Dat moet in spoilertagsquote:Op zondag 30 december 2007 00:08 schreef Noorseviking het volgende:
Queen staat toch op 1
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na een tijdje gaan de 'klassiekers' je ook wel de strot uithangen. Ik zag zelfs Ali B & Marco Borsato met dat war child nummer voorbij komen,quote:Op zondag 30 december 2007 00:26 schreef Smart_ass het volgende:
Buhh wat nou overdreven. Die top 2000 komt maar 1x per jaar, dat wil zeggen, er komt maar 1x per jaar een periode van 6 dagen waarin geen enkel nummer meer dan 1x gedraaid wordt. Zeer zeldzaam dus!
Bovendien is het leuke muziek, en niet van die Sean Paul, Timbaland, en andere top-40 meuk.
Met die Rhapsody weerquote:Op zondag 30 december 2007 00:08 schreef Noorseviking het volgende:
Queen staat toch op 1
De meeste nummers van de top 2000 hebben ook ooit in de top 40 gestaanquote:Op zondag 30 december 2007 00:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bovendien is het leuke muziek, en niet van die Sean Paul, Timbaland, en andere top-40 meuk.
Laatst was er ook iemand met een verhaal dat ie 's nachts de wekker zette om bepaalde nummers te horenquote:Op zondag 30 december 2007 00:07 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik vind het ook best lollig
Maar hoor net een verhaal op de radio van iemand die met een radio in de wc zit
Iemand die een radio onder de douche meeneemt
Iemand die een een half uur langer in de auto blijft zitten om te luisteren! btje overdreven
uuuuuuuughquote:Op zondag 30 december 2007 01:31 schreef Sjibble het volgende:
De top10 zal wel weer zuigen
Staat toppertje op 3bijv..
Maar eh... Top2000... hoeHOE!!
Anyway, pas bij Top50 ga ik luisteren, en download ik alle goeie nummers
Ik denk dat daar tussen zit:
Fergie - Big girls dont cry
Jeroen van der Boom - Jij bent zo
September - Cry for you
en al dat soort nummers
Smaken verschillen?quote:Op zondag 30 december 2007 00:26 schreef Smart_ass het volgende:
Je vind Timbaland toch niet serieus geweldig?quote:
Of iemand die zijn wekkerradio tijdens de Top2000 niet uitschakelt, en gebeurt dat wel dan schakelt hij over op de MP3-speler/radio.quote:Op zondag 30 december 2007 00:07 schreef paultjuhhh het volgende:
Iemand die een een half uur langer in de auto blijft zitten om te luisteren! btje overdreven
En dit wordt dan afgespeeld met ghettoblasters.quote:Op zondag 30 december 2007 00:26 schreef Smart_ass het volgende:
Echt helemaal mee eens !quote:Op zondag 30 december 2007 00:07 schreef paultjuhhh het volgende:
quote:Op zondag 30 december 2007 04:02 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb vandaag 100 euro betaald, omdat ik bij een hoer was die de top2000 op had staan. Maar omdat ik zo graag wilde luisteren ben ik daar nog een half uur gebeleven, wat me 100 euro koste.
Ik ken heel die Timbaland nie, ik weet alleen wel dat ik de Top 2000 kut muziek vindquote:Op zondag 30 december 2007 02:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je vind Timbaland toch niet serieus geweldig?
Elk nummer waar die man aan meewerkt moet ie even "heeeeeuuuj" tussendoor kreunen, ergens.
(Ik ben trouwens net weer begonnen aan een tower defenseslecht he
)
1 keer per jaar noem ik niet zeldzaam hoor. Misschien als je 13 bent ofzo.quote:Op zondag 30 december 2007 00:26 schreef Smart_ass het volgende:
Buhh wat nou overdreven. Die top 2000 komt maar 1x per jaar, dat wil zeggen, er komt maar 1x per jaar een periode van 6 dagen waarin geen enkel nummer meer dan 1x gedraaid wordt. Zeer zeldzaam dus!
En dan nog 6 dagenquote:Op zondag 30 december 2007 12:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
1 keer per jaar noem ik niet zeldzaam hoor. Misschien als je 13 bent ofzo.
Ik had het dan natuurlijk ook over de hedendaagse top 40.quote:Op zondag 30 december 2007 01:10 schreef Dlocks het volgende:
[..]
De meeste nummers van de top 2000 hebben ook ooit in de top 40 gestaan
Ik vind 't anders redelijk origineel ja, aangezien je verder op geen enkele radiozender ook maar 1 dag allemaal verschillende nummers hoort.quote:
En elk jaar hetzelfdequote:Op zondag 30 december 2007 12:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind 't anders redelijk origineel ja, aangezien je verder op geen enkele radiozender ook maar 1 dag allemaal verschillende nummers hoort.
Je vindt alle 2000 nummers kut?quote:Op zondag 30 december 2007 12:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ken heel die Timbaland nie, ik weet alleen wel dat ik de Top 2000 kut muziek vind
Dus als ik op bezoek kom, dan hoor ik dus in de verte house of R&B uit je boxen knetteren?quote:Op zondag 30 december 2007 12:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ken heel die Timbaland nie, ik weet alleen wel dat ik de Top 2000 kut muziek vind
Het is niet elk jaar hetzelfde, en bovendien is dat mijn hele punt niet.quote:Op zondag 30 december 2007 13:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En elk jaar hetzelfde
En trouwens,
Mensen die radio luisteren!!!
99.9% wel ja.quote:Op zondag 30 december 2007 14:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Je vindt alle 2000 nummers kut?
Ja want je hebt ''slechte'' en ''goede'' muzieksmaakquote:Op zondag 30 december 2007 15:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het is niet elk jaar hetzelfde, en bovendien is dat mijn hele punt niet.![]()
En waar luister jij dan naar? Je komt niet echt over als iemand met een goede muzieksmaak naar mijn idee.
Gadverdamme, wat een semi-emotioneel, oninteressant en langdradig gewauwel, bij elke aankondiging van een plaat in de top2000.quote:En dan van Jan Groenendorp uit Schubbekuttedijk die bij het volgende plaatjes herinneringen heeft uit de herfst van 1973, toen hij tijdens het schaatsen van de Elfstedentocht, tussen post 4 en post 5 door een wak schaatste, en daarbij zijn heup brak. Hij is namelijk de eerste persoon geweest die ooit een kunstheup kreeg aangemeten, en tijdens de revalidatie raakte hij verliefd op hetg volgende nummer.
En dan Mien Zwagendijk uit Den Bosch. Zij beviel van haar eerste kind in 1973, wat helaas na 4 uur en 3 minuten op deze aardbol te hebben verkeerd, overleed. Tijdens het herstel hiervan werd dit nummer veel gedraait.
Zo ziet u, en hoort u, dat de top2000 bij veel mensen veel emoties losmaakt. laat u meenemen door de grandioze, ondoorgrondelijke trein die de top 2000 heet.
Hier is hij dan.
Boney M met Daddy cool.
Jup, en natuurlijk zitten daar slechte smaken tussen.quote:Op zondag 30 december 2007 15:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja want je hebt ''slechte'' en ''goede'' muzieksmaak
Anders doe je ff niet zo dom en weet je dat er gewoon verschillende smaken zijn
Nee, dat is echt onzin.quote:Op zondag 30 december 2007 15:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jup, en natuurlijk zitten daar slechte smaken tussen.
vast beter dan angerfist showtek en korsakoffquote:Op zondag 30 december 2007 16:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]Dat iets populairder is dan de ander wil niet zeggen dat die beter is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |