Die ruimte is er nu ook. Het is de vraag of ze er iets mee gaat doen, en wat dat dan zal zijn. Natuurlijk heb ik een klein beetje hoop op een reactie, maar eigenlijk verwacht ik dat er niks gaat veranderen. Wat dat betreft ben ik blij dat ik daar zo over kan denken (en ik hoop ook dat ik dat blijf doen), dat schept voor mij op dit moment geen onnodige/onterechte hoop.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Daar komt het los laten kijken. Pas wanneer je het verwachtingspatroon doorbreekt is er ruimte voor verandering. Wanneer jij gewoon wat liet horen zal er niks nieuws gebeuren en veranderd er dus ook niks in haar denken. Ik zeg niet dat dat nu wél gebeurd maar er is in ieder geval de ruimte voor gekomen.![]()
Het enige waar je wel wat aan kan doen dat is jezelf. Jezelf op de rit krijgen
Men opent facebook. Men ziet daar de reacties die zij geeft op haar ex enzoquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:55 schreef Octagon het volgende:
@Neo-Mullen :
En hoe ben je dat te weten gekomen ?
Of misschien belangrijker : waarom ben je achter die informatie aangegaan ?
Toch die verloren gewaande broer he?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:07 schreef ex het volgende:
Fuck, ik ben even trots op mezelf.
Me ex sprak me net aan, over iets onbenulligs en ik dacht fok it, en vroeg hoe het ging, en of ze me nog miste...
Ja was het antwoord, ze was ook jaloers op me gedate, maar ze wist niet wat ze voelde. Ze kon niet zomaar doen alsof alles weer ok was.
Nu heb ik haar HEEL duidelijk gemaakt, dat ik dat ook niet wil, en kan maar dat ik liever niet weg loop voor gevoelens en kansen die er misschien nog zijn.. En dat ik het best een kans wil geven om voorzichtig af en toe is leuke dingen samen te doen.
Verder ga ik gewoon door met het los laten, en me eigen leven leiden, maar ik zou het opzich wel fijn vinden haar af en toe te zien & te spreken.
Misschien als vriend, misschien meer.
quote:Wanneer dringt dat nou is tot je door? Dat ik ook geen relatie wil? Dat ik ook niet wil samen wonen? Maar dat ik jou gewoon mis, als persoon.
Mensen die de ex van hun ex op facebook hebben! Hop weg er mee stomme zelfkwelling.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Men opent facebook. Men ziet daar de reacties die zij geeft op haar ex enzo
Men weet vervolgens meer.
Mensen die hun ex nog op facebook hebben
Dé reden waarom ik haar van hyves/msn verwijderd heb. Als ik echt contact moet hebben met haar, heb ik haar nummer/mail. Ik wil ongelofelijk graag weten wat ze doet en wat haar bezig houdt, maar dat maakt het voor mij alleen maar lastiger. Dan is het beter om dat niet te weten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mensen die de ex van hun ex op facebook hebben! Hop weg er mee stomme zelfkwelling.
Zo, ik heb in iedergeval is een keer kunnen zeggen hoe ik er over denk tegen haar en wat ik voel.quote:Ik denk juist dat het goed is als we een periode het gewoon is "leuk" met elkaar gaan hebben. In plaats van het proberen er een label aan te hangen & er ruzie over te maken.
Dat is wat ik je laatst (weet je nog toen je gevoelens verpletterde door me uit te lachen) ook duidelijk probeerde te maken.
Is dat een Tucker les?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:38 schreef ex het volgende:
Misschien moet ik vragen of ze morgen op me hond wil passen omdat ik een date heb. Zou het kwartje dan vallen?
Het heeft een block functie.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:03 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn ex haalde het in zijn hoofd om me vanmorgen een bericht te versturen via whatsapp.. Nu benk weer een beetje uit mijn doen! Eikel!
Is dat echt zo? Dat wist ik niet.. Dan ga ik die maar eens gebruiken!quote:
Oh, ik zou dat ook hebben hoor. Toen het de vorige keer uitging voelde ik me meteen weer de zwakste van ons twee toen we contact hadden. Misschien kan je daar pas mee omgaan als je alles in perspectief bent gaan zien en er overheen bent? Dat wil ik dan graag meemaken..quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:20 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Dat wist ik niet.. Dan ga ik die maar eens gebruiken!
En Octagon ik weet dat ik me niet moet laten kisten, maar vind het gewoon verschrikkelijk dat hij er nog steeds voor kan zorgen dat ik van slag raak. Zo ken ik mezelf niet, en zo ben ik ook nooit geweest. Voor mijn gevoel ben ik op die moment een soort van de controle over mezelf kwijt..
Morgen gaat het weer beter!
Yes, contact aan klikken in je lijst -> block Problem solvedquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:20 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Dat wist ik niet.. Dan ga ik die maar eens gebruiken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |