Ja maar dat is iets dat je zelf doet/in je zit.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:09 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Yep! Maar als tegenhanger dan dat stronteigenwijze he? (en ik hou niet van dronken vrouwen...)
Had ik dat inzicht maar 2 à 3 maand geleden gehad...quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:05 schreef ex het volgende:
[..]
Jij bent er voor iemand die dat niet wil.. Daar heb je ook geen reet aan.
Waarom hoor ik dat altijd kleine kinderen en dronken vrouwen zeggen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:10 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja maar dat is iets dat je zelf doet/in je zit.
En kleine kinderen en dronken vrouwen vertellen wel de waarheid!![]()
En dit hier, is nou precies de reden dat ik NIET met haar wil & ga afspreken. Thanks, deze post had ik even nodig.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:11 schreef Octagon het volgende:
[..]
Had ik dat inzicht maar 2 à 3 maand geleden gehad...
Had ook besloten er voor haar te zijn, hoop te hebben... ook al zei zij steeds "Heb geen hoop". Maar als je elkaar dan ziet, en niet van elkaar kunt afblijven... dan dacht ik dat het allemaal wel goed zou komen. Niet dus, waardoor de crash de ergste was die ik al meegemaakt heb.
blijkbaar wordt er voor haar zijn toch niet zo gewaardeerd door vrouwen....quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:34 schreef ex het volgende:
[..]
En dit hier, is nou precies de reden dat ik NIET met haar wil & ga afspreken. Thanks, deze post had ik even nodig.
Oh oh oh! Wat een vooroordelen allemaal.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:12 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Waarom hoor ik dat altijd kleine kinderen en dronken vrouwen zeggen?
edit: ...en vervolgens bleken ze toch iets uit de snoeppot gepakt te hebben!
Toen kon jij het bekijken zeker?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:36 schreef ennudan het volgende:
[..]
blijkbaar wordt er voor haar zijn toch niet zo gewaardeerd door vrouwen....
Hier hetzelfde probleem.... na haar op de rit te hebben gezet na haar laatste relatie, een goede studieomgeving te hebben geboden, zekerheid, vertrouwen etc.... en zodra ze het idee heeft weer op eigen benen te kunnen/willen staan ......
Juist.. Tucker Max is hier ook het goede voorbeeld van.. Assholes finish first. En zo is het dus ook.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:36 schreef ennudan het volgende:
[..]
blijkbaar wordt er voor haar zijn toch niet zo gewaardeerd door vrouwen....
Hier hetzelfde probleem.... na haar op de rit te hebben gezet na haar laatste relatie, een goede studieomgeving te hebben geboden, zekerheid, vertrouwen etc.... en zodra ze het idee heeft weer op eigen benen te kunnen/willen staan ......
Tucker Max is wat dat betreft inderdaad een goed voorbeeld.... maar goed met mijn social skills die trucs uithalen zou echt niet werken....quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:38 schreef ex het volgende:
[..]
Juist.. Tucker Max is hier ook het goede voorbeeld van.. Assholes finish first. En zo is het dus ook.
Je kunt toch ook een asshole zijn tijdens die afspraak? of heb je dan last van eh...dooi?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:38 schreef ex het volgende:
[..]
Juist.. Tucker Max is hier ook het goede voorbeeld van.. Assholes finish first. En zo is het dus ook.
Pfff...alsof ik daarop zit te wachten....zou Chriet Titulaer een goed rolmodel zijn dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:00 schreef goofy_goober het volgende:
En bij Tucker Max gaat het alleen maar om sex en (zoveel mogelijk) vrouwen scoren. Lekker voorbeeld.
ligt eraan wat je wil hequote:Op dinsdag 28 december 2010 12:06 schreef goofy_goober het volgende:
Tja, als je (even) wilt rondsletten dan is Tucker Max je beste vriend. Wil je een goeie relatie opbouwen met iemand van het andere geslacht dan moet je er toch echt wat meer tijd in steken en je vooral niet als meneer Max gedragen.
Gelukkig heb ik boek twee als het goed is vandaag ook in de busquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:10 schreef ex het volgende:
Nogmaals, je kan er ook gewoon wat van leren in het was losser worden in je sociale contacten.
No way. Heb genoeg ge-Tucker Max'ed. Na mijn eerste langere relatie heb ik idd rondgeslet en believe me, ik heb me nog nooit zo eenzaam en leeg gevoeld als toen. Een perfecte levensstijl voor iemand met groteske bindingsangst.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:05 schreef ex het volgende:
Nee, je hoeft het niet als voorbeeld te zien & nemen maar je kan er vast wel wat van leren.
Ideaal zeker niet maar het kan wel even lekker zijn tochquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:18 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
No way. Heb genoeg ge-Tucker Max'ed. Na mijn eerste langere relatie heb ik idd rondgeslet en believe me, ik heb me nog nooit zo eenzaam en leeg gevoeld als toen. Een perfecte levensstijl voor iemand met groteske bindingsangst.
Dat is natuurlijk, en het kan ook niet anders in dit draadje, wel even wat bij velen heerst na een relatiebreuk; het verdwenen zijn van vertrouwen in een partner....maar dat nog steeds geen Tucker Max als toekomstig levenideaal voor mij...
Hij heeft wel een chick. Jij alleen een boek.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:19 schreef ennudan het volgende:
[..]
Ideaal zeker niet maar het kan wel even lekker zijn toch
@Goofy.... nou vind ik Jokertje wel van een bedenkelijk niveau hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |