ik gebruik altijd quatroformaggi of quatrostagioni ipv einz.quote:Op maandag 27 december 2010 04:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat ik toen nog geen Fok! had!!!!EINZ!!11!
Flauw
En je zei dat wc doorspoelen teveel geluid maakte?quote:Op maandag 27 december 2010 04:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga doesjen en daarna nog even sms-en, dus ik moet je helaas verlaten
Origineelquote:Op maandag 27 december 2010 04:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik gebruik altijd quatroformaggi of quatrostagioni ipv einz.
sjjjt, ik doe net alsof het geen geluid maakt, slaap zacht voor straks!quote:Op maandag 27 december 2010 04:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En je zei dat wc doorspoelen teveel geluid maakte?
Nou in ieder geval veel doucheplezier
Doei
Tot zo ver; de stille douche van TFMquote:Op maandag 27 december 2010 04:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
sjjjt, ik doe net alsof het geen geluid maakt, slaap zacht voor straks!
Zitten hier ook mensen met een leven dan?quote:Op maandag 27 december 2010 04:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zou het niet wetenIk denk tot het levenloos is op Fok!
Het laatste leven is net gegaanquote:Op maandag 27 december 2010 04:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zitten hier ook mensen met een leven dan?![]()
Ik heb het topique gevonden dus, bedankt Nijn.
Maar ik heb geen leven hoor.quote:Op maandag 27 december 2010 04:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het laatste leven is net gegaan
maar nu ben jij er
Koffiequote:Op maandag 27 december 2010 04:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Waar staat de afkorting KSC eigenlijk voor?
SC = Slowchat, maar waar staat die K voor dan?
12x per jaar, dat is vaak!quote:Op maandag 27 december 2010 04:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar ik heb geen leven hoor.![]()
Die andere gast is gaan douchen lees ik net. Dat doe ik altijd op de 3e van de maand.
Slapeloze nachtenquote:Op maandag 27 december 2010 04:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Koffie.
Dat is eigenlijk wel een goed idee.
Ik krijg ook altijd op mijn kop van mijn moeder dat ik teveel douche. Krijgen we een hoge energierekening van.quote:
Ik vind het wel een erg boomknuffelig idee van julliequote:Op maandag 27 december 2010 04:26 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd op mijn kop van mijn moeder dat ik teveel douche. Krijgen we een hoge energierekening van.
Mijn vader gaat minderen met roken en mijn nieuwjaarsvoornemen is dan ook om te minderen met douchen. Ik dacht aan 8 keer per jaar i.p.v. 12.
Heb jij nog nieuwjaarsvoornemens?![]()
Of ben je zo braaf dat dat niet nodig is?
Wat een mottoquote:Op maandag 27 december 2010 04:27 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mijn motto is dan ook: 's avonds een vent, 's ochtends lekker uitslapen tot 13:00 uur.
Dat mag op z'n tijd ook welquote:Op maandag 27 december 2010 04:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik heb even koffie gezet, espressokoffie.
Ben een beetje cafeïneverslaafd namelijk.
Bedankt.quote:
Niks mis met lui zijnquote:Op maandag 27 december 2010 04:40 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Bedankt.![]()
Mijn vader is echter niet zo te spreken over mijn levensmotto.Ik ben lui volgens hem en dat klopt ook wel een beetje.
Mijn eigen uitgevonden creatie is 'Cafe Pimba':quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |