31-12 om 18u volgens mijquote:Op maandag 27 december 2010 16:47 schreef CindieY het volgende:
Hoe laat is de Top SR eigenlijk afgelopen? Dan weet ik zeker op welk moment de radio eens KEIHARD aan moet en ik een rondje kan stuiteren door m'n kamer
18h vrijdagquote:Op maandag 27 december 2010 16:47 schreef CindieY het volgende:
Hoe laat is de Top SR eigenlijk afgelopen? Dan weet ik zeker op welk moment de radio eens KEIHARD aan moet en ik een rondje kan stuiteren door m'n kamer
Dank. Dan kan wat mij betreft daarna het feestje ook wel beginnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 december 2010 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
Alvast maar even een uurlijst:P.O.D. - Youth of the nation. Die heb ik lang niet gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
ja duhquote:Op maandag 27 december 2010 17:02 schreef wolfrolf het volgende:
Naatje 1 je hebt die uurlijst achterstevoren
quote:Op maandag 27 december 2010 16:47 schreef CindieY het volgende:
baasquote:
Owja, ik kom hier binnenvallen zonder HELLO te zeggen. Bij dezequote:
SPOILER: straks om 18:00Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Deed 't zeer?quote:Op maandag 27 december 2010 18:08 schreef Zeroku het volgende:
Echt, flikker ik net met m'n bips op de straat
Mwa, denk dat m'n been blauw is. Verder valt 't wel meequote:
Germ tochquote:Op maandag 27 december 2010 18:08 schreef Zeroku het volgende:
Echt, flikker ik net met m'n bips op de straat
Ow, gelukkig maarquote:Op maandag 27 december 2010 18:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwa, denk dat m'n been blauw is. Verder valt 't wel mee.
Jamie Lidellquote:Op maandag 27 december 2010 18:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Germ toch
Wat een bud nummer trouwens
quote:Op maandag 27 december 2010 18:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Germ toch
Wat een bud nummer trouwens
Joa, heb al mensen erger zien vallenquote:
Ik ging zelf recht voor m'n stageschool op m'n flikker, gelukkig was het nog maar half9 's ochtends. Ik viel heel charmant op knieën en handenquote:Op maandag 27 december 2010 18:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
.
[..]
Joa, heb al mensen erger zien vallen.
quote:Op maandag 27 december 2010 18:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ging zelf recht voor m'n stageschool op m'n flikker, gelukkig was het nog maar half9 's ochtends. Ik viel heel charmant op knieën en handen
Neh. En gelukkig heeft m'n mp3speler de val ook overleefd.quote:
Nicequote:Op maandag 27 december 2010 18:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neh. En gelukkig heeft m'n mp3speler de val ook overleefd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |