Hehehehe.quote:Op maandag 27 december 2010 15:08 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik supersnel mijn geluid aanzetten om Schnappie mee te luisteren, is het Alanis Morissette
Oh dan ben je genaaidquote:Op maandag 27 december 2010 15:08 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik supersnel mijn geluid aanzetten om Schnappie mee te luisteren, is het Alanis Morissette
Haha, briljant, ook echt een liedje van Blue eronderquote:
457 postsquote:Op maandag 27 december 2010 15:30 schreef naatje_1 het volgende:
charlie sheen is niet dood en vingers.
Minste nummer van het eerste vind ik toch Vampires, doet me niet zoveelquote:Op maandag 27 december 2010 15:31 schreef ValHallen het volgende:
Minste nummer van het magistrale eerste album. Toch een heerlijk nummer
Vampires is ook niet mijn cup of tea, maar ik vind i bet.. veel te rommelig.quote:Op maandag 27 december 2010 15:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Minste nummer van het eerste vind ik toch Vampires, doet me niet zoveel
Di-rect is natuurlijk nooit echt heel goed geweest.quote:Op maandag 27 december 2010 15:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
Di-rect toen het nog bagger was
Vind ze wel beter geworden sinds ze die nieuwe zanger hebbenquote:Op maandag 27 december 2010 15:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Di-rect is natuurlijk nooit echt heel goed geweest.
Dat is misschien wel het bruutste optreden uit de Nederlandse muziekgeschiedenis.quote:Op maandag 27 december 2010 15:43 schreef ValHallen het volgende:
Afgekapt
Voor de liefhebber:
Zie Thijs van Leer eens helemaal bad gaan
quote:Op maandag 27 december 2010 15:41 schreef remlof het volgende:
Nou Paul:
Breuls @nylz Er is geen limiet. Nouja, de teller kan niet hoger dan ruim 65000, maar er kan altijd doorgepost worden na die limiet.
2 minutes ago
Inderdaad. Alsof ze bezeten waren door de duivelquote:Op maandag 27 december 2010 15:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat is misschien wel het bruutste optreden uit de Nederlandse muziekgeschiedenis.
Wow.quote:Op maandag 27 december 2010 15:43 schreef ValHallen het volgende:
Afgekapt
Voor de liefhebber:
Enorm ondergewaardeerde band. Waren in het buitenland volgens mij ook populairder dan in Nederland (Akkerman is in die tijd ook verkozen als beste gitarist ter wereld door een Engels muziekblad.)quote:
Die ken ik ja, echt briliant! Jan Akkerman nog live gezien afgelopen zomer!quote:Op maandag 27 december 2010 15:43 schreef ValHallen het volgende:
Afgekapt
Voor de liefhebber:
Op televesie?quote:
quote:
Baaiquote:Op maandag 27 december 2010 16:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb rijles, tot straks over een uurtje
SPOILER: 16-17uOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten weer een aantal leuke plaatjes tussen![]()
quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 16:08 schreef ValHallen het volgende:
Springsteen is een held, maar ik heb dit nummer altijd maar matig gevonden.
En nog veel andere nummers. Jungleland, Radio Nowhere, Nebraska, Thunder Road, The Promised Land enz. enz... Of 'gewoon' The River in weergaloze live-uitvoeringen alsquote:Op maandag 27 december 2010 16:09 schreef Dagoduck het volgende:
Trapped (Jack Spijkerman versie) is de beste van Bruce
quote:Op maandag 27 december 2010 16:09 schreef Dagoduck het volgende:
Trapped (Jack Spijkerman versie) is de beste van Bruce
Hij heeft zelf ook een kleine hèquote:Op maandag 27 december 2010 16:20 schreef Pino112 het volgende:
Bart kan altijd goed met kleine kindertjes praten zeg
tje.quote:
Het is te makkelijk om nu een opmerking te maken...quote:Op maandag 27 december 2010 16:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hij heeft zelf ook een kleine hè
quote:Op maandag 27 december 2010 16:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is te makkelijk om nu een opmerking te maken...
Gedeeltelijk. The colour and the shape is weldegelijk een prima album, maar de rest kan me ook minder boeien. Af en toe een leuk singeltje.quote:Op maandag 27 december 2010 16:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Foo Fighters. Hoe overschat wil je een band hebben
.
Wel teruguisteren http://seriousrequest.3fm.nl/page/10_audiogemistquote:Op maandag 27 december 2010 16:25 schreef -Peach het volgende:
Is het nog mogelijk om SR ergens terug te kijken? Kon het zo snel niet vinden en jullie weten dat vast
Dit was nou hip in de jaren 80 Dago. Wees maar blij dat je het niet heb meegemaakt (ik ook niet trouwens)quote:
Zelfs Neil Young met zijn stemvervormer is beterquote:Op maandag 27 december 2010 16:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit was nou hip in de jaren 80 Dago. Wees maar blij dat je het niet heb meegemaakt (ik ook niet trouwens)
Ik denk dat ik het met je eens ben.quote:Op maandag 27 december 2010 16:30 schreef naatje_1 het volgende:
meest ondergewaardeerde nummer van 2010
Oh ok, ga ik een keertje de graveyards terugluisterenquote:Op maandag 27 december 2010 16:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wel teruguisteren http://seriousrequest.3fm.nl/page/10_audiogemist
Hier een beetjequote:Op maandag 27 december 2010 16:35 schreef Dagoduck het volgende:
Er ligt hier helemaal geen sneeuw meer
Straat ligt hier vol. Met spekglad ijsquote:
Ik vind sneeuw ook altijd maar 1 dag leuk. Daarna wordt het een teringzooi.quote:Op maandag 27 december 2010 16:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Straat ligt hier vol. Met spekglad ijsMooi hoor sneeuw maar het mag nu wel opzouten
Hier nog dik 20 centimeter op plekkenquote:Op maandag 27 december 2010 16:35 schreef Dagoduck het volgende:
Er ligt hier helemaal geen sneeuw meer
Nederland is een regenachtig land dus zodra het vriest gaat het sneeuwenquote:Op maandag 27 december 2010 16:40 schreef naatje_1 het volgende:
Van mij mag het nu wel kappen, sneeuw is leuk, maar niet voor het ijs...
Als je alleen maar binnen zit, zou dat idd niet uitmaken...quote:Op maandag 27 december 2010 16:39 schreef Dagoduck het volgende:
Van mij mag er wel een meter of 5 vallen!
31-12 om 18u volgens mijquote:Op maandag 27 december 2010 16:47 schreef CindieY het volgende:
Hoe laat is de Top SR eigenlijk afgelopen? Dan weet ik zeker op welk moment de radio eens KEIHARD aan moet en ik een rondje kan stuiteren door m'n kamer
18h vrijdagquote:Op maandag 27 december 2010 16:47 schreef CindieY het volgende:
Hoe laat is de Top SR eigenlijk afgelopen? Dan weet ik zeker op welk moment de radio eens KEIHARD aan moet en ik een rondje kan stuiteren door m'n kamer
Dank. Dan kan wat mij betreft daarna het feestje ook wel beginnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 december 2010 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
Alvast maar even een uurlijst:P.O.D. - Youth of the nation. Die heb ik lang niet gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
ja duhquote:Op maandag 27 december 2010 17:02 schreef wolfrolf het volgende:
Naatje 1 je hebt die uurlijst achterstevoren
quote:Op maandag 27 december 2010 16:47 schreef CindieY het volgende:
baasquote:
Owja, ik kom hier binnenvallen zonder HELLO te zeggen. Bij dezequote:
SPOILER: straks om 18:00Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Deed 't zeer?quote:Op maandag 27 december 2010 18:08 schreef Zeroku het volgende:
Echt, flikker ik net met m'n bips op de straat
Mwa, denk dat m'n been blauw is. Verder valt 't wel meequote:
Germ tochquote:Op maandag 27 december 2010 18:08 schreef Zeroku het volgende:
Ow, gelukkig maarquote:Op maandag 27 december 2010 18:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwa, denk dat m'n been blauw is. Verder valt 't wel mee.
Jamie Lidellquote:Op maandag 27 december 2010 18:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Germ toch
Wat een bud nummer trouwens
quote:Op maandag 27 december 2010 18:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Germ toch
Wat een bud nummer trouwens
Joa, heb al mensen erger zien vallenquote:
Ik ging zelf recht voor m'n stageschool op m'n flikker, gelukkig was het nog maar half9 's ochtends. Ik viel heel charmant op knieën en handenquote:Op maandag 27 december 2010 18:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
.
[..]
Joa, heb al mensen erger zien vallen.
quote:Op maandag 27 december 2010 18:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ging zelf recht voor m'n stageschool op m'n flikker, gelukkig was het nog maar half9 's ochtends. Ik viel heel charmant op knieën en handen
Neh. En gelukkig heeft m'n mp3speler de val ook overleefd.quote:
Nicequote:Op maandag 27 december 2010 18:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neh. En gelukkig heeft m'n mp3speler de val ook overleefd.
en zijn overrated kut producerquote:
Tik 'm aan, ouwe!quote:Op maandag 27 december 2010 18:08 schreef Zeroku het volgende:
quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 17:52 schreef hole1988 het volgende:
Played a liveSPOILER: straks om 18:00Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die je op de achtergrond steeds hoort lachen om niks. Je kan merken dat hij van 538 komt.quote:
Ik hoorde 't net ook, ja. En zo geweldig was die opmerking van Frank nietquote:Op maandag 27 december 2010 18:21 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die je op de achtergrond steeds hoort lachen om niks. Je kan merken dat hij van 538 komt.
Van Alice Cooper? Die heb je al gemistquote:Op maandag 27 december 2010 18:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
MOI !!!!.
Poison straks nog. Okay dan !
je bedoelt luisterenquote:Op maandag 27 december 2010 18:23 schreef miieejj het volgende:
is het ernstig als je de serious request van afgelopen zaterdag nacht terug kijkt.. ..![]()
F*ckzooi, jammer!!!quote:Op maandag 27 december 2010 18:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Van Alice Cooper? Die heb je al gemist
Kansloze humorquote:Op maandag 27 december 2010 18:24 schreef -Hans- het volgende:
"Heb je sneeuw geveegd? " "En dus niet je kont ? " - Frank komt er wel
oja dat kan, waar staan die linkjes want op UG zelf staat die nietquote:
Upcquote:Op maandag 27 december 2010 18:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
oja dat kan, waar staan die linkjes want op UG zelf staat die niet
heb je meer van die dingetjes..quote:
Briggy heeft er heel veelquote:Op maandag 27 december 2010 18:27 schreef miieejj het volgende:
[..]
heb je meer van die dingetjes..
ik zou graag een gerard ekdom avatar willen.. wie zou dat kunnen maken denk je ?
Ja, ik tikte de grond aanquote:
ze staanhier ook online http://www.nederland3.nl/programma/serious-request-tvquote:
Wacht dan nog ff op Safri Duoquote:Op maandag 27 december 2010 18:43 schreef ValHallen het volgende:
Dames, heren: ik ga pleite. Even mijn irl vrienden opzoeken ;')
tot later
quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 18:47 schreef wolfrolf het volgende:
Irritante kutplaat
Nooit de hype begrepen van Safri Duo
Volgens mij heb ik hetzelfde probleemquote:Op maandag 27 december 2010 18:51 schreef CindieY het volgende:
Ow, volgens mij ben ik de enige single op ons feestjeWie moet ik nou als eerste zoenen?
Mja, met allemaal stelletjes om je heen sta je daar eerst awkward in je uppie te staanquote:Op maandag 27 december 2010 18:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hetzelfde probleem, ik begin meestal bij degene het dichtstbij
.
Ach weet niet hoe lamg die stelletjes bij jou met elkaar bezig zijn, maar hier gaat iedereen vrij snel naar de andere toe en dan ben je de eerstequote:Op maandag 27 december 2010 18:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, met allemaal stelletjes om je heen sta je daar eerst awkward in je uppie te staan
Heej hansquote:
Ik bedenk me net dat de vriendin van één bij haar ouders in Oostenrijk zit en dat er nog iemand bij aanwezig is waarvan ik verder weinig weet, maar dat ie geen aanhangsel meeneemt.quote:Op maandag 27 december 2010 18:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach weet niet hoe lamg die stelletjes bij jou met elkaar bezig zijn, maar hier gaat iedereen vrij snel naar de andere toe en dan ben je de eerste.
Kijk, probleem opgelostquote:Op maandag 27 december 2010 18:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat de vriendin van één bij haar ouders in Oostenrijk zit en dat er nog iemand bij aanwezig is waarvan ik verder weinig weet, maar dat ie geen aanhangsel meeneemt.
Haha ja lekker "werkweekje" zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op maandag 27 december 2010 19:00 schreef borisz het volgende:
Nieuw uurtjeBlack or WhiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Nieuw uurtjeKraak & SmaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best lekker uurtje.
I reject reality and substitute my own
Tik em aan ouwe!quote:
Nieuw uurtjeLekker uurtje iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze blijven grappig die twee.quote:
quote:VELSEN - Bij Corus is maandagavond een grote brand uitgebroken. Het vuur woedt in Beitsbaan 22, een van de bedrijfsonderdelen waar staal wordt verwerkt voor onder meer autofabrikanten. Het vuur lijkt over te slaan naar de Warmbandwalserij, dat is een gebouw van honderden meters lang. De regionale brandweerkorpsen helpen de Tata Steel Bedrijfsbrandweer in de strijd tegen het vuur.
Voor zo ver bekend zijn er bij de brand geen slachtoffers gevallen. Wel zijn ambulances en politie uit voorzorg aanwezig.De rookontwikkeling is enorm. Toch is het nog noet duidelijk of bij de brand gevaarlijke stoffen zijn vrij gekomen
Gewoon Michiel Veenstraquote:Op maandag 27 december 2010 19:41 schreef miieejj het volgende:
wat is de spotify van michiel veenstra ?
Schrik niet, het is michielveenstra.quote:Op maandag 27 december 2010 19:41 schreef miieejj het volgende:
wat is de spotify van michiel veenstra ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |