abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90512767
Drank is idd niet de oplossing, maar het helpt mij wel.. als ik aangeschoten ben vergeet ik even alles en kan ik even alles loslaten. Maar goed dat heb ik ook als ik een chocoladetaart eet die heel lekker is of bitterballen eet met een vriendin zoals vanavond. :P

Ik heb net even alle posts teruggelezen, en dat van een rollercoaster wat betreft je emoties herken ik echt helemaal!! De ene keer voel je je super en denk je eigenlijk dat je er overheen bent, het andere moment lijkt het weer alsof je in een diep zwart gat bent gevallen. Nou, ik heb geen zin meer om in dat gat te vallen.

Weet je wat ik ook een beetje heb? Schaamte dat ik verdrietig ben om iemand die nu gewoon niet meer in mijn leven hoort. Je wil het helemaal niet en toch komt het. Ik kan heel gelukkig zijn alleen maar dat rotverdriet komt gewoon ongevraagd. Ik richt me gewoon op mijn vriendinnen, die zijn ZOOOOO goed voor mij.

Ik heb nu ook heel erg zin om gewoon weg te gaan naar het buitenland in mijn eentje. Even helemaal weg en lekker nieuwe mensen ontmoeten en een hele leuke tijd hebben! Dat ga ik denk ik wel doen als ik in juni 2011 ben afgestudeerd. Ik kan ook iedereen aanraden om dit te doen, vorige keer ging ik namelijk een half jaar naar Berlijn voor mijn studie, en wow ik heb daar zo'n supertijd gehad dat ik mijn ex gewoon vergat! Ook al waren het maar twee maandjes dat ik vrijgezel was daar.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
  maandag 27 december 2010 @ 22:13:45 #52
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90513049
Dit nummer stond zowat op repeat bij mij toen ik nog in de ludduvuddu-fase zat:

why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_90513295
ik word juist altijd emotioneel van drank. Nu geen last meer van dus extra teken dat ik er overheen ben.
pi_90513341
Voel me goed goed goed.
Lekker niks meer van mijn ex vernomen. Voelt goed ^O^
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90513624
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:17 schreef Male23 het volgende:
ik word juist altijd emotioneel van drank. Nu geen last meer van dus extra teken dat ik er overheen ben.
Dat heb ik een keer gehad en ik kan daar nu op lachen.. Toen ben ik keihard in janken uitgebarst toen ik de kroeg uit liep :p
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90513714
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:23 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat heb ik een keer gehad en ik kan daar nu op lachen.. Toen ben ik keihard in janken uitgebarst toen ik de kroeg uit liep :p
hehe ik had het gelukkig op de fiets naar huis. Dat was rond tijden dat ik toch niemand meer tegen kom.
  maandag 27 december 2010 @ 22:28:40 #57
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90513952
Ik kreeg altijd de neiging om haar te sms'en of bellen. :')
pi_90514062
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:23 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Hahah precies zoiets had ik gister ook, midden in de kroeg. Ze draaiden Oasis - Wonderwall, en daarin wordt gezongen "I don't believe that anybody feels the way I do about you now". Toen voelde ik mezelf gewoon even zielig, omdat ik zoveel van hem hield. Ik werd toen overladen met knuffels van mijn vrienden, dat was wel fijn. :)
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_90514189
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:30 schreef Faerie het volgende:

[..]

Hahah precies zoiets had ik gister ook, midden in de kroeg. Ze draaiden Oasis - Wonderwall, en daarin wordt gezongen "I don't believe that anybody feels the way I do about you now". Toen voelde ik mezelf gewoon even zielig, omdat ik zoveel van hem hield. Ik werd toen overladen met knuffels van mijn vrienden, dat was wel fijn. :)
Ja... Ik heb dat met zoveel nummers, dat ik aan hem denk.. Zo stom!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90514316
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:28 schreef goofy_goober het volgende:
Ik kreeg altijd de neiging om haar te sms'en of bellen. :')
Ook die neiging kreeg ik altijd. Ik wilde dan altijd zeggen dat ik hem veel plezier wilde wensen met een ander 'wijf' en dat hij iemand zoals mij toch nooit meer zou kunnen krijgen. Gelukkig nooit gedaan. :P
Daarom heb ik zijn nummer uit mijn telefoon verwijderd. (maar helaas ken ik die uit m'n hoofd haha)
  maandag 27 december 2010 @ 22:37:15 #61
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90514424
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:32 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ook bij deze?

pi_90514476
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:32 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Inderdaad. Pas als je die nummers weer kan luisteren heb je je ex losgelaten denk ik. Ik kan nu ook geen muziek luisteren, behalve Rollin' van Limp Bizkit. ;p
pi_90514660
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:30 schreef Faerie het volgende:

[..]

Dat was een van de liedjes waarop wij elkaar altijd deden knuffelen enzo ;( was een speciaal liedje.
We hadden trouwens wel meer van die speciale liedjes.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90514702
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:38 schreef Faerie het volgende:

[..]

Inderdaad. Pas als je die nummers weer kan luisteren heb je je ex losgelaten denk ik. Ik kan nu ook geen muziek luisteren, behalve Rollin' van Limp Bizkit. ;p
Oh? Dan is dat het dus? Kan alleen nog maar naar Vader Abraham luisteren zonder emotioneel te worden....mmh....we draaiden altijd muziek....we zijn ook beiden gek op muziek...behalve dan die oude bejaarde man met z'n bolhoedje....(en soortgelijke muziek dan voor de duidelijkheid ;))
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90514781
Alcohol kan op verschillende manieren vallen, ligt ook hoeveel je gegeten hebt, wat je stemming is, waar en met wie je bent, enzovoort. Gelukkig valt alcohol bij mij redelijk goed en vergeet ik juist het verdriet (wat sowieso steeds minder wordt) en denk ik geen moment er aan. :Y Maar die ene keer dat het niet goed valt versterkt en vergoot het alles wat best eng kan zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:38 schreef Faerie het volgende:

[..]

Ja dat is wel een aardige graadmeter, he? Daarvan uitgaande, het feit dat ik maar 1 keer echt een brok in mijn keel had bij de kerstliedjes die hij ieder jaar uit volle borst meezong, zit ik echt wel op de goede weg.

Al heb ik nog niet Paradise by the Dashboard Light gehoord. -O- Maar toch.
pi_90514836
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:45 schreef Natalie78 het volgende:
Alcohol kan op verschillende manieren vallen, ligt ook hoeveel je gegeten hebt, wat je stemming is, waar en met wie je bent, enzovoort. Gelukkig valt alcohol bij mij redelijk goed en vergeet ik juist het verdriet (wat sowieso steeds minder wordt) en denk ik geen moment er aan. :Y Maar die ene keer dat het niet goed valt versterkt en vergoot het alles wat best eng kan zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je haar kleding wel schoongehouden?
Strek je eens uit !
pi_90514914
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:46 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Heb je haar kleding wel schoongehouden?
Zij is zo'n tof lief mens die je daar niet over hoort. O+ Geen idee. Ik hoop het niet, zeg. :@
pi_90514958
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:47 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Zij is zo'n tof lief mens die je daar niet over hoort. O+ Geen idee. Ik hoop het niet, zeg. :@
Gezien: Zwart jurkje met spikkeltjes in rare kleuren..... ;)
Strek je eens uit !
  maandag 27 december 2010 @ 22:49:15 #69
189961 ex
aperture science
pi_90514992
Zo, net terug van het chillen bij die vriend van me. Voel me weer een stuk zekerder over alles. Twijfel nog steeds over contact/geen contact.
The cake is a lie!
pi_90515296
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:49 schreef ex het volgende:
Zo, net terug van het chillen bij die vriend van me. Voel me weer een stuk zekerder over alles. Twijfel nog steeds over contact/geen contact.
Doen!
Strek je eens uit !
  maandag 27 december 2010 @ 23:00:43 #71
189961 ex
aperture science
pi_90515546
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:55 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Doen!
Hehe, tja dat zegt mijn hart ook.. Maar mijn hoofd! Ik zou ook niet weten wat & hoe, we zijn nu al bijna 5 maanden uit elkaar. Ik ben veranderd en wil me nieuwe leven niet kwijt.. Ik ben bang dat ze er toch niet meer inpast, dus why bother..
The cake is a lie!
pi_90515647
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:00 schreef ex het volgende:

[..]

Hehe, tja dat zegt mijn hart ook.. Maar mijn hoofd! Ik zou ook niet weten wat & hoe, we zijn nu al bijna 5 maanden uit elkaar. Ik ben veranderd en wil me nieuwe leven niet kwijt.. Ik ben bang dat ze er toch niet meer inpast, dus why bother..
Dan is dat de 'secret question' die je meeneemt....wat kun je verliezen? Een illusie?
Strek je eens uit !
pi_90515668
Als je met je ex afspreekt maakt dat toch allemaal veel moeilijker? Dan komen er weer allerlei gevoelens bij kijken en maak je je ex weer een deel van je leven, je moet je ex toch loslaten. Maar das mijn mening! Ik heb dat zelf ook gedaan, omdat ik wilde dat het weer goed kwam, en toen zijn we dus wel weer bij elkaar gekomen, maar zo kort na de break verandert er toch niets in de relatie, dus uiteindelijk ben je weer terug bij af..
pi_90515738
Punt is; er is geen algemeen gelijk voor dit soort keuzes....
Strek je eens uit !
pi_90515867
Maar goed; ik drink dus niet he? ;)
Strek je eens uit !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')