Dat moet in spoilertagsquote:Op zondag 30 december 2007 00:08 schreef Noorseviking het volgende:
Queen staat toch op 1
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na een tijdje gaan de 'klassiekers' je ook wel de strot uithangen. Ik zag zelfs Ali B & Marco Borsato met dat war child nummer voorbij komen,quote:Op zondag 30 december 2007 00:26 schreef Smart_ass het volgende:
Buhh wat nou overdreven. Die top 2000 komt maar 1x per jaar, dat wil zeggen, er komt maar 1x per jaar een periode van 6 dagen waarin geen enkel nummer meer dan 1x gedraaid wordt. Zeer zeldzaam dus!
Bovendien is het leuke muziek, en niet van die Sean Paul, Timbaland, en andere top-40 meuk.
Met die Rhapsody weerquote:Op zondag 30 december 2007 00:08 schreef Noorseviking het volgende:
Queen staat toch op 1
De meeste nummers van de top 2000 hebben ook ooit in de top 40 gestaanquote:Op zondag 30 december 2007 00:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bovendien is het leuke muziek, en niet van die Sean Paul, Timbaland, en andere top-40 meuk.
Laatst was er ook iemand met een verhaal dat ie 's nachts de wekker zette om bepaalde nummers te horenquote:Op zondag 30 december 2007 00:07 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik vind het ook best lollig
Maar hoor net een verhaal op de radio van iemand die met een radio in de wc zit
Iemand die een radio onder de douche meeneemt
Iemand die een een half uur langer in de auto blijft zitten om te luisteren! btje overdreven
uuuuuuuughquote:Op zondag 30 december 2007 01:31 schreef Sjibble het volgende:
De top10 zal wel weer zuigen
Staat toppertje op 3bijv..
Maar eh... Top2000... hoeHOE!!
Anyway, pas bij Top50 ga ik luisteren, en download ik alle goeie nummers
Ik denk dat daar tussen zit:
Fergie - Big girls dont cry
Jeroen van der Boom - Jij bent zo
September - Cry for you
en al dat soort nummers
Smaken verschillen?quote:Op zondag 30 december 2007 00:26 schreef Smart_ass het volgende:
Je vind Timbaland toch niet serieus geweldig?quote:
Of iemand die zijn wekkerradio tijdens de Top2000 niet uitschakelt, en gebeurt dat wel dan schakelt hij over op de MP3-speler/radio.quote:Op zondag 30 december 2007 00:07 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik vind het ook best lollig
Maar hoor net een verhaal op de radio van iemand die met een radio in de wc zit
Iemand die een radio onder de douche meeneemt
Iemand die een een half uur langer in de auto blijft zitten om te luisteren! btje overdreven
En dit wordt dan afgespeeld met ghettoblasters.quote:Op zondag 30 december 2007 00:26 schreef Smart_ass het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |