Slapen en opstaan vind ik nu ook het allermoeilijkste wat er is. Dan begin je te piekeren, en 's ochtends krijg je weer die klap. Ik ben zelf iedere keer heel verdrietig als ik opsta, omdat mijn ex en ik elkaar normaal altijd knuffelden en kusjes gaven als we wakker werden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 05:55 schreef Octagon het volgende:
Slecht geslapen - alles ging goed totdat ik gisteravond mijn hoofd neerlegde, toen begon ze alweer door mijn hoofd te spoken. Gevolg : moeilijk ingeslapen, een aantal keer wakker de voorbije nacht én nu : nog moe
Denk dat het laatste het beste is hoor!quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:41 schreef ex het volgende:
Zo, ik zit ook weer op me werk. Ik twijfel nog heel erg omdat nogmaals ik bang ben dat ze niet meer in me leven past. Ik geniet wel van me eigen leven zo zonder haar, maar mis natuurlijk wel de liefde, je kan nooit genoeg liefde hebben.
De vraag is alleen of ik dat bij haar moet proberen te halen? Ik denk het zelf niet. Misschien is het tijd voor een nieuw meiske, fris, en met een leeg whiteboard, die we weer samen vol kunnen kalken met hersenspinsels..
De mens is een gewoontedier. Wij hadden een LAT-relatie waarbij we de weekenden samen doorbrachten. Misschien ligt het daaraan dat de weekenden zoveel moeilijker zijn dan doordeweeks. En ja, vooral dat wakker worden in het weekend is en blijft moeilijk. Leegte die nog steeds voelbaar is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:26 schreef Faerie het volgende:
Slapen en opstaan vind ik nu ook het allermoeilijkste wat er is. Dan begin je te piekeren, en 's ochtends krijg je weer die klap. Ik ben zelf iedere keer heel verdrietig als ik opsta, omdat mijn ex en ik elkaar normaal altijd knuffelden en kusjes gaven als we wakker werden.Dit is anders wakker worden zeg.
Prijs je gelukkig dat je goed slaapt !quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:10 schreef ex het volgende:
Gek is dat, dat ik vanaf dag 1 al prima slaap & wakker word. Het is juist als ik net uit me werk kom dat ik het er moeilijk mee had.
Nu heb ik dat niet meer zo en denk ik vooral in de auto aan haar, als me gedachten weer is afdwalen.
Ik heb steeds een overheersend "het is wel goed zo" gevoel. Maar tegelijk mis ik haar.
zelfde gedoe heb je in de trein hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:23 schreef Octagon het volgende:
[..]
Prijs je gelukkig dat je goed slaapt !
Als je niet goed slaapt, raak je volgens mij uiteindelijk in een vicieuze cirkel : je bent moe, waardoor je 'weerstand' tegen negatieve gedachten minder is, waardoor je nog slechter slaapt...
In de auto denken aan je ex... héél herkenbaar ! Is eigenlijk normaal ook want wat moet je anders in de auto doen ?Spijtig dat ik 2x daags een rit van 100km heb...
Thuiswerken doe ik bewust niet - ook al geeft mijn baas mij de mogelijkheid om 2 of 3 dagen per week van thuisuit te werken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:28 schreef ennudan het volgende:
[..]
zelfde gedoe heb je in de trein hoor
En dan denk je lekker thuiswerken en daar is het nog veel erger
valt zwaar tegen.... de meeste zijn niet echt aanspreekbaar om 7 uur in de ochtend.... en het leuke vrouwen gehalte ligt dan ook niet heel hoog helaasquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:31 schreef Octagon het volgende:
[..]
Thuiswerken doe ik bewust niet - ook al geeft mijn baas mij de mogelijkheid om 2 of 3 dagen per week van thuisuit te werken.
Mocht ik nu thuis werken, ik zou de muren oplopen... en dat is ook niet gezond.
En ik die dacht dat je in de trein nog afleiding kunt zoekenBoekje lezen, praatje maken...
Doen!quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:10 schreef ex het volgende:
Gek is dat, dat ik vanaf dag 1 al prima slaap & wakker word. Het is juist als ik net uit me werk kom dat ik het er moeilijk mee had.
Nu heb ik dat niet meer zo en denk ik vooral in de auto aan haar, als me gedachten weer is afdwalen.
Ik heb steeds een overheersend "het is wel goed zo" gevoel. Maar tegelijk mis ik haar.
Sowieso, mensen aanspreken in Nederland is lastig, zelfs in de kroeg is het vaak lastig, overal kleine groepjes, kliekjes, verstopt in hun smartphone..quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:33 schreef ennudan het volgende:
[..]
valt zwaar tegen.... de meeste zijn niet echt aanspreekbaar om 7 uur in de ochtend.... en het leuke vrouwen gehalte ligt dan ook niet heel hoog helaas
Precies en dat gecombineerd met mijn social skills leidt dat tot een regelrechte rampquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:45 schreef ex het volgende:
[..]
Sowieso, mensen aanspreken in Nederland is lastig, zelfs in de kroeg is het vaak lastig, overal kleine groepjes, kliekjes, verstopt in hun smartphone..
Denk je dat dat in België anders is ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:45 schreef ex het volgende:
[..]
Sowieso, mensen aanspreken in Nederland is lastig, zelfs in de kroeg is het vaak lastig, overal kleine groepjes, kliekjes, verstopt in hun smartphone..
Zijn wij familie ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:50 schreef ennudan het volgende:
[..]
Precies en dat gecombineerd met mijn social skills leidt dat tot een regelrechte ramp
In ieder geval sociaal gemankeerd...quote:
Belgie, nee USA? Ja! Ik ben daar een weekje geweest en heb met 5 meisjes contact gehad (als in leuk flirterig) in de Starbucks, op het vliegveld, midden op straat noem maar op! Ze staan daar gewoon meer open voor contact. Iets wat ik in Nederland echt moeilijk vind.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:53 schreef Octagon het volgende:
[..]
Denk je dat dat in België anders is ?
[..]
Jij bent er voor iemand die dat niet wil.. Daar heb je ook geen reet aanquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:04 schreef Wanderingwhy het volgende:
En ik? Ik ben gewoon stronteigenwijs. Met het nieuws dat Vriendinneke en ik uit elkaar zijn, heb ik ineens weer allerlei hernieuwde contacten en krijg ik extra kerstkaarten. Dames die denken dat mijn hoofd wellicht ergens naar zou staan.
Dat lijkt leuk maar als ik dus ergens geen zin in heb? (als je dan weet dat mijn relatiebreuk niet de standaard breuk is....)
Sociaal gemankeerd ben ik dus niet. Maar ik mankeer blijkbaar wel wat: Ik heb de keuze gemaakt er voor iemand te zijn
...en ineens weet je het: je wordt conducteur!quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:04 schreef ex het volgende:
[..]
Belgie, nee USA? Ja! Ik ben daar een weekje geweest en heb met 5 meisjes contact gehad (als in leuk flirterig) in de Starbucks, op het vliegveld, midden op straat noem maar op! Ze staan daar gewoon meer open voor contact. Iets wat ik in Nederland echt moeilijk vind.
Ik oefen nu gewoon op bar vrouwen, en probeer op zo'n dag zoveel mogelijk mensen aan te spreken. Toch blijft het lastig.
Misschien moet ik gewoon is de hele dag gesprekken proberen aan te knopen..
Time wil tell....quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:05 schreef ex het volgende:
[..]
Jij bent er voor iemand die dat niet wil.. Daar heb je ook geen reet aan.
Maar toch moet dat je ego strelen, of niet? Je weet dan wel dat je goed in de markt ligt!quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:04 schreef Wanderingwhy het volgende:
En ik? Ik ben gewoon stronteigenwijs. Met het nieuws dat Vriendinneke en ik uit elkaar zijn, heb ik ineens weer allerlei hernieuwde contacten en krijg ik extra kerstkaarten. Dames die denken dat mijn hoofd wellicht ergens naar zou staan.
Dat lijkt leuk maar als ik dus ergens geen zin in heb? (als je dan weet dat mijn relatiebreuk niet de standaard breuk is....)
Sociaal gemankeerd ben ik dus niet. Maar ik mankeer blijkbaar wel wat: Ik heb de keuze gemaakt er voor iemand te zijn
Yep! Maar als tegenhanger dan dat stronteigenwijze he? (en ik hou niet van dronken vrouwen...quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:08 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Maar toch moet dat je ego strelen, of niet? Je weet dan wel dat je goed in de markt ligt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |