Mijn blikjestelefoon dan, krijg je die van mijn overbuurman erbij cadeau en een biljet van 100 Friese Kronen!quote:
Neenquote:Op maandag 27 december 2010 05:11 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mijn blikjestelefoon dan, krijg je die van mijn overbuurman erbij cadeau en een biljet van 100 Friese Kronen!![]()
Al een hele tijd hoor.quote:Op maandag 27 december 2010 05:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zijn jullie nu bij het morse-tijdperk?
Oke doei.quote:Op maandag 27 december 2010 05:12 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe gezellig het ook is, ik ga nu toch echt even slapen
Doei
Koud?quote:Op maandag 27 december 2010 07:37 schreef Pien85 het volgende:
Koud! Wie helpt mij er aan herinneren dat ik de thermostaat anders in moet stellen?
Lucky me! Ik ben geen eckte baasquote:Op maandag 27 december 2010 07:45 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Koud?
Eckte bazen hakken nu een wak in de Wolga en nemen in hun blote kont een duik!![]()
[ afbeelding ]
Morgen LLquote:Op maandag 27 december 2010 07:47 schreef LovelyLady het volgende:
mogguh, vanaf mobiel. Want kleine monster loslaten betekent herrie in de tent
ik denk, dat als hij terug kon, dat ook deed.quote:Op maandag 27 december 2010 07:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
[..]
Morgen LLIs het zo erg?
Huh?quote:Op maandag 27 december 2010 07:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik denk, dat als hij terug kon, dat ook deed.
Ja!quote:Op maandag 27 december 2010 07:54 schreef LovelyLady het volgende:
en ook goeiemorgen meisvandaag en morgen nog he
Ohquote:
Ik ga d'r vandoor jaquote:Op maandag 27 december 2010 08:00 schreef LovelyLady het volgende:
jij ook sterkte vandaag op deze drukke dag. Xxjes
Jammerquote:Op maandag 27 december 2010 08:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Goeie morgen allemaal zwaai zwaai
iedereen nog een verlaat goed kerst feest toegewenst.
en al vast een gelukkig nieuwjaar !
(mij afwezigheid heeft mede te maken dat ik tegenwoordig in een kamer naast mijn baas zit ...)
dus helaas meer werken minder fokken !!!
shit happens weinig aan te doenquote:
autootjequote:
Ik hoop het ook voor je meisjequote:Op maandag 27 december 2010 08:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Veilig op m'n werk aangekomen![]()
Wat een stilte overal zeg, op de weg en op kantoor ookHopelijk blijft het wat rustig vandaag
En nu is het hier ook al zo rustigquote:Op maandag 27 december 2010 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je meisje
hoesten en nog steeds koortsquote:Op maandag 27 december 2010 09:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En nu is het hier ook al zo rustigWordt een lange dag zo
Hoe is het daar met je ventje?
Oh bahquote:
Ik heb iets te weinig koffie gedronken afgelopen dagen *koppijn*quote:Op maandag 27 december 2010 09:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh bahEn hoe is het met jou dan lieverdje?
Succes!quote:Op maandag 27 december 2010 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb iets te weinig koffie gedronken afgelopen dagen *koppijn*
Maar verder gaat het wel goed hoor.
Koffie opdrinken, aankleden en met Sander naar de dokter
Hoi Fellaliquote:
Wel leuk, ik vertel het nog wel.quote:Op maandag 27 december 2010 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes!
[..]
Hoi FellaliHoe was jouw weekend/kerst?
Gezelligquote:Op maandag 27 december 2010 09:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wel leuk, ik vertel het nog wel.
En jouwe?
Bij voor de deur staat zo'n gemeentebak, moet ik je wat opsturen?quote:Op maandag 27 december 2010 09:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
adverteren met strooizout en als je dan komt hebben ze het dus niet
marijkequote:Op maandag 27 december 2010 09:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gezellig
[..]
Bij voor de deur staat zo'n gemeentebak, moet ik je wat opsturen?
En hoi meneer
trevquote:
Hai Trevquote:
Kom dat dan maar halenquote:Op maandag 27 december 2010 09:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
marijke![]()
graag doe maar een 100 kg
geef het adres maarquote:Op maandag 27 december 2010 09:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom dat dan maar halenIk denk dat er trouwens niet zo veel in die bak zit, maar als je een aanhangertje meeneemt kun je zo de hele bak optillen en meenemen
Hey Marijkequote:Op maandag 27 december 2010 09:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Trev
[..]
Kom dat dan maar halenIk denk dat er trouwens niet zo veel in die bak zit, maar als je een aanhangertje meeneemt kun je zo de hele bak optillen en meenemen
trevquote:
Fellatio? Op de vroege morgenquote:Op maandag 27 december 2010 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes!
[..]
Hoi FellaliHoe was jouw weekend/kerst?
MPGquote:
Ja maar ja maar, dan zit ik zelf zonder zoutquote:Op maandag 27 december 2010 09:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geef het adres maar
een aanhanger heb ik![]()
Altijdquote:
Ochtendseks is de beste seksquote:
Liebchenquote:Op maandag 27 december 2010 08:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Veilig op m'n werk aangekomen![]()
Wat een stilte overal zeg, op de weg en op kantoor ookHopelijk blijft het wat rustig vandaag
als ik dat hele eind moet rijden pak ik ook alle bakken daar in de buurtquote:Op maandag 27 december 2010 09:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, dan zit ik zelf zonder zoutMaar er is nog wel zo'n bak bij me in de buurt
Dus haal die maar op
dat wil ik nou ook weer niet zeggenquote:[..]
Ochtendseks is de beste seks![]()
Waarom was ik vanochtend dan niet bij jouquote:Op maandag 27 december 2010 09:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, dan zit ik zelf zonder zoutMaar er is nog wel zo'n bak bij me in de buurt
Dus haal die maar op
[..]
Altijd![]()
Goedemorgen Liebchen
[..]
Ochtendseks is de beste seks![]()
Dat is wel heel laat, mijn werkdag schiet al mooi opquote:Op maandag 27 december 2010 09:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen.
Ik sta nu pas op. Ontbijten en dan pc verhuizen.
Wat heerlijkquote:Op maandag 27 december 2010 09:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen.
Ik sta nu pas op. Ontbijten en dan pc verhuizen.
mijn werkdag ookquote:Op maandag 27 december 2010 09:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel heel laat, mijn werkdag schiet al mooi op
Ik was er al bang voorquote:Op maandag 27 december 2010 09:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik dat hele eind moet rijden pak ik ook alle bakken daar in de buurt
[..]
dat wil ik nou ook weer niet zeggen
Omdat ik vet vroeg eruit moest en chagrijnig wasquote:Op maandag 27 december 2010 09:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom was ik vanochtend dan niet bij jou![]()
![]()
?
Mijn werkdag niet, moet nog 7 uurquote:
Ik nog max 6.5 uur maar zoveel lijkt er niet te doenquote:Op maandag 27 december 2010 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor![]()
Het ligt er aan natuurlijk, maar doorgaans vind ik het 's ochtends het lekkerst![]()
[..]
Omdat ik vet vroeg eruit moest en chagrijnig was![]()
[..]
Mijn werkdag niet, moet nog 7 uurMaar he, jij bent vandaag toch vrij?
ik heb vrij maar vandaag is klusjesdagquote:Op maandag 27 december 2010 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn werkdag niet, moet nog 7 uurMaar he, jij bent vandaag toch vrij?
als zelfstandige heb je eigenlijk nooit vrijquote:Op maandag 27 december 2010 09:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben je nog steeds aan het werk of doe je nu ook eens een werkweek van maandag t/m vrijdag
Lekker hoorquote:Op maandag 27 december 2010 09:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik nog max 6.5 uur maar zoveel lijkt er niet te doen
quote:Op maandag 27 december 2010 09:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb vrij maar vandaag is klusjesdag
Nee, dat lijkt me behoorlijk aanpotenquote:Op maandag 27 december 2010 09:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als zelfstandige heb je eigenlijk nooit vrij
Ik PM je wel evenquote:Op maandag 27 december 2010 10:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
marijke misschien een domme vraag maar wat voor werk doe jij eigenlijk?
quote:Op maandag 27 december 2010 09:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heerlijkIk wou dat ik had kunnen blijven liggen vanochtend
Val hier zo'n beetje in slaap
Waar gaat de pc heen?
Oh en over pc's, zaterdag liep mijn pc onder Windows gewoon 3 keer helemaal vast!Zwart scherm en alles, hij reageerde niet eens meer op ctrl alt del
Maar gister was er niets meer aan de hand, wazig he?
Oh en zou jij binnenkort een keer weer telefonische helpdesk willen spelen om mijn tweede hdd weer aan de praat te krijgen onder tux?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |