Ja, ik tikte de grond aanquote:
ze staanhier ook online http://www.nederland3.nl/programma/serious-request-tvquote:
Wacht dan nog ff op Safri Duoquote:Op maandag 27 december 2010 18:43 schreef ValHallen het volgende:
Dames, heren: ik ga pleite. Even mijn irl vrienden opzoeken ;')
tot later
quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 18:47 schreef wolfrolf het volgende:
Irritante kutplaat
Nooit de hype begrepen van Safri Duo
Volgens mij heb ik hetzelfde probleemquote:Op maandag 27 december 2010 18:51 schreef CindieY het volgende:
Ow, volgens mij ben ik de enige single op ons feestjeWie moet ik nou als eerste zoenen?
Mja, met allemaal stelletjes om je heen sta je daar eerst awkward in je uppie te staanquote:Op maandag 27 december 2010 18:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hetzelfde probleem, ik begin meestal bij degene het dichtstbij
.
Ach weet niet hoe lamg die stelletjes bij jou met elkaar bezig zijn, maar hier gaat iedereen vrij snel naar de andere toe en dan ben je de eerstequote:Op maandag 27 december 2010 18:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, met allemaal stelletjes om je heen sta je daar eerst awkward in je uppie te staan
Heej hansquote:
Ik bedenk me net dat de vriendin van één bij haar ouders in Oostenrijk zit en dat er nog iemand bij aanwezig is waarvan ik verder weinig weet, maar dat ie geen aanhangsel meeneemt.quote:Op maandag 27 december 2010 18:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach weet niet hoe lamg die stelletjes bij jou met elkaar bezig zijn, maar hier gaat iedereen vrij snel naar de andere toe en dan ben je de eerste.
Kijk, probleem opgelostquote:Op maandag 27 december 2010 18:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat de vriendin van één bij haar ouders in Oostenrijk zit en dat er nog iemand bij aanwezig is waarvan ik verder weinig weet, maar dat ie geen aanhangsel meeneemt.
Haha ja lekker "werkweekje" zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op maandag 27 december 2010 19:00 schreef borisz het volgende:
Nieuw uurtjeBlack or WhiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Nieuw uurtjeKraak & SmaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best lekker uurtje.
I reject reality and substitute my own
Tik em aan ouwe!quote:
Nieuw uurtjeLekker uurtje iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze blijven grappig die twee.quote:
quote:VELSEN - Bij Corus is maandagavond een grote brand uitgebroken. Het vuur woedt in Beitsbaan 22, een van de bedrijfsonderdelen waar staal wordt verwerkt voor onder meer autofabrikanten. Het vuur lijkt over te slaan naar de Warmbandwalserij, dat is een gebouw van honderden meters lang. De regionale brandweerkorpsen helpen de Tata Steel Bedrijfsbrandweer in de strijd tegen het vuur.
Voor zo ver bekend zijn er bij de brand geen slachtoffers gevallen. Wel zijn ambulances en politie uit voorzorg aanwezig.De rookontwikkeling is enorm. Toch is het nog noet duidelijk of bij de brand gevaarlijke stoffen zijn vrij gekomen
Gewoon Michiel Veenstraquote:Op maandag 27 december 2010 19:41 schreef miieejj het volgende:
wat is de spotify van michiel veenstra ?
Schrik niet, het is michielveenstra.quote:Op maandag 27 december 2010 19:41 schreef miieejj het volgende:
wat is de spotify van michiel veenstra ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |