Lukt wel... nog een paar uur wachtenquote:Op maandag 27 december 2010 02:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, kutzooi...
Ik zou op tijd naar bed
nja dan ga je er dan maar vroeg inquote:Op maandag 27 december 2010 02:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, kutzooi...
Ik zou op tijd naar bed
Niet bepaald nee...quote:Op maandag 27 december 2010 02:57 schreef TheFamousMan het volgende:
----- zegt:
Net zei je nog dat zelfmoord niet eens zo'n slecht idee was.
Jesse zegt:
Dat stel ik nog wel even uit.
Da's niet bepaald geruststellend, moet ik zeggen
nog één minuut.quote:
Happy newyearquote:Op maandag 27 december 2010 03:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nog één minuut.
laat maar, gelukkig 3 uur!
Goed gedaanquote:Op maandag 27 december 2010 03:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Yeah, ik heb 'm overtuigd, hij gaat slapen
TFM... op wat voor sites zit jij?quote:
http://danielkfoto.blogspot.com/2010/03/erwin-olaf-chessmen.htmlquote:Op maandag 27 december 2010 03:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
TFM... op wat voor sites zit jij?![]()
Aaah gadverdammequote:Op maandag 27 december 2010 03:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
http://danielkfoto.blogspot.com/2010/03/erwin-olaf-chessmen.html
Goedzoquote:Op maandag 27 december 2010 03:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aaah gadverdammeDie gast zit daar in het afval te rukken en daarna liep gelukkig mijn browser vast
Durf ik te kijken?quote:Op maandag 27 december 2010 03:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Goedzo
heb het ook maar hier vandaan:
charlie sheen is niet dood en vingers.
ik zou het niet doen,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een viespeuken daar
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op maandag 27 december 2010 03:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik zou het niet doen,
spoiler openen op eigen risico!Jij heb zelf ervaring met Fok!MobileSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een viespeuken daar
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 27 december 2010 03:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij heb zelf ervaring met Fok!Mobile
Neequote:Op maandag 27 december 2010 03:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
sorry, kon het niet laten
vergeef je het me?
spijt muhhhhhhh, eigenlijk was ik vergeten dat je op je mobiel zatquote:
Ik had het je eigenlijk al vergeven, maar vond het leuker om nee te zeggenquote:Op maandag 27 december 2010 03:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
spijt muhhhhhhh, eigenlijk was ik vergeten dat je op je mobiel zat
[ afbeelding ]
Wat ben je toch ook vergevingsgezindquote:Op maandag 27 december 2010 03:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had het je eigenlijk al vergeven, maar vond het leuker om nee te zeggen
Ja echt welquote:Op maandag 27 december 2010 03:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook vergevingsgezind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |