Toch echt iets met een rots en eronder leven.quote:
quote:
of het heeft geen indruk gemaakt. zegt me echt niksquote:Op maandag 27 december 2010 13:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toch echt iets met een rots en eronder leven.
quote:Op maandag 27 december 2010 13:34 schreef Homdeck het volgende:
[..]
[..]
of het heeft geen indruk gemaakt. zegt me echt niks
ik luister elke dag radio op mijn werkquote:Op maandag 27 december 2010 13:36 schreef Paul het volgende:
[..]
je luistert zeker nooit radio normaal. Dit nummer kwam dit jaar elke dag wel langs op de radio zenders als radio 2, 3fm, 538, Veronica, sky enzzzzz
quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 13:43 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
"Wij genieten vandaag extra van de top2000 tijdens onze punnikmarathon in het buurthuis en de liedjes doen me denken aan de tijd dat ik nog kersstallen uit aardappels sneed"
Dat zijn de meeste wel, totdat ze de baard uit de keel en op de wangen kregen.quote:Op maandag 27 december 2010 13:44 schreef Diaan73 het volgende:
Dit nummer van de Bee Gees is goed te doen.
Dat ja. Massachusetts en Spicks and Specksquote:Op maandag 27 december 2010 13:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste wel, totdat ze de baard uit de keel en op de wangen kregen.
I've gotta get a message to you, Run to me, Don't forget to remember, I started a joke..quote:Op maandag 27 december 2010 13:46 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dat ja. Massachusetts en Spicks and Specks
Hoi!quote:Op maandag 27 december 2010 13:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Goedemorgen! Ik verhuis van SR naar Radio 2. Bij dezen.
Radio 2 bepaald dat niet. Het zijn de mensen die de lijst samenstellen door te stemmen.. DUH!quote:Op maandag 27 december 2010 13:47 schreef peaceman het volgende:
Onbegrijpelijk dat radio 2 bepaald heeft dat wij dit mooi zouden vinden.
Dream on.quote:Op maandag 27 december 2010 13:48 schreef Codiac het volgende:
[..]
Radio 2 bepaald dat niet. Het zijn de mensen die de lijst samenstellen door te stemmen.. DUH!
True..quote:Op maandag 27 december 2010 13:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste wel, totdat ze de baard uit de keel en op de wangen kregen.
Is dat niet zo dan??quote:Op maandag 27 december 2010 13:48 schreef Codiac het volgende:
[..]
Radio 2 bepaald dat niet. Het zijn de mensen die de lijst samenstellen door te stemmen.. DUH!
Oh ja? http://www.ed.nl/regio/ei(...)=1&sort=asc#reaktiesquote:Op maandag 27 december 2010 13:48 schreef Codiac het volgende:
[..]
Of dat je door een groot luik door de grond heen zaktquote:Op maandag 27 december 2010 13:50 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Er zouden verklikplaten in de keuzelijst moeten zitten, dat als je op Nick en Simon stemt, de rest van je stemmen ook niet meer telt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |