Is toch vaak zo, in zo'n boek kan je qua tekst toch een hoop meer kwijt. De ontwikkeling van gevoelens van de zus van de hoofdrolspeler voor de vlieger was nu een beetje karig, de gevoelens van Michiel wanneer zijn pa is opgepakt en doodgeschoten wordt, het boek deed mij daar wat meer bij. Evengoed wel een prima filmquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vond het boek ook beter. Wacht even die hebik hier bij Pa liggen. Misschien als ik er aan denk, maar meenemen naar huis. Mooi boek om nog een keer te lezen
Nu zeg je het zelf al en Jofu was net de gebeten hondquote:
Kwam ik maar aanquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach waarom, van twee dagen wat ongezonder kom je niet meteen 5 kilo aan. Ik tenminste niet
Gebeten wordenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu zeg je het zelf al en Jofu was net de gebeten hond
Ik ben morgen en overmorgen ook de hele dag in de weer, maar goed, ik mag wel wat kilo's verliezenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:09 schreef xFriendx het volgende:
Mwah, gister fitness, vanochtend om kwart over 10 al gaan hardlopen en morgen weer fitnessen, zal mij geen moer boeien dus
Het ging ff om de manier waarop.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu zeg je het zelf al en Jofu was net de gebeten hond
Mja, zoals ik zei, je kan ook overal wat achter zoeken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het ging ff om de manier waarop.
Een ander hoeft mij niet te vertellen dat ik spijt ga krijgen/moet hebben.
Ja zeker, Hoewel ik me eigenlijk niet meer kan herinneren dat Erika iets voor Jack voelde, maar toen ik het boek las was ik twaalf en begreep nog weinig van liefde enzo. Misschien als ik morgen het boek mee naar huis neem en weer ga lezen, begrijp ik het misschien wel beterquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is toch vaak zo, in zo'n boek kan je qua tekst toch een hoop meer kwijt. De ontwikkeling van gevoelens van de zus van de hoofdrolspeler voor de vlieger was nu een beetje karig, de gevoelens van Michiel wanneer zijn pa is opgepakt en doodgeschoten wordt, het boek deed mij daar wat meer bij. Evengoed wel een prima film
Zo zag het er niet uit op je outfit fotoquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben morgen en overmorgen ook de hele dag in de weer, maar goed, ik mag wel wat kilo's verliezen
Van anderen moet je je gewoon niks aantrekken. Anderen die belangrijk voor je zijn uitgezonderd natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:09 schreef Yuki het volgende:
Begrijp überhaupt "de commotie" rondom zijn opmerking niet..quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
*Eensquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zo zag het er niet uit op je outfit foto(dat het laatste dus nodig is)
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zo zag het er niet uit op je outfit foto(dat het laatste dus nodig is)
Iets met vrouwen en onzekerheid ofzoquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Begrijp überhaupt "de commotie" rondom zijn opmerking niet..
Maar met de singles vrouwen is heul niets misquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iets met vrouwen en onzekerheid ofzo
Nee, ik ook niet. Vond het gewoon een random opmerking die we morgen of maandag allemaal gaan maken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Begrijp überhaupt "de commotie" rondom zijn opmerking niet..
+1.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik ben er ook niet zo gedreven in, ik houd van lekker etenEn dat is dus te zien
Eensquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we erover ophouden, vrede op aarde en zo
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Vond het gewoon een random opmerking die we morgen of maandag allemaal gaan maken.
Laten we erover ophouden, vreten op aarde en zo
Mwah, ik vond je geen mager scharminkel dus prima dat je eet, maar aan de hand van die foto had ik niet meteen het idee van: daar mag wel wat afquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik ben er ook niet zo gedreven in, ik houd van lekker etenEn dat is dus te zien
Geniet maar eet met mate.quote:
Laten we het erop houden dat ik heupen heb en een kont. En dus ook tieten, maar dat was al bekendquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, ik vond je geen mager scharminkel dus prima dat je eet, maar aan de hand van die foto had ik niet meteen het idee van: daar mag wel wat af
Maar goed, mannen en hun meningen, dat moet je natuurlijk niet al te serieus nemen
Ik ben, ondanks wekenlang "kerst is kutquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga nog net geen kerstliedjes zingen
En van niets teveelquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik heupen heb en een kont. En dus ook tieten, maar dat was al bekend
Dat mannen lage standaarden hebben, betekent niet dat vrouwen zich aan die standaard moeten gaan conformeren.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:14 schreef xFriendx het volgende:
Maar goed, mannen en hun meningen, dat moet je natuurlijk niet al te serieus nemen
Overloper.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:15 schreef Yuki het volgende:
Ik ben, ondanks wekenlang "kerst is kut" ook stiekem een heul heul klein beetje in kerststemming
Ik ook niet. AL ben ik de laatste tijd soweiso al flink aangekomen, mag ik het best nog hebben.quote:
Dan doe je iets niet goed als je er spijt van krijgt. Het gaat om het genieten..dat je misschien een rollade op je buikje erboj krijgt..ach, who cares...rook wat meer peuken en het komt helemaal goed.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Vond het gewoon een random opmerking die we morgen of maandag allemaal gaan maken.
Laten we erover ophouden, vrede op aarde en zo
Fixed voor mijn situatiequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik heupen heb en een kont. En dus ook geen tieten, maar dat was al bekend
Ik het tegenovergestelde. helaasquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben, ondanks wekenlang "kerst is kut" ook stiekem een heul heul klein beetje in kerststemming
Ja, want van kanker word je zo mooi dun.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:15 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed als je er spijt van krijgt. Het gaat om het genieten..dat je misschien een rollade op je buikje erboj krijgt..ach, who cares...rook wat meer peuken en het komt helemaal goed.
Kerstquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sweetquote:
Dat kan heul nietquote:
Scheelt weinigquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan heul nietJij hebt vast groter dan cupje aa
Het is niet in verhouding. Maar dat is al veelvuldig aan bod gekomen hierquote:
Uitslapen check (quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:16 schreef STING het volgende:
[..]
Was erg gezellig
Daarnaast, uitslapeneten
Rummikub
En jij?
Hey lekker dingquote:
Ik kan t al een tijdje en geniet er elke seconden vanquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Peu:
Van de zomer eens leren RWD rijden, mits mijn plannen goed komen
Nee, want als je meer rookt, neemt je lust voor eten verder af, waardoor je minder eet en dus vermagerd.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, want van kanker word je zo mooi dun.
Wat een onzin gast
Die sneeuw mag van mij ook wel wegquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kerst
Ik ben overigens wel de sneeuw helemaal beuIk moet maandag met de trein en die kan maar beter rijden
[..]
Sweet
Ach mijn ex droeg geen bh omdat ze gewoon weg niets had. Dus het kan ergerquote:
Wel moest ik helaas eerder naar huis, vanwege weeralarm, voor ijzelquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uitslapen check (), eten check, Rummikub hebben we niet gedaan, wel het onvoorspelbare spel of zoiets
En 30 Seconds
En je je huid verneukt, je longen, je haar, je nagels. En roken is geen garantie op dun blijven, tegendeel heb ik genoeg bewijzen van gezien.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nee, want als je meer rookt, neemt je lust voor eten verder af, waardoor je minder eet en dus vermagerd.
Vast wel, maar ik ken genoeg (te veel) dikke mensen die roken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nee, want als je meer rookt, neemt je lust voor eten verder af, waardoor je minder eet en dus vermagerd.
Je kan ook gewoon bewegen, val je ook van af en is gezonderquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als 't goed is weet jij het trouwens al een beetjequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey lekker ding
[..]
Ik kan t al een tijdje en geniet er elke seconden van
Precies dat.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
En je je huid verneukt, je longen, je haar, je nagels. En roken is geen garantie op dun blijven, tegendeel heb ik genoeg bewijzen van gezien.
Plus dat het zonde is van je geldquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
En je je huid verneukt, je longen, je haar, je nagels. En roken is geen garantie op dun blijven, tegendeel heb ik genoeg bewijzen van gezien.
Oh ja, ijzel... Morgen met de auto naar 't asiel, maar dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:18 schreef STING het volgende:
[..]
Wel moest ik helaas eerder naar huis, vanwege weeralarm, voor ijzel
Nou ja, dat is subjectief natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Plus dat het zonde is van je geld
Altijd zonde als mensen roken. Je ziet gewoon dat ze erdoor ouder uitzien.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat je van roken dun zou blijven ook.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, dat is subjectief natuurlijk.
Indeed. Al zal een roker dat nooit vinden natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Plus dat het zonde is van je geld
Succesquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh ja, ik ging schoenen aantrekken en naar huis proberen te komen..
Merk er tot nog toe niets van..conditie is wat achteruitgehold, maar zolang ie holt, kan ie zo heel slecht niet zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verslaafde vinden dat sowieso niet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:21 schreef STING het volgende:
[..]
Indeed. Al zal een roker dat nooit vinden natuurlijk.
Lange termijn gevolgen schat. Maar je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen die de regel bevestigen. Al ken ik die tot nu toe niet...quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Merk er tot nog toe niets van..conditie is wat achteruitgehold, maar zolang ie holt, kan ie zo heel slecht niet zijn.
En de rest van de gevolgen zijn verre van merkbaar bij mij, dus blijf nog lekker doorroken.
Ik beweeg nog aardig wat; zondag ren ik ook nog dikwijls een rondje, maar die obsessies van mensen met gezond eten en gezond blijven enzo..nah, moet ik niets van hebben.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon bewegen, val je ook van af en is gezonder
Heet jij Samzz?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:21 schreef PeuRac het volgende:
ik denken ruzie te hebben met mn router, staat de Wifi van de laptop uit
Nee, heb een laptop die vind dat WiFi niet aan hoeft als er geen stroom op staatquote:
Tuurlijk is het wel zonde van mijn geld als ik maandelijks 100 euro aan peuken uitgeef en dat gecummuleerd over een heel jaar, maakt het nog 10 x meer zonde, maarja..quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:21 schreef STING het volgende:
[..]
Indeed. Al zal een roker dat nooit vinden natuurlijk.
South Park weekend toch?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:25 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, het is South park avond op CC he?
Ach, dat zijn dan ook mensen die meer dan eenz per week aan de fastfood zitten, helemaal niet bewegen en zakken chips en snoep leegvreten in korte tijd. Ik vind mezelf nog eigenlijk een hele gezonde roker.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik ken genoeg (te veel) dikke mensen die roken.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:27 schreef Yuki het volgende:
Ja, ik duik mijn bed eens in met een filmpje
Truste all
Check. (Y).quote:
Trusten, sweetiequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:27 schreef Yuki het volgende:
Truste all
Slaap lekker,yuukquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:27 schreef Yuki het volgende:
Truste all
Trustequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:27 schreef Yuki het volgende:
Truste all
Duurt tot twee uurquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Check. (Y).
Ik heb SouthPark pc en toch kijk ik het op tv..
*toch maar es opruimen. verder geen tijd.*
Ja, alle dikke mensen leven per definitie ongezond.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:27 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ach, dat zijn dan ook mensen die meer dan eenz per week aan de fastfood zitten, helemaal niet bewegen en zakken chips en snoep leegvreten in korte tijd. Ik vind mezelf nog eigenlijk een hele gezonde roker.
Dit forumpje is overigens niet echt representatief voor de bevolking merk ik.
Ik heb een man op msn!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:33 schreef missbehavin het volgende:
Big prikt! Maar hell, ik heb tenminste een man naast me op de bank
Herkenbaarquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Check. (Y).
Ik heb SouthPark pc en toch kijk ik het op tv..
Vreemdganger.quote:
Maar die prikt iig niet!quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar die zit ook niet naast me
Ik ben 't niet anders.quote:
Ik had bijna m'n tweede fles wijn leeg toen papa ingreepquote:
quote:
Kijk, een voordeel van big, die boeit het niet wat ik drink.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had bijna m'n tweede fles wijn leeg toen papa ingreepBest zonde, wel.
Ja, want alle dikke mensen zijn dik doordat ze 'pech' hebben...9 van de 10 zijn dik door eigen toedoen, ja.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, alle dikke mensen leven per definitie ongezond.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
je zal er wel niet veel aan hebben, maar ja toch sterkte enzo
Door eigen toedoen, maar er zijn er ook genoeg die gezond zijn gaan leven en proberen af te vallen. En ja, er zijn er ook die door medicijnen of diabetes gewoon dik zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, want alle dikke mensen zijn dik doordat ze 'pech' hebben...9 van de 10 zijn dik door eigen toedoen, ja.
Ben je weer onrust aan het stoken?quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:37 schreef Spezza19 het volgende:
Even wat vrolijkheid in de tent gooien
Nee, iddquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We hebben het allebei niet goed voor elkaar!
quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, idd![]()
Nou ja, maandag dan maarLekker uit eten
Ja dat is lastig. Ik ben ook behoorlijk down nu, terwijl ik gewoon bij mijn vader zit.. Maar ik heb mijn gevoel al in het Depressie topic neergezet, dus ga ik er hier niet verder op in.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Thanks. Ik wilde dat die melacholische kutbui eens ophield. Voel me alleen ook, bah.
Post dan niet van die kutmuziekquote:
Die moet je me toch echt pm'en, want ik geloof dat ik de ene helft wel snap en de andere helft nietquote:
Heeeeey Bosje!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is lastig. Ik ben ook behoorlijk down nu, terwijl ik gewoon bij mijn vader zit.. Maar ik heb mijn gevoel al in het Depressie topic neergezet, dus ga ik er hier niet verder op in.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die moet je me toch echt pm'en, want ik geloof dat ik de ene helft wel snap en de andere helft niet
Onrust onrust... verschil in inzichten tussen mezelf en "de rest"quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben je weer onrust aan het stoken?
Het liefst nu, maar ik heb wel geduld an sichquote:
taco tacoquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:42 schreef Samzz het volgende:
'Hi! I am Jeniffer Lopez. I eat taco's and burrito's'
Kom jij nou nog a.s. vrijdag???!?!?!?!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:41 schreef Spezza19 het volgende:
*HELLO*
* Spezza19 gooit volume omhoog
lom je me halen dan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:41 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb een man in de aanbieding, 2 stuks, zit hier toch met een kerel op de bank, heb liever een mooie vrouw naast me
Eerst onbeperkt eten en daarna willen afvallen..hoewel het een enkele lukt, is het water naar de zee dragen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Door eigen toedoen, maar er zijn er ook genoeg die gezond zijn gaan leven en proberen af te vallen. En ja, er zijn er ook die door medicijnen of diabetes gewoon dik zijn.
ja hoor, waar?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lom je me halen dan?
* Memento-Mori wil naar huis
Nee kut. Wel heerlijk gegeten hoor, maar ja, als ik me daarna urenlang propvol voel, wordt het al snel minderquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Onrust onrust... verschil in inzichten tussen mezelf en "de rest"
Whats up with u? Gaat het? Leuk gehad vandaag?
laat ff weten waar/wanneer, dan maak ik er wel een trio/kwartet vanquote:
Ik vind 't echt geweldigquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:46 schreef PeuRac het volgende:
damn, soms is South Park te flauw(en toch blijf je kijken)
Hoe flauwer hoe beterquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:46 schreef PeuRac het volgende:
quote:
Oh! Eindelijk eens DP'enquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
laat ff weten waar/wanneer, dan maak ik er wel een trio/kwartet van
is het ook hoorquote:
Slet!quote:
Ik lees Jennifer Lopez en taco's...ze laten zeker die koningaflevering zien waar al die gasten South Park willen aanklagen, tenzij ze Muhammad in handen krijgen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:46 schreef PeuRac het volgende:
is er al een kerel bij?quote:
Family guy komt in de buurtquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is het ook hoorgeen enkele andere serie komt weg met zulke satire
klopt, maar SP is toch net iets lomperquote:
was ook m grapje nouja ik wil wrl naar huis maar houd t nog wel tot morgen vol hoop ikquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ben net met 20km/h naar huis gekomen, zover ga ik nu niet meer
Gewoon omdat jij.quote:
Aaah..duidelijk..quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:47 schreef missbehavin het volgende:
Oh boudi, voel me kut om alles, ben het een beetje zat, mensen blijven me teleurstellen ook
je doos is vol nlquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Aaah..duidelijk..
Sterkte ermee.
Nu nog gaan is wel het lot tarten, als t moet kan ik je altijd wel van t station naar huis brengen, maar ik gok dat je niet eens zo ver komtquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
was ook m grapje nouja ik wil wrl naar huis maar houd t nog wel tot morgen vol hoop ik
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:47 schreef missbehavin het volgende:
Oh boudi, voel me kut om alles, ben het een beetje zat, mensen blijven me teleurstellen ook
Volgens de NS rijden alle treinen volgens het kerstschema.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu nog gaan is wel het lot tarten, als t moet kan ik je altijd wel van t station naar huis brengen, maar ik gok dat je niet eens zo ver komt
bummer, maar voor een DP zou ik t niet eens afwijzenquote:
Ja de mijne niet hequote:
<= NS't zelden, dus heb geen idee wat het kerstschema isquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens de NS rijden alle treinen volgens het kerstschema.
Het fascineert me ontzettend. Heel stom, maar tochquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bummer, maar voor een DP zou ik t niet eens afwijzen
Speciaal rijschema voor het winterweer en de kerstvakantie en zo.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
<= NS't zelden, dus heb geen idee wat het kerstschema is
Omdat je het nog nooit gedaan hebt?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het fascineert me ontzettend. Heel stom, maar toch
Hoezo is datquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja daarom juist... dat die van hem vol is, das pas
Dat ten eerstequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:53 schreef STING het volgende:
[..]
Omdat je het nog nooit gedaan hebt?
Mij ook wel, al staat t idee van een trio met een kerel erbij me wel ietwat tegen (lekker hypocriet ja).quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het fascineert me ontzettend. Heel stom, maar toch
En tot hoe laat rijden de treinen dan te laat?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Speciaal rijschema voor het winterweer en de kerstvakantie en zo.
Ook niet met hulpstukken?quote:
nee want kom nu sneek niet meer uit hoor met ovquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu nog gaan is wel het lot tarten, als t moet kan ik je altijd wel van t station naar huis brengen, maar ik gok dat je niet eens zo ver komt
kut OVquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee want kom nu sneek niet meer uit hoor met ov
Jij bent niet de enige man die dat een drempel te hoog vindtquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mij ook wel, al staat t idee van een trio met een kerel erbij me wel ietwat tegen (lekker hypocriet ja).
[..]
En tot hoe laat rijden de treinen dan te laat?
Ja, zeker, maar dat is toch anders he.quote:
Nee, maar daar ben ik ook niet naar op zoek eigenlijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:54 schreef dawg het volgende:
[..]
nog geen vrijwilligers kunnen vinden dan?
Het is in elk geval een indicatie van wat je kan verwachten...quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:55 schreef Samzz het volgende:
Ja, zeker, maar dat is toch anders he.
Goede vraag!quote:
Hmm, ik zou heel selectief zijn denk ik, moet niet ineens zomaar een lul bij die van mij in de buurt hebben bungelenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige man die dat een drempel te hoog vindt
En volgens mij gewoon tot de normale nachttijden.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kut OV![]()
Moet van de week misschien nog naar Sneek, ff een paar mensen verrot schelden dat ze mn vakantie verneuken
Oh, maar dat weet ik welquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is in elk geval een indicatie van wat je kan verwachten...
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:55 schreef Spezza19 het volgende:
Lijkt wel Jerry Springer hier......
Hahaha, mannen en hun piemel fobiequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goede vraag!
[..]
Hmm, ik zou heel selectief zijn denk ik, moet niet ineens zomaar een lul bij die van mij in de buurt hebben bungelen
Klant van me zit daar, maar ze kunnen niet plannen en/of zich aan afspraken houdenquote:
Lekker, bied perspectievenquote:
Ah, dus je hebt al een keer een superpoepstamper in je kontje gehad?quote:
Hoe noem je dat?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah, dus je hebt al een keer een superpoepstamper in je kontje gehad?
hoho, ik zei zomaar/onverwacht, ik heb er geen moeite mee om naakt tussen andere naakte kerels/vrouwen te lopen. Ging in Finland heel vaak de sauna in met vriendenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha, mannen en hun piemel fobie
ah das wrl irritantquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klant van me zit daar, maar ze kunnen niet plannen en/of zich aan afspraken houden
[..]
Lekker, bied perspectieven
Dat kan je wel zeggen, ik mag nu maandag middag/avond en dinsdag overdag werkenquote:
Oh ja, sorryquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoho, ik zei zomaar/onverwacht, ik heb er geen moeite mee om naakt tussen andere naakte kerels/vrouwen te lopen. Ging in Finland heel vaak de sauna in met vrienden
Toffe afleveringquote:
Chef vond ik toch niet leuk.....quote:Op zondag 26 december 2010 00:02 schreef STING het volgende:
[..]
Waarop Chef / Isaac Hayes South Park had verlaten
Shit happensquote:Op zondag 26 december 2010 00:02 schreef STING het volgende:
[..]
Waarop Chef / Isaac Hayes South Park had verlaten
Ach, hij was wel leuk. Maar boeiend. Als je meewerkt aan South Park weet je dat je dat soort afleveringen kan krijgenquote:Op zondag 26 december 2010 00:06 schreef STING het volgende:
[..]
Ach ja, ik mis hem niet zo eigenlijk
quote:Op zondag 26 december 2010 00:08 schreef Spezza19 het volgende:
Tom Cruise won't come out of the closet!![]()
idd, ze maken zichzelf toch ook belachelijk?quote:Op zondag 26 december 2010 00:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, hij was wel leuk. Maar boeiend. Als je meewerkt aan South Park weet je dat je dat soort afleveringen kan krijgen
quote:Op zondag 26 december 2010 00:10 schreef Samzz het volgende:
En tóch, vind ik Tom Cruise nog steeds cute op een of andere manier...
Katie Holmes is ook cutequote:Op zondag 26 december 2010 00:10 schreef Samzz het volgende:
Mooie aflevering..met R.Kellyquote:Op zondag 26 december 2010 00:09 schreef Spezza19 het volgende:
everybody here just want you to get out of the closet!
Mja, hij heeft gewoon wat... Vind ik. Vooral vroegahquote:
Niet meer nadat hij mijn 16 jarige crush Katie Holmes trouwdequote:Op zondag 26 december 2010 00:10 schreef Samzz het volgende:
Uhuh, and it ain't prettyquote:Op zondag 26 december 2010 00:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, hij heeft gewoon wat... Vind ik. Vooral vroegah
hehequote:
Ach kom op zeg, die huppelkut.quote:Op zondag 26 december 2010 00:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet meer nadat hij mijn 16 jarige crush Katie Holmes trouwde
ik was 16 en kwam uit een plattelandsstadquote:Op zondag 26 december 2010 00:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, die huppelkut.
Iemand kan een steekje in zijn kop los hebben zitten, maar als je hem eerder al fysiek aantrekkelijk vond, of een deel ervan, blijft dat wel.quote:Op zondag 26 december 2010 00:10 schreef Samzz het volgende:
Brom brom bromquote:Op zondag 26 december 2010 00:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, die huppelkut.
quote:
quote:
ik welquote:
Roodharigen komen voort uit papa's met roest in de buis....quote:
Donkerrood a la Marcia Cross vind ik wel gaaf, maar dat rossigequote:
Zeker nu d'r hoofd totaal emotieloos gebotoxt isquote:
D'r botoxhoofd is wel jammer ja.quote:
Echt hequote:Op zondag 26 december 2010 00:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeker nu d'r hoofd totaal emotieloos gebotoxt is
Ze is er ook zo vroeg mee begonnen, nu is het einde zoek.quote:Op zondag 26 december 2010 00:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt he
Toch vond ik haar in Moulin Rouge nog steeds wel
Ja, echt zonde... Hoe kan je nu goed acteren als je niet eens kan lachen of boos kan kijkenquote:Op zondag 26 december 2010 00:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze is er ook zo vroeg mee begonnen, nu is het einde zoek.
Haar voorhoofd was in haar 5e levensjaar al volgebotoxt.quote:Op zondag 26 december 2010 00:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeker nu d'r hoofd totaal emotieloos gebotoxt is
Ditquote:Op zondag 26 december 2010 00:20 schreef PeuRac het volgende:
Botox is wel een bummer ja, heb dan toch liever een paar rimpeltjes![]()
* PeuRac likes the natural look
quote:Op zondag 26 december 2010 00:20 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac likes the natural look + make-up
Lachrimpeltjesquote:Op zondag 26 december 2010 00:20 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac likes the natural look
Hij is stoer, al is het alleen maar omdat hij een 747 kan vliegen en geen oprijlaan heeft, maar een start/landingsbaan en in zijn garage gewoon een groot vliegtuigquote:
'Tom Cruise and John Travolta, please come out of the closet'quote:
Tenzij je AI zuigt, en je dus moet helpenquote:Op zondag 26 december 2010 00:22 schreef Kreator het volgende:
waaromm speel ik nog gt5. je moet persew ook een onderdeel doen waarbij de computer rijdt en jij coacht. maar dat is 1 druk... en dan een uur wachten.
Ik vind 'm cool want Greasequote:Op zondag 26 december 2010 00:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij is stoer, al is het alleen maar omdat hij een 747 kan vliegen en geen oprijlaan heeft, maar een start/landingsbaan en in zijn garage gewoon een groot vliegtuig
quote:Op zondag 26 december 2010 00:24 schreef Q. het volgende:
Godverdehoeren! Kat heeft mn bed ondergepiest. Tot aan de matras aan toe.
That sucksquote:Op zondag 26 december 2010 00:24 schreef Q. het volgende:
Gadverdammequote:Op zondag 26 december 2010 00:24 schreef Q. het volgende:
Die geur krijg je er echt never nooit uit. Dat wordt een nieuwe matras kopen.quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 00:24 schreef Q. het volgende:
Uhuh I'm afraid so...quote:Op zondag 26 december 2010 00:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Die geur krijg je er echt never nooit uit. Dat wordt een nieuwe matras kopen..
ooh dat zeker ookquote:
Zure schij..zeik ouwe..quote:Op zondag 26 december 2010 00:24 schreef Q. het volgende:
Ik vind het een leuke film waar je niet bij na hoeft te denken.quote:
From Paris with Lovequote:Op zondag 26 december 2010 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke film waar je niet bij na hoeft te denken.
Ik ga voor Reservoir Dogs
Oh noes. Je hebt me door.quote:Op zondag 26 december 2010 00:28 schreef Spezza19 het volgende:
Mannen die zeggen dat ze Grease leuk vinden...... Hoezo: "ik zeg alles voor een wip?"
Nou, je maakt je (kleine) wansmaak goed, want Reservoir Dogs is een geniale film.quote:Op zondag 26 december 2010 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke film waar je niet bij na hoeft te denken.
Ik ga voor Reservoir Dogs
Je kan ook gewoon PeuRac zeggen.quote:Op zondag 26 december 2010 00:28 schreef Spezza19 het volgende:
Mannen die zeggen dat ze Grease leuk vinden...... Hoezo: "ik zeg alles voor een wip?"
Bij mij ligt het een beetje aan mijn bui. Maar Pulp Fiction is sowieso een bazenfilmquote:Op zondag 26 december 2010 00:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nou, je maakt je (kleine) wansmaak goed, want Reservoir Dogs is een geniale film.
Pulp Fiction is echter nog ietsjes beter, naar mijn mening.
Peu kennende, jaquote:Op zondag 26 december 2010 00:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon PeuRac zeggen.
Misschien vindt ie het wel echt leuk.
Me not happy nu.quote:
Waarom is dat zo raar?quote:Op zondag 26 december 2010 00:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sting zei het ookquote:Op zondag 26 december 2010 00:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 december 2010 00:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Me not happy nu.. Had me net zo verheugd op een ochtend heerlijk uitslapen in mijn grote bed onder mn lekke warme winterdekbed, nu wordt het gammel slapen, op één smalle matras onder mn zomerdekbedje.
.
Try STING.quote:Op zondag 26 december 2010 00:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Agossiequote:Op zondag 26 december 2010 00:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Me not happy nu.. Had me net zo verheugd op een ochtend heerlijk uitslapen in mijn grote bed onder mn lekke warme winterdekbed, nu wordt het gammel slapen, op één smalle matras onder mn zomerdekbedje.
.
Oh, hier ook hoorquote:Op zondag 26 december 2010 00:32 schreef STING het volgende:
[..]
Try STING.
En ja, ik vind het leuk. Jeugdsentiment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |