quote:Op maandag 27 december 2010 10:57 schreef Nizno het volgende:
Nadeel is dat ik dat nummer van Jan S. inmiddels moeiteloos mee kan zingen dankzij een klein neefje van 2 wiens vader vindt dat hij het Nederlandse lied hard mee moet kunnen brullen.
dat zag ik al lolquote:
heb al een nieuwe TT in de TR gezet... even wachten op een modje die mee wil werken.quote:
een heerlijk nummer.quote:
Hunky Dorky is een geweldig album.quote:Op maandag 27 december 2010 11:30 schreef Homdeck het volgende:
Ik begin Bowie eigenlijk pas sinds een paar jaar echt te waarderen.
Zal hem eens binnentrekkenquote:Op maandag 27 december 2010 11:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hunky Dorky is een geweldig album.
Ik heb hem ook 8 jaar lang afschuwelijk gevonden, maar uiteindelijk even op een andere manier naar gaan luisteren en nu is het een van mijn favoriete artiesten.quote:Op maandag 27 december 2010 11:30 schreef Homdeck het volgende:
Ik begin Bowie eigenlijk pas sinds een paar jaar echt te waarderen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik ookquote:Op maandag 27 december 2010 11:32 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ik heb hem ook 8 jaar lang afschuwelijk gevonden, maar uiteindelijk even op een andere manier naar gaan luisteren en nu is het een van mijn favoriete artiesten.
Ziggy Stardust ook. En Diamond Dogs. En the Man who sold the world. En Station to Station. En....quote:Op maandag 27 december 2010 11:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hunky Dorky is een geweldig album.
Of smaak is relatief of maakbaarquote:Op maandag 27 december 2010 11:33 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dat heb ik ookWijsheid komt met de jaren denk ik
True, maar ik vind HD het bestquote:Op maandag 27 december 2010 11:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Ziggy Stardust ook. En Diamond Dogs. En the Man who sold the world. En Station to Station. En....
Niks! Ik kan het me ook niet voorstellen!quote:Op maandag 27 december 2010 11:39 schreef djenneke het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat dit nummer ook maar één stem krijgt. Niet met de allerbeste wil van de wereld.
Wat is er mis met mij???
![]()
![]()
![]()
Vrouwen van middelbare leeftijd die hierop zo lekker uit hun dak kunnen gaan op het jaarlijkse dorpsfeest denk ikquote:Op maandag 27 december 2010 11:38 schreef djenneke het volgende:
Wie, o wie, is die trieste figuur, die van mening is dat dit in de top 2000 hoort?
quote:Op maandag 27 december 2010 11:39 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Vrouwen van middelbare leeftijd die hierop zo lekker uit hun dak kunnen gaan op het jaarlijkse dorpsfeest denk ik
quote:Op maandag 27 december 2010 11:37 schreef wallofdolls het volgende:
He piesman, we hebben n super compatibility, ik voeg je effe toe
Mart Smeets stemt heel vaak.quote:
Kan er weinig over vinden. Kom wel een groep Midtown tegen.quote:Op maandag 27 december 2010 12:29 schreef Homdeck het volgende:
Ik hoorde dit nummer voor het eerst in de 90's in een coverversie die toen de top 40 haalde. Iemand nog enig idee van wie?
De West Caost All Starsquote:Op maandag 27 december 2010 12:29 schreef Homdeck het volgende:
Ik hoorde dit nummer voor het eerst in de 90's in een coverversie die toen de top 40 haalde. Iemand nog enig idee van wie?
nee dat is hem nietquote:Op maandag 27 december 2010 12:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kan er weinig over vinden. Kom wel een groep Midtown tegen.
nee ook niet. kut nu wil ik het weten ook.quote:Op maandag 27 december 2010 12:32 schreef cafca het volgende:
[..]
De West Caost All Stars![]()
http://www.secondhandsongs.com/artist/6999
quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 12:39 schreef friekin_ het volgende:
Mensen die overdrijven met de top 2000
ik ook, maar best mooi.quote:Op maandag 27 december 2010 12:43 schreef WeezerButler het volgende:
Toch bijzonder dat Grand Hotel van Procal Harum zo hoog staat als't staat. Hoor het voor het eerst van mn leven...
quote:Op maandag 27 december 2010 12:47 schreef peaceman het volgende:
Deze is wat mij betreft een beetje kapot gedraaid.
quote:Op maandag 27 december 2010 12:49 schreef wallofdolls het volgende:
Dit nummer was al kapot voor ie uberhaubt gedraaid werd
quote:Op maandag 27 december 2010 12:50 schreef cafca het volgende:
Ik vind dit wel een van de beste liedjes van Toto
Nancy wel gehoord gisteren, volgens mijquote:Op maandag 27 december 2010 12:54 schreef Homdeck het volgende:
dit vind ik best prettig. wel vreemd dat de familie sinatra er niet in staat.
Ik had The PRice of Love van Bryan Ferry zelf aangezet, maar ik besefte me even niet dat ik geen radio 2 meer luisterde, dus ik wilde je al gek verklarenquote:Op maandag 27 december 2010 13:14 schreef peaceman het volgende:
The Opera...Blijft een grappig liedje.
Dit is dan weer helemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo is dit uur voor mij ookquote:Op maandag 27 december 2010 13:05 schreef peaceman het volgende:
1329 Monkees Daydream believer![]()
1330 Prince & the Revolution I would die 4 U
1331 Kelly Clarkson Because of you
1332 Bee Gees Lonely days
1333 Soft Cell Tainted love
1334 Stealers Wheel Stuck in the middle with you![]()
1335 Krezip All my life![]()
1336 Laura Pausini La solitudine![]()
1337 Eros Ramazzotti & Anastacia I belong to you![]()
1338 Boomtown Rats I don't like mondays![]()
1339 City To City The road ahead (miles of the unknown)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1340 Dizzy Man's Band The opera![]()
![]()
1341 Cars Drive
jawel.quote:Op maandag 27 december 2010 13:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo erg is dit nummer toch niet?
Toch echt iets met een rots en eronder leven.quote:
quote:
of het heeft geen indruk gemaakt. zegt me echt niksquote:Op maandag 27 december 2010 13:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toch echt iets met een rots en eronder leven.
quote:Op maandag 27 december 2010 13:34 schreef Homdeck het volgende:
[..]
[..]
of het heeft geen indruk gemaakt. zegt me echt niks
ik luister elke dag radio op mijn werkquote:Op maandag 27 december 2010 13:36 schreef Paul het volgende:
[..]
je luistert zeker nooit radio normaal. Dit nummer kwam dit jaar elke dag wel langs op de radio zenders als radio 2, 3fm, 538, Veronica, sky enzzzzz
quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 13:43 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
"Wij genieten vandaag extra van de top2000 tijdens onze punnikmarathon in het buurthuis en de liedjes doen me denken aan de tijd dat ik nog kersstallen uit aardappels sneed"
Dat zijn de meeste wel, totdat ze de baard uit de keel en op de wangen kregen.quote:Op maandag 27 december 2010 13:44 schreef Diaan73 het volgende:
Dit nummer van de Bee Gees is goed te doen.
Dat ja. Massachusetts en Spicks and Specksquote:Op maandag 27 december 2010 13:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste wel, totdat ze de baard uit de keel en op de wangen kregen.
I've gotta get a message to you, Run to me, Don't forget to remember, I started a joke..quote:Op maandag 27 december 2010 13:46 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dat ja. Massachusetts en Spicks and Specks
Hoi!quote:Op maandag 27 december 2010 13:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Goedemorgen! Ik verhuis van SR naar Radio 2. Bij dezen.
Radio 2 bepaald dat niet. Het zijn de mensen die de lijst samenstellen door te stemmen.. DUH!quote:Op maandag 27 december 2010 13:47 schreef peaceman het volgende:
Onbegrijpelijk dat radio 2 bepaald heeft dat wij dit mooi zouden vinden.
Dream on.quote:Op maandag 27 december 2010 13:48 schreef Codiac het volgende:
[..]
Radio 2 bepaald dat niet. Het zijn de mensen die de lijst samenstellen door te stemmen.. DUH!
True..quote:Op maandag 27 december 2010 13:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste wel, totdat ze de baard uit de keel en op de wangen kregen.
Is dat niet zo dan??quote:Op maandag 27 december 2010 13:48 schreef Codiac het volgende:
[..]
Radio 2 bepaald dat niet. Het zijn de mensen die de lijst samenstellen door te stemmen.. DUH!
Oh ja? http://www.ed.nl/regio/ei(...)=1&sort=asc#reaktiesquote:Op maandag 27 december 2010 13:48 schreef Codiac het volgende:
[..]
Of dat je door een groot luik door de grond heen zaktquote:Op maandag 27 december 2010 13:50 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Er zouden verklikplaten in de keuzelijst moeten zitten, dat als je op Nick en Simon stemt, de rest van je stemmen ook niet meer telt.
quote:Op maandag 27 december 2010 13:50 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Er zouden verklikplaten in de keuzelijst moeten zitten, dat als je op Nick en Simon stemt, de rest van je stemmen ook niet meer telt.
quote:Op maandag 27 december 2010 13:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Of dat je door een groot luik door de grond heen zakt![]()
en New york mining disaster 1941quote:Op maandag 27 december 2010 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
I've gotta get a message to you, Run to me, Don't forget to remember, I started a joke..
Een groot grottenstelsel onder Nederland gevuld met mensen met een slechte muzieksmaak.quote:Op maandag 27 december 2010 13:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Of dat je door een groot luik door de grond heen zakt![]()
PARTYYYquote:Op maandag 27 december 2010 13:51 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
[..]
Een groot grottenstelsel onder Nederland gevuld met mensen met een slechte muzieksmaak.
Eens!quote:Op maandag 27 december 2010 13:54 schreef cafca het volgende:
Onmogelijk om niet vrolijk te worden bij deze plaat
Eensch, heerlijk nummerquote:Op maandag 27 december 2010 13:54 schreef cafca het volgende:
Werpt wel gelijk een ander beeld op Underground-muziek.quote:Op maandag 27 december 2010 13:51 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
[..]
Een groot grottenstelsel onder Nederland gevuld met mensen met een slechte muzieksmaak.
Maar dan in omgekeerde volgorde...quote:Op maandag 27 december 2010 13:56 schreef Homdeck het volgende:
Alvast het volgende uurtje
1318 Stevie Wonder As
1319 Ramones Rock 'n roll highschool
1320 Beatles Eight days a week
1321 Earth & Fire Seasons
1322 Bad Company Feel like makin' love
1323 Counting Crows Accidentally in love
1324 Boudewijn de Groot Tip van de sluier
1325 Duran Duran The reflex
1326 Mika Relax, take it easy
1327 Black Wonderful life
1328 Allman Brothers Band
Nee hoor.quote:Op maandag 27 december 2010 13:54 schreef cafca het volgende:
Yepquote:Op maandag 27 december 2010 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Oeh, welke Allman? Ramblin' man?
1328 Allman Brothers Band Ramblin' manquote:Op maandag 27 december 2010 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Oeh, welke Allman? Ramblin' man?
Yessss!quote:Op maandag 27 december 2010 13:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1328 Allman Brothers Band Ramblin' man
sja, ik kan geen lijstjes per uur meer vindenquote:Op maandag 27 december 2010 13:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar dan in omgekeerde volgorde...
Hee jou ken ik ook!quote:Op maandag 27 december 2010 13:58 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Vanavond in Top2000 a GoGo een item over Gloria Jones - tainted Love
quote:Op maandag 27 december 2010 13:58 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Vanavond in Top2000 a GoGo een item over Gloria Jones - tainted Love
Laatste keer: Hier!!!quote:Op maandag 27 december 2010 13:58 schreef Homdeck het volgende:
[..]
sja, ik kan geen lijstjes per uur meer vinden
Sorry mama.quote:Op maandag 27 december 2010 14:02 schreef peaceman het volgende:
Kunnen Weezer en Mexicaantje niet even in een box apart..
Smaakte goedquote:Op maandag 27 december 2010 14:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
OMGZ er is een pauw onthoofd.![]()
![]()
![]()
debielen
![]()
Ja, schandalig...quote:Op maandag 27 december 2010 14:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
OMGZ er is een pauw onthoofd.![]()
![]()
![]()
debielen
![]()
Nee, dan werd je geBlackRolled.quote:Op maandag 27 december 2010 14:13 schreef cafca het volgende:
Dit was toch de koffiejuffrouw van de platenmaatschappij ofzo?
Oja, die haalde ik toen ook al steeds door elkaar...quote:Op maandag 27 december 2010 14:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, dan werd je geBlackRolled.
Zo ken ik nog 2 nummersquote:Op maandag 27 december 2010 14:15 schreef het_fokschaap het volgende:
Het schijnt trouwens dat Black dit nummer naakt heeft ingezongen...
Rick Astleyquote:Op maandag 27 december 2010 14:13 schreef cafca het volgende:
Dit was toch de koffiejuffrouw van de platenmaatschappij ofzo?
quote:Op maandag 27 december 2010 14:12 schreef wallofdolls het volgende:
satisfaction-meter
---------------------------------------------------------
.
.
.
.
.
.
...................***********
------------------------------------------------------------
........................................*****
Zo hoog?? Belachelijk. Mika is live trouwens best grappig om te zien. Goed niet echt.quote:
quote:
Kijk dat kleurt het nummer weer een !! Kan me voorstellen dat hij geen tanlines heeft.quote:Op maandag 27 december 2010 14:15 schreef het_fokschaap het volgende:
Het schijnt trouwens dat Black dit nummer naakt heeft ingezongen...
Die telde ik al niet mee. Ik bedoelde Eternal Flame door Hoffs en Somebody door Martin L Gorequote:Op maandag 27 december 2010 14:17 schreef cafca het volgende:
[..]
We willen over jouw plaatopnames niks weten , Ja!
Dat vraag ik me soms echt serieus af.. dat je 't goed vind oke.. maar echt onderdeel van je 15 favoriete plaaten ooooooit..quote:Op maandag 27 december 2010 14:18 schreef djenneke het volgende:
waarom stemmen mensen hier nou ohhhhoooopp?
de handdoekjes liggen al klaarquote:Op maandag 27 december 2010 14:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik bedoelde Eternal Flame door Hoffs
En van Big Girl krijgt ze altijd zo'n lekkere ego-boostquote:Op maandag 27 december 2010 14:17 schreef het_fokschaap het volgende:
commentaar na de plaat: Bep de Boer schrijft dat ze altijd zo lekker relaxed wordt als ze deze plaat opzet.
Maar uitzetten doen we niet, want ja er zitten nou eenmaal kut nummers tussen de 2000. Maar iets missen van de top2000 (behalve door slaap), dat kan natuurlijk nietquote:
Dat dus inderdaad. Het goed vinden vind ik in dit geval al wel erg dubieus hoor.quote:Op maandag 27 december 2010 14:19 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
[..]
Dat vraag ik me soms echt serieus af.. dat je 't goed vind oke.. maar echt onderdeel van je 15 favoriete plaaten ooooooit..
Maar bij deze opmerking ga je er al vanuit dat de lijst daadwerkelijk door de luisteraar wordt samengesteld.quote:Op maandag 27 december 2010 14:19 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
[..]
Dat vraag ik me soms echt serieus af.. dat je 't goed vind oke.. maar echt onderdeel van je 15 favoriete plaaten ooooooit..
nee.quote:Op maandag 27 december 2010 14:22 schreef Diaan73 het volgende:
05. THE REFLEX DURAN DURAN LYRICS
The Reflex
The Reflex
The Reflex
The Reflex
You've gone too far this time
And I'm dancing on the valentine
I tell you somebody's fooling around
With my chances on the danger line
I'll cross that bridge when I find it
Another day to make my stand
High time is no time for deciding
If I should find a helping hand
Why don't you use it
Try not to bruise it
Buy time don't loose it
Why don't you use it
Try not to bruise it
Buy time don't loose it
The reflex is a lonely child
Who's waiting by the park
The reflex is a door to finding
Treasure in the dark
And watching over lucky clover
Isn't that bizare
Every little thing the reflex does
Leaves you answered with a question mark
I'm on a ride and I want to get off
But they won't slow down the round-about
I sold the radio and T.V. set
Don't want to be around when this gets out
So Why don't you use it
Try not to bruise it
Buy time don't loose it
The reflex is a lonley child
Who's waiting in the park
Treasure in the dark
Isn't that bizare
leaves you answered with a question mark
So why don't you use it
Try not to bruise it
Buy time don't loose it
The reflex is a lonely child
Who's waiting by the park
Treasure in the dark
Isn't that bizare
leaves me answered with a question mark
Ik neem toch aan dat er geen nummers in staan waar helemaal niemand op stemt.quote:Op maandag 27 december 2010 14:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar bij deze opmerking ga je er al vanuit dat de lijst daadwerkelijk door de luisteraar wordt samengesteld.
Ach.. als ik de OP van dit topic zo lees, durf ik die uitspraak niet te doen.quote:Op maandag 27 december 2010 14:23 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat er geen nummers in staan waar helemaal niemand op stemt.
Die van JW Roodbeen is ook niet slecht.quote:Op maandag 27 december 2010 14:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hebben jullie die keuzelijstjes van de Top2000 dj's al eens gezien? Dat doet al aardig vermoeden dat ze 'm zelf samenstellen. Wat een wansmaak..(muv Stefan Stasse zo'n beetje)
Tja, Relax en Reflex achter elkaar.....moet ik toch denken aan een alfabetische lijst die vervolgens min of meer willekeurig op volgorde gezet is....quote:Op maandag 27 december 2010 14:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar bij deze opmerking ga je er al vanuit dat de lijst daadwerkelijk door de luisteraar wordt samengesteld.
Ja, die gaat ook nog wel, idd.quote:Op maandag 27 december 2010 14:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die van JW Roodbeen is ook niet slecht.
Ik denk nog steeds dattie dat wel wordt, maar dat radio2 manipuleert waar ze dat leuk/nodig vinden.quote:Op maandag 27 december 2010 14:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |