Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
charlie sheen dood?quote:Op maandag 27 december 2010 02:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Ok, ik was dus nooit op zo'n TT gekomen.
quote:
quote:
geen idee, maar af en toe bokt het forum gewoonquote:Op maandag 27 december 2010 02:18 schreef john-frusciante het volgende:
gevonden!
Wat is stack overflow? ik kreeg die melding 4000 keer
daarom kon je de lapo jattenquote:Op maandag 27 december 2010 02:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen idee, maar af en toe bokt het forum gewoon
gefeliciteerd,quote:
als ik een ding niet wil is het de lapoquote:Op maandag 27 december 2010 02:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
daarom kon je de lapo jatten
flash.quote:
Dan moet hij zich buiten gaan afreageren ofzoquote:Op maandag 27 december 2010 02:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gefeliciteerd,
Jesse wil nog steeds iets kapot maken.
geen idee, hij wil iets kapot slaan, maar normaal is hij nooit zo aggresief/vaag...quote:Op maandag 27 december 2010 02:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan moet hij zich buiten gaan afreageren ofzo
Ik vind dit echt heel engquote:Op maandag 27 december 2010 02:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
geen idee, hij wil iets kapot slaan, maar normaal is hij nooit zo aggresief/vaag...
Hier kun je m afkoelen en met zijn gezicht in de sneeuw proppenquote:Op maandag 27 december 2010 02:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
geen idee, hij wil iets kapot slaan, maar normaal is hij nooit zo aggresief/vaag...
hij woont gelukkig minstens een week vakantie - verschil van je vandaan, dus erg veel schade kan ie je niet doen (:quote:
Je kan ook serieus doen...quote:Op maandag 27 december 2010 02:24 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Hier kun je m afkoelen en met zijn gezicht in de sneeuw proppen
goed ideequote:Op maandag 27 december 2010 02:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hij woont gelukkig minstens een week vakantie - verschil van je vandaan, dus erg veel schade kan ie je niet doen (:
ik ga 'm overtuigen dat ie moet slapen.
Slapen lijkt me het beste voor hem jaquote:Op maandag 27 december 2010 02:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hij woont gelukkig minstens een week vakantie - verschil van je vandaan, dus erg veel schade kan ie je niet doen (:
ik ga 'm overtuigen dat ie moet slapen.
tja dat krijg je met een 2ehands serverquote:Op maandag 27 december 2010 02:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen idee, maar af en toe bokt het forum gewoon
En werken die dingen een beetje?quote:Op maandag 27 december 2010 02:26 schreef TheFamousMan het volgende:
Oh beter, hij heeft een pilletje gevonden.
Over een half uurtje begint ie te werken.
ik gaf al aan dat hij de medicijnen bij de nachtappotheker kan krijgen zonder recept (ervaring).quote:
Mooiquote:Op maandag 27 december 2010 02:26 schreef TheFamousMan het volgende:
Oh beter, hij heeft een pilletje gevonden.
Over een half uurtje begint ie te werken.
bij hem wel, maar soms als ie ze niet neemt is ie ook aardig normaal...quote:Op maandag 27 december 2010 02:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En werken die dingen een beetje?
welke pillen zijn dat?quote:Op maandag 27 december 2010 02:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bij hem wel, maar soms als ie ze niet neemt is ie ook aardig normaal...
nouja, wat je normaal noemt, maar voor mijn niveau normaal.
maar soms is het ook wel weer beter als ie 'm niet neemt, want hij word er dan heel druk en irritant van...
kweenie, hij zegt dat het etiket ervan af is gescheurd...quote:
Hoe komt het eigenlijk dat hij zo depressief is? Dat is echt niet normaal op onze leeftijdquote:Op maandag 27 december 2010 02:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kweenie, hij zegt dat het etiket ervan af is gescheurd...
heb 't 'm al vaker gevraagd
Vreemd bij mij staan de doosjes, etiketten en strips bedrukt met het merk of werkende stofquote:Op maandag 27 december 2010 02:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kweenie, hij zegt dat het etiket ervan af is gescheurd...
heb 't 'm al vaker gevraagd
huh?quote:
ik vertrouw het ook niet helemaal, maarja...quote:Op maandag 27 december 2010 02:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Vreemd bij mij staan de doosjes, etiketten en strips bedrukt met het merk of werkende stof
faal LAPO hunterquote:Op maandag 27 december 2010 02:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
huh?
ik heb de wiki gedaan
quote:Op maandag 27 december 2010 02:31 schreef TheFamousMan het volgende:
B-rt Zegt:
Irriteer ik je?
Jesse zegt:
Van jou kan ik het hebben.
Sommige mensen wil ik nu een keeloperatie geven
wat houd dat ooit in
Nouw, hij is niet echt zwaar depressief, maar hij heeft zo van die buien.quote:Op maandag 27 december 2010 02:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat hij zo depressief is? Dat is echt niet normaal op onze leeftijd
Hij zal zich er voor schamen denk ik...quote:Op maandag 27 december 2010 02:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik vertrouw het ook niet helemaal, maarja...
ik was nog niet eens in de buurtquote:
Gelukkig maar dat hij zo goed naar je luistertquote:Op maandag 27 december 2010 02:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nouw, hij is niet echt zwaar depressief, maar hij heeft zo van die buien.
Nu is het wel een van de ergste, maar ik help 'm wel enorm zegt ie.
Hij mag eigenlijk maar 2 pilletjes per dag maximaal, maar soms neemt ie er 6, en als ik 'm dan niet zeg dat ie er niet meer moet nemen, zou ie dat ook doen...
Zo is ie totaal nietquote:Op maandag 27 december 2010 02:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij zal zich er voor schamen denk ik...
quote:Op maandag 27 december 2010 02:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
moet er vroeg uit wil ik nog strooizout te pakken krijgen
quote:Op maandag 27 december 2010 02:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
moet er vroeg uit wil ik nog strooizout te pakken krijgen
grapjequote:Op maandag 27 december 2010 02:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
huh?
ik heb de wiki gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |