Vreemdganger.quote:
Maar die prikt iig niet!quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar die zit ook niet naast me
Ik ben 't niet anders.quote:
Ik had bijna m'n tweede fles wijn leeg toen papa ingreepquote:
quote:
Kijk, een voordeel van big, die boeit het niet wat ik drink.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had bijna m'n tweede fles wijn leeg toen papa ingreepBest zonde, wel.
Ja, want alle dikke mensen zijn dik doordat ze 'pech' hebben...9 van de 10 zijn dik door eigen toedoen, ja.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, alle dikke mensen leven per definitie ongezond.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
je zal er wel niet veel aan hebben, maar ja toch sterkte enzo
Door eigen toedoen, maar er zijn er ook genoeg die gezond zijn gaan leven en proberen af te vallen. En ja, er zijn er ook die door medicijnen of diabetes gewoon dik zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, want alle dikke mensen zijn dik doordat ze 'pech' hebben...9 van de 10 zijn dik door eigen toedoen, ja.
Ben je weer onrust aan het stoken?quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:37 schreef Spezza19 het volgende:
Even wat vrolijkheid in de tent gooien
Nee, iddquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We hebben het allebei niet goed voor elkaar!
quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, idd![]()
Nou ja, maandag dan maarLekker uit eten
Ja dat is lastig. Ik ben ook behoorlijk down nu, terwijl ik gewoon bij mijn vader zit.. Maar ik heb mijn gevoel al in het Depressie topic neergezet, dus ga ik er hier niet verder op in.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Thanks. Ik wilde dat die melacholische kutbui eens ophield. Voel me alleen ook, bah.
Post dan niet van die kutmuziekquote:
Die moet je me toch echt pm'en, want ik geloof dat ik de ene helft wel snap en de andere helft nietquote:
Heeeeey Bosje!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is lastig. Ik ben ook behoorlijk down nu, terwijl ik gewoon bij mijn vader zit.. Maar ik heb mijn gevoel al in het Depressie topic neergezet, dus ga ik er hier niet verder op in.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die moet je me toch echt pm'en, want ik geloof dat ik de ene helft wel snap en de andere helft niet
Onrust onrust... verschil in inzichten tussen mezelf en "de rest"quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben je weer onrust aan het stoken?
Het liefst nu, maar ik heb wel geduld an sichquote:
taco tacoquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:42 schreef Samzz het volgende:
'Hi! I am Jeniffer Lopez. I eat taco's and burrito's'
Kom jij nou nog a.s. vrijdag???!?!?!?!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:41 schreef Spezza19 het volgende:
*HELLO*
* Spezza19 gooit volume omhoog
lom je me halen dan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:41 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb een man in de aanbieding, 2 stuks, zit hier toch met een kerel op de bank, heb liever een mooie vrouw naast me
Eerst onbeperkt eten en daarna willen afvallen..hoewel het een enkele lukt, is het water naar de zee dragen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Door eigen toedoen, maar er zijn er ook genoeg die gezond zijn gaan leven en proberen af te vallen. En ja, er zijn er ook die door medicijnen of diabetes gewoon dik zijn.
ja hoor, waar?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lom je me halen dan?
* Memento-Mori wil naar huis
Nee kut. Wel heerlijk gegeten hoor, maar ja, als ik me daarna urenlang propvol voel, wordt het al snel minderquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Onrust onrust... verschil in inzichten tussen mezelf en "de rest"
Whats up with u? Gaat het? Leuk gehad vandaag?
laat ff weten waar/wanneer, dan maak ik er wel een trio/kwartet vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |