lach maarquote:
dat lijkt me onzin, want iemand die alles kort en klein wil slaan zal zich niet snel schamen, en nu weer wat vrolijkere dingenquote:Op maandag 27 december 2010 02:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij zal zich er voor schamen denk ik...
welk topicquote:Op maandag 27 december 2010 02:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
grapje
Sorry ik ben melig, ff crew kutten in een goedbedoeld topic
normaal is ie wel... ...normaal... en zeker niet agressief, maar nu heeft hij een dalletjequote:Op maandag 27 december 2010 02:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dat lijkt me onzin, want iemand die alles kort en klein wil slaan zal zich niet snel schamen, en nu weer wat vrolijkere dingen
Je zou er inderdaad zo een soap van kunnen makenquote:Op maandag 27 december 2010 02:38 schreef TheFamousMan het volgende:
Nu wil ie het uitmaken met z'n vriendin (ja hij heeft een vriendin, maar nog niet echt een serieuze verliefdheid ofzo) maar ik zeg dat hij moet wachten tot morgen, als ie weer wat normaler is, maar hij doet moeilijk...
hele reality serie hier
Vrolijk:quote:Op maandag 27 december 2010 02:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dat lijkt me onzin, want iemand die alles kort en klein wil slaan zal zich niet snel schamen, en nu weer wat vrolijkere dingen
Laterquote:
Nu wordt het flauw...quote:Op maandag 27 december 2010 02:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
charlie sheen is niet dood en vingers.
Dat is wel echt een 'serieus' medicijnquote:Op maandag 27 december 2010 02:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Het medicijn dingetje heet Serlain:
Bijsluiter:
http://www.pfizer.be/NR/r(...)ainBijsluiterPDF.pdf
in het begin van de behandeling kan het risico op zelfmoord, verbonden aan de
depressieve toestand, aanhouden tot wanneer een remissie wordt bereikt. Een
aandachtige klinische opvolging door uw behandelende arts is dan noodzakelijk.
in geval van omschakeling van een antidepressief of anti-obsessief geneesmiddel naar
een ander is een aandachtige klinische opvolging door uw behandelende arts
noodzakelijk
volgens mij ook ja, even kijken of hij wel de goede naam heeft genoemd.quote:Op maandag 27 december 2010 02:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is wel echt een 'serieus' medicijn
pff, nog 7 minutenquote:
Niks 'vader', gewoon iemand die iets om z'n vrienden geeft en ze altijd wil helpenquote:Op maandag 27 december 2010 02:52 schreef TheFamousMan het volgende:
Hij heeft met me afgesproken dat hij het alleen nog maar neemt als het echt nodig is,
djeezus, ik lijk wel z'n vader,
en ik als vader lijkt me niet het beste idee van nederland
mag je maar 1 keer per dag nemen, als ie er 6 heeft gehad dan zal zijn lever op knappen staanquote:Op maandag 27 december 2010 02:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Het medicijn dingetje heet Serlain:
Bijsluiter:
http://www.pfizer.be/NR/r(...)ainBijsluiterPDF.pdf
in het begin van de behandeling kan het risico op zelfmoord, verbonden aan de
depressieve toestand, aanhouden tot wanneer een remissie wordt bereikt. Een
aandachtige klinische opvolging door uw behandelende arts is dan noodzakelijk.
in geval van omschakeling van een antidepressief of anti-obsessief geneesmiddel naar
een ander is een aandachtige klinische opvolging door uw behandelende arts
noodzakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |