en zijn overrated kut producerquote:
Tik 'm aan, ouwe!quote:Op maandag 27 december 2010 18:08 schreef Zeroku het volgende:
Echt, flikker ik net met m'n bips op de straat
quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 17:52 schreef hole1988 het volgende:
Played a liveSPOILER: straks om 18:00Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die je op de achtergrond steeds hoort lachen om niks. Je kan merken dat hij van 538 komt.quote:
Ik hoorde 't net ook, ja. En zo geweldig was die opmerking van Frank nietquote:Op maandag 27 december 2010 18:21 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die je op de achtergrond steeds hoort lachen om niks. Je kan merken dat hij van 538 komt.
Van Alice Cooper? Die heb je al gemistquote:Op maandag 27 december 2010 18:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
MOI !!!!.
Poison straks nog. Okay dan !
je bedoelt luisterenquote:Op maandag 27 december 2010 18:23 schreef miieejj het volgende:
is het ernstig als je de serious request van afgelopen zaterdag nacht terug kijkt.. ..![]()
F*ckzooi, jammer!!!quote:Op maandag 27 december 2010 18:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Van Alice Cooper? Die heb je al gemist
Kansloze humorquote:Op maandag 27 december 2010 18:24 schreef -Hans- het volgende:
"Heb je sneeuw geveegd? " "En dus niet je kont ? " - Frank komt er wel
oja dat kan, waar staan die linkjes want op UG zelf staat die nietquote:
Upcquote:Op maandag 27 december 2010 18:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
oja dat kan, waar staan die linkjes want op UG zelf staat die niet
heb je meer van die dingetjes..quote:
Briggy heeft er heel veelquote:Op maandag 27 december 2010 18:27 schreef miieejj het volgende:
[..]
heb je meer van die dingetjes..
ik zou graag een gerard ekdom avatar willen.. wie zou dat kunnen maken denk je ?
Ja, ik tikte de grond aanquote:
ze staanhier ook online http://www.nederland3.nl/programma/serious-request-tvquote:
Wacht dan nog ff op Safri Duoquote:Op maandag 27 december 2010 18:43 schreef ValHallen het volgende:
Dames, heren: ik ga pleite. Even mijn irl vrienden opzoeken ;')
tot later
quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 18:47 schreef wolfrolf het volgende:
Irritante kutplaat
Nooit de hype begrepen van Safri Duo
Volgens mij heb ik hetzelfde probleemquote:Op maandag 27 december 2010 18:51 schreef CindieY het volgende:
Ow, volgens mij ben ik de enige single op ons feestjeWie moet ik nou als eerste zoenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |