Je meent toch niet serieus dat je nog nooit een frikandel gehad hebt?quote:Op maandag 27 december 2010 03:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kweenie of ik wel frikandellen lust
even een smaaksamenvatting opzoeken, ja die bestaan
quote:Op maandag 27 december 2010 03:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je meent toch niet serieus dat je nog nooit een frikandel gehad hebt?
Ik mis het eigenlijk nietquote:
Whaha okequote:
eigenlijk serieusquote:Op maandag 27 december 2010 03:54 schreef RockNijntje het volgende:
Jij hebt liever wiet dan frikandellen
die komt in m'n signquote:Op maandag 27 december 2010 03:54 schreef RockNijntje het volgende:
Jij hebt liever wiet dan frikandellen
inderdaadquote:Op maandag 27 december 2010 03:57 schreef RockNijntje het volgende:
Stu zou erbij moeten zijn nu je dit zegt
Jaja, nu staan er 2 KSC links in m'n signquote:
De [/b] moet nog wegquote:Op maandag 27 december 2010 04:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaja, nu staan er 2 KSC links in m'n sign
zoveel moeite voor 4 tekensquote:
Wel netjes houdenquote:Op maandag 27 december 2010 04:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zoveel moeite voor 4 tekens
maar ok.
Ja juffrouw Steenkonijnquote:
Woahw, nog zo'n hippe naamquote:
quote:
quote:
quote:
hoelang wil mevrouw konijn het nog vol blijven houden?quote:
Ik zou het niet wetenquote:Op maandag 27 december 2010 04:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
hoelang wil mevrouw konijn het nog vol blijven houden?
internet flipt, daarom deze mega quote.
dat was het al vanaf februari 1999.quote:Op maandag 27 december 2010 04:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zou het niet wetenIk denk tot het levenloos is op Fok!
of Maart, ik weet niet meer...quote:Op maandag 27 december 2010 04:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat was het al vanaf februari 1999.
Omdat ik toen nog geen Fok! had!quote:Op maandag 27 december 2010 04:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
of Maart, ik weet niet meer...
ik gebruik altijd quatroformaggi of quatrostagioni ipv einz.quote:Op maandag 27 december 2010 04:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat ik toen nog geen Fok! had!!!!EINZ!!11!
Flauw
En je zei dat wc doorspoelen teveel geluid maakte?quote:Op maandag 27 december 2010 04:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga doesjen en daarna nog even sms-en, dus ik moet je helaas verlaten
Origineelquote:Op maandag 27 december 2010 04:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik gebruik altijd quatroformaggi of quatrostagioni ipv einz.
sjjjt, ik doe net alsof het geen geluid maakt, slaap zacht voor straks!quote:Op maandag 27 december 2010 04:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En je zei dat wc doorspoelen teveel geluid maakte?
Nou in ieder geval veel doucheplezier
Doei
Tot zo ver; de stille douche van TFMquote:Op maandag 27 december 2010 04:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
sjjjt, ik doe net alsof het geen geluid maakt, slaap zacht voor straks!
Zitten hier ook mensen met een leven dan?quote:Op maandag 27 december 2010 04:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zou het niet wetenIk denk tot het levenloos is op Fok!
Het laatste leven is net gegaanquote:Op maandag 27 december 2010 04:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zitten hier ook mensen met een leven dan?![]()
Ik heb het topique gevonden dus, bedankt Nijn.
Maar ik heb geen leven hoor.quote:Op maandag 27 december 2010 04:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het laatste leven is net gegaan
maar nu ben jij er
Koffiequote:Op maandag 27 december 2010 04:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Waar staat de afkorting KSC eigenlijk voor?
SC = Slowchat, maar waar staat die K voor dan?
12x per jaar, dat is vaak!quote:Op maandag 27 december 2010 04:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar ik heb geen leven hoor.![]()
Die andere gast is gaan douchen lees ik net. Dat doe ik altijd op de 3e van de maand.
Slapeloze nachtenquote:Op maandag 27 december 2010 04:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Koffie.
Dat is eigenlijk wel een goed idee.
Ik krijg ook altijd op mijn kop van mijn moeder dat ik teveel douche. Krijgen we een hoge energierekening van.quote:
Ik vind het wel een erg boomknuffelig idee van julliequote:Op maandag 27 december 2010 04:26 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd op mijn kop van mijn moeder dat ik teveel douche. Krijgen we een hoge energierekening van.
Mijn vader gaat minderen met roken en mijn nieuwjaarsvoornemen is dan ook om te minderen met douchen. Ik dacht aan 8 keer per jaar i.p.v. 12.
Heb jij nog nieuwjaarsvoornemens?![]()
Of ben je zo braaf dat dat niet nodig is?
Wat een mottoquote:Op maandag 27 december 2010 04:27 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mijn motto is dan ook: 's avonds een vent, 's ochtends lekker uitslapen tot 13:00 uur.
Dat mag op z'n tijd ook welquote:Op maandag 27 december 2010 04:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik heb even koffie gezet, espressokoffie.
Ben een beetje cafeïneverslaafd namelijk.
Bedankt.quote:
Niks mis met lui zijnquote:Op maandag 27 december 2010 04:40 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Bedankt.![]()
Mijn vader is echter niet zo te spreken over mijn levensmotto.Ik ben lui volgens hem en dat klopt ook wel een beetje.
Mijn eigen uitgevonden creatie is 'Cafe Pimba':quote:
Ik ben ook wel moe. Dus 5 uur is een goede tijd om te slapen.quote:Op maandag 27 december 2010 04:42 schreef RockNijntje het volgende:
Om 5 uur ga ik, moet toch nog een beetje slaap krijgen![]()
quote:Op maandag 27 december 2010 04:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ben ook wel moe. Dus 5 uur is een goede tijd om te slapen.
Dat is puur vergifquote:Op maandag 27 december 2010 04:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mijn eigen uitgevonden creatie is 'Cafe Pimba':
Dat is zeg maar Italiaanse espresso-koffie, maar dan 4 keer zo sterk.Ideaal voor als je bijvoorbeeld een dag voor een tentamen merkt dat je boek nog in het plastic zit.
Tentamen? Dat was volgende maand toch pas?
Oke, voor die momenten adviseer ik mijn creatie 'cafe pimba'.
' Fur Risiko und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungbeilage oder fragen Sie Ihre Arzt oder Apotheker' .
Mijn laptop zit altijd standaard in het stopcontact.quote:Op maandag 27 december 2010 04:45 schreef RockNijntje het volgende:
Internet gebruikt veel stroom, even oplader zoeken
Ik ben ook best lui, vooral nu in de vakantiequote:Op maandag 27 december 2010 04:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ben jij ook lui dan?
Kan jij die boodschap niet aan mijn pa overbrengen?
Hier gaat het om een telefoon, ik heb geen laptopquote:Op maandag 27 december 2010 04:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mijn laptop zit altijd standaard in het stopcontact.
Hoe krijg je dat weg?quote:Op maandag 27 december 2010 04:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Klopt wel een beetje. Echt gezond is het niet.
Oh zo'n telefoon waar je ook mee kan internetten.quote:Op maandag 27 december 2010 04:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier gaat het om een telefoon, ik heb geen laptop
Een blikjestelefoonquote:Op maandag 27 december 2010 04:54 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Oh zo'n telefoon waar je ook mee kan internetten.
Ik heb een GSM gekregen van een vriend van mij uit de tijd van de Bolsjewistische Revolutie volgens mij, dat ding is zwaar antiek. Je kan er in elk geval niet mee internetten.
Drie jaar in Portugal wonen en werken doet wonderen. In het begin ga je over je nek en na een jaar wil je niets anders meer.quote:
Oke, ik snap hetquote:Op maandag 27 december 2010 04:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Drie jaar in Portugal wonen en werken doet wonderen. In het begin ga je over je nek en na een jaar wil je niets anders meer.![]()
Net als wodka. Ook uitermate goor de eerste keer, maar na een tijdje bivakkeren in Russische contreien raak je eraan verslaafd.
Een blikjestelefoon met btg? Wat hip!quote:Op maandag 27 december 2010 04:57 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
![]()
Maar ik heb zo wel altijd beltegoed!
http://www.wintoets.nl/index.php?pageId=834quote:Op maandag 27 december 2010 04:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een blikjestelefoon met btg? Wat hip!![]()
Nee bedankt, ben blij met mij huidige telefoonquote:Op maandag 27 december 2010 05:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
http://www.wintoets.nl/index.php?pageId=834
Hier is de handleiding.
Allemaal strak gespannen touwtjes door heel Friesland heenquote:Op maandag 27 december 2010 05:03 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Zolang Friesland nog niet is aangesloten op het telefoonnet, zullen we gebruik moeten maken van deze telefoons.
Hebben jullie dan ook blikjes-internet?quote:Op maandag 27 december 2010 05:03 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Zolang Friesland nog niet is aangesloten op het telefoonnet, zullen we gebruik moeten maken van deze telefoons.
Wil je niet ruilen? Mijn telefoon is echt tof en heeft diverse functies. Het heeft een bereik van wel 100 meter (als je het touwtje lang genoeg maakt dan).quote:Op maandag 27 december 2010 05:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee bedankt, ben blij met mij huidige telefoon![]()
Vroeger hadden we rooksignalen en postduiven, maar ook Friesland gaat met haar tijd mee.quote:Op maandag 27 december 2010 05:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hebben jullie dan ook blikjes-internet?![]()
Neenquote:Op maandag 27 december 2010 05:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Wil je niet ruilen? Mijn telefoon is echt tof en heeft diverse functies. Het heeft een bereik van wel 100 meter (als je het touwtje lang genoeg maakt dan).
Zijn jullie nu bij het morse-tijdperk?quote:Op maandag 27 december 2010 05:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Vroeger hadden we rooksignalen en postduiven, maar ook Friesland gaat met haar tijd mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |