Dingen in perspectief plaatsen is natuurlijk wel makkelijker als je je goed in je vel voelt.quote:Op maandag 27 december 2010 19:13 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Nee, dat gevoel heb ik niet. Het komt zoals het komt. En er zit een verschil in hoe ik nu over haar praat. Voorheen deed ik dat met emotie, nu voel ik er niets bij. En dat is lekker wanneer je dat kunt doen. Dan kun je pas echt dingen in perspectief plaatsen.
quote:Op maandag 27 december 2010 19:13 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Nee, dat gevoel heb ik niet. Het komt zoals het komt. En er zit een verschil in hoe ik nu over haar praat. Voorheen deed ik dat met emotie, nu voel ik er niets bij. En dat is lekker wanneer je dat kunt doen. Dan kun je pas echt dingen in perspectief plaatsen.
quote:Op maandag 27 december 2010 19:17 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de goede berichten. Na regen komt zonneschijn. Fijn dat je je omslagmomenten hebt beschreven.
Ik moet het plaatje uit mijn hoofd zetten dat ik al helemaal voor me zag, ook door haar woorden.
Samenwonen, kinderen voor haar 25e (binnen drie jaar)... We staan nog steeds ingeschreven bij de woningstichting. Door die plannen heb je het gevoel dat het goed zit. Dat is abrupt beëindigd, en daar moet ik aan wennen, de nieuwe situatie is niet wat ik zou willen. You can't always get what you want...
quote:Op maandag 27 december 2010 19:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Je mag wel terug kijkenIk heb het ook heel veel gedaan en doe het nog steeds. Je moet er echter niet blijven hangen, want daar schiet je niks mee op. Doe je het toch dan realiseer je je op een gegeven moment wel dat het zinloos is.
[..]
Was het maar zo'n feestMaar het was wel gezellig met vrienden gister
En ik speel met centen ipv euro's
In dat perspectief stelt een vergane relatie niet zoveel voor en is deze in de toekomst te vervangen voor een nieuwe. Tevens een reden om te genieten van de dagen die je zelf nog hebt zonder de hele dag in te zitten over je ex.quote:Op maandag 27 december 2010 19:21 schreef ex het volgende:
Fuck, het komt ineens aan, waarom ik me zo vaag voel vandaag. Precies een jaar geleden is een jeugd vriend van me zus/kind aan huis bij ons overleden.. Even oud als mij..
BAM, dat zet wel even dingen op z'n plek zeg..
Dat plaatje had ik ook inderdaad. Ik ga / ging zelf altijd voor zekerheid en vastigheid en ben nu helemaal niet meer bezorgd over wat de toekomst me brengt. Vind de spanning met die nieuwe chick ook veel te leuk. Hoop stiekem dat het met haar nog serieuzer gaat worden maar dat gevoel heb ik op dit moment nog niet echt. Maar dat zijn ook weer positieve dingen die voor iedereen hier in de toekomst weer gaan komen. Wat is er nou spannender dan weer helemaal opnieuw verliefd zijn.quote:
So true - volledig snappen doe je nooit :-(quote:Op maandag 27 december 2010 19:26 schreef Mr.Myst het volgende:
@CP: Je hebt gelijk, maar ik kijk nog niet op de goede manier terug. Ik blijf dan hangen in hoe het was, en dat ik niet snap waarom het nu over is. Maar ik moet me realiseren dat dat geen zin heeft en dat ik het waarschijnlijk nooit zal snappen.
Dat was niet de bedoeling van mijn post. Dat was ook een fijne gedachte maar sta open voor andere leuke gedachten.quote:Op maandag 27 december 2010 19:26 schreef Mr.Myst het volgende:
@Male: Noem me burgerlijk of saai, maar ik vond het heerlijk. Lekker vastigheid, dat je je over dat aspect van het leven geen 'zorgen' hoeft te maken. Niet dat je dan de boel moet laten verslonzen ofzo, maar het vertrouwde gevoel dat het wel goed zat (en zou blijven) maakte mij enorm zeker van mezelf. Dat is nu een stuk minder het geval. Hoewel de verliefdheid na bijna twee jaar natuurlijk een stuk minder is, en veel meer houden van, was het gevoel van mijn kant erg goed. Ik had soms nog steeds 'kriebels', en die zaten in de kleine dingetjes. Een oogopslag, een (glim)lach, bepaalde maniertjes... God wat mis ik haar nu ik dit typ...
Ik snap heel goed wat je bedoelt hoor.quote:Op maandag 27 december 2010 19:29 schreef Male23 het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling van mijn post. Dat was ook een fijne gedachte maar sta open voor andere leuke gedachten.
Denk dat het ook wat met mijn leeftijd te maken heeft. Ben 24 en heb nog relatief veel vrienden die van stappen houden en die ook vrijgezel zijn. Dus ook liever niet in de weekenden thuis zitten bij het vrouwtje. Doordeweeks ben ik zelf druk genoeg met werk,studie en sporten, dus dan heb ik ook genoeg afleiding. Als je relatie op latere leeftijd voorbij gaat is dit toch wat minder eenvoudig.quote:Op maandag 27 december 2010 19:33 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Ik snap heel goed wat je bedoelt hoor.Ik doe dat mezelf aan, door zo'n reactie te typen en dan weer terug te gaan denken, op de verkeerde manier.
Ik hoop dat ik binnenkort de stap kan zetten richting jouw gedachten, dat zou het voor mij makkelijker maken. Dat zal ongetwijfeld ook gaan gebeuren, ik denk alleen dat het bij mij veel tijd nodig heeft.
Zal het weten te zeggenquote:Op maandag 27 december 2010 19:35 schreef Male23 het volgende:Als je relatie op oudere leeftijd voorbij gaat is dit toch wat minder eenvoudig.
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 27 december 2010 19:24 schreef ex het volgende:
Dat is wat ik probeer te zeggen.. Het voelt ineens zo onbelangerijk.
Ik ben ook 24, had je het idee dat ik ouder was?quote:Op maandag 27 december 2010 19:35 schreef Male23 het volgende:
[..]
Denk dat het ook wat met mijn leeftijd te maken heeft. Ben 24 en heb nog relatief veel vrienden die van stappen houden en die ook vrijgezel zijn. Dus ook liever niet in de weekenden thuis zitten bij het vrouwtje. Doordeweeks ben ik zelf druk genoeg met werk,studie en sporten, dus dan heb ik ook genoeg afleiding.
adem in adem uit en denk aan mooie dingen.....zon zee strand lekkere kerel twee lekkere kerels.... kan jou het schelen wat het kostquote:Op maandag 27 december 2010 20:27 schreef J0ycie88 het volgende:
Fuck! Heb echt een mega terugval.. Heb gewoon mijn lijf niet onder controle..
Laat je emoties gaan... Dan is het er daarna uit. Ik heb dat meegemaakt op het moment dat mijn ex haar twijfels uitte.quote:Op maandag 27 december 2010 20:27 schreef J0ycie88 het volgende:
Je zit je toch niet kut te voelen door haar he? Schijt aan haar en hem. Laat ze hun eigen problemen uitzoeken. Jij hebt die van jou.quote:Op maandag 27 december 2010 20:27 schreef J0ycie88 het volgende:
Alcohol?quote:Op maandag 27 december 2010 20:34 schreef J0ycie88 het volgende:
Dat probeer ik maar ik tril echt aan alle kanten.. Moet me echt ontspannen nu..
Ben zelf wat ouder (38quote:
Je vooral niet focussen op "ik moet".quote:Op maandag 27 december 2010 20:34 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo... laatbloeier?quote:Op maandag 27 december 2010 20:42 schreef Octagon het volgende:
Weet wel dat toen mijn eerste relatie fout liep - ik was toen 28 - dat ik dacht nooit meer iemand anders tegen te komen... toen is het allemaal goedgekomen.![]()
Ja, dat kan ook nog natuurlijk.quote:Op maandag 27 december 2010 20:55 schreef Male23 het volgende:
Er staat niet bij wanneer die gestart is? Misschien wel op z'n 16de.
Anders even dit halen bij de drogisterij:quote:Op maandag 27 december 2010 20:34 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou ja, in dit geval je ex.quote:Op maandag 27 december 2010 20:57 schreef Octagon het volgende:
Beiden een grond van waarheid - was 23 toen ik begon met die toenmalige.
Ik geloofde in de "ware" en dacht toen oprecht dat ik bij haar ging blijven tot het eind der dagen![]()
Zij dacht daar iets of wat anders over - de dag nadat we het contract voor het huurappartement hadden getekend, ging zij vreemd... Life's a bitch !
Heb ik nog liggen, maar helft niet voor mij helaas.. Ben nu rustig aan het in en uit ademen, stom he wat zoiets met je lijf kan doen!quote:Op maandag 27 december 2010 20:57 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook nog natuurlijk.
[..]
Anders even dit halen bij de drogisterij:
[ afbeelding ]
Omdat ik me gewoon rot voel voor haar.. Dat ik nog enige energie in deze situatie steek terwijl ik me zo goed voelde.. Dat ik niet voor mezelf zorg indeze maar juist voor de ander (haar in dit geval, ik ga mijn gevoel voorbij om haar te steunen).quote:
Ik bemerk hier een begin van alle wijsheid...quote:Op maandag 27 december 2010 21:00 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Omdat ik me gewoon rot voel voor haar.. Dat ik nog enige energie in deze situatie steek terwijl ik me zo goed voelde.. Dat ik niet voor mezelf zorg indeze maar juist voor de ander (haar in dit geval, ik ga mijn gevoel voorbij om haar te steunen).
Volgens mij genoeg redenen waarom ik een muts ben
De wijsheid zit er wel.. Kan alles prima opnoemen en de oplossingen geven, maar uitvoeren.. Ho maar!quote:Op maandag 27 december 2010 21:03 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ik bemerk hier een begin van alle wijsheid...
Dat is normaal hoor - er is een groot verschil tussen wat mensen zeggen te doen in een situatie, en wat ze effectief doen. Vandaar ook dat het makkelijker is raad te geven als diezelfde raad zelf toe te passenquote:Op maandag 27 december 2010 21:05 schreef J0ycie88 het volgende:
De wijsheid zit er wel.. Kan alles prima opnoemen en de oplossingen geven, maar uitvoeren.. Ho maar!
Volhouden Joycie!! We weten hier allemaal hoe moeilijk het kan zijn, dat de ups en downs blijven komen en het soms lijkt alsof dat kutgevoel nooit overgaat. Maar we weten ook allemaal dat je het kan!! Ook jij gaat hier beter en sterker uit komen, net als de rest hier. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar zo is het welquote:Op maandag 27 december 2010 21:10 schreef J0ycie88 het volgende:
Maar het ging echt zo goed! En heb het idee dat ik nu weer een heel eind terugzak..
Volgens mij ben ik er nu een beetje overheen.. Alleen mijn spieren zijn nog gespannen.. Ik weet ook dat ik het kan. Soms wou ik dat ik hem nooit had leren kennen!quote:Op maandag 27 december 2010 21:13 schreef jeice het volgende:
[..]
Volhouden Joycie!! We weten hier allemaal hoe moeilijk het kan zijn, dat de ups en downs blijven komen en het soms lijkt alsof dat kutgevoel nooit overgaat. Maar we weten ook allemaal dat je het kan!! Ook jij gaat hier beter en sterker uit komen, net als de rest hier. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar zo is het wel
Heb je wat sterkers voor mij?quote:Op maandag 27 december 2010 21:27 schreef ennudan het volgende:
f*ck love on the rocks op de radio.... hoe toepasselijk wil je het hebben.... dan maar een biertje drinken
Maak een lijstje van dingen die wel goed gaan in je leven op dit moment, waar je wel van geniet. En drank is niet de oplossing. Been there zelf ook hoor en af en toe nog steeds, maar het is niet de manier.quote:Op maandag 27 december 2010 21:10 schreef J0ycie88 het volgende:
Maar het ging echt zo goed! En heb het idee dat ik nu weer een heel eind terugzak..
Ik weet het.. Het voelt heel verleidelijk om nu een roseetje achterover te slaan maar ik doe het niet.. Want het helpt niet.. Ben nu inderdaad aan het denken aan de goede dingen, aan wat ik morgen met de kinderen ga doen op het werk.. Proberen mijn zinnen te verzetten. En dan straks lekker schaapjes tellen :dquote:Op maandag 27 december 2010 21:47 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Maak een lijstje van dingen die wel goed gaan in je leven op dit moment, waar je wel van geniet. En drank is niet de oplossing. Been there zelf ook hoor en af en toe nog steeds, maar het is niet de manier.
Het komt goed!
Dat heb ik een keer gehad en ik kan daar nu op lachen.. Toen ben ik keihard in janken uitgebarst toen ik de kroeg uit liep :pquote:Op maandag 27 december 2010 22:17 schreef Male23 het volgende:
ik word juist altijd emotioneel van drank. Nu geen last meer van dus extra teken dat ik er overheen ben.
hehe ik had het gelukkig op de fiets naar huis. Dat was rond tijden dat ik toch niemand meer tegen kom.quote:Op maandag 27 december 2010 22:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gehad en ik kan daar nu op lachen.. Toen ben ik keihard in janken uitgebarst toen ik de kroeg uit liep :p
Hahah precies zoiets had ik gister ook, midden in de kroeg. Ze draaiden Oasis - Wonderwall, en daarin wordt gezongen "I don't believe that anybody feels the way I do about you now". Toen voelde ik mezelf gewoon even zielig, omdat ik zoveel van hem hield. Ik werd toen overladen met knuffels van mijn vrienden, dat was wel fijn.quote:Op maandag 27 december 2010 22:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gehad en ik kan daar nu op lachen.. Toen ben ik keihard in janken uitgebarst toen ik de kroeg uit liep :p
Ja... Ik heb dat met zoveel nummers, dat ik aan hem denk.. Zo stom!quote:Op maandag 27 december 2010 22:30 schreef Faerie het volgende:
[..]
Hahah precies zoiets had ik gister ook, midden in de kroeg. Ze draaiden Oasis - Wonderwall, en daarin wordt gezongen "I don't believe that anybody feels the way I do about you now". Toen voelde ik mezelf gewoon even zielig, omdat ik zoveel van hem hield. Ik werd toen overladen met knuffels van mijn vrienden, dat was wel fijn.
Ook die neiging kreeg ik altijd. Ik wilde dan altijd zeggen dat ik hem veel plezier wilde wensen met een ander 'wijf' en dat hij iemand zoals mij toch nooit meer zou kunnen krijgen. Gelukkig nooit gedaan.quote:Op maandag 27 december 2010 22:28 schreef goofy_goober het volgende:
Ik kreeg altijd de neiging om haar te sms'en of bellen.
Ook bij deze?quote:Op maandag 27 december 2010 22:32 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja... Ik heb dat met zoveel nummers, dat ik aan hem denk.. Zo stom!
Inderdaad. Pas als je die nummers weer kan luisteren heb je je ex losgelaten denk ik. Ik kan nu ook geen muziek luisteren, behalve Rollin' van Limp Bizkit. ;pquote:Op maandag 27 december 2010 22:32 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja... Ik heb dat met zoveel nummers, dat ik aan hem denk.. Zo stom!
Dat was een van de liedjes waarop wij elkaar altijd deden knuffelen enzoquote:Op maandag 27 december 2010 22:30 schreef Faerie het volgende:
[..]
Hahah precies zoiets had ik gister ook, midden in de kroeg. Ze draaiden Oasis - Wonderwall, en daarin wordt gezongen "I don't believe that anybody feels the way I do about you now". Toen voelde ik mezelf gewoon even zielig, omdat ik zoveel van hem hield. Ik werd toen overladen met knuffels van mijn vrienden, dat was wel fijn.
Oh? Dan is dat het dus? Kan alleen nog maar naar Vader Abraham luisteren zonder emotioneel te worden....mmh....we draaiden altijd muziek....we zijn ook beiden gek op muziek...behalve dan die oude bejaarde man met z'n bolhoedje....(en soortgelijke muziek dan voor de duidelijkheidquote:Op maandag 27 december 2010 22:38 schreef Faerie het volgende:
[..]
Inderdaad. Pas als je die nummers weer kan luisteren heb je je ex losgelaten denk ik. Ik kan nu ook geen muziek luisteren, behalve Rollin' van Limp Bizkit. ;p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat is wel een aardige graadmeter, he? Daarvan uitgaande, het feit dat ik maar 1 keer echt een brok in mijn keel had bij de kerstliedjes die hij ieder jaar uit volle borst meezong, zit ik echt wel op de goede weg.quote:Op maandag 27 december 2010 22:38 schreef Faerie het volgende:
[..]
Inderdaad. Pas als je die nummers weer kan luisteren heb je je ex losgelaten denk ik. Ik kan nu ook geen muziek luisteren, behalve Rollin' van Limp Bizkit. ;p
Al heb ik nog niet Paradise by the Dashboard Light gehoord.Maar toch.
quote:Op maandag 27 december 2010 22:45 schreef Natalie78 het volgende:
Alcohol kan op verschillende manieren vallen, ligt ook hoeveel je gegeten hebt, wat je stemming is, waar en met wie je bent, enzovoort. Gelukkig valt alcohol bij mij redelijk goed en vergeet ik juist het verdriet (wat sowieso steeds minder wordt) en denk ik geen moment er aan.Maar die ene keer dat het niet goed valt versterkt en vergoot het alles wat best eng kan zijn.
Heb je haar kleding wel schoongehouden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
Zij is zo'n tof lief mens die je daar niet over hoort.quote:Op maandag 27 december 2010 22:46 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Heb je haar kleding wel schoongehouden?
Gezien: Zwart jurkje met spikkeltjes in rare kleuren.....quote:Op maandag 27 december 2010 22:47 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Zij is zo'n tof lief mens die je daar niet over hoort.Geen idee. Ik hoop het niet, zeg.
Doen!quote:Op maandag 27 december 2010 22:49 schreef ex het volgende:
Zo, net terug van het chillen bij die vriend van me. Voel me weer een stuk zekerder over alles. Twijfel nog steeds over contact/geen contact.
Hehe, tja dat zegt mijn hart ook.. Maar mijn hoofd! Ik zou ook niet weten wat & hoe, we zijn nu al bijna 5 maanden uit elkaar. Ik ben veranderd en wil me nieuwe leven niet kwijt.. Ik ben bang dat ze er toch niet meer inpast, dus why bother..quote:
Dan is dat de 'secret question' die je meeneemt....wat kun je verliezen? Een illusie?quote:Op maandag 27 december 2010 23:00 schreef ex het volgende:
[..]
Hehe, tja dat zegt mijn hart ook.. Maar mijn hoofd! Ik zou ook niet weten wat & hoe, we zijn nu al bijna 5 maanden uit elkaar. Ik ben veranderd en wil me nieuwe leven niet kwijt.. Ik ben bang dat ze er toch niet meer inpast, dus why bother..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |