naar kettingrokers van middelbare leeftijdenquote:
koewlquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 03:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
naar kettingrokers van middelbare leeftijden
veaattt, van die dingen waar je het zo warm van krijgt, die ik ook in de winter draag en waarvan m'n ouders altijd zeggen dat ze nutteloos zijnquote:
Same story...quote:Op maandag 27 december 2010 03:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
veaattt, van die dingen waar je het zo warm van krijgt, die ik ook in de winter draag en waarvan m'n ouders altijd zeggen dat ze nutteloos zijn
net als ouders die het vreemd vinden als je ijs eet in de winterquote:
Ook herkenbaarquote:Op maandag 27 december 2010 03:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
net als ouders die het vreemd vinden als je ijs eet in de winter
en dan vinden zij het vaag dat jij je afvraagt waarom ze koffie of thee drinken als het 36 graden isquote:
Niet herkenbaar, maar begrijpelijkquote:Op maandag 27 december 2010 03:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en dan vinden zij het vaag dat jij je afvraagt waarom ze koffie of thee drinken als het 36 graden is
Of dat ze zich afvragen waarom je nog om 7 uur beneden zit...quote:Op maandag 27 december 2010 03:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet herkenbaar, maar begrijpelijk![]()
Die snap ik niet?quote:Op maandag 27 december 2010 03:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Of dat ze zich afvragen waarom je nog om 7 uur beneden zit...
M'n ouders komen vaak naar beneden als ze wakker worden en dan zien ze mij zitten, en dan vragen ze zich af waarom ik al zo vroeg wakker ben...quote:
da's inderdaad heel irritant als je op je mobiel zit jaquote:Op maandag 27 december 2010 03:43 schreef RockNijntje het volgende:
Nondedu mijn WiFi valt weer de hele tijd weg
Dan snapte ik het dus tochquote:Op maandag 27 december 2010 03:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
M'n ouders komen vaak naar beneden als ze wakker worden en dan zien ze mij zitten, en dan vragen ze zich af waarom ik al zo vroeg wakker ben...
nu zullen ze zich ook wel afvragen wie er beneden zit tv te kijken...quote:Op maandag 27 december 2010 03:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan snapte ik het dus tochWhaha hun niks door, die vind ik goed
![]()
Dan mis ik alle nieuwtjesquote:Op maandag 27 december 2010 03:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
da's inderdaad heel irritant als je op je mobiel zit ja
omdat het hier natuurlijk zo druk isquote:
Ze gaan niet even kijken dan?quote:Op maandag 27 december 2010 03:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nu zullen ze zich ook wel afvragen wie er beneden zit tv te kijken...
Zekerwelquote:Op maandag 27 december 2010 03:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
omdat het hier natuurlijk zo druk is
kweenie of ik wel frikandellen lustquote:Op maandag 27 december 2010 03:47 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zou nou best een frikandel lusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |