je eens uit !
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:40:38 #299
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_90555741
:D _O-
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:41:08 #300
189961 ex
aperture science
pi_90555772
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:40 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ja, vrouwen hebben een hoge territoriumdrift!
Vandaar dat ze elke keer in de hoek plast als ze hier is! Nu snap ik het.. hihi
The cake is a lie!
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:43:51 #301
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_90555937
Ik ben weer terug bij mijn ex.. Ze belde mij op in een toestand waarin ze zei dat ze mij verschrikkelijk veel miste en alsmaar aan mij moet denken. Flirten met andere jongens hielp niet, en ze heeft alles gemist tussen ons twee. Ik wilde prima een keer met haar afspreken om te praten dus ging ik op Eerste Kerstdag naar haar toe. Het was raar om weer in Eindhoven te zijn, nadat het bijna twee maanden was. :P
Wel veel emoties kwamen er uit, veel dingen die we wel en niet toegaven. Er moesten harde lijnen getrokken worden, afspraken gemaakt worden anders zou het niets worden. Daarna haar grootouders bezocht, en gegourmet met mijn schoonouders, schoonzusje en zwager. Toch nog een kerstwondertje :).
Dus dit is de derde keer dat we weer bij elkaar zijn. De tweede keer was na een dag na veel weemoed van mij, dit keer na een maand veel weemoed van haar. Keigoed voelt dit, echt waar.
Maar alles wat jullie hier beschreven voelde ik een week terug ook zo. Alles is zoo... herkenbaar :{.
Feyenoord Rotterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')