Dat heb ik een keer gehad en ik kan daar nu op lachen.. Toen ben ik keihard in janken uitgebarst toen ik de kroeg uit liep :pquote:Op maandag 27 december 2010 22:17 schreef Male23 het volgende:
ik word juist altijd emotioneel van drank. Nu geen last meer van dus extra teken dat ik er overheen ben.
hehe ik had het gelukkig op de fiets naar huis. Dat was rond tijden dat ik toch niemand meer tegen kom.quote:Op maandag 27 december 2010 22:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gehad en ik kan daar nu op lachen.. Toen ben ik keihard in janken uitgebarst toen ik de kroeg uit liep :p
Hahah precies zoiets had ik gister ook, midden in de kroeg. Ze draaiden Oasis - Wonderwall, en daarin wordt gezongen "I don't believe that anybody feels the way I do about you now". Toen voelde ik mezelf gewoon even zielig, omdat ik zoveel van hem hield. Ik werd toen overladen met knuffels van mijn vrienden, dat was wel fijn.quote:Op maandag 27 december 2010 22:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gehad en ik kan daar nu op lachen.. Toen ben ik keihard in janken uitgebarst toen ik de kroeg uit liep :p
Ja... Ik heb dat met zoveel nummers, dat ik aan hem denk.. Zo stom!quote:Op maandag 27 december 2010 22:30 schreef Faerie het volgende:
[..]
Hahah precies zoiets had ik gister ook, midden in de kroeg. Ze draaiden Oasis - Wonderwall, en daarin wordt gezongen "I don't believe that anybody feels the way I do about you now". Toen voelde ik mezelf gewoon even zielig, omdat ik zoveel van hem hield. Ik werd toen overladen met knuffels van mijn vrienden, dat was wel fijn.
Ook die neiging kreeg ik altijd. Ik wilde dan altijd zeggen dat ik hem veel plezier wilde wensen met een ander 'wijf' en dat hij iemand zoals mij toch nooit meer zou kunnen krijgen. Gelukkig nooit gedaan.quote:Op maandag 27 december 2010 22:28 schreef goofy_goober het volgende:
Ik kreeg altijd de neiging om haar te sms'en of bellen.
Ook bij deze?quote:Op maandag 27 december 2010 22:32 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja... Ik heb dat met zoveel nummers, dat ik aan hem denk.. Zo stom!
Inderdaad. Pas als je die nummers weer kan luisteren heb je je ex losgelaten denk ik. Ik kan nu ook geen muziek luisteren, behalve Rollin' van Limp Bizkit. ;pquote:Op maandag 27 december 2010 22:32 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja... Ik heb dat met zoveel nummers, dat ik aan hem denk.. Zo stom!
Dat was een van de liedjes waarop wij elkaar altijd deden knuffelen enzoquote:Op maandag 27 december 2010 22:30 schreef Faerie het volgende:
[..]
Hahah precies zoiets had ik gister ook, midden in de kroeg. Ze draaiden Oasis - Wonderwall, en daarin wordt gezongen "I don't believe that anybody feels the way I do about you now". Toen voelde ik mezelf gewoon even zielig, omdat ik zoveel van hem hield. Ik werd toen overladen met knuffels van mijn vrienden, dat was wel fijn.
Oh? Dan is dat het dus? Kan alleen nog maar naar Vader Abraham luisteren zonder emotioneel te worden....mmh....we draaiden altijd muziek....we zijn ook beiden gek op muziek...behalve dan die oude bejaarde man met z'n bolhoedje....(en soortgelijke muziek dan voor de duidelijkheidquote:Op maandag 27 december 2010 22:38 schreef Faerie het volgende:
[..]
Inderdaad. Pas als je die nummers weer kan luisteren heb je je ex losgelaten denk ik. Ik kan nu ook geen muziek luisteren, behalve Rollin' van Limp Bizkit. ;p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat is wel een aardige graadmeter, he? Daarvan uitgaande, het feit dat ik maar 1 keer echt een brok in mijn keel had bij de kerstliedjes die hij ieder jaar uit volle borst meezong, zit ik echt wel op de goede weg.quote:Op maandag 27 december 2010 22:38 schreef Faerie het volgende:
[..]
Inderdaad. Pas als je die nummers weer kan luisteren heb je je ex losgelaten denk ik. Ik kan nu ook geen muziek luisteren, behalve Rollin' van Limp Bizkit. ;p
Al heb ik nog niet Paradise by the Dashboard Light gehoord.Maar toch.
quote:Op maandag 27 december 2010 22:45 schreef Natalie78 het volgende:
Alcohol kan op verschillende manieren vallen, ligt ook hoeveel je gegeten hebt, wat je stemming is, waar en met wie je bent, enzovoort. Gelukkig valt alcohol bij mij redelijk goed en vergeet ik juist het verdriet (wat sowieso steeds minder wordt) en denk ik geen moment er aan.Maar die ene keer dat het niet goed valt versterkt en vergoot het alles wat best eng kan zijn.
Heb je haar kleding wel schoongehouden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
Zij is zo'n tof lief mens die je daar niet over hoort.quote:Op maandag 27 december 2010 22:46 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Heb je haar kleding wel schoongehouden?
Gezien: Zwart jurkje met spikkeltjes in rare kleuren.....quote:Op maandag 27 december 2010 22:47 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Zij is zo'n tof lief mens die je daar niet over hoort.Geen idee. Ik hoop het niet, zeg.
Doen!quote:Op maandag 27 december 2010 22:49 schreef ex het volgende:
Zo, net terug van het chillen bij die vriend van me. Voel me weer een stuk zekerder over alles. Twijfel nog steeds over contact/geen contact.
Hehe, tja dat zegt mijn hart ook.. Maar mijn hoofd! Ik zou ook niet weten wat & hoe, we zijn nu al bijna 5 maanden uit elkaar. Ik ben veranderd en wil me nieuwe leven niet kwijt.. Ik ben bang dat ze er toch niet meer inpast, dus why bother..quote:
Dan is dat de 'secret question' die je meeneemt....wat kun je verliezen? Een illusie?quote:Op maandag 27 december 2010 23:00 schreef ex het volgende:
[..]
Hehe, tja dat zegt mijn hart ook.. Maar mijn hoofd! Ik zou ook niet weten wat & hoe, we zijn nu al bijna 5 maanden uit elkaar. Ik ben veranderd en wil me nieuwe leven niet kwijt.. Ik ben bang dat ze er toch niet meer inpast, dus why bother..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |