Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
charlie sheen dood?quote:Op maandag 27 december 2010 02:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Ok, ik was dus nooit op zo'n TT gekomen.
quote:
quote:
geen idee, maar af en toe bokt het forum gewoonquote:Op maandag 27 december 2010 02:18 schreef john-frusciante het volgende:
gevonden!
Wat is stack overflow? ik kreeg die melding 4000 keer
daarom kon je de lapo jattenquote:Op maandag 27 december 2010 02:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen idee, maar af en toe bokt het forum gewoon
gefeliciteerd,quote:
als ik een ding niet wil is het de lapoquote:Op maandag 27 december 2010 02:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
daarom kon je de lapo jatten
flash.quote:
Dan moet hij zich buiten gaan afreageren ofzoquote:Op maandag 27 december 2010 02:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gefeliciteerd,
Jesse wil nog steeds iets kapot maken.
geen idee, hij wil iets kapot slaan, maar normaal is hij nooit zo aggresief/vaag...quote:Op maandag 27 december 2010 02:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan moet hij zich buiten gaan afreageren ofzo
Ik vind dit echt heel engquote:Op maandag 27 december 2010 02:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
geen idee, hij wil iets kapot slaan, maar normaal is hij nooit zo aggresief/vaag...
Hier kun je m afkoelen en met zijn gezicht in de sneeuw proppenquote:Op maandag 27 december 2010 02:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
geen idee, hij wil iets kapot slaan, maar normaal is hij nooit zo aggresief/vaag...
hij woont gelukkig minstens een week vakantie - verschil van je vandaan, dus erg veel schade kan ie je niet doen (:quote:
Je kan ook serieus doen...quote:Op maandag 27 december 2010 02:24 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Hier kun je m afkoelen en met zijn gezicht in de sneeuw proppen
goed ideequote:Op maandag 27 december 2010 02:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hij woont gelukkig minstens een week vakantie - verschil van je vandaan, dus erg veel schade kan ie je niet doen (:
ik ga 'm overtuigen dat ie moet slapen.
Slapen lijkt me het beste voor hem jaquote:Op maandag 27 december 2010 02:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hij woont gelukkig minstens een week vakantie - verschil van je vandaan, dus erg veel schade kan ie je niet doen (:
ik ga 'm overtuigen dat ie moet slapen.
tja dat krijg je met een 2ehands serverquote:Op maandag 27 december 2010 02:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen idee, maar af en toe bokt het forum gewoon
En werken die dingen een beetje?quote:Op maandag 27 december 2010 02:26 schreef TheFamousMan het volgende:
Oh beter, hij heeft een pilletje gevonden.
Over een half uurtje begint ie te werken.
ik gaf al aan dat hij de medicijnen bij de nachtappotheker kan krijgen zonder recept (ervaring).quote:
Mooiquote:Op maandag 27 december 2010 02:26 schreef TheFamousMan het volgende:
Oh beter, hij heeft een pilletje gevonden.
Over een half uurtje begint ie te werken.
bij hem wel, maar soms als ie ze niet neemt is ie ook aardig normaal...quote:Op maandag 27 december 2010 02:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En werken die dingen een beetje?
welke pillen zijn dat?quote:Op maandag 27 december 2010 02:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bij hem wel, maar soms als ie ze niet neemt is ie ook aardig normaal...
nouja, wat je normaal noemt, maar voor mijn niveau normaal.
maar soms is het ook wel weer beter als ie 'm niet neemt, want hij word er dan heel druk en irritant van...
kweenie, hij zegt dat het etiket ervan af is gescheurd...quote:
Hoe komt het eigenlijk dat hij zo depressief is? Dat is echt niet normaal op onze leeftijdquote:Op maandag 27 december 2010 02:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kweenie, hij zegt dat het etiket ervan af is gescheurd...
heb 't 'm al vaker gevraagd
Vreemd bij mij staan de doosjes, etiketten en strips bedrukt met het merk of werkende stofquote:Op maandag 27 december 2010 02:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kweenie, hij zegt dat het etiket ervan af is gescheurd...
heb 't 'm al vaker gevraagd
huh?quote:
ik vertrouw het ook niet helemaal, maarja...quote:Op maandag 27 december 2010 02:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Vreemd bij mij staan de doosjes, etiketten en strips bedrukt met het merk of werkende stof
faal LAPO hunterquote:Op maandag 27 december 2010 02:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
huh?
ik heb de wiki gedaan
quote:Op maandag 27 december 2010 02:31 schreef TheFamousMan het volgende:
B-rt Zegt:
Irriteer ik je?
Jesse zegt:
Van jou kan ik het hebben.
Sommige mensen wil ik nu een keeloperatie geven
wat houd dat ooit in
Nouw, hij is niet echt zwaar depressief, maar hij heeft zo van die buien.quote:Op maandag 27 december 2010 02:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat hij zo depressief is? Dat is echt niet normaal op onze leeftijd
Hij zal zich er voor schamen denk ik...quote:Op maandag 27 december 2010 02:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik vertrouw het ook niet helemaal, maarja...
ik was nog niet eens in de buurtquote:
Gelukkig maar dat hij zo goed naar je luistertquote:Op maandag 27 december 2010 02:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nouw, hij is niet echt zwaar depressief, maar hij heeft zo van die buien.
Nu is het wel een van de ergste, maar ik help 'm wel enorm zegt ie.
Hij mag eigenlijk maar 2 pilletjes per dag maximaal, maar soms neemt ie er 6, en als ik 'm dan niet zeg dat ie er niet meer moet nemen, zou ie dat ook doen...
Zo is ie totaal nietquote:Op maandag 27 december 2010 02:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij zal zich er voor schamen denk ik...
quote:Op maandag 27 december 2010 02:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
moet er vroeg uit wil ik nog strooizout te pakken krijgen
quote:Op maandag 27 december 2010 02:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
moet er vroeg uit wil ik nog strooizout te pakken krijgen
grapjequote:Op maandag 27 december 2010 02:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
huh?
ik heb de wiki gedaan
lach maarquote:
dat lijkt me onzin, want iemand die alles kort en klein wil slaan zal zich niet snel schamen, en nu weer wat vrolijkere dingenquote:Op maandag 27 december 2010 02:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij zal zich er voor schamen denk ik...
welk topicquote:Op maandag 27 december 2010 02:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
grapje
Sorry ik ben melig, ff crew kutten in een goedbedoeld topic
normaal is ie wel... ...normaal... en zeker niet agressief, maar nu heeft hij een dalletjequote:Op maandag 27 december 2010 02:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dat lijkt me onzin, want iemand die alles kort en klein wil slaan zal zich niet snel schamen, en nu weer wat vrolijkere dingen
Je zou er inderdaad zo een soap van kunnen makenquote:Op maandag 27 december 2010 02:38 schreef TheFamousMan het volgende:
Nu wil ie het uitmaken met z'n vriendin (ja hij heeft een vriendin, maar nog niet echt een serieuze verliefdheid ofzo) maar ik zeg dat hij moet wachten tot morgen, als ie weer wat normaler is, maar hij doet moeilijk...
hele reality serie hier
Vrolijk:quote:Op maandag 27 december 2010 02:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dat lijkt me onzin, want iemand die alles kort en klein wil slaan zal zich niet snel schamen, en nu weer wat vrolijkere dingen
Laterquote:
Nu wordt het flauw...quote:Op maandag 27 december 2010 02:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
charlie sheen is niet dood en vingers.
Dat is wel echt een 'serieus' medicijnquote:Op maandag 27 december 2010 02:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Het medicijn dingetje heet Serlain:
Bijsluiter:
http://www.pfizer.be/NR/r(...)ainBijsluiterPDF.pdf
in het begin van de behandeling kan het risico op zelfmoord, verbonden aan de
depressieve toestand, aanhouden tot wanneer een remissie wordt bereikt. Een
aandachtige klinische opvolging door uw behandelende arts is dan noodzakelijk.
in geval van omschakeling van een antidepressief of anti-obsessief geneesmiddel naar
een ander is een aandachtige klinische opvolging door uw behandelende arts
noodzakelijk
volgens mij ook ja, even kijken of hij wel de goede naam heeft genoemd.quote:Op maandag 27 december 2010 02:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is wel echt een 'serieus' medicijn
pff, nog 7 minutenquote:
Niks 'vader', gewoon iemand die iets om z'n vrienden geeft en ze altijd wil helpenquote:Op maandag 27 december 2010 02:52 schreef TheFamousMan het volgende:
Hij heeft met me afgesproken dat hij het alleen nog maar neemt als het echt nodig is,
djeezus, ik lijk wel z'n vader,
en ik als vader lijkt me niet het beste idee van nederland
mag je maar 1 keer per dag nemen, als ie er 6 heeft gehad dan zal zijn lever op knappen staanquote:Op maandag 27 december 2010 02:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Het medicijn dingetje heet Serlain:
Bijsluiter:
http://www.pfizer.be/NR/r(...)ainBijsluiterPDF.pdf
in het begin van de behandeling kan het risico op zelfmoord, verbonden aan de
depressieve toestand, aanhouden tot wanneer een remissie wordt bereikt. Een
aandachtige klinische opvolging door uw behandelende arts is dan noodzakelijk.
in geval van omschakeling van een antidepressief of anti-obsessief geneesmiddel naar
een ander is een aandachtige klinische opvolging door uw behandelende arts
noodzakelijk
Lukt wel... nog een paar uur wachtenquote:Op maandag 27 december 2010 02:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, kutzooi...
Ik zou op tijd naar bed
nja dan ga je er dan maar vroeg inquote:Op maandag 27 december 2010 02:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, kutzooi...
Ik zou op tijd naar bed
Niet bepaald nee...quote:Op maandag 27 december 2010 02:57 schreef TheFamousMan het volgende:
----- zegt:
Net zei je nog dat zelfmoord niet eens zo'n slecht idee was.
Jesse zegt:
Dat stel ik nog wel even uit.
Da's niet bepaald geruststellend, moet ik zeggen
nog één minuut.quote:
Happy newyearquote:Op maandag 27 december 2010 03:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nog één minuut.
laat maar, gelukkig 3 uur!
Goed gedaanquote:Op maandag 27 december 2010 03:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Yeah, ik heb 'm overtuigd, hij gaat slapen
TFM... op wat voor sites zit jij?quote:
http://danielkfoto.blogspot.com/2010/03/erwin-olaf-chessmen.htmlquote:Op maandag 27 december 2010 03:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
TFM... op wat voor sites zit jij?![]()
Aaah gadverdammequote:Op maandag 27 december 2010 03:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
http://danielkfoto.blogspot.com/2010/03/erwin-olaf-chessmen.html
Goedzoquote:Op maandag 27 december 2010 03:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aaah gadverdammeDie gast zit daar in het afval te rukken en daarna liep gelukkig mijn browser vast
Durf ik te kijken?quote:Op maandag 27 december 2010 03:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Goedzo
heb het ook maar hier vandaan:
charlie sheen is niet dood en vingers.
ik zou het niet doen,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een viespeuken daar
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op maandag 27 december 2010 03:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik zou het niet doen,
spoiler openen op eigen risico!Jij heb zelf ervaring met Fok!MobileSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een viespeuken daar
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 27 december 2010 03:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij heb zelf ervaring met Fok!Mobile
Neequote:Op maandag 27 december 2010 03:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
sorry, kon het niet laten
vergeef je het me?
spijt muhhhhhhh, eigenlijk was ik vergeten dat je op je mobiel zatquote:
Ik had het je eigenlijk al vergeven, maar vond het leuker om nee te zeggenquote:Op maandag 27 december 2010 03:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
spijt muhhhhhhh, eigenlijk was ik vergeten dat je op je mobiel zat
[ afbeelding ]
Wat ben je toch ook vergevingsgezindquote:Op maandag 27 december 2010 03:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had het je eigenlijk al vergeven, maar vond het leuker om nee te zeggen
Ja echt welquote:Op maandag 27 december 2010 03:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook vergevingsgezind
zijn wij hier gewoon de enige hier?quote:
lemmeguess, je hebt geen zin om onder je warme dekentjes vandaan te komen om wat te pakken?quote:
zelfde verhaal.quote:
quote:
Ook, maar 'ouders' zijn de voornaamste redenquote:Op maandag 27 december 2010 03:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
lemmeguess, je hebt geen zin om onder je warme dekentjes vandaan te komen om wat te pakken?
Laten we ons leed delenquote:
zijn die nog op?quote:Op maandag 27 december 2010 03:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ook, maar 'ouders' zijn de voornaamste reden
euhh, eigenlijk zit ik op de bank een beetje Becker te kijken, maar ook onder een dekentje.quote:
Kusje op je keel?quote:Op maandag 27 december 2010 03:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
euhh, eigenlijk zit ik op de bank een beetje Becker te kijken, maar ook onder een dekentje.
maar wel met een fles sap ernaast en een glas met pruimen likeur die m'n keel net weg heeft gebrand omdat ik dacht dat ik de sap vast had
quote:
Mwaoh, liever niet neequote:Op maandag 27 december 2010 03:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dan wel binnenkeelwand, en dat lijkt me niet echt zo'n fijne ervaring.
Gefeliciteerdquote:
Nog zo'n faaldingquote:Op maandag 27 december 2010 03:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
oeh, kom ik 2 dagen niet op Hyves, heb ik gelijk 49 ongelezen berichten
inderdaad, snap niet waarom mensen zoiets kunnen krabbelenquote:
Hippe glitterkrabbels jonge!quote:Op maandag 27 december 2010 03:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
inderdaad, snap niet waarom mensen zoiets kunnen krabbelen
naar kettingrokers van middelbare leeftijdenquote:
koewlquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 03:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
naar kettingrokers van middelbare leeftijden
veaattt, van die dingen waar je het zo warm van krijgt, die ik ook in de winter draag en waarvan m'n ouders altijd zeggen dat ze nutteloos zijnquote:
Same story...quote:Op maandag 27 december 2010 03:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
veaattt, van die dingen waar je het zo warm van krijgt, die ik ook in de winter draag en waarvan m'n ouders altijd zeggen dat ze nutteloos zijn
net als ouders die het vreemd vinden als je ijs eet in de winterquote:
Ook herkenbaarquote:Op maandag 27 december 2010 03:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
net als ouders die het vreemd vinden als je ijs eet in de winter
en dan vinden zij het vaag dat jij je afvraagt waarom ze koffie of thee drinken als het 36 graden isquote:
Niet herkenbaar, maar begrijpelijkquote:Op maandag 27 december 2010 03:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en dan vinden zij het vaag dat jij je afvraagt waarom ze koffie of thee drinken als het 36 graden is
Of dat ze zich afvragen waarom je nog om 7 uur beneden zit...quote:Op maandag 27 december 2010 03:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet herkenbaar, maar begrijpelijk![]()
Die snap ik niet?quote:Op maandag 27 december 2010 03:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Of dat ze zich afvragen waarom je nog om 7 uur beneden zit...
M'n ouders komen vaak naar beneden als ze wakker worden en dan zien ze mij zitten, en dan vragen ze zich af waarom ik al zo vroeg wakker ben...quote:
da's inderdaad heel irritant als je op je mobiel zit jaquote:Op maandag 27 december 2010 03:43 schreef RockNijntje het volgende:
Nondedu mijn WiFi valt weer de hele tijd weg
Dan snapte ik het dus tochquote:Op maandag 27 december 2010 03:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
M'n ouders komen vaak naar beneden als ze wakker worden en dan zien ze mij zitten, en dan vragen ze zich af waarom ik al zo vroeg wakker ben...
nu zullen ze zich ook wel afvragen wie er beneden zit tv te kijken...quote:Op maandag 27 december 2010 03:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan snapte ik het dus tochWhaha hun niks door, die vind ik goed
![]()
Dan mis ik alle nieuwtjesquote:Op maandag 27 december 2010 03:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
da's inderdaad heel irritant als je op je mobiel zit ja
omdat het hier natuurlijk zo druk isquote:
Ze gaan niet even kijken dan?quote:Op maandag 27 december 2010 03:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nu zullen ze zich ook wel afvragen wie er beneden zit tv te kijken...
Zekerwelquote:Op maandag 27 december 2010 03:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
omdat het hier natuurlijk zo druk is
kweenie of ik wel frikandellen lustquote:Op maandag 27 december 2010 03:47 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zou nou best een frikandel lusten
Je meent toch niet serieus dat je nog nooit een frikandel gehad hebt?quote:Op maandag 27 december 2010 03:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kweenie of ik wel frikandellen lust
even een smaaksamenvatting opzoeken, ja die bestaan
quote:Op maandag 27 december 2010 03:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je meent toch niet serieus dat je nog nooit een frikandel gehad hebt?
Ik mis het eigenlijk nietquote:
Whaha okequote:
eigenlijk serieusquote:Op maandag 27 december 2010 03:54 schreef RockNijntje het volgende:
Jij hebt liever wiet dan frikandellen
die komt in m'n signquote:Op maandag 27 december 2010 03:54 schreef RockNijntje het volgende:
Jij hebt liever wiet dan frikandellen
inderdaadquote:Op maandag 27 december 2010 03:57 schreef RockNijntje het volgende:
Stu zou erbij moeten zijn nu je dit zegt
Jaja, nu staan er 2 KSC links in m'n signquote:
De [/b] moet nog wegquote:Op maandag 27 december 2010 04:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaja, nu staan er 2 KSC links in m'n sign
zoveel moeite voor 4 tekensquote:
Wel netjes houdenquote:Op maandag 27 december 2010 04:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zoveel moeite voor 4 tekens
maar ok.
Ja juffrouw Steenkonijnquote:
Woahw, nog zo'n hippe naamquote:
quote:
quote:
quote:
hoelang wil mevrouw konijn het nog vol blijven houden?quote:
Ik zou het niet wetenquote:Op maandag 27 december 2010 04:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
hoelang wil mevrouw konijn het nog vol blijven houden?
internet flipt, daarom deze mega quote.
dat was het al vanaf februari 1999.quote:Op maandag 27 december 2010 04:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zou het niet wetenIk denk tot het levenloos is op Fok!
of Maart, ik weet niet meer...quote:Op maandag 27 december 2010 04:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat was het al vanaf februari 1999.
Omdat ik toen nog geen Fok! had!quote:Op maandag 27 december 2010 04:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
of Maart, ik weet niet meer...
ik gebruik altijd quatroformaggi of quatrostagioni ipv einz.quote:Op maandag 27 december 2010 04:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat ik toen nog geen Fok! had!!!!EINZ!!11!
Flauw
En je zei dat wc doorspoelen teveel geluid maakte?quote:Op maandag 27 december 2010 04:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga doesjen en daarna nog even sms-en, dus ik moet je helaas verlaten
Origineelquote:Op maandag 27 december 2010 04:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik gebruik altijd quatroformaggi of quatrostagioni ipv einz.
sjjjt, ik doe net alsof het geen geluid maakt, slaap zacht voor straks!quote:Op maandag 27 december 2010 04:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En je zei dat wc doorspoelen teveel geluid maakte?
Nou in ieder geval veel doucheplezier
Doei
Tot zo ver; de stille douche van TFMquote:Op maandag 27 december 2010 04:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
sjjjt, ik doe net alsof het geen geluid maakt, slaap zacht voor straks!
Zitten hier ook mensen met een leven dan?quote:Op maandag 27 december 2010 04:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zou het niet wetenIk denk tot het levenloos is op Fok!
Het laatste leven is net gegaanquote:Op maandag 27 december 2010 04:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zitten hier ook mensen met een leven dan?![]()
Ik heb het topique gevonden dus, bedankt Nijn.
Maar ik heb geen leven hoor.quote:Op maandag 27 december 2010 04:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het laatste leven is net gegaan
maar nu ben jij er
Koffiequote:Op maandag 27 december 2010 04:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Waar staat de afkorting KSC eigenlijk voor?
SC = Slowchat, maar waar staat die K voor dan?
12x per jaar, dat is vaak!quote:Op maandag 27 december 2010 04:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar ik heb geen leven hoor.![]()
Die andere gast is gaan douchen lees ik net. Dat doe ik altijd op de 3e van de maand.
Slapeloze nachtenquote:Op maandag 27 december 2010 04:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Koffie.
Dat is eigenlijk wel een goed idee.
Ik krijg ook altijd op mijn kop van mijn moeder dat ik teveel douche. Krijgen we een hoge energierekening van.quote:
Ik vind het wel een erg boomknuffelig idee van julliequote:Op maandag 27 december 2010 04:26 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd op mijn kop van mijn moeder dat ik teveel douche. Krijgen we een hoge energierekening van.
Mijn vader gaat minderen met roken en mijn nieuwjaarsvoornemen is dan ook om te minderen met douchen. Ik dacht aan 8 keer per jaar i.p.v. 12.
Heb jij nog nieuwjaarsvoornemens?![]()
Of ben je zo braaf dat dat niet nodig is?
Wat een mottoquote:Op maandag 27 december 2010 04:27 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mijn motto is dan ook: 's avonds een vent, 's ochtends lekker uitslapen tot 13:00 uur.
Dat mag op z'n tijd ook welquote:Op maandag 27 december 2010 04:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik heb even koffie gezet, espressokoffie.
Ben een beetje cafeïneverslaafd namelijk.
Bedankt.quote:
Niks mis met lui zijnquote:Op maandag 27 december 2010 04:40 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Bedankt.![]()
Mijn vader is echter niet zo te spreken over mijn levensmotto.Ik ben lui volgens hem en dat klopt ook wel een beetje.
Mijn eigen uitgevonden creatie is 'Cafe Pimba':quote:
Ik ben ook wel moe. Dus 5 uur is een goede tijd om te slapen.quote:Op maandag 27 december 2010 04:42 schreef RockNijntje het volgende:
Om 5 uur ga ik, moet toch nog een beetje slaap krijgen![]()
quote:Op maandag 27 december 2010 04:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ben ook wel moe. Dus 5 uur is een goede tijd om te slapen.
Dat is puur vergifquote:Op maandag 27 december 2010 04:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mijn eigen uitgevonden creatie is 'Cafe Pimba':
Dat is zeg maar Italiaanse espresso-koffie, maar dan 4 keer zo sterk.Ideaal voor als je bijvoorbeeld een dag voor een tentamen merkt dat je boek nog in het plastic zit.
Tentamen? Dat was volgende maand toch pas?
Oke, voor die momenten adviseer ik mijn creatie 'cafe pimba'.
' Fur Risiko und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungbeilage oder fragen Sie Ihre Arzt oder Apotheker' .
Mijn laptop zit altijd standaard in het stopcontact.quote:Op maandag 27 december 2010 04:45 schreef RockNijntje het volgende:
Internet gebruikt veel stroom, even oplader zoeken
Ik ben ook best lui, vooral nu in de vakantiequote:Op maandag 27 december 2010 04:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ben jij ook lui dan?
Kan jij die boodschap niet aan mijn pa overbrengen?
Hier gaat het om een telefoon, ik heb geen laptopquote:Op maandag 27 december 2010 04:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mijn laptop zit altijd standaard in het stopcontact.
Hoe krijg je dat weg?quote:Op maandag 27 december 2010 04:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Klopt wel een beetje. Echt gezond is het niet.
Oh zo'n telefoon waar je ook mee kan internetten.quote:Op maandag 27 december 2010 04:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier gaat het om een telefoon, ik heb geen laptop
Een blikjestelefoonquote:Op maandag 27 december 2010 04:54 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Oh zo'n telefoon waar je ook mee kan internetten.
Ik heb een GSM gekregen van een vriend van mij uit de tijd van de Bolsjewistische Revolutie volgens mij, dat ding is zwaar antiek. Je kan er in elk geval niet mee internetten.
Drie jaar in Portugal wonen en werken doet wonderen. In het begin ga je over je nek en na een jaar wil je niets anders meer.quote:
Oke, ik snap hetquote:Op maandag 27 december 2010 04:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Drie jaar in Portugal wonen en werken doet wonderen. In het begin ga je over je nek en na een jaar wil je niets anders meer.![]()
Net als wodka. Ook uitermate goor de eerste keer, maar na een tijdje bivakkeren in Russische contreien raak je eraan verslaafd.
Een blikjestelefoon met btg? Wat hip!quote:Op maandag 27 december 2010 04:57 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
![]()
Maar ik heb zo wel altijd beltegoed!
http://www.wintoets.nl/index.php?pageId=834quote:Op maandag 27 december 2010 04:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een blikjestelefoon met btg? Wat hip!![]()
Nee bedankt, ben blij met mij huidige telefoonquote:Op maandag 27 december 2010 05:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
http://www.wintoets.nl/index.php?pageId=834
Hier is de handleiding.
Allemaal strak gespannen touwtjes door heel Friesland heenquote:Op maandag 27 december 2010 05:03 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Zolang Friesland nog niet is aangesloten op het telefoonnet, zullen we gebruik moeten maken van deze telefoons.
Hebben jullie dan ook blikjes-internet?quote:Op maandag 27 december 2010 05:03 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Zolang Friesland nog niet is aangesloten op het telefoonnet, zullen we gebruik moeten maken van deze telefoons.
Wil je niet ruilen? Mijn telefoon is echt tof en heeft diverse functies. Het heeft een bereik van wel 100 meter (als je het touwtje lang genoeg maakt dan).quote:Op maandag 27 december 2010 05:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee bedankt, ben blij met mij huidige telefoon![]()
Vroeger hadden we rooksignalen en postduiven, maar ook Friesland gaat met haar tijd mee.quote:Op maandag 27 december 2010 05:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hebben jullie dan ook blikjes-internet?![]()
Neenquote:Op maandag 27 december 2010 05:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Wil je niet ruilen? Mijn telefoon is echt tof en heeft diverse functies. Het heeft een bereik van wel 100 meter (als je het touwtje lang genoeg maakt dan).
Zijn jullie nu bij het morse-tijdperk?quote:Op maandag 27 december 2010 05:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Vroeger hadden we rooksignalen en postduiven, maar ook Friesland gaat met haar tijd mee.
Mijn blikjestelefoon dan, krijg je die van mijn overbuurman erbij cadeau en een biljet van 100 Friese Kronen!quote:
Neenquote:Op maandag 27 december 2010 05:11 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mijn blikjestelefoon dan, krijg je die van mijn overbuurman erbij cadeau en een biljet van 100 Friese Kronen!![]()
Al een hele tijd hoor.quote:Op maandag 27 december 2010 05:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zijn jullie nu bij het morse-tijdperk?
Oke doei.quote:Op maandag 27 december 2010 05:12 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe gezellig het ook is, ik ga nu toch echt even slapen
Doei
Koud?quote:Op maandag 27 december 2010 07:37 schreef Pien85 het volgende:
Koud! Wie helpt mij er aan herinneren dat ik de thermostaat anders in moet stellen?
Lucky me! Ik ben geen eckte baasquote:Op maandag 27 december 2010 07:45 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Koud?
Eckte bazen hakken nu een wak in de Wolga en nemen in hun blote kont een duik!![]()
[ afbeelding ]
Morgen LLquote:Op maandag 27 december 2010 07:47 schreef LovelyLady het volgende:
mogguh, vanaf mobiel. Want kleine monster loslaten betekent herrie in de tent
ik denk, dat als hij terug kon, dat ook deed.quote:Op maandag 27 december 2010 07:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
[..]
Morgen LLIs het zo erg?
Huh?quote:Op maandag 27 december 2010 07:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik denk, dat als hij terug kon, dat ook deed.
Ja!quote:Op maandag 27 december 2010 07:54 schreef LovelyLady het volgende:
en ook goeiemorgen meisvandaag en morgen nog he
Ohquote:
Ik ga d'r vandoor jaquote:Op maandag 27 december 2010 08:00 schreef LovelyLady het volgende:
jij ook sterkte vandaag op deze drukke dag. Xxjes
Jammerquote:Op maandag 27 december 2010 08:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Goeie morgen allemaal zwaai zwaai
iedereen nog een verlaat goed kerst feest toegewenst.
en al vast een gelukkig nieuwjaar !
(mij afwezigheid heeft mede te maken dat ik tegenwoordig in een kamer naast mijn baas zit ...)
dus helaas meer werken minder fokken !!!
shit happens weinig aan te doenquote:
autootjequote:
Ik hoop het ook voor je meisjequote:Op maandag 27 december 2010 08:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Veilig op m'n werk aangekomen![]()
Wat een stilte overal zeg, op de weg en op kantoor ookHopelijk blijft het wat rustig vandaag
En nu is het hier ook al zo rustigquote:Op maandag 27 december 2010 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je meisje
hoesten en nog steeds koortsquote:Op maandag 27 december 2010 09:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En nu is het hier ook al zo rustigWordt een lange dag zo
Hoe is het daar met je ventje?
Oh bahquote:
Ik heb iets te weinig koffie gedronken afgelopen dagen *koppijn*quote:Op maandag 27 december 2010 09:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh bahEn hoe is het met jou dan lieverdje?
Succes!quote:Op maandag 27 december 2010 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb iets te weinig koffie gedronken afgelopen dagen *koppijn*
Maar verder gaat het wel goed hoor.
Koffie opdrinken, aankleden en met Sander naar de dokter
Hoi Fellaliquote:
Wel leuk, ik vertel het nog wel.quote:Op maandag 27 december 2010 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes!
[..]
Hoi FellaliHoe was jouw weekend/kerst?
Gezelligquote:Op maandag 27 december 2010 09:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wel leuk, ik vertel het nog wel.
En jouwe?
Bij voor de deur staat zo'n gemeentebak, moet ik je wat opsturen?quote:Op maandag 27 december 2010 09:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
adverteren met strooizout en als je dan komt hebben ze het dus niet
marijkequote:Op maandag 27 december 2010 09:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gezellig
[..]
Bij voor de deur staat zo'n gemeentebak, moet ik je wat opsturen?
En hoi meneer
trevquote:
Hai Trevquote:
Kom dat dan maar halenquote:Op maandag 27 december 2010 09:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
marijke![]()
graag doe maar een 100 kg
geef het adres maarquote:Op maandag 27 december 2010 09:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom dat dan maar halenIk denk dat er trouwens niet zo veel in die bak zit, maar als je een aanhangertje meeneemt kun je zo de hele bak optillen en meenemen
Hey Marijkequote:Op maandag 27 december 2010 09:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Trev
[..]
Kom dat dan maar halenIk denk dat er trouwens niet zo veel in die bak zit, maar als je een aanhangertje meeneemt kun je zo de hele bak optillen en meenemen
trevquote:
Fellatio? Op de vroege morgenquote:Op maandag 27 december 2010 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes!
[..]
Hoi FellaliHoe was jouw weekend/kerst?
MPGquote:
Ja maar ja maar, dan zit ik zelf zonder zoutquote:Op maandag 27 december 2010 09:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geef het adres maar
een aanhanger heb ik![]()
Altijdquote:
Ochtendseks is de beste seksquote:
Liebchenquote:Op maandag 27 december 2010 08:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Veilig op m'n werk aangekomen![]()
Wat een stilte overal zeg, op de weg en op kantoor ookHopelijk blijft het wat rustig vandaag
als ik dat hele eind moet rijden pak ik ook alle bakken daar in de buurtquote:Op maandag 27 december 2010 09:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, dan zit ik zelf zonder zoutMaar er is nog wel zo'n bak bij me in de buurt
Dus haal die maar op
dat wil ik nou ook weer niet zeggenquote:[..]
Ochtendseks is de beste seks![]()
Waarom was ik vanochtend dan niet bij jouquote:Op maandag 27 december 2010 09:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, dan zit ik zelf zonder zoutMaar er is nog wel zo'n bak bij me in de buurt
Dus haal die maar op
[..]
Altijd![]()
Goedemorgen Liebchen
[..]
Ochtendseks is de beste seks![]()
Dat is wel heel laat, mijn werkdag schiet al mooi opquote:Op maandag 27 december 2010 09:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen.
Ik sta nu pas op. Ontbijten en dan pc verhuizen.
Wat heerlijkquote:Op maandag 27 december 2010 09:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen.
Ik sta nu pas op. Ontbijten en dan pc verhuizen.
mijn werkdag ookquote:Op maandag 27 december 2010 09:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel heel laat, mijn werkdag schiet al mooi op
Ik was er al bang voorquote:Op maandag 27 december 2010 09:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik dat hele eind moet rijden pak ik ook alle bakken daar in de buurt
[..]
dat wil ik nou ook weer niet zeggen
Omdat ik vet vroeg eruit moest en chagrijnig wasquote:Op maandag 27 december 2010 09:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom was ik vanochtend dan niet bij jou![]()
![]()
?
Mijn werkdag niet, moet nog 7 uurquote:
Ik nog max 6.5 uur maar zoveel lijkt er niet te doenquote:Op maandag 27 december 2010 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor![]()
Het ligt er aan natuurlijk, maar doorgaans vind ik het 's ochtends het lekkerst![]()
[..]
Omdat ik vet vroeg eruit moest en chagrijnig was![]()
[..]
Mijn werkdag niet, moet nog 7 uurMaar he, jij bent vandaag toch vrij?
ik heb vrij maar vandaag is klusjesdagquote:Op maandag 27 december 2010 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
als zelfstandige heb je eigenlijk nooit vrijquote:Op maandag 27 december 2010 09:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben je nog steeds aan het werk of doe je nu ook eens een werkweek van maandag t/m vrijdag
Lekker hoorquote:Op maandag 27 december 2010 09:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik nog max 6.5 uur maar zoveel lijkt er niet te doen
quote:Op maandag 27 december 2010 09:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb vrij maar vandaag is klusjesdag
Nee, dat lijkt me behoorlijk aanpotenquote:Op maandag 27 december 2010 09:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als zelfstandige heb je eigenlijk nooit vrij
Ik PM je wel evenquote:Op maandag 27 december 2010 10:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
marijke misschien een domme vraag maar wat voor werk doe jij eigenlijk?
quote:Op maandag 27 december 2010 09:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heerlijkIk wou dat ik had kunnen blijven liggen vanochtend
Val hier zo'n beetje in slaap
Waar gaat de pc heen?
Oh en over pc's, zaterdag liep mijn pc onder Windows gewoon 3 keer helemaal vast!Zwart scherm en alles, hij reageerde niet eens meer op ctrl alt del
Maar gister was er niets meer aan de hand, wazig he?
Oh en zou jij binnenkort een keer weer telefonische helpdesk willen spelen om mijn tweede hdd weer aan de praat te krijgen onder tux?
![]()
quote:Op maandag 27 december 2010 10:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Onze Bob de bouwer, kunnen we het maken?! Nou en of!
is het ookquote:[..]
Nee, dat lijkt me behoorlijk aanpoten
quote:[..]
Ik PM je wel even
s ochtendsquote:Op maandag 27 december 2010 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor![]()
Het ligt er aan natuurlijk, maar doorgaans vind ik het 's ochtends het lekkerst![]()
[..]
Omdat ik vet vroeg eruit moest en chagrijnig was![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |