Hij heeft zelf ook een kleine hèquote:Op maandag 27 december 2010 16:20 schreef Pino112 het volgende:
Bart kan altijd goed met kleine kindertjes praten zeg
tje.quote:
Het is te makkelijk om nu een opmerking te maken...quote:Op maandag 27 december 2010 16:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hij heeft zelf ook een kleine hè
quote:Op maandag 27 december 2010 16:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is te makkelijk om nu een opmerking te maken...
Gedeeltelijk. The colour and the shape is weldegelijk een prima album, maar de rest kan me ook minder boeien. Af en toe een leuk singeltje.quote:Op maandag 27 december 2010 16:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Foo Fighters. Hoe overschat wil je een band hebben
.
Wel teruguisteren http://seriousrequest.3fm.nl/page/10_audiogemistquote:Op maandag 27 december 2010 16:25 schreef -Peach het volgende:
Is het nog mogelijk om SR ergens terug te kijken? Kon het zo snel niet vinden en jullie weten dat vast
Dit was nou hip in de jaren 80 Dago. Wees maar blij dat je het niet heb meegemaakt (ik ook niet trouwens)quote:
Zelfs Neil Young met zijn stemvervormer is beterquote:Op maandag 27 december 2010 16:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit was nou hip in de jaren 80 Dago. Wees maar blij dat je het niet heb meegemaakt (ik ook niet trouwens)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |