lemmeguess, je hebt geen zin om onder je warme dekentjes vandaan te komen om wat te pakken?quote:
zelfde verhaal.quote:
quote:
Ook, maar 'ouders' zijn de voornaamste redenquote:Op maandag 27 december 2010 03:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
lemmeguess, je hebt geen zin om onder je warme dekentjes vandaan te komen om wat te pakken?
Laten we ons leed delenquote:
zijn die nog op?quote:Op maandag 27 december 2010 03:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ook, maar 'ouders' zijn de voornaamste reden
euhh, eigenlijk zit ik op de bank een beetje Becker te kijken, maar ook onder een dekentje.quote:
Kusje op je keel?quote:Op maandag 27 december 2010 03:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
euhh, eigenlijk zit ik op de bank een beetje Becker te kijken, maar ook onder een dekentje.
maar wel met een fles sap ernaast en een glas met pruimen likeur die m'n keel net weg heeft gebrand omdat ik dacht dat ik de sap vast had
quote:
Mwaoh, liever niet neequote:Op maandag 27 december 2010 03:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dan wel binnenkeelwand, en dat lijkt me niet echt zo'n fijne ervaring.
Gefeliciteerdquote:
Nog zo'n faaldingquote:Op maandag 27 december 2010 03:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
oeh, kom ik 2 dagen niet op Hyves, heb ik gelijk 49 ongelezen berichten
inderdaad, snap niet waarom mensen zoiets kunnen krabbelenquote:
Hippe glitterkrabbels jonge!quote:Op maandag 27 december 2010 03:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
inderdaad, snap niet waarom mensen zoiets kunnen krabbelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |