Hij heeft zelf ook een kleine hèquote:Op maandag 27 december 2010 16:20 schreef Pino112 het volgende:
Bart kan altijd goed met kleine kindertjes praten zeg
tje.quote:
Het is te makkelijk om nu een opmerking te maken...quote:Op maandag 27 december 2010 16:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hij heeft zelf ook een kleine hè
quote:Op maandag 27 december 2010 16:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is te makkelijk om nu een opmerking te maken...
Gedeeltelijk. The colour and the shape is weldegelijk een prima album, maar de rest kan me ook minder boeien. Af en toe een leuk singeltje.quote:Op maandag 27 december 2010 16:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Foo Fighters. Hoe overschat wil je een band hebben
.
Wel teruguisteren http://seriousrequest.3fm.nl/page/10_audiogemistquote:Op maandag 27 december 2010 16:25 schreef -Peach het volgende:
Is het nog mogelijk om SR ergens terug te kijken? Kon het zo snel niet vinden en jullie weten dat vast
Dit was nou hip in de jaren 80 Dago. Wees maar blij dat je het niet heb meegemaakt (ik ook niet trouwens)quote:
Zelfs Neil Young met zijn stemvervormer is beterquote:Op maandag 27 december 2010 16:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit was nou hip in de jaren 80 Dago. Wees maar blij dat je het niet heb meegemaakt (ik ook niet trouwens)
Ik denk dat ik het met je eens ben.quote:Op maandag 27 december 2010 16:30 schreef naatje_1 het volgende:
meest ondergewaardeerde nummer van 2010
Oh ok, ga ik een keertje de graveyards terugluisterenquote:Op maandag 27 december 2010 16:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wel teruguisteren http://seriousrequest.3fm.nl/page/10_audiogemist
Hier een beetjequote:Op maandag 27 december 2010 16:35 schreef Dagoduck het volgende:
Er ligt hier helemaal geen sneeuw meer
Straat ligt hier vol. Met spekglad ijsquote:
Ik vind sneeuw ook altijd maar 1 dag leuk. Daarna wordt het een teringzooi.quote:Op maandag 27 december 2010 16:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Straat ligt hier vol. Met spekglad ijsMooi hoor sneeuw maar het mag nu wel opzouten
Hier nog dik 20 centimeter op plekkenquote:Op maandag 27 december 2010 16:35 schreef Dagoduck het volgende:
Er ligt hier helemaal geen sneeuw meer
Nederland is een regenachtig land dus zodra het vriest gaat het sneeuwenquote:Op maandag 27 december 2010 16:40 schreef naatje_1 het volgende:
Van mij mag het nu wel kappen, sneeuw is leuk, maar niet voor het ijs...
Als je alleen maar binnen zit, zou dat idd niet uitmaken...quote:Op maandag 27 december 2010 16:39 schreef Dagoduck het volgende:
Van mij mag er wel een meter of 5 vallen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |