abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:22:28 #201
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90538873
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:18 schreef ex het volgende:
Ja zakelijk alle banden door knippen is iets wat je gelijk moet doen. Heb ik ook gedaan, ik was nog 1 maandje afhankelijk van haar met wat dingen en die heb ik zo snel mogelijk afgekapt. Vond het persoonlijk wel goed/knap/snel geregeld van mezelf :P.
Ook zoiets moois... zij had wel heel snel alle rekeningen tijdschriften verzekering en weet ik wat niet meer van adres veranderd (terug naar ouderlijk adres) behalve haar studiefinanciering.... daar kwam ik pas later achter toen ik een rekening kreeg voor een 2 persoonshuishouden... Ik in een sms gevraagd of ze dat nog ging veranderen vraagt ze mag dat per september (dan krijgt ze een lening) dus wel nog even 2 maandjes uitwonende beurs vangen en mij laten betalen.... hypocriet!!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90538904
Ok euhm ik kom weer even zeuren..

Ik ben de kerst dus vrij goed doorgekomen, mede doordat ik zag dat mijn ex het ook moeilijk had...ik weet inmiddels waarom. Ze heeft een week geleden met iemand een one night stand gehad. En het meest rare is dat er helemaal niks bij voel, helemaal numb, ik ben niet kwaad, niet verdrietig.
En als klap op de vuurpijl hebben we gister nog 3x seks gehad. Ik zal nu even rustig wachten tot jullie mij allemaal voor gek verklaren. :P
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:24:12 #203
189961 ex
aperture science
pi_90538939
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:22 schreef ennudan het volgende:

[..]

Ook zoiets moois... zij had wel heel snel alle rekeningen tijdschriften verzekering en weet ik wat niet meer van adres veranderd (terug naar ouderlijk adres) behalve haar studiefinanciering.... daar kwam ik pas later achter toen ik een rekening kreeg voor een 2 persoonshuishouden... Ik in een sms gevraagd of ze dat nog ging veranderen vraagt ze mag dat per september (dan krijgt ze een lening) dus wel nog even 2 maandjes uitwonende beurs vangen en mij laten betalen.... hypocriet!!
Ik zou haar dan dus mooi zelf uit schrijven. Gadverdamme. Weg gaan/het uit maken is zelf de problemen dragen.
The cake is a lie!
pi_90538963
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:23 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ok euhm ik kom weer even zeuren..

Ik ben de kerst dus vrij goed doorgekomen, mede doordat ik zag dat mijn ex het ook moeilijk had...ik weet inmiddels waarom. Ze heeft een week geleden met iemand een one night stand gehad. En het meest rare is dat er helemaal niks bij voel, helemaal numb, ik ben niet kwaad, niet verdrietig.
En als klap op de vuurpijl hebben we gister nog 3x seks gehad. Ik zal nu even rustig wachten tot jullie mij allemaal voor gek verklaren. :P
Ook zonder gevoel ? Helemaal numb ?
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:24:59 #205
189961 ex
aperture science
pi_90538972

I wanna hold you but you're out of reach
Somewhere searching for your inner peace
Im just looking for a little squeeze
Face to face and cheek to cheek
Its in your blood but not in mine
What's in your blood is in my mind
Somethings broken in the way we smile
It is within us all the time
The cake is a lie!
pi_90539005
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:06 schreef Faerie het volgende:

[..]

Je zegt een verkeerde gedachte, maar het is heel normaal dat je dat nu denkt hoor. Probeer niet te erg te vechten tegen dat soort gedachtes, laat het er lekker uit. Ik kan het weten, want toen het de vorige keer uitging zat ik in net zo'n diepe put zoals jij. Ik heb zoveel gehuild en voelde me ZO klote, maar op een gegeven moment wordt dat steeds minder. Op een gegeven moment heb je er echt schoon genoeg van dat je je zo voelt, en dan kan je er zelf iets aan doen.

Wat ik de laatste paar dagen trouwens ook heb gedaan is dat ik in mijn gedachten heel de tijd zei "het is over, het is over, hij hoort niet meer in mijn leven". En op een of andere manier werkt dat echt goed. Daarnaast zeg ik nu ook tegen iedereen dat het voor altijd voorbij is, en dat hij eigenlijk helemaal niet zo lief was en gewoon niet bij mij past. Ik heb ooit gehoord dat hoe vaker iets gezegd wordt, des te meer het een waarheid wordt.
Ik probeer mezelf ook steeds voor te houden dat het over is, dat het niet meer goed gaat komen. En mocht het ooit weer wat worden, dat dat pas over een hele lange tijd is, want op dit moment wil ze gewoon niet.
Ik kan dan (en voor de verwerking is dat jammer) weer niet zeggen dat ze helemaal niet zo lief was, en niet bij me zou passen, want we pasten echt goed bij elkaar. Dat gaf ze zelf ook aan.

De momenten dat ik ga balen van het feit dat ik mezelf zo enorm klote voel, komen steeds vaker. Dat is goed, ik moet proberen het los te laten, al besef ik me dat dat niet zo 1-2-3 gaat gebeuren.

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:21 schreef Octagon het volgende:

[..]

Het onzeker en bang zijn om alleen te zijn : ik ken het - van vroegere relaties.
Deze laatste relatie was er toch een ander gevoel : een gevoel van (onterechte, in mijn ogen dan ;) ) afwijzing door een persoon waarmee je je verder zag gaan. En dat is toch blijkbaar pijnlijker - en dat ik mijn eigenwaarde en zelfrespect daardoor opzij heb geschoven, daar zal ik nooit spijt van hebben. Maar dat komt waarschijnlijk ook doordat mijn ex nooit kwaad geworden is.
Wat je hier beschrijft heb ik dus ook. Een afwijzing met een persoon waarmee ik mezelf verder zag gaan. Ook door haar woorden, ze gaf (niet zolang voor het uit ging) ook nog aan dat ze haar leven met me wilde delen. En van het ene op het andere moment is dat over.
Nu is dit mijn eerste relatie, maar wanneer het (voor je gevoel) zo goed zit, is het een diepe put waar je in valt.
Natuurlijk ben ik op dit moment ook onzeker en bang om alleen te zijn en te blijven. Dit was mijn eerste vriendin, zelfs het eerste meisje waarmee ik gezoend heb (ja, ik was vrij laat). Ik ben niet handig in het versieren, zal ook nooit snel iemand in de kroeg versieren...
Eerst maar weer mijn eigenwaarde en zelfrespect/vertrouwen terug zien te krijgen.
pi_90539017
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:24 schreef Octagon het volgende:

[..]

Ook zonder gevoel ? Helemaal numb ?
Nee dat juist weer niet, was heel intiem en fijn. Maar ik heb nu geen illusie dat we een relatie kunnen hebben.
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:26:49 #208
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90539024
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:24 schreef ex het volgende:

[..]

Ik zou haar dan dus mooi zelf uit schrijven. Gadverdamme. Weg gaan/het uit maken is zelf de problemen dragen.
Ging niet dus heb haar gesmst toch maar even doen anders moet ik betalen... ze heeft het de dag erna gedaan..... maar gewoon het feit dat ze daar dus blijkbaar verdomd goed over na had gedacht.....dat steekt na 3 jaar en nog nooit wat aan de hand.... %#$!@*$%@$@
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90539036
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:19 schreef Faerie het volgende:

[..]

Ja, zo was dat bij mij en mijn ex ook zo. Dan heeft het gewoon zo moeten lopen en pas je niet bij elkaar. Ook al kan je je niet bedenken wat er verkeerd zat in een relatie ofzo, je kan niks forceren qua gevoel. Een vriendin van mij zei dat alles met een reden gebeurt, zodat je ervan kan leren.
Het gevoel niet bij elkaar te passen - vind je dat ook niet moeilijk te verteren als je je idd niet kan bedenken wat er fout zat ?

Tja, leren allemaal mooi en wel, maar ik leer liever uit minder pijnlijke situaties ;)
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:27:45 #210
189961 ex
aperture science
pi_90539044
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:26 schreef ennudan het volgende:

[..]

Ging niet dus heb haar gesmst toch maar even doen anders moet ik betalen... ze heeft het de dag erna gedaan..... maar gewoon het feit dat ze daar dus blijkbaar verdomd goed over na had gedacht.....dat steekt na 3 jaar en nog nooit wat aan de hand.... %#$!@*$%@$@
Gadver. Nou ik heb mijn ex zelf uit geschreven.. Dat verhaal kennen jullie wel, en ik heb er best wel wat geld per maand mee bespaard muhaha.
The cake is a lie!
pi_90539090
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:26 schreef ennudan het volgende:

[..]

Eng is dat he? Meneer ging hier op vrijdagavond weg en na die dag kwam er vrijwel geen post meer. Had hij dus ook allemaal al van te voren geregeld. Dan voel je je extra blind, dat je zulke dingen niet doorhad. Merkte het niet eens, dat het al niet meer kwam. Maar bij jou nog een extra schepje er bovenop door er financieel een slaatje uit te slaan, bah!

En HarryDPB, ik ken jouw verhaal niet. Maar ben je niet bang dat jullie het hierdoor nu nog ingewikkelder hebben gemaakt? Was dit eenmalig of ga je haar vaker 'zien' denk je?
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:30:18 #212
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90539108
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:27 schreef ex het volgende:

[..]

Gadver. Nou ik heb mijn ex zelf uit geschreven.. Dat verhaal kennen jullie wel, en ik heb er best wel wat geld per maand mee bespaard muhaha.
Tis gewoon het feit dat je zoiets durft te flikken. Ik dacht haar beter te kennen en dat ze niet zo was... jammer dan
@ Octagon herken me overigens wel in je story... de vrouw van wie je denkt dat je er oud mee kan worden (die ene als je het zo wil noemen) neemt zonder een voor jou begrijpbare reden de benen.... daar zit je dan ...
pi_90539121
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:19 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Hier precies hetzelfde. Maar heb jij nu ook niet het gevoel dat je juist hierdoor veel sterker bent geworden?
Ja ik heb dat ook inderdaad, maar ik voel wel dat het wel een proces is, want aan de andere kant voelt het ook weer zwak aan dat ik zo onzeker was/ben. Maar ik weet nu wel dat ik daaraan moet werken want anders werkt het nooit. Voordat ik een relatie kreeg had ik ergens gelezen dat je eerst 100% van jezelf moet houden voordat je een relatie hebt, en hier ben ik het nu helemaal mee eens. Helaas op dat moment niets mee gedaan. ;p
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:31:20 #214
189961 ex
aperture science
pi_90539148
Heel simpel, wat helpt qua zelf vertrouwen + een goed zelf beeld is sporten.. Fysiek echt moe worden helpt zo goed.
The cake is a lie!
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:31:28 #215
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90539151
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:29 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Eng is dat he? Meneer ging hier op vrijdagavond weg en na die dag kwam er vrijwel geen post meer. Had hij dus ook allemaal al van te voren geregeld. Dan voel je je extra blind, dat je zulke dingen niet doorhad. Merkte het niet eens, dat het al niet meer kwam. Maar bij jou nog een extra schepje er bovenop door er financieel een slaatje uit te slaan, bah!

Kon haar wel schieten op dat moment.... en nog geen 3 maanden later ben je weer 7 weken bij elkaar en is het weer allemaal geweldig etc.... (oh en zet ze je natuurlijk weer aan de kant)
Nee over blind hoef je me niks te vertellen :)
pi_90539233
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:29 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

En HarryDPB, ik ken jouw verhaal niet. Maar ben je niet bang dat jullie het hierdoor nu nog ingewikkelder hebben gemaakt? Was dit eenmalig of ga je haar vaker 'zien' denk je?
Nou het is uit geraakt door veel persoonlijke problemen van haar kant waar ik bijna aan onderdoor ging. Het gevoel zit er nog van beide kanten, maar we weten heel goed dat een relatie niet kan.

Ik denk dat we nog wel vaker eindigen samen, geen idee of het ingewikkelder gaat worden. Misschien wel, maar het voelt nu goed, vooral fysiek ook en het vult een leegte.
pi_90539385
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:27 schreef Octagon het volgende:

[..]

Het gevoel niet bij elkaar te passen - vind je dat ook niet moeilijk te verteren als je je idd niet kan bedenken wat er fout zat ?

Tja, leren allemaal mooi en wel, maar ik leer liever uit minder pijnlijke situaties ;)
Ja, precies wat jij zegt dacht ik de vorige keer toen het uitging ook. Nu vind ik dat het niet voor niks uitgaat.. Je hoort dan gewoon niet bij elkaar als het foutgaat, en dat zeg ik nu wel lekker makkelijk, ik vind het ook klote dat het niet anders is gelopen, maarja, het is nou eenmaal zo, je kan er verder helemaal niks aan doen. En zo is dat denk ik wel bij alle tegenslagen die je in je leven hebt, helaas kan je je leven niet helemaal inrichten zoals je dat zelf graag zou willen..
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_90539508
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:03 schreef Wanderingwhy het volgende:
Liefde is loslaten....
Dat is wat ik wel geleerd heb, en ook gezegd tegen haar. Het is iets wat ook vaker tegen mij gezegd is, soms betekend houden van dat je het los moet laten, op zijn eigen beloop. Zelf heb je vaak alleen maar negatieve invloed :) ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:06 schreef ex het volgende:
Eerst gaf ik haar ruimte & liet ik niks horen omdat ze mij dan wel zou gaan missen. Dat gebeurde ook wel maar in het proces dat ik het deed om haar mij te laten missen begon ik echt los te laten.. En ik zit nu tussen 2 gevoelens in.

Ik hou van haar, mis haar & zou met haar willen afspreken/daten. Maar ik weet dondersgoed dat het niet goed is, en dat er een hoop niet klopte in onze relatie.

Vandaar dat ik het ook liever met een nieuw iemand wil proberen dan met haar.
Zeer herkenbaar. Wat dat betreft heb ik het gevoel dat ik ook het op de beste manier aanpak :) Zojuist een lief kaartje op de bus gedaan met een kleine bijdrage :P Nogmaals ik heb echt geen kwade gevoelens dus ik kan dat doen zonder me klote te voelen ofzo.

uiteindelijk komt het wel goed, met of zonder haar doet er eigenlijk niet zo toe :X
pi_90539637
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:33 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]

Nou het is uit geraakt door veel persoonlijke problemen van haar kant waar ik bijna aan onderdoor ging. Het gevoel zit er nog van beide kanten, maar we weten heel goed dat een relatie niet kan.

Ik denk dat we nog wel vaker eindigen samen, geen idee of het ingewikkelder gaat worden. Misschien wel, maar het voelt nu goed, vooral fysiek ook en het vult een leegte.
:')

Harry k zie in mijn omgeving dat doorneuken vaak niet de weg is naar een verbeterde relatie, in tegendeel.
pi_90539673
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:37 schreef Faerie het volgende:

[..]

Ja, precies wat jij zegt dacht ik de vorige keer toen het uitging ook. Nu vind ik dat het niet voor niks uitgaat.. Je hoort dan gewoon niet bij elkaar als het foutgaat, en dat zeg ik nu wel lekker makkelijk, ik vind het ook klote dat het niet anders is gelopen, maarja, het is nou eenmaal zo, je kan er verder helemaal niks aan doen. En zo is dat denk ik wel bij alle tegenslagen die je in je leven hebt, helaas kan je je leven niet helemaal inrichten zoals je dat zelf graag zou willen..
Funny you should say that :')
Mijn ex is goed bezig haar leven te proberen inrichten naar het beeld dat ze zich heeft voorgesteld als ze jong meisje was. De tijd die ik vroeg om me in dat beeld te vinden, wilt ze gewoonweg niet investeren. Frustrerend hoor !
pi_90539737
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:37 schreef Faerie het volgende:

[..]

Dat vind ik een goede gedachte. Ik hoop dat ik uiteindelijk ook zo kan gaan denken, want dat doe ik op dit moment absoluut nog niet.

@CP: Goed van je. Ik heb ook geen kwade gevoelens richting haar, ben wel heel teleurgesteld in de gang van zaken. En dan denk ik: Heb ik er nou goed aan gedaan om niks te laten horen op haar verjaardag? Misschien wel, misschien niet. Als ik wat had laten horen, had ik aan haar verwachtingen voldaan. Als ik me nog één keer in haar situatie mag verplaatsen (;)), weet ik bijna zeker dat het haar niet zoveel zou doen. Ze zou het 'leuk' vinden, maar meer ook niet.
Nu weet ik niet wat ze denkt. Is ze teleurgesteld, boos, doet het haar niet zoveel? Zou ze denken dat ik niet meer met haar verder wil? Dat lijkt me sterk, dat heb ik een dag ervoor nog duidelijk gemaakt.
Ik moet het van me afzetten.
pi_90539763
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:42 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

:')

Harry k zie in mijn omgeving dat doorneuken vaak niet de weg is naar een verbeterde relatie, in tegendeel.
Ik weet het, het is zó ontzettend fout dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen.

Eigenlijk boeit het me op moment niet zo, ik weet dat het niks gaan repareren. Dat hoeft ook niet. Dus ik geniet er gewoon fysiek van, tenzij ik het mentaal niet meer aan zou kunnen.
pi_90539900
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:42 schreef Octagon het volgende:

[..]

Funny you should say that :')
Mijn ex is goed bezig haar leven te proberen inrichten naar het beeld dat ze zich heeft voorgesteld als ze jong meisje was. De tijd die ik vroeg om me in dat beeld te vinden, wilt ze gewoonweg niet investeren. Frustrerend hoor !
Dat doet mijn ex dus ook! Ze heeft een hiervoor een hele slechte relatie gehad, 3 jaar lang. Het komt erop neer dat ze vanaf haar 16e twee maanden vrijgezel is geweest. Ze is nu 22 geworden. Ze wil 'genieten' van het vrijgezel zijn. Niet om de slet uit te hangen, maar ze heeft het gevoel dat ze iets gemist heeft. Maar het gevoel dat je hebt als je 16 bent en uitgaat, is heel anders dan wanneer je 22 bent. Daar moet ze maar eens achter zien te komen. Vrijgezel zijn kan fijn zijn, maar ook verdomd eenzaam. Zeker als je uit een hele goede relatie komt.
Haar vriendinnen hebben allemaal een vriend, zullen ook niet altijd tijd hebben om te stappen, en daarbij is ze helemaal geen type om lang vrijgezel te zijn, of om elk weekend te gaan stappen.
pi_90539920
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:44 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Dat vind ik een goede gedachte. Ik hoop dat ik uiteindelijk ook zo kan gaan denken, want dat doe ik op dit moment absoluut nog niet.

@CP: Goed van je. Ik heb ook geen kwade gevoelens richting haar, ben wel heel teleurgesteld in de gang van zaken. En dan denk ik: Heb ik er nou goed aan gedaan om niks te laten horen op haar verjaardag? Misschien wel, misschien niet. Als ik wat had laten horen, had ik aan haar verwachtingen voldaan. Als ik me nog één keer in haar situatie mag verplaatsen (;)), weet ik bijna zeker dat het haar niet zoveel zou doen. Ze zou het 'leuk' vinden, maar meer ook niet.
Nu weet ik niet wat ze denkt. Is ze teleurgesteld, boos, doet het haar niet zoveel? Zou ze denken dat ik niet meer met haar verder wil? Dat lijkt me sterk, dat heb ik een dag ervoor nog duidelijk gemaakt.
Ik moet het van me afzetten.
Daar komt het los laten kijken. Pas wanneer je het verwachtingspatroon doorbreekt is er ruimte voor verandering. Wanneer jij gewoon wat liet horen zal er niks nieuws gebeuren en veranderd er dus ook niks in haar denken. Ik zeg niet dat dat nu wél gebeurd maar er is in ieder geval de ruimte voor gekomen. :)

Het enige waar je wel wat aan kan doen dat is jezelf. Jezelf op de rit krijgen ;)
pi_90540009
Mijn ex gaat na haar bezoek aan Hongarije dus weer gelijk terug naar d'r andere ex :')
Ongelofelijk wat een koppig gedrag zij vertoont. Lekker d'r hele familie opgeven om haar 'zelfstandigheid' te kunnen bewijzen en tot nu toe zo afhankelijk zijn als maar gaat door bij haar andere ex 'wonen'.

Enige dat me echt zwaar hieraan ergert is dat die andere ex het geweldig vindt dat zij bij hem is. Hij heeft al die tijd ook al hints gegeven om haar terug te krijgen. Nam tijdens onze relatie zo nu en dan al stiekem contact met haar op om eens gezellig af te spreken en nu had ie de kans om haar uit te nodigen om zolang bij hem te verblijven. En zij gaat er ook nog op in.
Walgelijk. Ik haat en verafschuw dat .....jong meer dan wat dan ook :r

Verder ga ik nu weer ff wat afleiding zoeken. Vandaag is dipdag voor mij.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90540039
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:48 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Daar komt het los laten kijken. Pas wanneer je het verwachtingspatroon doorbreekt is er ruimte voor verandering. Wanneer jij gewoon wat liet horen zal er niks nieuws gebeuren en veranderd er dus ook niks in haar denken. Ik zeg niet dat dat nu wél gebeurd maar er is in ieder geval de ruimte voor gekomen. :)

Het enige waar je wel wat aan kan doen dat is jezelf. Jezelf op de rit krijgen ;)
Die ruimte is er nu ook. Het is de vraag of ze er iets mee gaat doen, en wat dat dan zal zijn. Natuurlijk heb ik een klein beetje hoop op een reactie, maar eigenlijk verwacht ik dat er niks gaat veranderen. Wat dat betreft ben ik blij dat ik daar zo over kan denken (en ik hoop ook dat ik dat blijf doen), dat schept voor mij op dit moment geen onnodige/onterechte hoop.

Nu inderdaad maar eens proberen mijn leven weer op de rit te krijgen. Wat dat betreft ben ik blij (ook al is het zo symbolisch) dat er vrijdag een eind aan dit ongelofelijke KUTjaar gaat komen.
pi_90540071
@Neo-Mullen :
En hoe ben je dat te weten gekomen ?
Of misschien belangrijker : waarom ben je achter die informatie aangegaan ? ;)
pi_90540139
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:55 schreef Octagon het volgende:
@Neo-Mullen :
En hoe ben je dat te weten gekomen ?
Of misschien belangrijker : waarom ben je achter die informatie aangegaan ? ;)
Men opent facebook. Men ziet daar de reacties die zij geeft op haar ex enzo :')
Men weet vervolgens meer.

Mensen die hun ex nog op facebook hebben :')
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:07:12 #229
189961 ex
aperture science
pi_90540565
Fuck, ik ben even trots op mezelf.

Me ex sprak me net aan, over iets onbenulligs en ik dacht fok it, en vroeg hoe het ging, en of ze me nog miste...

Ja was het antwoord, ze was ook jaloers op me gedate, maar ze wist niet wat ze voelde. Ze kon niet zomaar doen alsof alles weer ok was.

Nu heb ik haar HEEL duidelijk gemaakt, dat ik dat ook niet wil, en kan maar dat ik liever niet weg loop voor gevoelens en kansen die er misschien nog zijn.. En dat ik het best een kans wil geven om voorzichtig af en toe is leuke dingen samen te doen.

Verder ga ik gewoon door met het los laten, en me eigen leven leiden, maar ik zou het opzich wel fijn vinden haar af en toe te zien & te spreken.

Misschien als vriend, misschien meer.
The cake is a lie!
pi_90540666
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:07 schreef ex het volgende:
Fuck, ik ben even trots op mezelf.

Me ex sprak me net aan, over iets onbenulligs en ik dacht fok it, en vroeg hoe het ging, en of ze me nog miste...

Ja was het antwoord, ze was ook jaloers op me gedate, maar ze wist niet wat ze voelde. Ze kon niet zomaar doen alsof alles weer ok was.

Nu heb ik haar HEEL duidelijk gemaakt, dat ik dat ook niet wil, en kan maar dat ik liever niet weg loop voor gevoelens en kansen die er misschien nog zijn.. En dat ik het best een kans wil geven om voorzichtig af en toe is leuke dingen samen te doen.

Verder ga ik gewoon door met het los laten, en me eigen leven leiden, maar ik zou het opzich wel fijn vinden haar af en toe te zien & te spreken.

Misschien als vriend, misschien meer.
Toch die verloren gewaande broer he? ;)

Virtuele (wat? ook echte!) complimenten!
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:11:12 #231
189961 ex
aperture science
pi_90540733
Hehe, even een epic opmerking van mezelf in het gesprek.. ze zei zoiets van ik ben bang dat ik je hoop/verwachtingen geef.. Toen zei ik:

quote:
Wanneer dringt dat nou is tot je door? Dat ik ook geen relatie wil? Dat ik ook niet wil samen wonen? Maar dat ik jou gewoon mis, als persoon.
The cake is a lie!
pi_90540734
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:57 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Men opent facebook. Men ziet daar de reacties die zij geeft op haar ex enzo :')
Men weet vervolgens meer.

Mensen die hun ex nog op facebook hebben :')
Mensen die de ex van hun ex op facebook hebben! Hop weg er mee stomme zelfkwelling.
pi_90540888
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:11 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Mensen die de ex van hun ex op facebook hebben! Hop weg er mee stomme zelfkwelling.
Dé reden waarom ik haar van hyves/msn verwijderd heb. Als ik echt contact moet hebben met haar, heb ik haar nummer/mail. Ik wil ongelofelijk graag weten wat ze doet en wat haar bezig houdt, maar dat maakt het voor mij alleen maar lastiger. Dan is het beter om dat niet te weten.

@ex: Echt geweldig aangepakt! Ik vind het knap dat je zo over de situatie kan denken, en dat je doet wat goed voor je is.

Stiekem hoop ik dat we ooit ook nog eens een vriendschappelijk band kunnen hebben, maar dat zit er op dit moment gewoon niet in, dat schept voor mij juist wel verwachtingen. Hoe lief/leuk/aardig ik haar ook vind, hoe graag ik ook nog deel uit zou maken van haar leven (en haar deel uit te laten maken van mijn leven).
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:16:04 #234
189961 ex
aperture science
pi_90540923
quote:
Ik denk juist dat het goed is als we een periode het gewoon is "leuk" met elkaar gaan hebben. In plaats van het proberen er een label aan te hangen & er ruzie over te maken.
Dat is wat ik je laatst (weet je nog toen je gevoelens verpletterde door me uit te lachen) ook duidelijk probeerde te maken.
Zo, ik heb in iedergeval is een keer kunnen zeggen hoe ik er over denk tegen haar en wat ik voel.

Nu is het aan haar.
The cake is a lie!
pi_90541105
@Ex: Waar komt die quote vandaan?

(is precies hoe ik erover denk)
Strek je eens uit !
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:20:25 #236
189961 ex
aperture science
pi_90541118
M'n gesprek met haar. Ik heb het gesprek net semi afgesloten door te zeggen: "zo, zo denk ik er over, en nu ligt de bal bij jou."
The cake is a lie!
pi_90541158
pfff... :)
Strek je eens uit !
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:35:15 #238
189961 ex
aperture science
pi_90541791
Tja, ik weet niet of ze nu contact gaat zoeken, langs gaat komen of wil komen praten. Maar ik ga nu weer afstand nemen en leg het even bij haar neer.

Wel grappig dat ze denkt dat ik nog steeds nu direct een relatie zou willen. Hoe komt ze daar op :).
The cake is a lie!
pi_90541842
Goedzo :)
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:38:01 #240
189961 ex
aperture science
pi_90541913
Misschien moet ik vragen of ze morgen op me hond wil passen omdat ik een date heb. Zou het kwartje dan vallen :')?
The cake is a lie!
pi_90541935
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:38 schreef ex het volgende:
Misschien moet ik vragen of ze morgen op me hond wil passen omdat ik een date heb. Zou het kwartje dan vallen :')?
Is dat een Tucker les? :)
Strek je eens uit !
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:39:03 #242
189961 ex
aperture science
pi_90541951
Geen idee, maar het me wel goed uit komen, hoef ik tenminste niet zo te haasten :P.
The cake is a lie!
pi_90542057
_O-
pi_90543981
Ex een sms verstuurd. Vrij zakelijk eigenlijk...
Kort gezegd: Hoi <ex>, hoe is het daar in het verre oosten? Hier is alles goed :) heb een grote stap vooruit kunnen zetten en dat zal voor jou ook een stuk aangenamer zijn. Het lijkt me trouwens toch beter om 3 januari in Venlo af te spreken, omdat dit voor beide het meest centraal ligt. Desondanks denk ik wel dat afspreken beter is om een aantal dingen definitief af te kunnen sluiten. Ook zal het een aantal spanningen doen afnemen in aanloop naar de meeting met de groep die 15 januari gepland staat.
Vooralsnog veel plezier daar en doe de groetjes aan iedereen. Rens

Reactie: Hey Rens, ben heel blij te horen dat alles een stuk beter gaat. Hier is ook alles leuk. Heel veel sneeuw hier! Moet nog wel kijken of 3 januari doorgaat. Zal mn best doen! X

Goed, 'normaal' contact is dus weer mogelijk. Ik heb de afgelopen dagen een shitload van me af geschreven en zal kijken of ik dit allemaal 3 januari voor kan schotelen. Denk niet dat het een spannende dag wordt. Als het 3 januari doorgaat denk ik dat ik hier nog maar mondjesmaat zal posten. Ben nu al op een punt aangekomen dat ik me niet echt heel erg druk maak om haar. Af en toe een klein dipje moet kunnen na 5 weken.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90545537
Mijn ex haalde het in zijn hoofd om me vanmorgen een bericht te versturen via whatsapp.. Nu benk weer een beetje uit mijn doen! Eikel!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90545666
Laat je niet kisten. Herpak je ;)
  dinsdag 28 december 2010 @ 18:17:21 #247
189961 ex
aperture science
pi_90546148
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:03 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn ex haalde het in zijn hoofd om me vanmorgen een bericht te versturen via whatsapp.. Nu benk weer een beetje uit mijn doen! Eikel!
Het heeft een block functie.
The cake is a lie!
pi_90546286
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:17 schreef ex het volgende:

[..]

Het heeft een block functie.
Is dat echt zo? Dat wist ik niet.. Dan ga ik die maar eens gebruiken!

En Octagon ik weet dat ik me niet moet laten kisten, maar vind het gewoon verschrikkelijk dat hij er nog steeds voor kan zorgen dat ik van slag raak. Zo ken ik mezelf niet, en zo ben ik ook nooit geweest. Voor mijn gevoel ben ik op die moment een soort van de controle over mezelf kwijt..

Morgen gaat het weer beter!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90546819
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:20 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

En Octagon ik weet dat ik me niet moet laten kisten, maar vind het gewoon verschrikkelijk dat hij er nog steeds voor kan zorgen dat ik van slag raak. Zo ken ik mezelf niet, en zo ben ik ook nooit geweest. Voor mijn gevoel ben ik op die moment een soort van de controle over mezelf kwijt..

Morgen gaat het weer beter!
Oh, ik zou dat ook hebben hoor. Toen het de vorige keer uitging voelde ik me meteen weer de zwakste van ons twee toen we contact hadden. Misschien kan je daar pas mee omgaan als je alles in perspectief bent gaan zien en er overheen bent? Dat wil ik dan graag meemaken..
  dinsdag 28 december 2010 @ 18:34:57 #250
189961 ex
aperture science
pi_90546902
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:20 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Yes, contact aan klikken in je lijst -> block Problem solved ;)!

Ik ga lekker heel de avond gamen! Toch te veel sneeuw nog om hard te lopen en het werkt zo lekker hersendodend haha..

Sinds vanmiddag bestookt me ex trouwens met msn berichtjes, over onbenullige dingen, dat ze me favo vrucht weer in de supermarkt hebben b.v. voelt goed, ik reageer gewoon aardig & netjes, en ik verwacht niks :).
The cake is a lie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')